abonnement Unibet Coolblue
pi_113195978


Deel 4 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:10:52 ]
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:25:54 #2
365710 KGV
kom vechten dan
pi_113196014
wat waarom is dit een reeks geworden :')
hierzo blazen we spliffs, bij jou wordt er gechilled met limonade en chips
zoek het bonnetje van je speakers, want KGV blaast je boxen naar de tyfus
ik ben de beste met de breekijzer jij niet
pi_113196036
quote:
10s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:25 schreef KGV het volgende:
wat waarom is dit een reeks geworden :')
Ga klagen op klacht.nl :{w
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:27:46 #4
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_113196107
wtf man zijn de mensen die daar klagen intellectueel achtergesteld ofzo ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_113196168
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef jagga het volgende:
wtf man zijn de mensen die daar klagen intellectueel achtergesteld ofzo ?
95% van hen kan geen normaal Nederlands typen en komt met bullshitklachten. De overige 5% doet het een stuk beter en klaagt wel terecht.
pi_113197043
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

95% van hen kan geen normaal Nederlands typen en komt met bullshitklachten. De overige 5% doet het een stuk beter en klaagt wel terecht.
Maar dan wel op de verkeerde plaats.

quote:
Klacht Aldi: eenmalige aanbieding (USB)
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Aldi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 33

Bij de ALDI in de Den Helder (Winkelcentrum De Schooten) werd vandaag waarschijnlijk de hele voorraad van een leuke aanbieding (USB met veel opslag voor een mooie prijs) ‘s morgens meteen verkocht aan een koper. Ik ben speciaal heel vroeg naar de winkel gegaan, maar de manager gaf aan dat hij net 80 stuks had verkocht aan een persoon. Volgens mij zijn deze acties, vaak eenmalige aanbiedingen, ook bedoeld om je kennis te laten maken met de winkel zodat je nog een keer terugkomt. Dit ga ik dus niet meer doen.
Gewenste oplossing

Voor deze speciale aanbiedingen zou een maximum moeten gelden per koper. Bijvoorbeeld twee per koper. Dan hebben er meer mensen plezier van.
WTF? Waarom zou iemand 80 usbsticks bij de Aldi kopen? :') Wel een terechte klacht als het waar is.

quote:
Klacht Primark: opheffing winkelverbod
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Primark
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Lezers van deze klacht: 14

Op 9 juni 2012 begaf ik mij samen met mijn dochter in Primark Zaandam,gevestig ankersmidplein 7, Zaandam. Mijn dochter heeft enkele spullen w.o een ring gepast. Daar de ring te groot was voor haar vinger keek ik uit naar een iets kleinere ring voor haar. In die tussentijd zag zij een Bh die zij leuk vond. Ik zei tegen haar we kijken zo naar een ring. Hierna heeft mijn dochter diverse spullen gepast. Na ongeveer anderhalf uur verblijf in de winkel hebben wij voor 30 eu spullen afgerekend bij de kassa. Op de kassabon bleek 12 eu op de bon te staan wat mij niet bekend was. We zijn naar de klantenservice gegaan en aan mij werd verteld dat de collega een fout had gemaakt en dat het niet was afgetrokken. Ok ik begrijp dat een ieder een fout kan maken. Daarna liepen wij de winkel uit alwaar wij door een medewerker van de beveiliging werden staande/ aangehouden. Wat bleek mijn dochter had die ring welke zij om haar vinger droeg totaal vergeten.Mijn dochter heeft altijd sieraden om, waardoor zij het niet eens gevoeld had. Ik probeerde de medewerker uit te leggen dat het om een menselijke fout ging en dat wij nooit voor een bedrag van 30 eu aan spullen zullen afrekenen en een ring van 3 eu zullen stelen. De medewerkers vertelden ons dat wij officieel waren aangehouden en overgedragen werden aan de politie. daar aangekomen heeft het onderzoek, wat ik niet anders had verwacht, aangewezen dat het onderzoek onterecht was. De opzet was in het geheel niet aanwezig. De videoband die bekeken was door de politie had ook aangetoond dat de aanhouding onterecht was. De politie gaf mij te kennen dat zij niet sbnapt dat de medewerkers van de beveiliging dat niet hadden geconstateerd. De politie heeft mijn dochter en ik keurig thuis afgezet. De politie verdient van ons een warme douch. Voordat wij werden overgedragen aan de politie kregen mijn dochter en ik een winkelverbod overhandigd. 1 jaar mogen wij ons niet begeven in geen enkel winkel van Primark. Moet ik u eerlijk bekennen dat ik dagelijks voorbij de primark van Zaandam, mijn woonplaats voorbij loopt.Vanaf de opening van primark ben ik maar een keer daar geweest. Ik vind de winkel persoonlijk ruk en overzichtelijk. Voor alles moet je in de rijstaan. Ik vind het niet prettig winkel. Desondanks wil ik de naam van mijn dochter en ik zuiveren, als zouden wij een winkeldieven zijn en daarvoor een winkelverbod opgelegd te hebben. Daar wij, mijn dochter Lycherette ons nooit schuldig hebben gemaakt aan geen enkel diefstal en dat ook zo willen houden. Middels dit schrijven verzoek ik u om het winkelverbod welke u ons opgelegd heb op zaterdag 9 juni bij deze in te trekken. Gezien het onderzoek eveneens heeft uitgewezen dat het onterecht is en daarvan ook geen zaak van is gekomen.
Gewenste oplossing

Het intrekken van het winkelverbod, welke opgelegd is aan mijn persoon Azia codrington en mijn dochter Lycherette C..Ik ben bereid om dit alles mondeling toe te lichten
Oplossing van het bedrijf

Deze klacht is in behandeling genomen, klant zal zo spoedig mogelijk worden geinformeerd over de voortgang.
Anderhalf uur doorbrengen in een winkel die je ruk vindt. :')
Je naam, adres en telefoonnummer op internet plempen. :')

EDIT: Met ruk bedoelt ze zeker druk. :') Maar wel overzichtelijk. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:11:42 ]
pi_113197198
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Maar dan wel op de verkeerde plaats.

[..]

WTF? Waarom zou iemand 80 usbsticks bij de Aldi kopen? :') Wel een terechte klacht als het waar is.

[..]

Anderhalf uur doorbrengen in een winkel die je ruk vindt. :')
Je naam, adres en telefoonnummer op internet plempen. :')
Die laatste klacht is opzich wel terecht. Maar als de Primark ruk vindt maakt het haar toch niet uit dat ze een winkelverbod heeft?

Ik weet trouwens niet wat dat is met Primark Zaandam en Rdam ik was 1x in Hdorp en die was rustig en netjes?
pi_113197225
Deze :')
pi_113197255
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef jagga het volgende:
wtf man zijn de mensen die daar klagen intellectueel achtergesteld ofzo ?
Klopt, daarom hebben ze ook geen idee hoe normaal een klacht af te handelen of om een normale klaagbrief op te stellen die door een klachtenafdeling op gepaste wijze kan worden afgehandeld.
Wat resulteert in zeer grappige klachten op de betreffende pagina :)
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 21 juni 2012 @ 17:58:14 #10
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_113197448
quote:
In eerste instantie had ik een online sollicitatie gedaan voor postsorteerder in Nijverdal, hiervoor werd ik gebeld door een callcenter welke mij vertelde dat het geen probleem was als ik de zaterdag niet kon. Je moest immers 2 van de 3 dagen die waren voorgeschreven werken, het ging om de dinsdag, donderdag en zaterdag. Vervolgens tijdens mijn gesprek werd ik direct weer naar huis gestuurd, de zaterdag was wél verplicht gesteld, maar als ik zou solliciteren op een zomerbaan was deze niet verplicht.

Zo kwam het dat ik eind mei weer solliciteerde, dit keer op een zomerbaan, weer dat zelfde slechte callcenter aan de telefoon en het sollicitatiegesprek werd gepland.

Toen ik op het (voor mij dus het 2e) sollicitatiegesprek kwam, kwam dezelfde meneer direct weer aan met de verplichte zaterdag. Ik heb hem toen herinnerd aan ons vorige gesprek en ook gezegd dat ik dus niet tevreden was met de gang van zaken.

Er zou worden overlegd en ik zou op maandag worden gebeld. Die donderdag echter kreeg ik al een contract toegestuurd, dus ik was blij, ondertekende het contract en stuurde dit terug naar PostNL. Vervolgens niks meer gehoord.

Gister een mail gestuurd ter ontbinding van het contract want ik heb inmiddels een andere baan gevonden en tot mijn verbazing word ik vandaag gebeld door PostNL Nijverdal. Ze hadden mij vandaag op de werkvloer verwacht. Ik heb ze uitgelegd dat er dus niemand contact met mij had gezocht en verteld van de ontbindingsmail. Vervolgens word ik zo toegesproken, meneer dacht wel even te kunnen zeggen dat ik loog.

Ik vind dat ik erg slecht behandeld ben bij PostNL.
Dit bedrijf heeft hierdoor bij mij, mijn familie en mijn vrienden een erg slechte naam gekregen. Nog niet eens een excuses heb ik gehad. Volgende keer verstuur ik mijn pakketjes niet meer via PostNL. Ik ben erg teleurgesteld.
Gewenste oplossing

Gewenste oplossingIk heb 2 keer een ochtend afspraken moeten verzetten voor een sollicitatiegesprek, zelfs een tentamen heb ik verplaatst. Nog niet eens een excuses kan er vanaf terwijl ik denk dat ik wel degelijk schade heb geleden door de manier waarop er met mij is omgegaan.
quote:
Ik ben vandaag 24-5-2012 gebeld door een onbeschofte medewerker van u. Nadat ik al meerdere keren de telefoon had opgenomen afgelopen dagen en aangegeven dat ik NIET mee wil doen en NIET meer gebeld wou worden.
Toch ben ik vandaag weer gebeld met de vraag of ik… Ik gaf aan in het bel me niet register te staan. Iemand anders me telefoonnummer gebruikt heeft bij een online spelletje… en werd half voor idioot uitgescholden dat ik aan zoiets mee doen. Als ik weet dat ik dan gebeld kan worden. Meneer gaf aan, dat ik idd in het bel me niet register stond. Maar bleef doorzeuren of ik toch niet eens mee zou willen doen.
Gewenste oplossing

Een officiele excusses, niet meer gebeld worden. En 20 euro schadeloosstelling voor de gemiste werktijd. (want ze belde meerdere keren tijdens mijn werkuren)


[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:12:18 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_113197499
Mijn neefje zou daar kunnen posten gezien de geweldige taal die men daar te pas en te onpas misbruikt.
pi_113197671
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
Mijn neefje zou daar kunnen posten gezien de geweldige taal die men daar te pas en te onpas misbruikt.
Nober zn neefje is een mongool :')
pi_113198659
Die laatste _O-
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
pi_113200063
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Maar dan wel op de verkeerde plaats.

[..]

WTF? Waarom zou iemand 80 usbsticks bij de Aldi kopen? :') Wel een terechte klacht als het waar is.

[..]

Anderhalf uur doorbrengen in een winkel die je ruk vindt. :')
Je naam, adres en telefoonnummer op internet plempen. :')

EDIT: Met ruk bedoelt ze zeker druk. :') Maar wel overzichtelijk. :')
Alles wat interessant is bij de Aldi wat betreft tijdelijke artikelen is toch altijd niet aanwezig :P ....ik weet niet beter. :') Ik doe zelfs geen poging meer om naar de winkel te gaan. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_113200234
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 17:58 schreef kevin33 het volgende:

[..]

[..]

20 euro. :D
Die vrouw moet alle tijd dat ze belt overwerken? :')
pi_113200683
Schadevergoeding als oplossing aandragen bij de meest debiele gevallen. :')
pi_113200952
quote:
Niet elke maand bellen,en het erge is ,een bandje,die dan belt met de vraag of ze spreekt met…
is dit niet het geval dan pleeg je fraude,na meerdere malen,onderhand nu al 100 keer gebeld te hebben met blijft de telefoon onterecht maar gaan,het bedrijf zegt ook telkens,ja meneer u heeft gelijk,u heeft helemaal geen achterstand en ,we halen per direct uw nummer uit deze computer,maar helaas nu al maanden verder en nog steeds dat iritante bandje aan de lijn,zowel thuis als op me mobiel.
Gewenste oplossing

Niet meer onterecht gebeld worden en geen woekerrente rekenen ben ik eerder van julie af
Huh, fraude? :')

quote:
Klacht 12Easy B.V.: benchmarker card
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over 12Easy B.V.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden 12Easy B.V.
Lezers van deze klacht: 579

wel betaal nooit gekregen
Gewenste oplossing

graag geld terug
Oplossing van het bedrijf

Is zelfde persoon als joop1955.
Ik wil echt bij zo'n webcare team gaan werken. :D

quote:
Klacht Hivista: Test hivista complaint
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Hivista
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hivista
Lezers van deze klacht: 25

test
Gewenste oplossing

test
Tot drie keer toe zo'n soort "klacht". :')

[ Bericht 20% gewijzigd door BlueMage op 21-06-2012 19:29:54 ]
Hallon!
pi_113201387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:02 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

20 euro. :D
Die vrouw moet alle tijd dat ze belt overwerken? :')
:)
pi_113211416
quote:
Klacht MSN: klacht over msn
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 10

ik heb een klacht over msn waarom moeten we op windows 7 verplicht die nieuwe versie pakken???
je kunt niks meer in je naam tikken en zo en dat vind ik zeer kloten zo
kan die versie niet terug gezet worden voor die update dit is totaal niks zo
Gewenste oplossing

als de oude versie weer terug kan??? waar je zelf je tekst in je naam kan zette
quote:
Klacht MSN: Nieuwe msn is zwaar iritant!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 34

Ik vind de nieuwe type van msn waardeloos.
Ik ontvang elke keer nieuwe meldingen van dat ik een nieuwe msn moet instaleren. Deze melding is zo hardnekkig dat ik wel MOET instaleren omdat ik anders geen gebruik kan maken van msn.

Inmiddels heb ik het geinstaleerd (had geen werkelijk waar geen keus) en er zijn zoveel extra functies dat het geheel onoverzichtelijk wordt en het gebruik van msn gewoon als plezierig wordt ervaren. Ik ontvang allerlei updates van andere contact personen en ik ontvang berichten van msn nieuws en dat kan ik niet uit zetten.
Gewenste oplossing

Dat de gebruiker zelf mag kiezen welke msn hij/zij kan gebruiken! en niet gedwongen word om een vaste msn te instaleren!!
quote:
Klacht MSN: msn klacht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 30

Ik vind het niet normaal dat ik niet zelf mag weten welke msn ik kan gebruiken.
Ik vind essential niet overzichtelijk,niet fijn en niet prettig in het gebruik.

Het is toch eigenlijk van de zotte dat ik verplicht ben om een msn erop te moeten zetten die ik niet wil en dat ik niet zelf kan uitmaken welke ik gebruik.
Dat is toch net zoiets al een windows op je pc dat beslis je toch ook zelf.
Gewenste oplossing

Dat weer gewoon gebruik kan maken van me oude messenger die duidelijk en heerlijk overzichtelijk werkt.
quote:
Klacht MSN: Wil de oude msn terug!
Klacht: In behandeling
In behandeling
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 29

Ik had MSN 2010. Dat ging allemaal heel goed en het werkte fijn. Maar ik heb nu een update gehad voor bij hotmail. als ik op NO druk word ik gewoon niet meer aangemeld. Ik ben dus VERPLICHT om dat te installeren terwijl ik het niet wil!! ik vind het super irritant zo.
Gewenste oplossing

Ik wil dat ik weer op msn kan zonder via hotmail te hoeven.
Nu maar hopen dat Bill Gates dit leest. :')
pi_113213382
quote:
Op 24/02 heb ook een bestelling gedaan. Uiteraard betaald als bevestiging van de bestelling dat die verzonden is .
op 29/2/2012 tot op heden niets ontvangen.
geprobeerd contact te zoeken, zonder succes. Geen reacties op de emails, een 06 nummer
Gewenste oplossing

geen
lol hij/zij wilde gewoon even kort en cryptisch klagen. :D

quote:
Klacht Logitech: G 9 x muis.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Logitech
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Logitech
Lezers van deze klacht: 508

Deze muis is prima van logitech maar ik zou een ding veranderen de plus/min schakelaar verplaatsen zit precies boven de linkertoets en ik ben een fervente gamer dus om te vuren(schieten) rust mijn vinger op de linker toets met het gevolg dat ik regelmatig ook op de plus/min drukt wat zeer irritant is in het heetst van de stijd.Als er daar in de toekomst naar gekeken kan worden dan bestaat dit probleem ook niet meer.
Gewenste oplossing

Gaarne verandering in deze goede muis maken dan krijgt hij zeker een tien met een griffel toegewezen van de consument/gebruiker.
Dit is ook een vrij overbodige klacht. :')

quote:
op 51000 km ging het lampje motorolie verversen branden hoewel ik maar 11000 km gereden had met die olie in een periode van 8 maanden terwijl een olieverversing slechts om de 20000 km dient te gebeuren ,daarom gaf ik er geen gevolg aan en iets later verschijnt de melding motorstoring service nu .Ben er mee naar garage gegaan en ze hebben de olie ververst ,ook heb ik opmerkingen over de ventilator die blijft lang doordraaien nadat de wagen gestopt is ook heb ik er maar heel beperkt mee gereden.Ook hebben ze men remblokjes vervangen omdat die schuurde en een piepend geluid maakte hoewel ze niet versleten waren en nog 30000 a 50000 km moesten meegaan
Gewenste oplossing

hoewel ik de optie 4 jaar garantie heb heb ik toch moeten betalen voor de olie en de remblokjes en wel 227 euro.Ik vind eigenlijk dat deze gebreken aan de fabiekant te wijten zijn en eigenlijk terug betaald zouden moeten worden omdat er nog garantie op men wagen is.
Vooral idd belangrijke lampjes zoals "olie verversen" negeren. :')

[ Bericht 38% gewijzigd door BlueMage op 21-06-2012 22:45:43 ]
Hallon!
pi_113214659
quote:
De onzinnige spulletjes die je bij elke actie weer ongevraagd met je boodschappen meekrijgt. Bij elke WK, EK, etc. weer actie poppetjes of dergelijke..Onze grondstoffen zijn eindig op onze planeet en het zou prettig zijn als de supermarkten dat niet alleen zouden erkennen maar daar ook naar zouden handelen.Neem uw verantwoordelijkheid en stop met deze onnodige, op consumptie gerichte rommel.
Gewenste oplossing

Ophouden met het verspillen van grondstoffen aan spullen die snel tot zeer snel bij het vuilnis verdwijnen, ons leven is prima zonder overbodige onzin.
Zeg dan nee als het je wordt aangeboden :')
pi_113220133
quote:
Holland Casino hanteerd ‘n intreeverbod, niet om mensen tegen zichzelf te beschermen (zoals gesuggereerd word) maar om mensen te weren die met voldoende geld (is nodig om gelijkwaardig tegenover het casino te staan) ‘n bepaald systeem consequent durven te spelen, ook ik heb dat gespeeld, maar ben niet meer welkom (niet interressant genoeg voor het casino, kost alleen maar geld) maar wel verder iedereen toelaten die telkens weer (de meeste ‘n relatief klein bedrag, maar ook domspelende grote spelers) geld komen brengen, want daar komt het normaliter op neer en daar alleen kan Holland Casino van bestaan (niet van goed nadenkende en financieel krachtige systeemspelers)
Ik hoop op vele reacties van mensen die dit ook overkomen is en hoop met diegene ‘n vuist te kunnen maken tegen dit verschrikkelijk huichelerige beleid van Holland Casino.
Gewenste oplossing

Ik ben tevreden met 'n opheffing van mijn intreeverbod op basis van het hierboven vermeldde.
Oplossing van het bedrijf

Versheidene malen geprobeerd om in gesprek te komen en tot een oplossing
_O-

quote:
E matching wekt de suggestie dat hoger opgeleiden ook direct blanke mensen zijn(zie de witte was). Ik kan me niet voorstellen dat de knappe koppen die reclames maken(want daar worden bureau’s voor ingezet)daar niet bij stil hebben gestaan. Dit gaat in tegen de grondwet.
Gewenste oplossing

Een wit en zwart kledingstuk naast elkaar aan de waslijn.
Diep, zeer diep...

quote:
ik ben door e-on voor gek uitgemaakt via mail en ik wil geld zien als schadevergoeding
Gewenste oplossing

500,000 euro als schadevergoeding
:')
  vrijdag 22 juni 2012 @ 01:16:33 #23
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_113220377
Die laatste van e.on.... _O-

Ga ik ook proberen.
pi_113220481
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 01:04 schreef Opoefiets het volgende:

[..]

_O-


HC huilie heeft een punt hoor
  vrijdag 22 juni 2012 @ 01:22:31 #25
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113220494
quote:
Klacht Peugeot: Daglampje vervangen van een 3008,
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Peugeot
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Peugeot
Lezers van deze klacht: 67

Ik heb geen scheldwoord gebruikt ,als u wild stuur ik het factuur op
Gewenste oplossing

Dat u mij de prijs geeft wat een lampje kost,vervangen inbegrepen
"wild" :') Maar goed die kerel/dat mens kan beter naar de eerste de beste garage gaan en vragen wat het vervangen van een lampje kost. :P

quote:
Beste dhr,/Mevr.

Ik heb in 2009 mijn bmw gekocht paticulier.
Echter is mijn turbo motor in 2010 kapot gegaan en laten repareren door bmw dealer in Velp. koste me 1500 euro.
Maar tot zaterdag de 14 april deed mijn turbo het goed ik terug naar de bmw garage (heb 2 jaar garantie) hun nagekeken en werdt terug gebeld met het antwoord “mevrouw uw turbo motor valt niet meer onder de garantie want hij is getuned ( weet neit hoe je het schrijft. Ow ik vroeg wat is dat dan? om de auto sneller te maken.. nou zij ik heb ik nooit gedaan en als dat zo was waarom hebben jullie dat mij niet in 2010 verteldwant ik heb echter niet met mijn auto geknoeit.. sorry mevrouw wij kunnen zien dat het getuned is (maar wanneer weer niet) maar ik bleef vol houden dat ik niks aan de auto had gedaan en dat ze dat mij 2010 ook hadden mogen vertellen… dus nu mag ik dus 1700 euro neer leggen en heb echter niks gedaan (ik ging er van uit dat het garantie was) WAAR IS MIJ RECHT!!!! ik vins die niet netjes als je het laat vervangen dan zeggen ze niks en laten ze je 1500 euro betalen maar als het onder garantie valt dan weten ze in 1 keer wat te vinden… ik vind dat de garage hier verandwoordelijk voor is niet ik ( zo kan ik ook om onder de garantie uit te komen… WAT IS MIJN RECHT!
Gewenste oplossing

Dat de BWM dealer de schult op zich neemt. en wil best 50/50 betalen dat is in iedergeval nog wat ze kunnen doen..
Volgens mij is dat zowat het enige woord wat ze goed geschreven heeft? :')
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')