Dat shirt!quote:
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat shirt!Is dat nu te krijgen bij de HEMA? En is het een dik wintershirt, of valt het mee? Ikwilhet!
Maar het jongetje erin is nog leuker hoor!
Aah superlief, maar betwijfel of mijn fatso als wij in NL zijn daar nog in gaat passen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.
Tnx. Wat een muppekes toch zeg...quote:
Wat dit een glutenfoutje? Of toch echt een peuterbuikje?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:44 schreef mignonne het volgende:
eentje op herhaling dan Moonah
Bla je meisje!! omg wat wordt ze groot! mooie dame <3
En alle andere kindjes ookik kijk echt te weinig hier merk ik.
FR, de jongste krijgt een bolle buik als we een glutenfoutje maken, maar in zn algemeenheid krijgt ze wel wat meer vetjes en ze groeit eindelijk ook weer!
Mooie dochter!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
mijn grote dame maar weer een showen
[ afbeelding ]
nog 4 wekwn en dan wordt ze 4quote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke foto's Kleurdoos! De ondeugd straalt er vanaf
Mooie meid Vicky, maar ik zou er zeker geen peuter uithalen![]()
ze is ook wel veel wijzer... maar ze is toch echt nog 3quote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Ik had haar ook ouder geschat dan 4 eigenlijk
Ik ook! Dacht een meiske van 6quote:Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Kyara het volgende:
Ik had haar ook ouder geschat dan 4 eigenlijk
Ik kan je uit zeer betrouwbare bron zeggen dat ze soms echt niet leuk is.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
wat wordt ze groot Vicky, ik vind dr leuk![]()
Luuk gaat steeds meer op z'n grote zus lijken
[ afbeelding ]
Sofie toen ze iets jonger was dan Luuk nu is:
[ afbeelding ]
Sofie nu (tekst erbij: even pelen, danne bedje toe mama.. Oke??)
[ afbeelding ]
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van Uncle Vester van de Adams Family op.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef kaatjejannie het volgende:
wat wordt ze groot Vicky, ik vind dr leuk![]()
Sofie toen ze iets jonger was dan Luuk nu is:
En dat wil je graag met ons delen? Ik begrijp de toegevoegde waarde niet zo, behalve dat het nu niet echt aardig is tov de moeder van dit kind.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van
Jeetje, is dat Tessquote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef Vicky het volgende:
Waar is mijn peuter gebleven?
[ afbeelding ]
En bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van Uncle Vester van de Adams Family op.
+1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dat wil je graag met ons delen? Ik begrijp de toegevoegde waarde niet zo, behalve dat het nu niet echt aardig is tov de moeder van dit kind.
Whut? Wat een random kutopmerking.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet om het kind zelf maar om de uitdrukking duikt bij mij het beeld van Uncle Vester van de Adams Family op.
En dat past dan wel weer bij Iwanius, ik zie em niets anders dan dat doen hier in OUD eigenlijk. En reageren op reacties doet ie niet.quote:
Ah, kei liefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:35 schreef Kyara het volgende:
Ooh wat zijn ze leuk KJ! Ze lijken echt op elkaar. Wat is Luuk een lekkere blijerd en wat een mooie haren heeft Sofie
ik zag dat Spees had gereageerd en hoopte ook op S. foto's maar helaas...
Iwanus
ja he...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:15 schreef Mineola het volgende:
[..]
Jeetje, is dat Tesswat is ze groooot!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:54 schreef Kyara het volgende:
Oooh geweldige foto's
ik heb echt een zwak voor S
Hier en hier. Echt super handig, scheelt me heel veel was en omkledenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:53 schreef Tinuviel het volgende:
Geweldige foto's weer. Allemaal knappe, lieve kindjes, die hier langskomen.
Spees waar heb je die sjaals vandaan, die zijn leuk!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef danic het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik Rosalie heb uitgehuwelijkt aan S. Wat een heerlijk bekkie heeft hij toch![]()
Dat vind ik ook, echt een jongens- en meisjesvariant van dezelfde baby!quote:En Luuk en Sofieik vind dat ze altijd al veel op elkaar leken.
Jammer, ik heb er ook nog 2 in de aanbiedingquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:09 schreef danic het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik Rosalie heb uitgehuwelijkt aan S. Wat een heerlijk bekkie heeft hij toch
Oh, die wil ik wel voor mijn jochiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Jammer, ik heb er ook nog 2 in de aanbieding
Haha! Nou bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:17 schreef mootie het volgende:
Silvijn is mijn favoriete baby. (ja, dat klinkt best achterlijk)
Ik zou hem nog herkennen ook als ik jullie in de stad tegenkwam. Hij heeft zo'n 'eigen' koppie.
De kans is al kleiner, we zijn verhuisd. Wees gerust.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Nou bedankt.. Ik hoor het wel als je ons tegen het lijf loopt!
ik vind ze zoooo leuk!! De dames hebben al een heel ondeugend koppiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:13 schreef Kyara het volgende:
Hier nog even mijn grut:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat een koppiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:53 schreef Vicky het volgende:
Thnx!!
[ afbeelding ]
TV kijken is een hele serieuze zaak..
[..]
ik vind ze zoooo leuk!! De dames hebben al een heel ondeugend koppie
En je grote kleine knul.. wat een lekker ventje!
[knip]quote:
Haha, wat zeg je dat mooi! <3quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:26 schreef Ireth het volgende:
Ow Spring! Die wegrennend op dat paadje!Dies mooi!! Zo onschuldig, nog zo kwetsbaar, nog zo vol vertrouwen de wereld inrennend... gewoon mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |