Dat shirt!quote:
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat shirt!Is dat nu te krijgen bij de HEMA? En is het een dik wintershirt, of valt het mee? Ikwilhet!
Maar het jongetje erin is nog leuker hoor!
Aah superlief, maar betwijfel of mijn fatso als wij in NL zijn daar nog in gaat passen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.
Tnx. Wat een muppekes toch zeg...quote:
Wat dit een glutenfoutje? Of toch echt een peuterbuikje?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:44 schreef mignonne het volgende:
eentje op herhaling dan Moonah
Bla je meisje!! omg wat wordt ze groot! mooie dame <3
En alle andere kindjes ookik kijk echt te weinig hier merk ik.
FR, de jongste krijgt een bolle buik als we een glutenfoutje maken, maar in zn algemeenheid krijgt ze wel wat meer vetjes en ze groeit eindelijk ook weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |