quote:Op zondag 24 februari 2013 00:51 schreef kissaa het volgende:
Welkom in het kinderfototopic waar iedereen foto's van zijn kinderen kan spammen.
HelpGaat het ok?
Dan zou ik eerst maar eens vragen wat die ouders er van vinden als jij foto's van hun kinderen online zet.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]en wat als je geen eigen kinderen hebt maar wel die van familie/buren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Mag je mij het verschil uitleggen tussen je foto's in alle openheid op je facebook pagina plaatsen of op een openbaar forum. In de basis is er geen verschil want uiteindelijk stel je het ook naar buiten toen open.(even los van die welbekende argumentatie over dat alleen je 'vrienden'de foto's kunnen zien als het facebook betreft daar iemand de foto's dan alsnog openbaar kan maken.)quote:Op maandag 4 maart 2013 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou ik eerst maar eens vragen wat die ouders er van vinden als jij foto's van hun kinderen online zet.
Persoonlijk zou ik behoorlijk pissed off zijn.
Vwb het eerste deel van je vraag is dat gewoon "participatie" in dit topic.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef trui het volgende:
iwanius, maar waar om wil jij foto's van andermans kinderen tonen hier? het lijkt me niet zo nodig. en ik vind het verschil tussen facebook en fok wel heel groot. ik vertrouw mijn vrienden daar er wel in dat ze mijn foto's niet zomaar herplaatsen ergens. waarom zouden ze?
misschien kun je -als je zonodig foto's van andermans kinderen wilt tonen- beter je ei kwijt in het FOTO-subforum, Iwanius. hier gaat 't om ouders, die hun ervaringen m.b.t. ouderschap met elkaar delen. daar horen soms ook wat foto's van hun kinderen bij. ik zie niet zo goed wat foto's van jouw buurkinderen daarin bijdragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vwb het eerste deel van je vraag is dat gewoon "participatie" in dit topic.
Ten tweede is het menselijk doen en laten (ook al zijn het je vrienden of familie) soms onbegrijpelijk en doen mensen soms dingen die je niet van ze had verwacht.
Laten we deze discussie naar FB of de SC verplaatsen Iwanius. Dit topic is voor foto's van je éigen kinderen. Als je die niet hebt kan je dus niet participeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vwb het eerste deel van je vraag is dat gewoon "participatie" in dit topic.
Ten tweede is het menselijk doen en laten (ook al zijn het je vrienden of familie) soms onbegrijpelijk en doen mensen soms dingen die je niet van ze had verwacht.
Oh wow, wat een super mooie foto's. Die ogen en wimpers van je oudste en die foto van de tweelingmeisjes die elkaar aankijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:49 schreef Kyara het volgende:
Hier nog een paar foto's van mijn drietal:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha! Die Luuk links- en rechtsboven! Leuk gedaan die compilatie. En die knuffel van zijn grote zusquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:38 schreef kaatjejannie het volgende:
kyara
Ik ben normaal niet zo van dezelfde shirts bij de kinderen, maar ze hebben toevallig beide dit shirt. Sofie vindt het geweldig als Luuk hetzelfde shirt aan heeft.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |