SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.
...en weer verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:05:56 ]![]()
Dat eeuwige gezeik van 'ik was in die en die winkel en mijn kind mocht niet naar de wc en ik kom daar nooit meer en de gewenste oplossing een schadevergoeding voor de emotionele schade'.![]()
Klacht RET: moest met mijn scootmobiel de metro uit, omdat de schoonmaker erin wilde.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Lezers van deze klacht: 425
Ik ging met mijn scootmobiel de metro in , bij capelle aan den ijssel, station de terp. Op de de halte van de koperwiek staat de schoonmaker hij bonkt op de raam en zegt eruit. Waarop ik antwoorden ik dacht het niet. Eerst loopt hij naar een andere ingang en scheld mij uit kankerhoer. Dit vind ik niet normaal.
Gewenste oplossing
Deze man is duidelijk niet geschikt om bij de RET te werken, hij is niet klant vriendelijk. Ik hoef de metro niet uit omdat hij erin moet.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Oh dat. Ja minder lang shoppen helpt ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
Dat eeuwige gezeik van 'ik was in die en die winkel en mijn kind mocht niet naar de wc en ik kom daar nooit meer en de gewenste oplossing een schadevergoeding voor de emotionele schade'.![]()
Lijkt me gewoon een doorsnee RET medewerker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef WcPot het volgende:
Klacht RET: moest met mijn scootmobiel de metro uit, omdat de schoonmaker erin wilde.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Ik ging met mijn scootmobiel de metro in , bij capelle aan den ijssel, station de terp. Op de de halte van de koperwiek staat de schoonmaker hij bonkt op de raam en zegt eruit. Waarop ik antwoorden ik dacht het niet. Eerst loopt hij naar een andere ingang en scheld mij uit kankerhoer. Dit vind ik niet normaal.
Gewenste oplossing
Deze man is duidelijk niet geschikt om bij de RET te werken, hij is niet klant vriendelijk. Ik hoef de metro niet uit omdat hij erin moet.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
''Ik ga naar het internet hoor Albert!''quote:Klacht Post algemeen: Schande
Het is en schande det het kratje AH bier echt te duur is.
Jullie hebben het gezien bij kassa door mij al eerder opgemerkt.
Kom op nou van 6,59 naar 9,06 euro en zeg nou niet dat het komt door de duurdere graanstoffen.
Kom jullie klanten eens tegemoet en verlaag de prijs naar normale waarden veel te gek.
Ik hoop dat u hier gehoor aan geeft ik ga hier anders op internet mee aan de gang albert let op de kleintjes kom op nou .
Doe je ding en kap eens met het belaseren van de kleintjes.
Met vriendelijke groet
-
Gewenste oplossing
Terug naar de oude prijs
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:06:42 ]![]()
Klacht C1000: lamp na half jaar al stuk
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 64
op verpakking staat dat het 10jaar meegaat
maar nu al stuk
Gewenste oplossing
nieuwe lamp heb zelfs de bon bewaard als bewijs
Een lamp die 10 jaar meegaat tuurlijk
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+![]()
Duidelijke klacht.quote:Klacht Post algemeen: ik poorbeer werk maar ziek hepen vak niet
Ik hep wajon uit keeren en diebeteis1. Pobeer zo vaak een post kan loopen. Mag. Ik zo graag een werk. Ik kan lees als post mij hout stuur Weg brenen paar keer gevraag. Ik hoop door geefen
Gewenste oplossing
Ik een dag werk laat. Ik. Of kabon 10. Pobeer zo vaak hoor nee ik blijf door garantizar. Ik geef niet op![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef WcPot het volgende:
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Gewenste oplossing
![]()
![]()
![]()
In de meeste winkelcentra is wel een betaalde wc te vinden, maar ouders zijn uiteraad te gierig om zo'n +/- 25 cent te betalen om hun kind te laten pissen. Klagen bij een winkel is daarom ook veel makkelijker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
verschrikkelijk inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 06:37 schreef NoBody122 het volgende:
Dat er nog niemand op die site geklaagd heeft over "Waar..."-TT's![]()
![]()
Als ze niet bij een rolstoelingang staat dan moet ze er inderdaad uit. Vreselijk irritant die scootmobielers die normale ingangen blokkeren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:48 schreef WcPot het volgende:
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RET
Gewenste oplossing
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
En nu is het wachten op een grapjas die een klacht daarover gaat maken.quote:Op zondag 24 februari 2013 06:37 schreef NoBody122 het volgende:
Dat er nog niemand op die site geklaagd heeft over "Waar..."-TT's![]()
Dafuq, vandaag geplaatst over BCC:quote:waarschijnlijk hebben we 10% teveel betaald voor onze tv in 2006
Gewenste oplossing
die 10 % graag terug__________!!!!!
![]()
http://www.trosradar.nl/n(...)-te-dure-televisies/quote:Op zondag 24 februari 2013 11:55 schreef Ceviche het volgende:
Dafuq, vandaag geplaatst over BCC:
[..]__________!!!!!
![]()
TOCH WEL JAMMER VOOR DE KIDS JAquote:Klacht Efteling: VERLOPEN TICHETS
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Efteling
Lezers van deze klacht: 186
IN JULI HEB IK BIJ HEMA 5 TICKETS GEKOCHT VAN DE EFTELING OMDAT DEZE TOEN 8 EURO GOEDKOPER WAREN EN VOOR EEN GEZIN MET 4 KINDEREN IS DIT MOOI MEEGENOMEN.TOEN WE DAN OP ZATERDAG 8 SEPTEMBER ERNAARTOE WILDEN GAAN ZAG IK DAT DE TICKETS OP 2 SEPTEMBER VERLOPEN WAREN,DUS…VERDRIETIGE GEZICHTJES BIJ DE KIDS EN NEN BROK IN DE MAAG BIJ DE MAMA OMDAT ZIJ OOK NOG EENS 130 EURO ZIET VERDWIJNEN.iK HEB DIRECT EEN MAIL GESTUURD NAAR EFTELING MAAR KREEG EEN MAIL TERUG DAT IK ANTWOORD KON VERWACHTEN NA 3 WERKWEKEN.TOEN HEB IK DE TELEFOON GENOMEN EN GEVRAAGD OF HET NIET MOGELIJK WAS DE TICKETS TOCH TE GEBRUIKEN EVENTUEEL MITS BIJBETALING MAAR IK KREEG EEN NEGATIEF ANTWOORD.DIT VIND IK ONLOGISCH WANT TENSLOTTE HEBBEN ZE MIJN GELD TOCH WEL ONTVANGEN EN VOOR ZO N BEDRIJF ZIJN 5 KAARTEN NIKS MAAR VOOR ONS GAAT HET TOCH OM VEEL GELD.
Gewenste oplossing
NIEUWE TICKETS EVENTUEEL MITS OPLEG EN VOOR DIT JAAR OF VOLGEND JAAR,HET MAAKT ONS ECHT NIKS UIT ALS WE MAAR KUNNEN GEBRUIK MAKEN VAN TOCH WEL ONS GELDTongring![]()
Vooral niet even kijken tot wanneer zulke kaartjes geldig zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:04 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
TOCH WEL JAMMER VOOR DE KIDS JA
Hallon!![]()
Bij Philips staan er ook zulke klachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:55 schreef Ceviche het volgende:
Dafuq, vandaag geplaatst over BCC:
[..]__________!!!!!
![]()
Vandaar, ik vond al dat er zoveel opstonden in deze trantquote:Op zondag 24 februari 2013 11:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.trosradar.nl/n(...)-te-dure-televisies/
Maar dan nog, op zichzelf is hij wel topicwaardig.![]()
Zeker, slaat nergens op om dat op klacht.nl te gaan eisen natuurlijk. Sowieso vind ik het een vreemde zaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vandaar, ik vond al dat er zoveel opstonden in deze trant
Maar dan nog, op zichzelf is hij wel topicwaardig.![]()
Tering, wat een klacht zegquote:Klacht Veolia: Bestemming niet bereikt
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 19
Op 20-02-2013 heb ik bij uw organisatie een reis geboekt naar Ermelo. Vertrekdatum was 20-02-2013 om 05:17. De reis voldeed niet aan mijn verwachtingen om de volgende reden: Ik zat in de trein om 05:17 op 20-02. Ik zou naar Ermelo reizen vanuit Venray. Hiervoor heb ik dus ook een retourticket gekocht Venray – Ermelo ¤37,80. In Boxmeer aangekomen ( 2 stations verder ) reed de trein niet meer verder omdat er een stroomstoring was langs de rails. Hier werden we opgehaald met bussen. Ik moest naar een opendag en aanwezig zijn om 08:30 in Ermelo. Door deze vertraging zou ik dit niet kunnen halen. Namelijk om 08:30 stond er een bus op de reizigers die naar de kazerne moesten te wachten voor de meeloopdag. Ik zou veel te laat hier aankomen omdat ik de overstappen niet meer zou halen. Hierdoor heb ik mijn bestemming niet optijd kunnen bereiken en ben daarom dus ook rechtsomkeer richting huis gegaan in Boxmeer. Op grond van de wet bent u verplicht de reis uit te voeren overeenkomstig de verwachtingen die ik daar van mag hebben. Mijn verwachtingen waren gebaseerd op [bv. informatie catalogus of verstrekte inlichtingen, hoogte prijs, klassering accommodatie, vertrek op geplande datum, e.d.]. Nu de reis op genoemde onderdelen tekortschoot, stel ik u aansprakelijk voor de geleden schade voor een bedrag van 37,80. Ik sluit een [kopie/overzicht] van gemaakte kosten bij. Ik verzoek u vriendelijk het bedrag binnen twee weken op mijn rekening - te storten. Mocht mijn klacht niet tot een oplossing komen dan zal ik mij wenden tot de geschillencommissie Reizen. Tevens verwacht ik binnen twee weken een schriftelijke reactie van uw kant. Met vriendelijke groet, -
Gewenste oplossing
Ticket terugbetalenIk heb opgezocht op Google wat Uniblue is, dat is een zogenaamde driver scanner voor je computer.quote:Klacht Uniblue: uniblue
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Uniblue
Lezers van deze klacht: 7
krijgt telkens bij opstarten uniblue in beeld
ik kan dit niet verwijderen. Het is een agressieve verkoopmethode.
Gewenste oplossing
als uniblue verwijderd is
Zal wel volzitten met spyware.
[ Bericht 6% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:08:49 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.![]()
Het is toch geen auto ?quote:November 2011 een stofzuiger gekocht, deze is afgelopen maandag stuk gegaan. Dus nog geen jaar oud en nu al stuk, op naar Saturn. Aldaar aangeboden voor reparatie, deze reparatie kan tot 15 werkdagen in beslag nemen, oftewel 3 weken. Daar ik COPD heb en niet 3 weken zonder stofzuiger kan, wilde ik een leenstofzuiger. Deze weigerde Saturn mij te geven. Hierop heb ik een beroep gedaan om de koopovereenkomst te beeindigen. Ook hier weigerde Saturn hun medewerking.
Gewenste oplossing
Een Leenstofzuiger of ontbinding van de koopovereenkomst, zodat ik een andere stofzuiger kan kopen.![]()
Jouw usernamequote:![]()
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Ok, maar om dan een klant voor kankerhoer uit te maken. Verbaast me overigens niet, de RET staat bekend om het onbeschofte personeel.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Als ze niet bij een rolstoelingang staat dan moet ze er inderdaad uit. Vreselijk irritant die scootmobielers die normale ingangen blokkeren.As the officer took her away, she recalled that she asked,
Leenstofzuiger
Dan loop je toch even naar de buren of koopt tijdelijk een el-cheapo model die je daarna als reserve houdt, sjeesh ..
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 18:15:57 ]![]()
-quote:Op zondag 24 februari 2013 15:27 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Tering, wat een klacht zeg
Denken dat een treinkaartje gelijk staat aan een reis boeken.
[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:09:35 ]When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Lucille zegt dat Spanje te min isquote:Klacht Tros: Minderwaardig
Luccile werner, zou wat respect moeten tonen betreft vakantie keuze! Spanje was te min? Er zijn mensen die mog nooit buiten nederland zijn geweest, zij kan dat makkelijk zeggen met haar riante salaris! Het doet me erg pijn te horen dst spanje te min zou zijn!!!!! Erg jammer!!!! Ben van plan om nooit meer te kijken… Ze klets te graag en te verl vreselijk irritant! Vriendelijke groet -
Gewenste oplossing
Ze zou moeten beginnen met meer respectIk ga nooit meer kijken
Zeikwijf
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:10:11 ]![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:04 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
TOCH WEL JAMMER VOOR DE KIDS JA![]()
![]()
quote:Klacht Overheid: oplichting
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Overheid
Lezers van deze klacht: 183
Mijn klacht is dat ik wordt opgelicht door mijn regering ze komen hun gemaakte afspraken niet na hierdoor kan ik nog nauwelijks rondkomen
Gewenste oplossing
Nieuwe regering die zich wel aan hun beloftes houden![]()
Denken dat schoenen met de naam Ecco het langer dan een jaar uithoudenquote:Sinds jaar en dag draag ik Ecco schoenen. De pasvorm en het comfort
zijn onovertroffen. Ik pleeg normaliter jaren op één en hetzelfde paar
te lopen. Echter: De zolen van mijn huidige paar slijten de laatste
weken ineens erg snel. Dit is mij ook al gebeurd met het vorige paar,
waar ik helaas geen foto’s meer van heb. Daarvoor is mij dat nooit
overkomen.
Ik vind het belangrijk dat deze klacht bij u terecht komt zodat er in
het productieproces rekening mee gehouden kan worden.
Of mijn volgende paar schoenen weer Ecco’s zullen zijn: Ik denk het niet.
Gewenste oplossing
Tegemoetkoming in de kosten voor aanschaf nieuwe Ecco schoenenquote:Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Supertrash
Lezers van deze klacht: 11
Strikje van mijn laarsje is er af en van de andere paar begint hij los te raken.
Ik krijg altijd zoveel complimenten voor deze laarsjes, maar kan ze nu niet meer dragen..
Gewenste oplossing
Strikjes opgestuurd worden..Denken dat een provider illegalen aan een mobiel abonnement gaat helpenquote:Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 10
Heden heeft mijn Italiaanse vrouw een abonnement aangevraagd bij tele2. Die heeft ze gedaan via gsmweb. Haar aanvraag is afgewezen omdat ze bij de aanvraag geen verblijfsvergunning kon overhandigen. Simpelweg omdat ze deze niet heeft. Dat wil dus zeggen dat voor burgers binnen de EU die geen verblijfsvergunning hebben geen gebruik mogen maken van de mobiele abonnementen van Tele2. Dit riekt naar discriminatie
Gewenste oplossing
Dat deze belachelijke regeling vervalt en dat allen ID + bankgegevens volstaan bij de aanvraag van een mobiel abonnement. Zoals bij andere providers ook het geval is.
[ Bericht 13% gewijzigd door HCFeestbeest op 24-02-2013 18:55:17 ]Gr gr. de KLB Keizer![]()
Dat zou natuurlijk oneindig hilarisch zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:19 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
En nu is het wachten op een grapjas die een klacht daarover gaat maken.Tevens -purist.![]()
Illegale mensen bestaan niet. Tevens EU, zou gewoon moeten kunnen met een buitenlands paspoort en als je een borg betaalt (dat kan bij KPN iig wel). Maar als Tele2 dat niet wil moeten zij dat natuurlijk lekker zelf weten.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:44 schreef HCFeestbeest het volgende:
aanvraag is afgewezen omdat ze bij de aanvraag geen verblijfsvergunning kon overhandigen. Simpelweg omdat ze deze niet heeft. Dat wil dus zeggen dat voor burgers binnen de EU die geen verblijfsvergunning hebben geen gebruik mogen maken van de mobiele abonnementen van Tele2. Dit riekt naar discrimin![]()
Discriminatie.Heeft gewoon te maken met mogelijke fraude/wanbetaling.
Met illegale mensen wil ik zeggen mensen die illegaal in Nederland verblijven.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Illegale mensen bestaan niet. Tevens EU, zou gewoon moeten kunnen met een buitenlands paspoort en als je een borg betaalt (dat kan bij KPN iig wel). Maar als Tele2 dat niet wil moeten zij dat natuurlijk lekker zelf weten.![]()
Discriminatie.Heeft gewoon te maken met mogelijke fraude/wanbetaling.
Gr gr. de KLB Keizer![]()
Ok. Maar dat je het weet, iemand met een Italiaans paspoort verblijft niet illegaal in Nederland.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Met illegale mensen wil ik zeggen mensen die illegaal in Nederland verblijven.
als je hier wilt wonen, moet ik dan alles uitleggen?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ok. Maar dat je het weet, iemand met een Italiaans paspoort verblijft niet illegaal in Nederland.Gr gr. de KLB Keizer![]()
Nee, je moet niet uit je nek kletsen, Italianen hoeven toch geen verblijfsvergunning aan te vragen om in Nederland te 'mogen' wonen? EU, vrij verkeer van personen enzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
als je hier wilt wonen, moet ik dan alles uitleggen?Jij kan je ook morgen in Rome vestigen zonder dat je daar iets voor hoeft aan te vragen/toestemming moet krijgen van de Italiaanse overheid.
-quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, je moet niet uit je nek kletsen, Italianen hoeven toch geen verblijfsvergunning aan te vragen om in Nederland te 'mogen' wonen? EU, vrij verkeer van personen enzo.
-dit dus niet, jammer.. -LN
[ Bericht 3% gewijzigd door LethalNinja op 24-02-2013 19:51:12 ]Gr gr. de KLB Keizer![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dat is als je op vakantie gaat, mongool![]()
Je zet jezelf echt voor schut hier.
-
[ Bericht 14% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:11:46 ]As the officer took her away, she recalled that she asked,
-quote:Op zondag 24 februari 2013 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Je zet jezelf echt voor schut hier.
Kappen met je onzin, vorige is al genote -LN
[ Bericht 4% gewijzigd door LethalNinja op 24-02-2013 19:51:39 ]Gr gr. de KLB Keizer![]()
Dus volgens jou heb je een verblijfsvergunning nodig om als Italiaan in Nederland te mogen wonen?quote:
http://ec.europa.eu/justice/citizen/index_en.htmquote:EU citizenship, conferred automatically on any EU national, brings with it a number of important rights.
What is EU citizenship?
Any person who holds the nationality of an EU country is automatically also an EU citizen. EU citizenship is additional to and does not replace national citizenship. It is for each EU country to lay down the conditions for the acquisition and loss of nationality of that country.
Citizenship of the Union is conferred directly on every EU citizen by the Treaty on the Functioning of the EU .
What rights do you have as an EU citizen?
The Treaty on the Functioning of the European Union entails the right to:
move and reside freely within the EU;
vote for and stand as a candidate in European Parliament and municipal elections;
be protected by the diplomatic and consular authorities of any other EU country;
petition the European Parliament and complain to the European Ombudsman.
These rights apply to all EU citizens.As the officer took her away, she recalled that she asked,
nevermindquote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus volgens jou heb je een verblijfsvergunning nodig om als Italiaan in Nederland te mogen wonen?
Gr gr. de KLB Keizer![]()
Koop gewoon een nieuwe lamp ouwe vrekquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef WcPot het volgende:
Klacht C1000: lamp na half jaar al stuk
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden C1000
Lezers van deze klacht: 64
op verpakking staat dat het 10jaar meegaat
maar nu al stuk
Gewenste oplossing
nieuwe lamp heb zelfs de bon bewaard als bewijs
Een lamp die 10 jaar meegaat tuurlijk![]()
![]()
Door die mentaliteit blijven bedrijven spullen produceren die snel stuk gaan. Nou zal ik na een jaar of vijf niet zeiken, maar als iets claimt 10 jaar mee te gaan en het is na een half jaar al stuk vind ik dat wel klachtwaardig om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:51 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe lamp ouwe vrek
Of gooi jij je laptop ook maar bij het grofvuil als 'ie er na een half jaar mee ophoudt?
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Een laptop is toch wel even wat meer waard dan een lamp. Een lullige lamp doe ik persoonlijk echt niet moeilijk over en ik bewaar er al helemaal geen bon van. Mensen kunnen zich gewoon veels te druk maken om de kleinste dingen.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:55 schreef Messina het volgende:
[..]
Door die mentaliteit blijven bedrijven spullen produceren die snel stuk gaan. Nou zal ik na een jaar of vijf niet zeiken, maar als iets claimt 10 jaar mee te gaan en het is na een half jaar al stuk vind ik dat wel klachtwaardig om eerlijk te zijn.
Of gooi jij je laptop ook maar bij het grofvuil als 'ie er na een half jaar mee ophoudt?![]()
Er staat toch niet bij hoe duur die lamp was? Weet je wat een beetje ledlamp kost? De eerste paar die wij kochten waren rond de 40 euro.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een laptop is toch wel even wat meer waard dan een lamp. Een lullige lamp doe ik persoonlijk echt niet moeilijk over en ik bewaar er al helemaal geen bon van. Mensen kunnen zich gewoon veels te druk maken om de kleinste dingen.
Half jaar, 40 euro, tien jaar lang. 800 euro. Hoppaaaaa.
Ik besef me best dat een lamp van de C1000 vast geen 40 euro was, maar goed, ook al was 'ie 15 euro. Zeker in deze tijd waar veel mensen elk dubbeltje 10x moeten omdraaien.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Dat verhaal van de lamp doet me denken aan die keer dat ze bij de Hema twee lampen voor de prijs van één aanboden. Dat waren uiteraard twee lampen in één pakje. Was een man stennis aan het schoppen omdat hij dacht dat de prijs op het bordje twee pakjes voor 1 lamp was. Kostte maar een paar euro ofzo.![]()
Ik ga er hier even vanuit dat het een gewone huis tuin en keukenlamp is. Dure verlichting (40-euro wtf) koop je niet bij de C1000 maar bij een beetje degelijke electronicazaak. Als mensen dan toch bij de C1000 een prul uit de reclamebak meenemen en het gaat binnen no-time stuk dan hebben ze pech gehad.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Er staat toch niet bij hoe duur die lamp was? Weet je wat een beetje ledlamp kost? De eerste paar die wij kochten waren rond de 40 euro.
Half jaar, 40 euro, tien jaar lang. 800 euro. Hoppaaaaa.
Ik besef me best dat een lamp van de C1000 vast geen 40 euro was, maar goed, ook al was 'ie 15 euro. Zeker in deze tijd waar veel mensen elk dubbeltje 10x moeten omdraaien.![]()
Wat sneuquote:Op zondag 24 februari 2013 20:21 schreef Leonella het volgende:
Dat verhaal van de lamp doet me denken aan die keer dat ze bij de Hema twee lampen voor de prijs van één aanboden. Dat waren uiteraard twee lampen in één pakje. Was een man stennis aan het schoppen omdat hij dacht dat de prijs op het bordje twee pakjes voor 1 lamp was. Kostte maar een paar euro ofzo.![]()
![]()
Deze titelquote:Klacht Intertoys: Ben Booooooosssss XD….!!!!!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Intertoys
Lezers van deze klacht: 1377
Ik heb op 30 dec.2010 een mp4 gekocht bij de intertoys. Ik was soooo blij omdat ik al mijn spaargeld daarvoor heb opgegeven. ik kwam thuis na een paar uurtjes ik maakte de mp4 open. ik deed hem aan en hij deed het ik zette hem uit en hij liep vast. en ik bleef het maar proberen maar hij wou niet. Ik ben nu echt boooooosss. en ik ben bang dat de mp4 als ik hem terug breng niet aanemen en dat ik mijn geld niet terug krijg.
Gewenste oplossing
Geld terug of een andere mp4 krijgen.
Tongring![]()
Ik snap dat hele klacht.nl niet. Lezen al die bedrijven dat wel? Het lijkt me zinniger en makkelijker om gewoon rechtstreeks het bedrijf te contacten. Of is dat alleen voor " normale " mensen ?you tokkie to me?![]()
Uhm die laatste heeft wel degelijk 'n punt: Italië is nog altijd Europa dus 'n Italiaans paspoort zou voldoende moeten zijn. Hoewel ik vermoed dat ie 't gewoon verkeerd begrepen heeft en 'n paspoort/ID kaart voldoende was geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:44 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Denken dat schoenen met de naam Ecco het langer dan een jaar uithouden
[..]
[..]
Denken dat een provider illegalen aan een mobiel abonnement gaat helpen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door BlueMage op 24-02-2013 20:55:45 ]Hallon!![]()
ik vermoed een trollquote:Klacht Dynabyte: Bon kwijt naar verhuizing wel me eigen schult INdd maar dan gaan ze zeggen niks te kunne vinden
Nou mijn klacht is ik heb alle goeie gegevens door geven datum prijs enzv maar ze zeggen tegen mijn niks te kunne vinden Terweil me laptop maar un half jaar oud is
Gewenste oplossing
Dat ze me bon vinden of toch me laptop repareren![]()
Ik vond die klacht al zo netjes geformuleerd (afgezien van het 'ik heb een reis geboekt naar Ermelo'-gedeelte dan).quote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Denken dat een treinkaartje gelijk staat aan een reis boeken.
[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:12:54 ]![]()
Dus dit!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond die klacht al zo netjes geformuleerd (afgezien van het 'ik heb een reis geboekt naar Ermelo'-gedeelte dan).
Kon me al niet voorstellen dat iemand die zulke zinnen uit ze vingers perst, besluit het te plaatsen op klacht.nl ipv bij de juiste partij![]()
![]()
Mensen die het verschil niet kennen tussen een gewone Shell die bemand is en een onbemande Shell Express.quote:Klacht Shell: Euro 95 prijs.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Shell
Lezers van deze klacht: 24
Tankte gisteren 15/2/2013 bij bovengenoemd tankstation. Betaalde 1.859 ltr euro 95. Zag bij SHELL station aan de - en bij Het SHELL station aan de - ook op 15/2/2013 een prijs van 1.759 ltr voor euro 95. Vraag mij af hoe het kan dat er zo’n groot verschil kan zittn bij deze drie SHELL stations. Ik dacht dat SHELL 1 prijs bij de SHELL stations rekent.
Gewenste oplossing
Een reactie en eventueel restitutie van het teveel betaalde.
[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:13:35 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
Sterker nog, mensen die het nooit is opgevallen dat er bij dezelfde keten al een verschil is tussen snelweg en stad/dorps-prijzen.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:32 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet kennen tussen een gewone Shell die bemand is en een onbemande Shell Express."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Over l'Oréal haarkleuring:Okee, dat is heel vervelend, maar er staat in de handleiding dat je het product eerst moet testen op allergische reacties, dus dan moet je niet gaan zeuren om een schadevergoeding.quote:Voor de bruiloft van onze dochter mijn haar geverfd.
Ben inmiddels 1,5 week verder en drie keer bij de huisarts geweest. Opgezwollen lymfeklieren in mijn nek, overal bulten, pus uit mijn oorschelpen en 3 soorten medicijnen verder. Heb nu een zware antibiota kuur met alle negatieve gevolgen van dien. Morgen is de bruiloft en ik loop met dikke jeukende oorschelpen met opgestoken haar plus elk uur rennen naar het toilet als bijwerking van de antibiotica.
Gewenste oplossing
schadevergoeding![]()
Over de ING:quote:Via marktplaats kwam ik bij de advertentie van -
Ze verkocht schoenen van het merk: giuseppe zanotti er stond bij vermeld dat ze ongedragen waren en dat trok me wel dus ik mailde de verkoper met de vraag of ze nog te koop waren hierbij kreeg ik de antwoord : ja maar een andere koper heeft beloofd om het bedrag van 250 euro vanavond over te maken dus je kan het kopen mits je eerder bent en hetzelfde bedrag stuurt. Daarna heb ik de volledige bedrag plus verzendkosten van 6,75 overgemaakt naar ING rekening : - en mijn bankrekening is ook een ING en hierbij was het bedrag direct overgemaakt en daarna niks meer van gehoord
Gewenste oplossing
Als ik de volledige bedrag gewoon terug heb op me rekening : -
[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:14:37 ]![]()
Ook over de ING:Wat is deze.quote:hierbij wil ik nog een klacht doen over de ing
ik ben hier al een tijd mee bezig word onbeschoft geholpen
wij zitten in de bijstand en hebben afgesproken om 200 euro in de maand over te maken
dat heb ik nu gedaan en ik bel om mijn pas te deblokeren en nu moet er nog eens 200 euro gestort worden ze hebben nu mijn kinderbijslag eraf gehaald en hebben gewoon schijt aan mijn gezin
ik ben niet meer netjes geweest omdat deze personen ook niet netjes zijn
dhr reiding in het algemeen niet
mijn kinderen hun geld is afgepakt door deze fijne bank
zelfs de deurwaarder of erger mag niet aan dit geld komen
hoe is dit mogelijk
Gewenste oplossing
bel mij terug om er over te praten ik ben ook van plan aangifte te doen ik wil dit voor de rechter laten koem![]()
En van dezelfde mevrouw:Ik ga naar de krant jaquote:zo als mijn vorige 2 klachten wat ik gestuurd heb ben ik gebeld door de ing
dat ze er niks aan kunnen doen
elke keer word er gezegd dat de klacht is opgelost wat dus niet het geval is ze worden elke keer onbeschofter ze hangen op nemen daarna niet meer op lachen me uit etc etc
ik word gebeld door de klachten afhandeling steeds met het zelfde verhaaltje wij kunnen helaas niets doen de standaard zin ik moet weer contact met de juiste afdeling nemen maar die hangen op of nemen niet op
ze laten een gezin gewoon in de kou staan
ik weet niet wat ze voor werknemers in dienst hebben maar ik denk dat ze toch op zoek moeten gaan voor een andere functie want hier zijn ze niet geschikt voor
ik ben zeer teleurgesteld in deze bank en ik ben er ook helemaal klaar mee
Gewenste oplossing
als ze weer met het standaard zinnetje komen laat maar zitten kom nu maar eens met een echte oplossing en zet niet neer op internet dat het opgelost is want dat is niet waar ik geef nog 1 kans om mij normaal te helpen ik ben ook een mens zo niet dan ga ik naar de krant en noem ik alle namen die mij zo onbeschoft hebben geholpen![]()
![]()
En nog een (wel eerder geplaatst):Sorry hoor, maar: 'ik wil sirieus genomen worden'.quote:ik heb een klacht geplaatst
de ing zegt de klacht opgelost te hebben
maar dat is helemaal niet waar
ze hebben me nog onbeschofter ter woord gestaan en opgehangen en nemen niet op
ik kan nog steeds niet bij mijn betaal rekening
Gewenste oplossing
niet met een standaard berichtje komen zoals de vorige keer en ik wil nu eens normaal te woord gestaan worden en sirieus genomen worden ik kan nog steeds niet bij mijn eetgeld met 2 kleine kinderen en ik heb al 125 euro overlaten maken
dat klinkt echt heel fout zonder context![]()
Kan iemand dit even vertalen?quote:Klacht haribo: haribo snoepjes
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden haribo
Lezers van deze klacht: 302
nou d tje die kleien zekjes heb en me kinderen maken ze op en zitten er 4 ij bijna in isdere zakjen ik heb er niet bij na gedcht over de code want zat me tme hoodf bji mijn over leden zoonjte -
Gewenste oplossing
dat dit welop gelos wordt voor me kinderen ook harbo hartje waren allen maal de zelfde kleur dat was ook een teleusteling
Nog een aantal klachten over de verdwenen hot wik chili chips:Echte mannen chips.quote:Klacht Lays: Hot wok chilli chips
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 175
Waarom hebben ze hot wok chilli chips uit de winkels gehaald.
mijn man boos ( hij vond dit echte mannen chips)
Gewenste oplossing
weer terug in de schappen van de winkels.quote:Klacht Lays: hot wok chili moet terugkomen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 220
volgens buitenaardse wezens word ik bedreigd omdat ik geen hot wok chili meer kan leveren. Ik vraag hierbij dat Hot Wok chili terugkomt in alle supermarkten.
Gewenste oplossing
Hot Wok chili keert terug in alle winkelsOok erg duidelijk.quote:Klacht Lays: lezer
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 174
uit de schappen gehaald
Gewenste oplossing
terug in de winkels
[quote]
Lekker duidelijk ook.
[quote]Klacht Lays: Verkrijgbaarheid
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 241
De chips is bijna nergens meer te verkrijgen, maar het is de lekkerste chips die er is.
Gewenste oplossing
In meer winkels leverenquote:Klacht Lays: HELP!!!!!!!!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lays
Lezers van deze klacht: 550
Al enige tijd ben ik verslaafd geraakt aan uw “hot wok chili”chips.
Helaas kan ik deze soort nergens meer vinden in de supermarkten. Alles al afgezocht maar helaas en mijn verslaving begint me nu wel parten te spelen.
Is deze smaak uit het assortiment of is het van tijdelijke aard?
Hopelijk ontvang ik een positief antwoord. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet -
Gewenste oplossing
Met een paar dozen zodat ik even langzaam af kan kicken
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:16:20 ]Tongring![]()
Die eerste moet wel een troll zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Kan iemand dit even vertalen?
Nog een aantal klachten over de verdwenen hot wik chili chips:
[..]
Echte mannen chips.
[..]
[..]
Ook erg duidelijk.
[..]![]()
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Kan iemand dit even vertalen?Heb mijn best gedaan, kan er nog steeds weinig logica uithalen. Dat er te weinig snoepjes in een zakje zaten ofzo. En die Haribo hartjes hebben toch sowieso altijd dezelfde kleur?quote:Nou, dat je die kleine zakjes hebt. En mijn kinderen maken ze open; zitten er 4 in bijna ieder zakje. Ik heb er niet bij nagedacht over de code, want ik zat met mijn hoofd bij mijn overleden zoontje Wessel.
Dat dit wel opgelost wordt voor mijn kinderen. Ook Haribo hartjes waren allemaal dezelfde kleur, dat was ook een teleurstelling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Rapsession, crew, rush, supervisor? We zijn hier toch in Nederland?quote:Ik ben * ik werk bij Macdonalds Barendrecht en ik voel me geïntimideerd door de restaurantmanager.
Op 2-2-2013 Zaterdag moest ik werken van 12 uur tot 8 uur, toen ik me melde bij restaurantemanager en vroeg waar ik moest staan antwoordde zij dat ik op haar lade van de kassa moest draaien en dat deed ik, het was druk toen ik aan kwam en ik werd ook gerund door een andere crewlid ik maakte vervolgens een fout op de kassa, in plaats van pinnen deed ik contant betalen, ik vroeg aan de gast of ze niet met los geld konden betalen en dat kon niet, ik haalde een manager erbij en die liep naar de restaurantmanager. Vervolgens kwam de manager terug en zij dat ik het bonnetje moest uit printen en naar de restaurantmanager moest komen en dat deed ik, toen ik in het kantoor kwam was de restaurantmanager gelijk boos zonder mijn kant van het verhaal te horen, ze zei dat ik : voor dat probleem zelf een oplossing moest zoeken ze was aan het schreeuwen en zei er vervolgens bij dat ik dom was omdat ik zo’n fout heb gemaakt ik verhefde mijn stem en zei dat zij mijn nu niet normaal behandelde ze schreeuwde terug en zei dat ik haar niet moest schreeuwen toen bleef ik zeggen dat zei mijn niet normaal behandelde en dat ik hard voor haar werkt daarop zij zei dat ik niet voor haar werk maar voor me eigen geld (totaal geen waardering dus in het werk wat ik voor haar lever) daarna zei zij dat ik mij moest uitklokken en moest wegwezen.
Er zijn nog veel meer klachten voor deze mevrouw (restaurantmanager) van de crewleden maar niemand durf wat te zeggen omdat de restaurantmanager heeft gezegd : Als iemand commentaar heeft op mijn werkwijzen dan word jou contract niet verlengd.
Sommige crewleden hebben een klacht ingediend (anoniem omdat ze niet willen dat zij weet (restaurantmanager) wie het heeft gedaan omdat ze bang zijn dat hun contract niet worden verlengd)Maar tot nu toe is er nog steeds niks aan gedaan iedereen van de crewleden willen graag een rapsession en tot nu toe hebben we die ook nog steeds niet gehad.
ik heb na mijn ervaring met de restaurantmanager gelijk de supervisor gebeld dat ik met hem een afspraak wou maken om dit te bespreken hij zou mijn terug bellen en tot nu toe heb ik nog steeds niks gehoord! ik voel mij niet veilig op de werkvloer en heb het idee dat ik op mijn tenen moet lopen om het de restaurantmanager het naar haar zin te maken.
Wij cewleden kunnen ook NIET de procedures na leven omdat we soms maar met 1 of 2 man op elk station staan ookal hebben we 2 drive’s en dat in de rush.
De restaurantmanager zegt daarbij dat we geen wajongers zijn en dat het moet lukken op deze manier.
Ik zou graag willen dat hier wat aan gedaan kan worden, Aangezien de hele crew een rapsassion wil of iedereen een gresprek wil met de supervisor.
Ik zelf ben het totaal niet mee eens hoe het gaat op de werkvloer, en aangezien ik 1x een ervaring met de restaurantmanager heb gehad moet ik in plaats van 5 dagen werken door de week naar 2 dagen werken van wegen mijn contract uren. Op vrijdag 1-2-2013 werd mijn contract verlengd voor 6 maanden en op 2-2-2013 heb ik slechte ervaring met de restaurantemanager gehad.
Gewenste oplossing
Een gesprek met de supervior en een rapsession.Sowieso, waarom zou je dit op klacht.nl zetten? Maar dat vraag ik me bij 99% van de klachten af.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2013 14:22:41 ]![]()
Het is toch een klacht?! En het moet opgelost worden ja!
Niet dat iemand van dat bedrijf ooit op die site kijkt, maar goed.![]()
![]()
Als je je op internet negatief uitlaat over je werkgever, gaat dat alleen maar meer problemen opleveren. Daar zijn al heel wat mensen voor ontslagen.![]()
Kan iemand deze persoon uitleggen dat er ook gratis pr0n te vinden is op internetquote:Klacht Targetmedia: Ik wil een abonnement op Seks Tube
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Targetmedia
Lezers van deze klacht: 6
Ik wil graag een abonnement nemen op “seks tube” voor 5,- euro per week, maar ik weet niet hoe of waar ik me hiervoor kan aanmelden en wat de dienst inhoudt. Graag krijg ik van deze firma meer info hieromtrent. Ik hoor er goede verhalen over. Erg handig ook dat je (zoals ik begrepen heb) gewoon via je telefoonrekening kunt betalen; chapeau T-Mobile dat jullie hier zo goed aan meewerken, geen gedoe met Ideal, credit-card of zo. Alleen maar handig voor de klant!
Gewenste oplossing
Als ze mij zeggen hoe een abonnement wordt afgesloten en of dit ingewikkeld is en wat ik precies krijg voor die 5,- euro per week
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
Tuurlijk want de wereld draait om jou de a.h. zal direct in alle vestigingen de s,avonds ervoor de korting van de volgende dag van toepassing!quote:Klacht Albert Heijn: afprijzen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 51
ik wilde een maaltijdsalade kopen meestal is die met 35% korting bij een bepaalde datum ik kwam bij de genoemde a.h.en de verval datum was 13 febr. ik was er s,avonds om kwart voor zes op 12 februari en vroeg om 35% korting ik koop nl als het mogelijk is altijd met 35% korting ik moet altijd 15 km rijden voor een a.h winkel bij ons in het dorp is er een jumbo maar ik ga liever naar een a.h.winkel
Gewenste oplossing
de korting graag s,avonds ervoor van toepassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij![]()
quote:Klacht Lidl: magere yoghurt met Bosvruchten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 76
Elke week komen we bij de Lidl in de Mare in Alkmaar. En elke week is het weer een verrassing of er mager yoghurt met bosvruchten is. De fabrikant Milbona maakt uit wat de Lidl mag enkan verkopen, volens de bedrijfsleider. Dan naar de andere Lidl zaken in Alkmaar. Dan krijgen we hetzelfde antwoord. Lidl bepaald niet wat ze mogen verkopen, maar de fabrikant.
Gewenste oplossing
Deze klacht is ook op 17 november 2012 geplaatst en ben toen gebeld (geen antwoord per e-mail)door Lidl met de mededeling dat de afdeling inkoop hier rekening mee ging houden. Dat kon twee of drie weken gaan duren. Donderdag 7 februari 2013 en donderdag 21 februari 2013 geen magere yogurt met bosvruchten vooraadig. De fabrikant levert dan combinatiedozen met Perzik en Aardbei. Er is nog niets verandert. Want de fabrikant beslist wat Lidl verkoopt. Of de inkoopafdeling functionneert niet goed. Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Ze wil die ene oester nog even na bezorgd hebbenquote:Klacht Aldi: Ontbrekende oester
Tweet
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 1299
Omschrijving klacht
Bij het openen van het pak hebben wij 11 oesters
geteld in plaats van 12,terwijl we voor 12 hebben
betaald
Gewenste oplossing
de mankeerde oester bezorgen![]()
![]()
Er is vast wel een Nigeriaanse prins die je wilt helpen!quote:Klacht Cash 4 ladies: Cash 4 ladies pakt geld af omdat ze niet willen uitbetalen!
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Cash 4 ladies
Lezers van deze klacht: 40
Ik stond eindelijk op 10 euro en wou het laten uitbetalen, pakken ze zomaar 3 euro af ik zou een verkeerde referal hebben opgegeven. Dit is heel vreemd want mn laatste referal is uit 2011. Volgens mij dus geheel onterecht maar ik krijg mn geld niet terug en word vals beschuldigd.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug.quote:Klacht Albert Heijn: ligt niet in de winkels
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Lezers van deze klacht: 52
HALLO mensen ik heb een klacht over de producten van BECKERS stoofvlees,hachee en goulasch er word mooi reclame meegemaakt maar hier in groningen en omstreken is dat product nergens te krijgen.
NOU ben ik al bij veel winkels geweest en mails gestuurd naar BECKERS en daar krijg te horen dat ze het wel naar de dc leveren en wat die ermee doen ging hun niet verder aan
NOU ben ik laatst nog bij ALBERT HEIJN aan de rijksweg in groningen geweest en daar zeggen ze het is alleen bij de xl winkels te krijgen nou heb ik gekeken op jullie site maar de dichtbij zijnde AHxl winkel is in assen en ik woon in ten boer ligt toch niet prov groningen maar in drenthe mvrg -
Gewenste oplossing
ik ZOU tevreden zijn als het ook in groningen in de gewone AH winkels te krijgen zou zijn zou daar een mogelijkheid in vinden zijn mvrg -
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:18:37 ]"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Niet gedacht aan ah.nl?quote:Klacht Albert Heijn: nieuwe albert heijn
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Lezers van deze klacht: 20
mijn klacht is,
ik woon boven de nieuwe ah in aanbouw, -
ik weet dat dit waarschijnlijk niet de juiste site is. maar kan geen andere vinden. De bouw van deze nieuwe AH is begonnen half December,
klachten:
1. slecht geinformeerd wanneer er met de bouw gestard zou worden.
2. constant in de herrie.
3. constant in de stof.
4. regelmatig water of rioolering afgesloten. dus regelmatig water afgesloten geweest als ik thuis kom van mijn werk of van even weggeweest. dat betekent dat je er altijd rekening mee moet houden dat je geen vaatwasser of wasmachine hebt aanstaan. dit zou minder ergenis veroorzaken als men dat op tijd even meld.
5. het trappenhuis waar ik woon, van mijn buren naast mij weet ik het niet. heeft al weken geen stroom. dus dat betekent dat mijn bel, verlichting en deuropener het niet doet. dat is erg lastig als je wissel diensten hebt en in het pikkedonker naar boven wilt. s’avonds thuiskomen in het donker en tegen een plastic muur aanlopen omdat ze trappenhuis gingen openbreken (weer niet van te voren geinformeerd)!
6. post wat zoekt raakt, doordat er bijna geen postbode bij kan. en voortdurend de benedendeur openstaat.
7. stankoverlast
8. asbestverwijdering, waar je dagelijks doorheen moet, zonder daar over geinformeerd te zijn.
9. de hele dag (van 8 uur s’morgens tot 15.30 geluidsoverlast. (kan bijna geen normaal telefoon gesprek voeren)laat staan het geluid van de televisie !
10.dagelijks mijn huis met een laag stof, trappenhuis waar je de leuning niet eens van kan vasthouden want dan zit je zelf onder een laag met stof. heel fijn als je werkkleding zwart is!
11.etc. etc. etc. etc. kan absoluut nog wel even doorgaan. maar vind dit voorlopig genoeg informatie!!
Gewenste oplossing
beter geinformeerd te worden qua werkzaamheden die gaan plaatsvinden. eventueel tussen de bedrijven door het schoonhouden van het trappenhuis, in iedergeval zorgen dat er noodverlichting is. zorgen dat de post met respect wordt behandeld. de ingangen wat beter doorgaanbaar houden. en misschien de bewoners boven deze AH, tegoedkomen zodra deze geopend is. wil wel nog kwijt dat ik absoluut blij ben met een supermarkt onder mij. (al weet ik nog niet wat de eventuele overlast gaat worden als deze open gaat). maar dat is dan weer voor latere zorg.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:19:13 ]![]()
Klachtwaardig.quote:Klacht EA Games: Mijnn sims zijn opeens veranderd en de tijd van de partyboot klopt niet meer
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden EA Games
Lezers van deze klacht: 19
Ik heb het spel de sims freeplay gedownload en had er 10 sims op, plotseling waren er 2 sims veranderd, 1 in een brandweerpak en de ander in een sigeunerpak. Wat ook niet klopte was de tijd van de partyboot, ik had gisteravond om 17:00 uur de cadeautjes op gehaald, ik kijk vanmorgen om 7:50 uur en ik zag dat het nog 20 uur duurde voordat ik weer cadeautjes kreeg. Nu heb ik nog 1 ding: ik had mijn sims om 19:30 uur diep laten slapen (ongeveer 7 uur duurt dat) en net (vanmorgen om 7:50 hadden ze pas 4 procent voltooid.
Hoe kan het eigenlijk dat dit gebeurd?
Groet -
Gewenste oplossing
Als het allemaal weer helemaal klopt. En dat het niet meer gebeurd.
quote:Klacht MediaMarkt: Klacht Sims 3
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 635
Mijn klacht is dat ik de sims 3 heb gekocht op de dag dat die voor 20.00 euro te halen was. maar helaas na de instaltie deed dit spel het niet hij liep aan alle kanten vast. ik ben terug gegaan naar de winkel, daar heb ik gepraat met 1 van de mede werkers (waarmee niet te praten viel) en deze man zei tegen mij dat ze hem niet aan konden nemen omdat ik de instalatiecode al heb gebruikt en dat die dan niet meer op een andere computer geinstalleerd kan worden. nu spreek ik uit ervaring omdat ik de sims al jaren speel dat die hoe dan ook op andere computers gespeelt kan worden en dat heeft niks met de instalatiecode te maken. nu zit ik met een spel wat ik niet kan spelen en niks aan heb.
Gewenste oplossing
het spel terug te brengen en mijn geld terug
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:19:43 ]Tongring![]()
quote:Klacht Net 5: stemmen
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Net 5
Lezers van deze klacht: 990
Ik heb vanavond heel vaak op Alexander gestemd, en ik krijg geen bevestiging terug.
Gewenste oplossing
Dat Alexander weer terug mag als hij weg moet!!
Tongring![]()
Je kan natuurlijk ook nee zeggen als ze het vragen.quote:Klacht HEMA: Wilt u een zakje snoep erbij voor 1 euro?
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden HEMA
Lezers van deze klacht: 20
De cassiére moet blijkbaar tegenwoordig van de HEMA vragen of je ook een zakje snoep wilt bij het afrekenen. Mijn ergenis bestaat niet alleen uit het ongevraagd lastig vallen van de klant, maar ook het feit dat er voor zoiets ongezonds, waar vrij veel mensen al moeite mee hebben om te laten liggen, nu nog eens opgedrongen wordt. We eten al veel suiker en dan komt dit gedoe van de HEMA er ook al bij.
Gewenste oplossing
Niet meer vragen! Eventueel vervangen door, wilt u er gezonde lijnzaad bij. Ofzoietsquote:Klacht Kruidvat: harde schijf in luiers
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 28
bij twee luiers een harde schijf in de luiers
Gewenste oplossing
gratis nieuw pak
Dat dus meegeleverd
[ Bericht 24% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 26-02-2013 07:48:34 ]Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
Dan ben je toch echt wel een dikke kneus jaquote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ze wil die ene oester nog even na bezorgd hebben
Hoewel het zo is dat twaalf oesters dan ook echt twaalf oesters horen te zijn.![]()
1) Gefrustreerde dikkerd die op dieet isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:43 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook nee zeggen als ze het vragen.
[..]
[ afbeelding ]
Dat dus meegeleverd
2) Dat is toch geen geld, de prijs van een pak luiers, voor zowel luiers als gratis computeronderdelen
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten![]()
Mensen die niet doorhebben dat ze altijd wel btw betalen, maar tijdens zo'n actie een korting krijgen van 21%.quote:Klacht MediaMarkt: Aktie Geen BTW
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 27
Ik kocht een laptop in de periode dat MediaMarkt op de website reclame maakte, dat zij de BTW voor hun rekening nemen.De laptop werd keurig en heel snel geleverd, maar
op mijn nota staat toch een bedrag aan BTW vermeld.
Ik heb emails gezonden, maar daar gebeurt niets mee.
Ik heb een brief gestuurd en daarop komt geen reactie.
Gewenste oplossing
Ik wil uitleg waarom BTW wel op de nota staat en Mediamarkt in de reclame vertelt, dat zij de BTW voor hun rekening nemen.Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
Geen 21% hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat ze altijd wel btw betalen, maar tijdens zo'n actie een korting krijgen van 21%.
Mensen die de BTW actie van de Mediamarkt nog steeds niet snappen![]()
![]()
Oke, ik kom niet altijd bij Mediamarkt als er zo'n actie is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:00 schreef t-8one het volgende:
[..]
Geen 21% hoor
Mensen die de BTW actie van de Mediamarkt nog steeds niet snappen
Dus ik let niet altijd op de korting
Normaal betaal je 121%, tijdens zo'n actie 100%. 100/121 x 100 =82,64. Je krijgt dus 17,36% korting.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Mensen die niet doorhebben dat ze altijd wel btw betalen, maar tijdens zo'n actie een korting krijgen van 21%.
Lijkt me vrij logisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2013 11:29:21 ]![]()
quote:Klacht Facebook: Inbreuk op mijn facebook pagina
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 243
Als ik naar mijn nieuwsoverzicht ga op facebook staat er op mijn prikbord een korte vraag van een anoniem iemand, m.a.w. er staat geen naam en geen fotootje bij.Het is een herhaling van 4 verschillende zinnetjes. Iedere keer als ik mijn tijdlijn of nieuwoverzicht verschijnt er in deze volgorde de volgende vragen: Hoe gaat het, Anneke? Wat gebeurt er, Anneke? Wat is er aan de hand, Anneke? en de 4e zin Hoe voel je je, Anneke? Ik voel mij hier niet prettig bij. Wat kan dit zijn?
Gewenste oplossing
Als deze berichtjes niet meer verschijnen op mijn prikbord!
Nieuw, Tele2 soepquote:Suggestie Tele2: suggestie
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze suggestie: 5
De uien zijn enorm grof gesneden; wel lekker maar niet zonder knoeien alleen met een lepel te eten !
Kunnen de uien watfijner gesneden worden ?
Of de soep in 2 uitvoeringen produceren ?
Over de smaak niets dan lof en ook verheugend dat er geen MSG in zit !
quote:Klacht NS: 24 februari 2012Dit is een van de vele klachten over de NS. Maar waarom denken die mensen altijd dat ze recht hebben om het geld van hun kaartje volledig terug te krijgen als ze tijdens de treinrit vertraging oplopen. Ik lees niks over de terugrit, dus ik neem aan dat die gewoon goed is verlopen. Waarom dan al het geld terug eisen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste oplossing
Graag zou ik van de NS per e-mail een reactie willen op mijn klacht. Ik ben te bereiken via -. Ik betreur het ten zeerste dat dit zo gelopen is. Bovendien zou ik graag mijn treinkaartje en die van mijn partner gerestitueerd zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:21:48 ]![]()
quote:Mijn dochter van 13 wordt door bekende in Ede op de bus gezet. Familie is ingelicht, dat ze zo en zo laat aan komt, zodat er iemand bij de halte in Otterlo staat. De bus komt 40 minuten te laat, omdat hij behoorlijk van zijn route is afgeweken om te gaan tanken. Ze heeft geprobeerd te bellen,smsén, wats’appen, maar er was geen verbinding mogelijk vanuit de bus.
Het stoort mij heel erg, dat een chauffeur s’avonds om 19.50 met mijn dochter van 13 gaat tanken en 40 minuten te laat op bestemming komt.Weet je hoe ongerust wij zijn geweest??
Daarnaast heeft mijn andere dochter al vaak voor niets bij de halte gestaan, omdat de bus niet komt,doorrijdt, of dat haar aansluiting voor neus wegrijdt, terwijl zij zwaaiend al naast de bus staat. Deze drie dingen zijn niet 1x gebeurd, maar heel regelmatig.
Gewenste oplossing
Voor mijn jongste dochter,vind ik teruggave van die reiskosten op zijn plaats. Voor de ongerustheid van ons als ouders, zeker wat miin 13 jarige 's avonds in het donker, betreft, vind ik een financiele vergoeding in de vorm van maandkaart gratis vervoer op zijn plek.![]()
Dramaqueenquote:Klacht Jumbo: een vrouw met een kind krijg shag%wijn mee maar ik niet
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 23
ik ben al een paar keer geweigerd bij de jumbo
in hoogvliet een meisje achter de kassa mag me niet
en elke keer als ik met me neefje van 16 boodschapen Ga doen
krijg ik niks mee
en een vrouw met een kind krijg wel mee is iemand onder de
16 en daar woord geen id kaart gevraagt
Gewenste oplossing
graag dathe opgelost woord om me de meisje achter de kassa aan te spreken om werk en prive te scheide en meer vriendelijkheid dan grote mond van de medewerkster
quote:DAT DE POST NOOIT AANKOMT EN WEL BELANGRIJKE VAN DE BELASTING EN JAAR OVERZICHT WEGENBELASTING .
WAAROM NEMEN JULLIE GEEN GOED PERSONEEL AAN DIE VERANTWOORDING VOOR GOEDE BEZORGING OP ZICH NEMEN ER ZIJN VEEL KLACHTEN HIER IN DE FLAT OVER DE BEZORGING
Gewenste oplossing
DAT DE POST BIJ MIJ TERCHT KOMT EN NIET WEET IK WAT EEN ANDER ERMEE DOET EN ALS IK EEN AANSLAG KRIJG DET IK NIET BETAALD HEB STUUR IK JULLIE DE REKENING OF KOM HEM BRENGEN DAN WEET IK ZEKER DAT HET ER IS IN JULLIE HEB IK GEEN VERTROUWEN EN DAN WORDT DE POSR WAAR MENSEN OP WACHTEN DOOR BEJAARDEN ZOGENAAMD BEZORGT DIE DE WEG NIET WETEN HOE KAN DIT???????????????????????????????????????????????????????/Waarom stuur je dan geld? Dan moet je toch wel heel naïef zijn?quote:Onlangs contact gehad met ene N. Zielig verhaal, je kent het wel, en op geld uit. In eerste instantie ben ik erin getrapt. Later blijkt N niet te bestaan, het gaat om -, waarschijnlijk wonende op het -. Bankrekeningnummer: -. Deze persoon werkt met valse naam, valse fotos en is er uitsluitend op uit om u en mij op te lichten. Badoo hierover geïnformeerd, maar er gebeurt weer niets! Ik heb inmiddels al vele tientallen oplichters en fakers aan Badoo gemeld, maar ik zie er alleen maar steeds meer verschijnen. Lijkt ze dus niet echt te interesseren.
Gewenste oplossing
Badoo dient een veel striktere selectie toe te passen en meldingen over misbruik, oplichting e.d. serieus te nemen! Sommige foto's heb ik de laatste maanden al met meer dan 100 verschillende namen en identiteiten voorbij zien komen, en Badoo doet daar niets aan!!! Badoo is slechter dan slecht...
[ Bericht 22% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 18:23:35 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: