Dit is een mooi gezicht. Ben trouwens wel benieuwt hoe baby's met elkaar dan communiceren?quote:
Voor jou danquote:
Mijn buurtweeling is 8 maanden en die babbelen echt samen in bed.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit is een mooi gezicht. Ben trouwens wel benieuwt hoe baby's met elkaar dan communiceren?
Puur en alleen elkaar aankijken en n.a.v de reacties op het gezicht reageren?
Niet alleen fraai geschoten ook de kleuren komen geweldig tot zijn recht in de reflectie.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben pasgeleden foto's laten maken van onze dame!
Oh, ik dacht dat het uit jullie hand afkomstig was.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Een goede cameraDe onbewerkte files zijn net zo qua kleur. Maar we hebben de foto's ook niet zelf gemaakt hoor!
Wat een fotomodelletje zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Zoë23 het volgende:
marjolijntjeFaye
KJ
Wat lief zo samen
PE
Had al een tijdje geen foto van dr gezien, wat is ze groot!
[ afbeelding ]
vanmorgen op het strand
Leuk met die spiegel! En wat een mooie donkere ogen! En dat voetje op die laatste fotoquote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Wij hebben pasgeleden foto's laten maken van onze dame!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wat lijken ze veel op elkaar zeg, vooral en profile! Ze zijn wel lief met elkaar hequote:Op dinsdag 16 april 2013 19:59 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat zijnd e foto's mooi geworden marjolijntje!
Luuk mocht vanmiddag bij Sofie in bed liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een knap meisje, en die lange pluk haarquote:
Mooie foto, en wat is ze al groot! Mooi meisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Zoë23 het volgende:
marjolijntjeFaye
KJ
Wat lief zo samen
PE
Had al een tijdje geen foto van dr gezien, wat is ze groot!
[ afbeelding ]
vanmorgen op het strand
Cool kapsel heeft je oudstequote:Op zondag 21 april 2013 00:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik lurk voornamelijk hier en post af en toe een foto maar jeetje wat zijn sommige dames en heren toch gegroeid zeg. Echt plaatjes om te zien
Levi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Levi en Kai
[ afbeelding ]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!quote:Op maandag 22 april 2013 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ben op slag verliefd op Silvijn
. Prachtige ogen ook!
Ik heb net een heel lief meisje voor hem afgebakken!quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!
Deal. Als hij over 30 jaar nog single is, zoek ik je op!quote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb net een heel lief meisje voor hem afgebakken!
Wát een lekker ventje zeg! En idd prachtige ogen
Hahaha jij bent streng zeg!! 30 jaar!quote:Op maandag 22 april 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deal. Als hij over 30 jaar nog single is, zoek ik je op!
Hehehe, ja maar ik heb alleen maar jongens in de aanbiedingquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!
Hahaha, nou dan houd ik het in gedachten voor als die van ons later van de herenliefde blijken te zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hehehe, ja maar ik heb alleen maar jongens in de aanbieding. (Maar who knows
). En ik zie dat Danic hem al weggekaapt heeft!
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan houd ik het in gedachten voor als die van ons later van de herenliefde blijken te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |