SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.
[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:10:52 ]![]()
wat waarom is dit een reeks geworden
hierzo blazen we spliffs, bij jou wordt er gechilled met limonade en chips
zoek het bonnetje van je speakers, want KGV blaast je boxen naar de tyfus
ik ben de beste met de breekijzer jij niet![]()
wtf man zijn de mensen die daar klagen intellectueel achtergesteld ofzo ?mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
95% van hen kan geen normaal Nederlands typen en komt met bullshitklachten. De overige 5% doet het een stuk beter en klaagt wel terecht.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef jagga het volgende:
wtf man zijn de mensen die daar klagen intellectueel achtergesteld ofzo ?![]()
Maar dan wel op de verkeerde plaats.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:29 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
95% van hen kan geen normaal Nederlands typen en komt met bullshitklachten. De overige 5% doet het een stuk beter en klaagt wel terecht.WTF? Waarom zou iemand 80 usbsticks bij de Aldi kopen?quote:Klacht Aldi: eenmalige aanbieding (USB)
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Aldi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 33
Bij de ALDI in de Den Helder (Winkelcentrum De Schooten) werd vandaag waarschijnlijk de hele voorraad van een leuke aanbieding (USB met veel opslag voor een mooie prijs) ‘s morgens meteen verkocht aan een koper. Ik ben speciaal heel vroeg naar de winkel gegaan, maar de manager gaf aan dat hij net 80 stuks had verkocht aan een persoon. Volgens mij zijn deze acties, vaak eenmalige aanbiedingen, ook bedoeld om je kennis te laten maken met de winkel zodat je nog een keer terugkomt. Dit ga ik dus niet meer doen.
Gewenste oplossing
Voor deze speciale aanbiedingen zou een maximum moeten gelden per koper. Bijvoorbeeld twee per koper. Dan hebben er meer mensen plezier van.Wel een terechte klacht als het waar is.
Anderhalf uur doorbrengen in een winkel die je ruk vindt.quote:Klacht Primark: opheffing winkelverbod
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Primark
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Primark
Lezers van deze klacht: 14
Op 9 juni 2012 begaf ik mij samen met mijn dochter in Primark Zaandam,gevestig ankersmidplein 7, Zaandam. Mijn dochter heeft enkele spullen w.o een ring gepast. Daar de ring te groot was voor haar vinger keek ik uit naar een iets kleinere ring voor haar. In die tussentijd zag zij een Bh die zij leuk vond. Ik zei tegen haar we kijken zo naar een ring. Hierna heeft mijn dochter diverse spullen gepast. Na ongeveer anderhalf uur verblijf in de winkel hebben wij voor 30 eu spullen afgerekend bij de kassa. Op de kassabon bleek 12 eu op de bon te staan wat mij niet bekend was. We zijn naar de klantenservice gegaan en aan mij werd verteld dat de collega een fout had gemaakt en dat het niet was afgetrokken. Ok ik begrijp dat een ieder een fout kan maken. Daarna liepen wij de winkel uit alwaar wij door een medewerker van de beveiliging werden staande/ aangehouden. Wat bleek mijn dochter had die ring welke zij om haar vinger droeg totaal vergeten.Mijn dochter heeft altijd sieraden om, waardoor zij het niet eens gevoeld had. Ik probeerde de medewerker uit te leggen dat het om een menselijke fout ging en dat wij nooit voor een bedrag van 30 eu aan spullen zullen afrekenen en een ring van 3 eu zullen stelen. De medewerkers vertelden ons dat wij officieel waren aangehouden en overgedragen werden aan de politie. daar aangekomen heeft het onderzoek, wat ik niet anders had verwacht, aangewezen dat het onderzoek onterecht was. De opzet was in het geheel niet aanwezig. De videoband die bekeken was door de politie had ook aangetoond dat de aanhouding onterecht was. De politie gaf mij te kennen dat zij niet sbnapt dat de medewerkers van de beveiliging dat niet hadden geconstateerd. De politie heeft mijn dochter en ik keurig thuis afgezet. De politie verdient van ons een warme douch. Voordat wij werden overgedragen aan de politie kregen mijn dochter en ik een winkelverbod overhandigd. 1 jaar mogen wij ons niet begeven in geen enkel winkel van Primark. Moet ik u eerlijk bekennen dat ik dagelijks voorbij de primark van Zaandam, mijn woonplaats voorbij loopt.Vanaf de opening van primark ben ik maar een keer daar geweest. Ik vind de winkel persoonlijk ruk en overzichtelijk. Voor alles moet je in de rijstaan. Ik vind het niet prettig winkel. Desondanks wil ik de naam van mijn dochter en ik zuiveren, als zouden wij een winkeldieven zijn en daarvoor een winkelverbod opgelegd te hebben. Daar wij, mijn dochter Lycherette ons nooit schuldig hebben gemaakt aan geen enkel diefstal en dat ook zo willen houden. Middels dit schrijven verzoek ik u om het winkelverbod welke u ons opgelegd heb op zaterdag 9 juni bij deze in te trekken. Gezien het onderzoek eveneens heeft uitgewezen dat het onterecht is en daarvan ook geen zaak van is gekomen.
Gewenste oplossing
Het intrekken van het winkelverbod, welke opgelegd is aan mijn persoon Azia codrington en mijn dochter Lycherette C..Ik ben bereid om dit alles mondeling toe te lichten
Oplossing van het bedrijf
Deze klacht is in behandeling genomen, klant zal zo spoedig mogelijk worden geinformeerd over de voortgang.
Je naam, adres en telefoonnummer op internet plempen.
EDIT: Met ruk bedoelt ze zeker druk.Maar wel overzichtelijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:11:42 ]![]()
Die laatste klacht is opzich wel terecht. Maar als de Primark ruk vindt maakt het haar toch niet uit dat ze een winkelverbod heeft?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar dan wel op de verkeerde plaats.
[..]
WTF? Waarom zou iemand 80 usbsticks bij de Aldi kopen?Wel een terechte klacht als het waar is.
[..]
Anderhalf uur doorbrengen in een winkel die je ruk vindt.
Je naam, adres en telefoonnummer op internet plempen.
Ik weet trouwens niet wat dat is met Primark Zaandam en Rdam ik was 1x in Hdorp en die was rustig en netjes?![]()
Klopt, daarom hebben ze ook geen idee hoe normaal een klacht af te handelen of om een normale klaagbrief op te stellen die door een klachtenafdeling op gepaste wijze kan worden afgehandeld.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:27 schreef jagga het volgende:
wtf man zijn de mensen die daar klagen intellectueel achtergesteld ofzo ?
Wat resulteert in zeer grappige klachten op de betreffende pagina
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
quote:In eerste instantie had ik een online sollicitatie gedaan voor postsorteerder in Nijverdal, hiervoor werd ik gebeld door een callcenter welke mij vertelde dat het geen probleem was als ik de zaterdag niet kon. Je moest immers 2 van de 3 dagen die waren voorgeschreven werken, het ging om de dinsdag, donderdag en zaterdag. Vervolgens tijdens mijn gesprek werd ik direct weer naar huis gestuurd, de zaterdag was wél verplicht gesteld, maar als ik zou solliciteren op een zomerbaan was deze niet verplicht.
Zo kwam het dat ik eind mei weer solliciteerde, dit keer op een zomerbaan, weer dat zelfde slechte callcenter aan de telefoon en het sollicitatiegesprek werd gepland.
Toen ik op het (voor mij dus het 2e) sollicitatiegesprek kwam, kwam dezelfde meneer direct weer aan met de verplichte zaterdag. Ik heb hem toen herinnerd aan ons vorige gesprek en ook gezegd dat ik dus niet tevreden was met de gang van zaken.
Er zou worden overlegd en ik zou op maandag worden gebeld. Die donderdag echter kreeg ik al een contract toegestuurd, dus ik was blij, ondertekende het contract en stuurde dit terug naar PostNL. Vervolgens niks meer gehoord.
Gister een mail gestuurd ter ontbinding van het contract want ik heb inmiddels een andere baan gevonden en tot mijn verbazing word ik vandaag gebeld door PostNL Nijverdal. Ze hadden mij vandaag op de werkvloer verwacht. Ik heb ze uitgelegd dat er dus niemand contact met mij had gezocht en verteld van de ontbindingsmail. Vervolgens word ik zo toegesproken, meneer dacht wel even te kunnen zeggen dat ik loog.
Ik vind dat ik erg slecht behandeld ben bij PostNL.
Dit bedrijf heeft hierdoor bij mij, mijn familie en mijn vrienden een erg slechte naam gekregen. Nog niet eens een excuses heb ik gehad. Volgende keer verstuur ik mijn pakketjes niet meer via PostNL. Ik ben erg teleurgesteld.
Gewenste oplossing
Gewenste oplossingIk heb 2 keer een ochtend afspraken moeten verzetten voor een sollicitatiegesprek, zelfs een tentamen heb ik verplaatst. Nog niet eens een excuses kan er vanaf terwijl ik denk dat ik wel degelijk schade heb geleden door de manier waarop er met mij is omgegaan.quote:Ik ben vandaag 24-5-2012 gebeld door een onbeschofte medewerker van u. Nadat ik al meerdere keren de telefoon had opgenomen afgelopen dagen en aangegeven dat ik NIET mee wil doen en NIET meer gebeld wou worden.
Toch ben ik vandaag weer gebeld met de vraag of ik… Ik gaf aan in het bel me niet register te staan. Iemand anders me telefoonnummer gebruikt heeft bij een online spelletje… en werd half voor idioot uitgescholden dat ik aan zoiets mee doen. Als ik weet dat ik dan gebeld kan worden. Meneer gaf aan, dat ik idd in het bel me niet register stond. Maar bleef doorzeuren of ik toch niet eens mee zou willen doen.
Gewenste oplossing
Een officiele excusses, niet meer gebeld worden. En 20 euro schadeloosstelling voor de gemiste werktijd. (want ze belde meerdere keren tijdens mijn werkuren)
[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:12:18 ]Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben![]()
Mijn neefje zou daar kunnen posten gezien de geweldige taal die men daar te pas en te onpas misbruikt.![]()
Nober zn neefje is een mongoolquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:59 schreef Nober het volgende:
Mijn neefje zou daar kunnen posten gezien de geweldige taal die men daar te pas en te onpas misbruikt.![]()
![]()
Die laatste
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Alles wat interessant is bij de Aldi wat betreft tijdelijke artikelen is toch altijd niet aanwezigquote:Op donderdag 21 juni 2012 17:48 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Maar dan wel op de verkeerde plaats.
[..]
WTF? Waarom zou iemand 80 usbsticks bij de Aldi kopen?Wel een terechte klacht als het waar is.
[..]
Anderhalf uur doorbrengen in een winkel die je ruk vindt.
Je naam, adres en telefoonnummer op internet plempen.
EDIT: Met ruk bedoelt ze zeker druk.Maar wel overzichtelijk.
....ik weet niet beter.
Ik doe zelfs geen poging meer om naar de winkel te gaan.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Huh, fraude?quote:Niet elke maand bellen,en het erge is ,een bandje,die dan belt met de vraag of ze spreekt met…
is dit niet het geval dan pleeg je fraude,na meerdere malen,onderhand nu al 100 keer gebeld te hebben met blijft de telefoon onterecht maar gaan,het bedrijf zegt ook telkens,ja meneer u heeft gelijk,u heeft helemaal geen achterstand en ,we halen per direct uw nummer uit deze computer,maar helaas nu al maanden verder en nog steeds dat iritante bandje aan de lijn,zowel thuis als op me mobiel.
Gewenste oplossing
Niet meer onterecht gebeld worden en geen woekerrente rekenen ben ik eerder van julie afIk wil echt bij zo'n webcare team gaan werken.quote:Klacht 12Easy B.V.: benchmarker card
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over 12Easy B.V.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden 12Easy B.V.
Lezers van deze klacht: 579
wel betaal nooit gekregen
Gewenste oplossing
graag geld terug
Oplossing van het bedrijf
Is zelfde persoon als joop1955.
Tot drie keer toe zo'n soort "klacht".quote:Klacht Hivista: Test hivista complaint
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Hivista
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Hivista
Lezers van deze klacht: 25
test
Gewenste oplossing
test
[ Bericht 20% gewijzigd door BlueMage op 21-06-2012 19:29:54 ]Hallon!![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:02
schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
20 euro.
Die vrouw moet alle tijd dat ze belt overwerken?![]()
![]()
quote:Klacht MSN: klacht over msn
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 10
ik heb een klacht over msn waarom moeten we op windows 7 verplicht die nieuwe versie pakken???
je kunt niks meer in je naam tikken en zo en dat vind ik zeer kloten zo
kan die versie niet terug gezet worden voor die update dit is totaal niks zo
Gewenste oplossing
als de oude versie weer terug kan??? waar je zelf je tekst in je naam kan zettequote:Klacht MSN: Nieuwe msn is zwaar iritant!!
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 34
Ik vind de nieuwe type van msn waardeloos.
Ik ontvang elke keer nieuwe meldingen van dat ik een nieuwe msn moet instaleren. Deze melding is zo hardnekkig dat ik wel MOET instaleren omdat ik anders geen gebruik kan maken van msn.
Inmiddels heb ik het geinstaleerd (had geen werkelijk waar geen keus) en er zijn zoveel extra functies dat het geheel onoverzichtelijk wordt en het gebruik van msn gewoon als plezierig wordt ervaren. Ik ontvang allerlei updates van andere contact personen en ik ontvang berichten van msn nieuws en dat kan ik niet uit zetten.
Gewenste oplossing
Dat de gebruiker zelf mag kiezen welke msn hij/zij kan gebruiken! en niet gedwongen word om een vaste msn te instaleren!!quote:Klacht MSN: msn klacht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 30
Ik vind het niet normaal dat ik niet zelf mag weten welke msn ik kan gebruiken.
Ik vind essential niet overzichtelijk,niet fijn en niet prettig in het gebruik.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat ik verplicht ben om een msn erop te moeten zetten die ik niet wil en dat ik niet zelf kan uitmaken welke ik gebruik.
Dat is toch net zoiets al een windows op je pc dat beslis je toch ook zelf.
Gewenste oplossing
Dat weer gewoon gebruik kan maken van me oude messenger die duidelijk en heerlijk overzichtelijk werkt.Nu maar hopen dat Bill Gates dit leest.quote:Klacht MSN: Wil de oude msn terug!
Klacht: In behandeling
In behandeling
Klacht over MSN
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MSN
Lezers van deze klacht: 29
Ik had MSN 2010. Dat ging allemaal heel goed en het werkte fijn. Maar ik heb nu een update gehad voor bij hotmail. als ik op NO druk word ik gewoon niet meer aangemeld. Ik ben dus VERPLICHT om dat te installeren terwijl ik het niet wil!! ik vind het super irritant zo.
Gewenste oplossing
Ik wil dat ik weer op msn kan zonder via hotmail te hoeven.![]()
![]()
lol hij/zij wilde gewoon even kort en cryptisch klagen.quote:Op 24/02 heb ook een bestelling gedaan. Uiteraard betaald als bevestiging van de bestelling dat die verzonden is .
op 29/2/2012 tot op heden niets ontvangen.
geprobeerd contact te zoeken, zonder succes. Geen reacties op de emails, een 06 nummer
Gewenste oplossing
geenDit is ook een vrij overbodige klacht.quote:Klacht Logitech: G 9 x muis.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Logitech
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Logitech
Lezers van deze klacht: 508
Deze muis is prima van logitech maar ik zou een ding veranderen de plus/min schakelaar verplaatsen zit precies boven de linkertoets en ik ben een fervente gamer dus om te vuren(schieten) rust mijn vinger op de linker toets met het gevolg dat ik regelmatig ook op de plus/min drukt wat zeer irritant is in het heetst van de stijd.Als er daar in de toekomst naar gekeken kan worden dan bestaat dit probleem ook niet meer.
Gewenste oplossing
Gaarne verandering in deze goede muis maken dan krijgt hij zeker een tien met een griffel toegewezen van de consument/gebruiker.Vooral idd belangrijke lampjes zoals "olie verversen" negeren.quote:op 51000 km ging het lampje motorolie verversen branden hoewel ik maar 11000 km gereden had met die olie in een periode van 8 maanden terwijl een olieverversing slechts om de 20000 km dient te gebeuren ,daarom gaf ik er geen gevolg aan en iets later verschijnt de melding motorstoring service nu .Ben er mee naar garage gegaan en ze hebben de olie ververst ,ook heb ik opmerkingen over de ventilator die blijft lang doordraaien nadat de wagen gestopt is ook heb ik er maar heel beperkt mee gereden.Ook hebben ze men remblokjes vervangen omdat die schuurde en een piepend geluid maakte hoewel ze niet versleten waren en nog 30000 a 50000 km moesten meegaan
Gewenste oplossing
hoewel ik de optie 4 jaar garantie heb heb ik toch moeten betalen voor de olie en de remblokjes en wel 227 euro.Ik vind eigenlijk dat deze gebreken aan de fabiekant te wijten zijn en eigenlijk terug betaald zouden moeten worden omdat er nog garantie op men wagen is.
[ Bericht 38% gewijzigd door BlueMage op 21-06-2012 22:45:43 ]Hallon!![]()
Zeg dan nee als het je wordt aangebodenquote:De onzinnige spulletjes die je bij elke actie weer ongevraagd met je boodschappen meekrijgt. Bij elke WK, EK, etc. weer actie poppetjes of dergelijke..Onze grondstoffen zijn eindig op onze planeet en het zou prettig zijn als de supermarkten dat niet alleen zouden erkennen maar daar ook naar zouden handelen.Neem uw verantwoordelijkheid en stop met deze onnodige, op consumptie gerichte rommel.
Gewenste oplossing
Ophouden met het verspillen van grondstoffen aan spullen die snel tot zeer snel bij het vuilnis verdwijnen, ons leven is prima zonder overbodige onzin.![]()
![]()
quote:Holland Casino hanteerd ‘n intreeverbod, niet om mensen tegen zichzelf te beschermen (zoals gesuggereerd word) maar om mensen te weren die met voldoende geld (is nodig om gelijkwaardig tegenover het casino te staan) ‘n bepaald systeem consequent durven te spelen, ook ik heb dat gespeeld, maar ben niet meer welkom (niet interressant genoeg voor het casino, kost alleen maar geld) maar wel verder iedereen toelaten die telkens weer (de meeste ‘n relatief klein bedrag, maar ook domspelende grote spelers) geld komen brengen, want daar komt het normaliter op neer en daar alleen kan Holland Casino van bestaan (niet van goed nadenkende en financieel krachtige systeemspelers)
Ik hoop op vele reacties van mensen die dit ook overkomen is en hoop met diegene ‘n vuist te kunnen maken tegen dit verschrikkelijk huichelerige beleid van Holland Casino.
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden met 'n opheffing van mijn intreeverbod op basis van het hierboven vermeldde.
Oplossing van het bedrijf
Versheidene malen geprobeerd om in gesprek te komen en tot een oplossing
Diep, zeer diep...quote:E matching wekt de suggestie dat hoger opgeleiden ook direct blanke mensen zijn(zie de witte was). Ik kan me niet voorstellen dat de knappe koppen die reclames maken(want daar worden bureau’s voor ingezet)daar niet bij stil hebben gestaan. Dit gaat in tegen de grondwet.
Gewenste oplossing
Een wit en zwart kledingstuk naast elkaar aan de waslijn.quote:ik ben door e-on voor gek uitgemaakt via mail en ik wil geld zien als schadevergoeding
Gewenste oplossing
500,000 euro als schadevergoeding![]()
![]()
"wild"quote:Klacht Peugeot: Daglampje vervangen van een 3008,
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Peugeot
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Peugeot
Lezers van deze klacht: 67
Ik heb geen scheldwoord gebruikt ,als u wild stuur ik het factuur op
Gewenste oplossing
Dat u mij de prijs geeft wat een lampje kost,vervangen inbegrepenMaar goed die kerel/dat mens kan beter naar de eerste de beste garage gaan en vragen wat het vervangen van een lampje kost.
Volgens mij is dat zowat het enige woord wat ze goed geschreven heeft?quote:Beste dhr,/Mevr.
Ik heb in 2009 mijn bmw gekocht paticulier.
Echter is mijn turbo motor in 2010 kapot gegaan en laten repareren door bmw dealer in Velp. koste me 1500 euro.
Maar tot zaterdag de 14 april deed mijn turbo het goed ik terug naar de bmw garage (heb 2 jaar garantie) hun nagekeken en werdt terug gebeld met het antwoord “mevrouw uw turbo motor valt niet meer onder de garantie want hij is getuned ( weet neit hoe je het schrijft. Ow ik vroeg wat is dat dan? om de auto sneller te maken.. nou zij ik heb ik nooit gedaan en als dat zo was waarom hebben jullie dat mij niet in 2010 verteldwant ik heb echter niet met mijn auto geknoeit.. sorry mevrouw wij kunnen zien dat het getuned is (maar wanneer weer niet) maar ik bleef vol houden dat ik niks aan de auto had gedaan en dat ze dat mij 2010 ook hadden mogen vertellen… dus nu mag ik dus 1700 euro neer leggen en heb echter niks gedaan (ik ging er van uit dat het garantie was) WAAR IS MIJ RECHT!!!! ik vins die niet netjes als je het laat vervangen dan zeggen ze niks en laten ze je 1500 euro betalen maar als het onder garantie valt dan weten ze in 1 keer wat te vinden… ik vind dat de garage hier verandwoordelijk voor is niet ik ( zo kan ik ook om onder de garantie uit te komen… WAT IS MIJN RECHT!
Gewenste oplossing
Dat de BWM dealer de schult op zich neemt. en wil best 50/50 betalen dat is in iedergeval nog wat ze kunnen doen..
Hallon!![]()
Wacht, 'gekleurde' mensen dragen dus nooit witte spullen en 'blanke' mensen nooit zwarte spullen? Dat is mij nou nog nooit opgevallenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Deze persoon snapt het verschil tussen ongewenst en gewenst niet..quote:ijn ervaring met de zwaluwhoeve was opzich positief. Vriendelijk personeel, mooie en voldoende sauna’s, grote tuin… maar een aantal wezenlijke punten van kritiek kan ik toch niet voor me houden:
* De koude dompelbaden waren echt te warm. Mensen lagen buiten zelfs op hun gemak in het dompelbad te zonnen. Ook binnen waren de dompelbaden veel te warm. De koude douches daarintegen waren goed koud.
* Warme douchen veel te heet, temperatuur was niet te regelen, en haren wassen was echt onmogelijk. Ik ben niet flauw, maar dit was echt to much!
* stoombad veel te heet. Klap in mijn gezicht toen ik binnenkwam. Mijn vinger verbrand aan het ijzeren plaatje rondom de uit-knop.
Maar wat met het meeste stoort is het zwembad effect. Geen stilte in de sauna’s en baden, ondanks de vele bordjes. Veel GEWENSTE intimiteiten. Ik heb iemand wijn over de tepels van zijn partner zien gieten en oplikken. Ik zag stelletjes vozen in de baden. Langs de randen van de zwembaden hingen mensen te tongzoenen. Ik begrijp dat een massale sauna een gevoel van anonimiteit met zich meebrengt, maar dit kan echt niet. Een saunacomplex mag geen sex of andere vorm van spanning uitstralen via de gasten.
Suggested solution
Betere toezicht van personeel op het gedrag van sauna gasten. Zoals het bedienend personeel op de terrassen haar gasten aansprak op de kledingvoorschriften (badjas) zo zou dat ook echt op de sauna pleinen moeten gebeuren. Een verzoek om stilte is zeer op zn plaats. Mensen aanspreken op lichamelijk contact nog meer. Dompelbaden koelen tot de juiste temperatuur.![]()
juist wel..?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef Joenes het volgende:
Deze persoon snapt het verschil tussen ongewenst en gewenst niet..
[..]![]()
Ik vraag me af in wat voor sauna diegene zat. Was het geen parenclub?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wijn over de tepels gieten en aflikken. Moest even hardop lachen in de bus![]()
.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!![]()
quote:Kreeg spooknota´s en een hele absurthoge eind afrekening.Deze klopte niet maar volgens de telefoniste zou ik dan wel een wietplantage hebben.Ze wilde niet kijken of oplossen en nu heb ik dus met veel meoitte een aflossingregeling
Gewenste oplossing
dat er serieus naar de klachten gekeken zou worden en dan ook echt en niet van betaal maar![]()
![]()
wat is deze?quote:Suggestie speelgoedverkoophal.nl: is opgenomen op de psyghiatrie
Suggestie
Suggestie voor speelgoedverkoophal.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden speelgoedverkoophal.nl
Lezers van deze suggestie: 97
meer is op genomen en kan niet leveren ivm opname in psyghiatri
ik weet dit om dat ik zen schoonzus ben
en hij zal er alles aan doen om iedereen te vreden te houden maar nu kan hij dit niet ivm opname
dus bel aub niet naar zen vrouw of mail naar zen vrouw
ze heef het al moeilijk genoeg
mvg
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Vooral op het einde worden de meeste klachten echt onbegrijpelijk.quote:Klacht Opel: Ik en m.n (nieuwe) Opel Corsa
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Opel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Opel
Lezers van deze klacht: 166
Na eindelijk een nw auto te hebben kunnen kopen heb ik tot nu toe problemen met de corsa ik heb hem nw gekocht in 2008 de 19-01-2008!!
NU komen de facturen ze spreken voor zich !!
Ik heb sommige betaald en ook niet,dat was dan garantie!
03-03-2008 Remblokken-set,
18-08-2008 injectie.electr,stekkerverbinding gerepareerd,
10-04-2009 Handremkabel mechanisme juist gemonteerd,
28-08-2009 Airco/kachel bediening nw,
23-11-2009 Cyclone 3 aanlaten brengen ivm traag optrekken
kosten 250,- euro.
25-11-2009 Nw achterruit ivm kringen van fabriek zichtbaar,
30-03-2010 Portierhandles binnen zijde baladert eraf.
28-05-2010 Ontluchtings slang geknapt,
09-11-2011 Nw vloerbedekking ivm scheuren zijkanten,
21-02-2012 Bedrading/kabelboom vervangen ……..
07-03-2012 Weet niet wat me nog staat te wachten ……
Gewenste oplossing
Welke oplossing ,IK weet het niet meer maar heb de schik goed op van deze auto geld voor een nieuwe is er niet, maar hier zitten uren en uren van mijn tijd in ! Wat kan en/of mag ik verwachten want de remblokken zijn inmiddels 3 keer (heb hier geen factuur van) vervangen heb winterbanden er bij gekocht en het winterplan gedaan de eerste APK ging goed ! Opel (Apeldoorn) hre dank aan *** maar dhr *** is inmiddels vertrokken. Heeft mij meeft het tot nu toe eerlijk opgelost, Bijzondeooi laten doodbloeden !!Als ze daar wat aan zijn/haar spelling gaan doen kan die opname wat mij betreft niet lang genoeg duren.quote:
Hallon!![]()
Oh dus je koopt hondenvoer omdat de hond op de foto op de verpakking er goed uit ziet?quote:Klacht Aldi: Vraagje in de winkel in NL. waarom ik Romero in Belgie moest gaan halen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Aldi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 27
Ja, enkel een vraagje. Ik had het kuipje meegenomen uit Belgie.
Bij ons kun je enkel het merk Baldo kopen, terwijl Romero een groter assortiment heeft en de hond er beter uitziet.
Dus na lang wikken en wegen toch gevraagd aan een meneer met een lange witte jas aan, hij had het druk dus we hebben even gewacht. Zal de bedrijfsleider geweest zijn.
Kortgeleden, heeft hij ook alle schappen opnieuw ingedeeld zodat je veel moet zoeken maar ja, dat waren de nieuwe europeesche regels voor alle Aldifilialen. Mag ik dan na een paar weken, vragen of ze ook hun assortiment gaan aanpassen aan dat van Belgie. ( met zoveel woorden heb ik het nog niet eens gezegd )
Zijn woorden waren kort en bondig: Succes, dan gaat u daar maar heen.
Klacht: waarom moet ik nu naar Belgie blijven gaan.
Aldifiliaal Geldrop St.- Jozefplein.
Gewenste oplossing
Graag een vriendelijker bedrijfsleider, nu snap ik ook waarom de sfeer bij het personeel veranderd is. Service graag. Ik wil naast Baldo hondenvoer ook Romero.![]()
Wie snapt dit nog?quote:Klacht Fiat: korting van 1300 euro
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Fiat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fiat
Lezers van deze klacht: 194
in heb een fiat panda gekocht besteld 24-01-12 maar ik krijg de auto 10-03-12 en fiat zeg dat ik die niet krijg
Gewenste oplossing
maar die korting heb ik toch wel recht op wand ze zeggen dat het toen het in de krant stond gaat het op in maar ik heb hem nog niet dan heb ik er toch recht op
Hallon!![]()
Hij krijgt die auto in maart, ook al zegt Fiat dat hij die niet krijgt. En hij denkt dat hij korting hoort te krijgen die hij niet heeft gekregen?quote:![]()
Bepaalt de Europese unie nou ook de indeling van de ALDI?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Oh dus je koopt hondenvoer omdat de hond op de foto op de verpakking er goed uit ziet?Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Dat stuk had ik nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bepaalt de Europese unie nou ook de indeling van de ALDI?![]()
![]()
Schadevergoeding voor 10 minuten vertraging.quote:Klacht NS: De treins is ons station voorbij gereden
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 47
Mijn zusje en ik wilden naar LOTR in de Doelen in Rotterdam voor haar verjaardag op maandag 11 Juni. De kaartjes waren erg duur, maar het zeker waard. Het concert zou om 19:00 beginnen. Wij wilden de trein van 18:04 vanuit Leiden Centraal nemen. Dan zouden we mooi optijd zijn.
Om 18:04 kregen we ineens te horen/zien dat de trein EN 10 min vertraging had EN van spoor A ipv B zou vertrekken. Dus iedereen loopt netjes naar het juiste spoor. Komt de trein eindelijk aan rijdt hij door en stopt halverwege zijn wissel. Hierdoor stond dehelft van de trein niet naast het perron en konden de deuren niet open. Er kon wel een conducteur uitstappen die ik aansprak. Geen excuses maar smoesjes gaf hij. “ooh, normaal stoppen we op spoor B. De machinist is perongeluk uit gewoonte door gereden”. Toen ik vroeg of er een oplossing was was het antwoord nee. Dus na een paar minuten reed de trein gewoon door. Vervolgens wilden wij de trein van 18:19 pakken, dan zouden we nogsteeds net optijd zijn voor het concert. Maar deze trein kwam aan met 2 minuten vertraging. De trein reed zo langzaam dat die 2 minuten 10 minuten vertraging zijn geworden. Hierdoor kwamen wij precies om 19:00 aan op Rotterdam Centraal. Te laat voor ons concert.
Gewenste oplossing
Reiskosten vergoeding. Aan excuses met woorden heb ik niets aangezien de problemen blijven voortbestaan.
Oplossing van het bedrijf
Excuses voor de vertraging, helaas geen vergoeding mogelijk omdat er sprake is van minder dan een half uur vertraging.Dat is eerder regel dan uitzondering. Iedereen weet toch dat je een trein eerder moet nemen als je ergens op tijd moet zijn?
![]()
quote:Klacht Aldi: klacht over aankoop in filiaal grundstad in duitsland tijdens vakantieZomaar je adres zetten.quote:ik heb een product gekocht in aldi grundstadt (dtslnd); kon op de duitse site geen ruimte vinden om deze klacht in te dienen, mogelijk heeft u contacten met buitenlandse filialen.
ik heb een sweatshort fur damen gekocht; op de verpakking staat maat s(36/38); in de verpakking zit een broekje maat M(40/42). er is dus iets fout gegaan in de fabriek.
het betreft een felblauwe katoenen short. erg jammer want ik heb deze tijdens vakantie gekocht en pas thuis uitgepakt. je verwacht niet dat er iets anders inzit dan op de verpakking staat.
de prijs was ¤ 7.99. Ik heb het aangekocht op 2 mei 2012. hopelijk kunt u mij helpen.
mvrg
a z
Gewenste oplossing
toezending van de juiste maat, mag evt andere kleur (rose) zijn
[ Bericht 2% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:14:52 ]Ура для россии![]()
Waarom zetten mensen die top klacht.nl i.p.v. contact op te nemen met de desbetreffende postbedrijven of gewoon door het aanspreken van de postbode?quote:Klacht paramedisch.nl: Postbezorging bij een locatie van Pameijer in Schiedam
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over paramedisch.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden paramedisch.nl
Lezers van deze klacht: 128
De klacht/opmerking=
Sinds dec 2011 is er een nieuwe locatie van Pameijer gevestigd aan de Westvest 108A t/m 108M. En de Westmolenstraat 22 t/m 50 in Schiedam. Postcode 3111BZ.
De postbezorging verloopt niet goed, er worden stukken niet bezorgd.Aan beide panden zijn de brievenbussen met huisnummer en naam van de bewoners geplaatst. duidelijk zichtbaar bij het betreden van het complex Stadstimmerwerf.
Totaal gaat het om 25 adressen.
Gewenste oplossing
Als alle post bezorgd wordt door Sandd en de postbestellers allemaal op de hoogte zijn van deze nieuwe locatie.Alsof dit gaat helpen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2012 23:38:07 ]![]()
Er iets over zeggen tegen post.nl helpt ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom zetten mensen die top klacht.nl i.p.v. contact op te nemen met de desbetreffende postbedrijven of gewoon door het aanspreken van de postbode?Alsof dit gaat helpen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Telegraaf geeft een gratis lot weg voor een loterij en de tokkies zijn boos omdat de code het niet doet.
http://www.klacht.nl/de-telegraaf/?pg=1![]()
http://www.klacht.nl/unox/klacht/knakworsten-zonder-knak-2/ pfff hout toch op zeg
quote:Geachte firma Unox,
Als rasechte Nederlander, vind ik het af en toe fijn om enkele van uw ferme worsten met een soepele polsbeweging in mijn mond te doen belanden. Vooral in de winter geeft de warmte van uw knakkende genotsstaven mij een warm en aangenaam gevoel van binnen.
Het is mij echter opgevallen dat de hardheid van uw worst gedurende de laatste paar maanden zienderogen is afgenomen. Waar de textuur zich eerst nog bevond op niveau ‘tien dagen oud stokbrood’ is deze nu afgezwakt naar een consistentie die nog het meest wegheeft van een ‘slof koffiekoekje op een warme nazomermiddag op het platteland’.
Met andere woorden, uw ‘knakworst’ knakt niet meer. Hij ‘fletsjt’ of ‘spluft’ meer als ik hem probeer te breken. Dit is onacceptabel. Ik heb van tijd tot tijd iets hards in mijn mond nodig, om de zachte kanten van het leven te leren waarderen.
Gewenste oplossing
Ik vind dat u de consument misleidt met de naamgeving van uw worst, deze moet dan ook worden veranderd naar 'fletsjworst' of 'splufworst' noem het desnoods gewoon 'worst'.Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid![]()
De tijd die deze man nu had besteed aan het typen van deze klacht had hij makkelijk de juiste wedstrijden kunnen zoeken op internet.quote:Klacht AVRO: AVROBODE
ER STAAN BIJ ZATERDAG 31-03-2012 FOUT MELDINGEN,ZIE STUDIO SPORT EREDIVISIE,ER STAAN WEDSTRIJDEN VAN VERLEDEN WEEK GENOTEERD,DIE ER NUSTAAN ZIJN VAN VERLEDEN WEEK
Gewenste oplossing
BEN PAS TE VREDEN ALS ALLES EENS EEN KEER GOED GENOTEERD WORDT,WANT DAT IS NIET DE EERSTE KEER,GEBEURT WEL VAKER DAAR BIJ JULLIEJe druk maken over een tv spelletje.quote:Klacht RTL 4: De Jongens tegen de Meisjes Oneerlijk
Hallo,
ik wou graag een klacht melden over het programma: De jongens tegen de Meisjes. Het valt me op dat bij Het letterpakken-spel de jongens steeds 2x dezelfde letter hebben en de meisjes hebben allemaal verschillende. Vanavond was het zelfs zo dat de jongens 4x dezelfde letter hadden, Zo hadden ze 2x de letter O en 2x de letter P. Ik vind dit nogal oneerlijk omdat het hierdoor moeilijker is de woorden te vormen.
Gewenste oplossing
Ik zou het eerlijker vinden als zowel de jongens als de meisjes geen dubbele letter zouden hebben of allebei. Als je de jongens met de meisjes wilt vergelijken moet je ze ook dezelfde moeilijkheidsgraad geven.![]()
![]()
Ik bedenk me nu pas, ze kunnen niet leveren en in plaats van een bericht op hun website te zetten plaatsen ze het op klacht.nlquote:
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
ach gossiequote:Klacht Unox: waterige knakworst: mijnheer Unox
wat een gedoe met die knakworst drie kleinkinderen die een hap van hun broodje nammen zaten onder het sap van de knakworsten.Een trui heb ik al twee maal gewassen maar de vlekken zijn er nog niet uit.
Gewenste oplossing
stevige knakworsten en niet van die rare gevallen
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid![]()
is dit serieus?quote:Klacht PATHE: Airco
In bioscoop Buitenhof te Den Haag staat tijdens de film de airco zo hard aan dat je haar zelf wappert. In de zomer als het warm weer buiten is, is het heerlijk!!! Echter nat en koud weer buiten en airco aan. Dit melden via de sms en aan de medewerker en nog steeds word er niks aan gedaan. De medewerkers staan je aan te kijken en zeggen dan doodleuk. Ja dat kan niet. Want wij moeten ook nog een hoop doen. Waar is de service gebleven? En personeel dat zo reageert is niet netjes. Terug op m’n plaats staat de airco nog harder aan. Alle bezoeker met jas en sjaal om een film kijken de film beleving gaat geheel weg.
Gewenste oplossing
Wellicht is het een oplossing im direct de airco zachter of uit te zetten. In de winter kan er toch ook een verwarming aan? Betreft het personeel. Misschien een gesprek aan gaan met de vraag wat is \'klantgericht werken\'.
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid![]()
quote:Klacht Fok Forum: de Fok Forum doen raar
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fok Forum
Lezers van deze klacht: 62
hallo,
ik Heb enkele klachten gedaan op deze web site, maar ik zie op de Fok Forum (forum.fok.nl) dat de mensen ons uit lachen en ook namen van ons publiseren, en lachen om klachten
ik vindt dit zeer vervelent
Gewenste oplossing
dat fok deze berichten verwijdertIk ben ook poffertjes bakker tussendoor.![]()
Juist niet, die negeer ik, want de echte klagers zijn veel leuker.quote:Daarvoor een schadevergoeding willen.quote:Vandaag wilde ik in de C&A bij de makado te beek wat gelegen is in Limburg een vestje kopen. Ik vroeg een mannelijke medewerker of zij vesten hadden, deze antwoorden, wat voor een vest zoek je. Ik zei gewoon een vest, waarop hij zeer denegrende en snauwend antwoorden heb ik niet. Ik vond zijn reactie zeer vreemd maar ook heel onbeschoft. Hierop ging ik zelf op zoek naar een vest in de winkel en na een paar minuten tref ik gewoon een heel rek aan met vesten. Ik was hierdoor zeer geïriteerd omwillen van het klantvriendelijk handen van deze medewerker. Ik heb op hem afgestapt waarop ik hem vroeg waarom hij mij eerder vertelde dat er geen vesten waren en ik gewoon een heel rek aantref met vesten. Hierop snauwde hij wederom, ik bepaal zelf wat ik antwoord. Dit was voor mij de druppel en gooide dan ook uit frustratie het vest wat ik in mijn handen had tegen de doos wat hij vast hield op dat moment. Het bleek ook nog eens om de filiaalleider te gaan. Hierop reageerde hij zéér agressief met de woorden ik wil nu dat je de winkel verlaat. Ik vertelde hem dat ik dit niet deed en dat ik excusses van hem wilde onwille het feit dat hij mij totaal negeerde als klant zijnde. Ik kom in dat filiaal al jaren en heb ook nooit problemen daar gehad echt deze persoon heb ik ook nog nooit gezien. Mijn frustatie was niet goed naar deze persoon toe maar de klantvriendelijkheid en dienstverlening is bij deze persoon zéér ver te zoeken. Zeker na het feit dat hij ook nog eens tegen mij begon te schreeuwen dat ik de winkel moest verlaten. Zelf heb ik een buitenlands uiterlijk en ben je geneigd om te denken dat er rasistische motieven achter zijn gedrag en handelen jegens mij waren. Ik vind het persoonlijk absoluut niet kunnen dat je in een winkel als C&A waar je al jaren komt op die manier behandeld wordt. Zelf heb ik buiten de winkel een aantal mensen gesproken die ook al jaren in de makado komen en die het incident meekregen en die exact het zelfde denken en spreken over deze filiaalleider als ik. Hij heeft schijnbaar al meerdere keren problemen gehad met meerdere klanten. Ik kan U vertellen dat ik in dat filiaal nooit meer iets koop en ben geneigd te zeggen op dit moment dat ik bij C&A niks meer koop. De dienstverlening en klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit concern.
Gewenste oplossing
Excusses en vergoeding voor het hele gebeuren.En sowieso die mensen proberen allemaal dure woorden te gebruiken maar falen hard.
Hallon!![]()
ies diskriminazi! sgaadevergeoding!quote:Op zaterdag 23 juni 2012 23:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
En wat voor vergoeding zat meneer of mevrouw aan te denken?
Hallon!![]()
jezelf discriminerenquote:Zelf heb ik een buitenlands uiterlijk en ben je geneigd om te denken dat er rasistische motieven achter zijn gedrag en handelen jegens mij waren.
Sometimes noise is just your mind.![]()
In de zwaluwhoeve met je vriendin spelen, heerlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef Joenes het volgende:
Deze persoon snapt het verschil tussen ongewenst en gewenst niet..
[..]zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle![]()
Dat kende ik nog niet. Wel een leuke aanvulling op klaagbaak.I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
quote:Een hele zwakke tent gisteren was het doek en de wind kap al gescheurd,en vandaag zijn de stokken gescheurd en doormidden geknakt.deze tent waar we ¤119.00 voor betaald hebben is niet meer waard dan ¤ 10
Gewenste oplossing:
sterke doek sterke buizen~ Love comes unseen; we only see it go![]()
quote:Klacht Bloemen.nl: pijnlijk
In het filmpje waarin de man de trouwdag vergeet, valt hij bij binnenkomst door het luik bij de voordeur. Ik begrijp dat het grappig bedoelt is, maar dit is in werkelijkheid gebeurd.
De bruid werd door haar man over de drempel gedragen, als ‘grap’ was het luik boven de kruipruimte (onder de mat van de voordeur dus) weg gehaald. Hierdoor viel de bruidegom met de bruid in zijn armen. De bruid brak haar nek en overleed.
Daarom wil ik U vragen om dit eruit te halen. Ook al ken ik de betrokkenen niet persoonlijk en heb ik het horen vertellen, toen ik dit zag moest ik gelijk hieraan denken en raakte het mij diep. Ook omdat ik weet dat de nabestaanden dit filmpje óók zien.
Ik hoop van harte dat u hieraan gehoor wil geven. Er zijn ongetwijfeld andere, wél grappige situaties te bedenken om uw boodschap door te geven.
Gewenste oplossingdat dit stukje uit de reclame wordt verwijderd.quote:Tot twee keer toe hebben jullie een bos bloemen bezorgd bij een verkeerd adres, niet eens de goede straat.
De eerste keer kwamen jullie een nieuwe bos brengen.
De tweede keer kwam een man de bos brengen die bij hem bezorgd was. Volgens jullie waren wij niet thuis en was de bos bij een buurman bezorgd. Wij waren die dag heel de dag thuis en we hadden de man (die met de auto was) nog nooit in de buurt gezien.
Ik vind het erg teleurstellend dat dit tot twee keer gebeurd terwijl we nota bene twee straten van de winkel vandaan wonen.
Gewenste oplossing.~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Klagen voor iemand anders, dan moet je echt wel een miserabel leven hebbenquote:
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
quote:Die 1e klacht. de betrokkenen niet kennen maar je toch diep geraakt voelen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!![]()
De nummering klopt niet omdat Ronaldo niet bij Denemarken hoort? Misschien is het boekje wel gewoon zo ingedeeld?quote:Klacht Albert Heijn: Voetbalboekje
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 6
Ik heb een voetbalboekje gekocht voor¤2. Toen ik thuiskwam zag ik dat de nummering niet klopte want Ronaldo hoort niet bij Denemarken. Ij ben hier nietzo blij mee.
Gewenste oplossing
Ik zou graag het goeie boekje van u in me bus krijgen.Andere smaak is dus niet biologischquote:Klacht Albert Heijn: Biologische komkommer is niet biologisch
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 68
Gisteren een ‘biologische’ komkommer bij AH in Rotterdam (Sint Jobsweg) gekocht; onder de biologische verpakking (dof) kwam een 2e verpakking (glimmend) tevoorschijn; we eten al maanden alleen biologische komkommers en deze komkommer had beslist een andere smaak.
Gewenste oplossing
Antwoord op de vraag of dit vaker voorkomt.Goede oplossing, chapeauquote:Klacht facebook: Blokkering vriendschapsverzoeken voor 30 dagen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 3
Hallo,
Ik heb een waarschuwing gekregen omdat ik zogezegd mensen zou vriendschapsverzoeken verstuurd hebben dat ik niet ken, dat is onterecht want ik heb die mensen leren kennen in de jeugdbeweging.
Ik vind eigenlijk niet dat dat daarom geblokkerd moet worden, ik vind dat een fout die zo snel mogelijk moet gecorrigeerd worden.
Gewenste oplossing
Ik zou tevreden zijn met de oplossing dat enkel mensen die me persoonlijk kennen me kunnen toevoegen. Mensen van wie dat ik het mailadres niet in mijn lijst heb staan, zouden me niet kunnen toevoegen als vriend en ik hen ook niet
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 14:00:54 ]![]()
WTFquote:Klacht Nintendo: Inazuma
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Nintendo
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Nintendo
Lezers van deze klacht: 3
(Kunnen jullie dit doorsturen naar de maker van de serie Inazuma Eleven n het Engels of Japans ofzo)
Beste Nintendo,
Ik heb een klacht over de serie Inazuma Eleven GO.
Ik heb namelijk gezien dat Nelly (Natsumi) dan met Mark (Endou) is getrouwt…
Mag dit alsjeblieft anders want ik ben namelijk…
Verliefd op Nelly en een vriend van me op Silvia (Aki Kino)
Want toen ik filmpjes zag toen brak mijn hart echt uitelkaar.
Ik vraag het nog een keer.
Mag Nelly(Natsumi) alsjeblieft het uit maken met Mark(Endou)
Want ik kan er niet meer tegen…
Als jullie wat gehoord hebben stuur dan een bericht naar:
cgmail.com
Gewenste oplossing
Geen
[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:16:57 ]![]()
Terechte klacht ik zou ook niet willen dat iemand aan mijn anime waifu komtquote:
It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]![]()
Dat Kentochniet.quote:Klacht Kent Sigaretten: verbrande lip
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kent Sigaretten
Lezers van deze klacht: 98
hallo,ik was net iets over de helft van de sigaret vliegt de sigaret in de brand,dit komt denk ik doordat er een lang stokje inzat,wat trouwens in meerdere sigaretten zit in dit pakje
Gewenste oplossing
zalf voor de verbrande lip![]()
...en als ik het goed begrijp doet zijn/haar auto het nog steeds niet.quote:Klacht ANWB: wegenwacht hulp
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over ANWB
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ANWB
Lezers van deze klacht: 128
Frijdag 15-06-2012
mijn auto wou niet meer starten werd geconstateerd dat de accu niet meer funcsjoneerde alle zekeringen nageschect zekeringsdoos beschadigt werd geconstateerd een lekspanning van19.2 ampere nieuwe accu ingezet werd gezegt motorelectronica na laten zien ben bij de garage geweest daar werd gezegt oude accu mekeerde niets aan want de nieuwe accu was binnen twee uur ook helemaal leeg dit heeft mij wel 159 euro gekost dus onnodig kan ik een vergoeding terug krijgen
Gewenste oplossing
er worden kosten bij de garage gemaakt de accu kost 159 euro zekeringsdoos56.15 euro uurloon plusminus 50 eur mischien is er een financiele regeling te treffen
Hallon!![]()
funcsjoneerde...haha, al die mensen die 'moeilijke' woorden proberen te gebruiken...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
Ik kwam niet verder dan 'Frijdag'quote:Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en als ik het goed begrijp doet zijn/haar auto het nog steeds niet.![]()
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”![]()
Ik kan me vergissen, dan mag iemand me een krantenbericht tonen, maar volgens mij gaat het ook nog om een broodje aap verhaal.quote:Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Die 1e klacht. de betrokkenen niet kennen maar je toch diep geraakt voelen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ik denk dat ze deze jongen wel helpenquote:Klacht sms-overlast: Telefoon rekening 160 euro GOTVERDOMME
ik krijg op me telefoon de hele week lang alemaal smsjes van de dienst van 6343 en ik kreeg op de 2 minuten een nieuw smsjes tot wel 10 aan toe achter mekaar dat is dus 15 euro elke dag
ik wil me geld terug want ik heb geen eens gebruik gemaakt van deze dienst PLUS ik weet niet eens hoe ik daar terecht ben gekomen ik heb hier helemaal nix mee!
STELLETJE OPLICHTERS BEWIJS STAAT OP ME TELEFOON AFSCHRIFT
MAAK JE BORST MAAR NAT IK GA KLAAG JULLIE AAN
Gewenste oplossing
Geld Terug onmiddelijkquote:Gevraagd wordt of ik mevrouw Cidert (o.i.d) ben. Dat ben ik niet en dat heb ik ook aangegeven. Nadat ik drie keer in 4 minuten wordt gebeld, word ik vervolgens ook nog eens uitgescholden door zo’n belboy van Canal Digitaal met de mededeling dat ik een Kutwijf ben.
Gewenste oplossing
Professioneel personeel met normen en waarden.Moedquote:Ik heb gratis onderbroeken en nu moet ik er voor betalen.
En zonder dat ik er om vroeg onderbroeken naar me op gestuurd.
Door het bedrijf underwear bv courlux .
Wat moed ik doen.
Gewenste oplossing
Mijn niet ongevraagd de rekking op sturen en eerst vragen of ik deze onderbroeken wel wil. En mij uit schijven uit het bestand
~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Moest even lachen hieromquote:begin het een eind moe te worden dat je een bak koffie in je strot kan gooien terwijl ik m n mail wil openen.
wat een trage kutzooi zeg. en als ik bel zeggen ze, niets aan de hand hoor meneer, denk dat het aan uw pc ligt. zijn er dan echt zoveel pc s die dat hebben?????
Gewenste oplossing
SNELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Geen touw aan vast te knopen. Al die d/t fouten.quote:Klacht Belnu.nl: ik heb een tel abonoment bij deze bedrij gevraagt en mij werdt van alles belooft maar niets is waar
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Belnu.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Belnu.nl
Lezers van deze klacht: 3041
ik heb bij deze bedr.belnu.nl een abonoment aan gevraagt en gelijk gevraagt of de bij de abonoment gevraagde tel toestel in vooraad was en gelijk kon geleverd worden ,o ja ik heb gelijk gevraagd of een navigatie bij geleverd kon worden ook dit was geen probleem 12-08-09 was alles goed gekeurd en tegelijker tijd was mijn huidige tel.toestel niet goed meer en ik vroeg of de toestel die uitgekozen had gelijk kon opgestuurdt worden en dat kon ook maar toen begon het gedonder .ik kreeg tehoren dat ze verkeerde toestel in huis was en zehadden nieuwe bij nokia bestelt ,ik vertrouwde de zaal niet en ik op pad desbetreffende toestel kan je overal krijgen en is in voorraad ik dus weer bellen toen werd mij weeer alles belooft en binnen een week zouden ze de toestel opstuuren ,dus weer niets en nu ik weeer bellen en nu vertelde ene tel jufr.dat ze de toestel niet mochten opstuuren van vodafoon dus ik weer boos ik zei dat het dit alles mij niet was verteld en nu stuuren ze alleen de kaartje zonder de toestel met de melding dat het toestel niet leverbaar is kan ik tegen deze bedr.niets doen ik wil nu helemaal niets meer van ze ik wil mijn abonoment anuleren ik ga zelf wel naar vodafoon winkel voor een abonoment kunt u mij mischien helpen of deze bedrf.aan de tand voelen en hopen de dat niet nog meer mensen de dupe worden net als ik vr.gr.kent o ja mijn tel nr 06 voor verdere vragen
[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:17:36 ]![]()
Valt me op dat de spelfouten niet te tellen zijn bij die berichten.~ Love comes unseen; we only see it go![]()
wat een droeftoeterquote:Ik ben gister naar de mac donalds in utrecht(hoog caterijne) geweest en heb daar een happy meal gekocht maar ik moest wachten voor de patat en cola na een kwartiertje gewacht te hebben nog steeds niemand bij mij langs geweest ik ben terug gegaan en heb het gezegt maar ik moest opeens opnieuw bestellen heel raar allemaal
Gewenste oplossing
geld terug krijgen voor de cola en de patat en frietsaus en rietje
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mensen die zoveel moeite doen voor een gratis tandenborstel......quote:Klacht Algemeen Dagblad: klacht over reserveren voor gratis tandenbortel van piet piraat
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Algemeen Dagblad
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze klacht: 362
mijn klacht gaat over het reserveren van de tandenborstel……wij hebben hard ons best gedaan om voor 2 kinderen de zegels bij elkaar te krijgen voor beide 1 tandenborstel……..nou hadden we gereserveerd maar geen bevestigingsmail ontvangen, en het was nog moeilijk ook om te reserveren want de site leek wel over beladen te zijn…….kwamen erachte toen mijn man met de kaarten met zegels bij free recordshop de tandenborstels wile gaan halen en om de mail gevraag werd……….hij thuis gekeken ….niet ontvangen dus……mogelijk ergens toch iets fout gegaan……hij gebeld naar ad…….ja meneer dan is hij misschien bij uw spam terecht gekomen…….nee ook niet………nou , vind het erg teleustellend voor mijn kids, die je dan beloofd had zoon tanden borstel te bestellen……
Gewenste oplossing
ik zou graag gewoon die 2 tandenborstels willen hebben van piet piraat voor mijn kids, ........
Oplossing van het bedrijf
Afhalen gratis tandenborstel niet mogelijk zonder reservering. Bevestiging reservering via e-mailadres...... Mijn kids.....
Die gewenste oplossing.quote:Klacht Huisartsen: dan had u maar abortus moeten laten plegen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Huisartsen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Huisartsen
Lezers van deze klacht: 333
ik ben nu 29 weken zwanger en heb klachten van duizeligheid en extreme vermoeidheid.
Ik heb al eerder een bloedonderzoek gedaan omdat ik deze klachenten al eerder in mindere mate had.
Hier kwam uit dat ik een tekort aan b12 had en kreeg ik via mijn huisarts een injectie die ik om de 2 weken moet herhalen.
doordat de klachten na 6 weken opeens erger werden ging ik naar de huisartsenpost ( het was immers half 7) die konden weinig beteken want ik moest volgens die dokter de volgende dag een afspraak maken bij de waarnemend arts (die van mij was op vakantie) om vervolgens om een bloedonderzoek te laten doen.
Ik de volgende dag naar de waarnemend arts die het helemaal niet reeel vond om verder bloedonderzoek te laten doen aangezien ik net een injectie had gehad.
ok ik wat voor te zeggen, maar wat moest ik verder met de extreme klachten? inmiddels had ik ook tintelingen in mijn handen. Niets want ik moest maar accepteren dat ik zwangerschapkwaaltjes had, anders had ik maar ABORTUS moeten laten doen.
Ik heb hem toen wel gevraagd of hij wel helemaal goed was.
Dat zijn toch geen uitspraken!
Hij kwam er niet op terug, en diep gekwetst verliet ik de huisarts.
Gewenste oplossing
Als de des betreffende arts hier op aangesproken werd door iemand van hoger af. Helaas zal hij nu niets meer kunnen betekenen met het verder uitlaten zoeken van waar de klachten vandaan komen. Maar ik vind dat hij dit niet zomaar kan zeggen.Hoe moeten de 'mensen van hogeraf' hier nou achter komen als ze op fucking klacht.nl klaagt?
Sowieso een ongeloofwaardig verhaal.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 19:50:36 ]![]()
say whut?quote:Goedemiddag.
Ik wil een klacht indienen voor de reklame van de hamburgerking. Het gaat over dat kip die karate oefeningen doet. En zodra hij geslaagd is krijgt hij als beloning ‘dat hij tussen een broodje mag liggen. Dood dus.
Burgerking is dus een klant kwijt. Ik vind dat dit niet kan.
Of de reklame moet de bedoeling zijn geweest dat het dieronvriendelijk is en dat de mensen daarom niet meer bij Burgerking moeten eten.
Gewenste oplossing
een vriendelijke reklame en zeker niet iets met dieren die hun best doen en als beloning de dood krijgen. Wij weten ook wel dat zo,n beestje gedood word om te eten maar dan hoeven ze dat er niet zo dik op te leggen. Ik neem aan dat ze reklame maken om de koop te bevorderen. Deze werk alleen maar averechts.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Proviserenquote:Klacht McDonalds: manager die dienst had op 19_05_2012 te venlo europaplein mac-drive.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 247
Proviserende puberaal gedrag van manager na mij toe gericht, ivm een sesam-alergie bestel ik al jaren bij het zelfde filiaal europaplein mac drive te venlo mijn bigmacmenu. Plots was dit tot mijn verbazing gisternacht 19_05_2012 rond 00:30 een probleem. De medewerker heeft mij na overleg met de desbetreffende manager medegedeeld dat dit niet mogelijk was. Vervolgens vroeg ik op mijn beurt of ik de manager mocht spreken omdat ik het een vreemd verhaal vond aangezien dit jaren geen probleem was en ik mijn bigmac altijd met veel plezier heb kunnen nuttigen. Manager komt vervolgens na mijn verzoek mij te woord staan. De manier van allereerst de lichamelijke houding na mij toe als klant viel mij direct op, dit was een assosiale, onrespetvolle, proviserende, puberale houding. Dit houd in dat mw. Er hangend over de balie bij stond, een sarcastische glimlach op het gezicht en een kleinerend mondeling gedrag. Ik heb dit ervaren als zeker niet klantgericht maar juist misbruik maken van de positie als manager. Dit is voor mij geen normale profesionele houding naar de klanten toe, klanttevredenheid te houden door vriendelijk te zijn en oplossinggericht te werk gaan was hier dan ook ver te zoeken.
Verder wil ik u er op wijzen dat dit voor mij een nieuw gezicht was binnen het bedrijf, heb deze mw. Nooit eerder gezien en ben ook nooit zon manager tegen gekomen in al die jaren dat ik er kom als klant om een maaltijd te nuttigen. Mw. Had uiteindelijk op mijn aandringen-standvastigheid toch een oplossing. Dit na 10min discuseren, wat voor mij heel vreemd is want zover ik weet ga je niet in discussie met een klant maar zoek je juist na de mogelijkheden die er zijn om zo tot een oplossing te komen. Kortom na veel discusseren denk ik eruit te zijn gekomen met mw. En vraag of het nu opgelost is waarop mw mij bevestigd dat dit inderdaad zo is. Vervolgens vraag ik of ik dan nu mag afrekenen bij een van de medewerkers die op dat moment de bestelling had aangenomen en de kassa bediend. Hierop reageert mw. Wederom erg proviserend door mij er op te attenderen dat ik mijn grote mond de volgende keer moet houden want anders zou ik helemaal niets krijgen. Waarop op reageerde met een dieppe zucht mag ik astublieft afrekenen bij u collega. Inmiddels was mijn trek natuurlijk allang bedorven en dacht dat het mischien handig was om uit te stappen om zo op een fatsoenlijke manier met mw. Te communiceren. Achteraf gezien heeft mijn geduld niets opgelevert want ik wil uit stappen en mw. Gooit zo de luiken dicht. Op dit moment staan er klanten achter mij in de rij die ook graag willen afrekenen, dit kon helaas niet omdat ik als klant in het dieppe wordt gegooit en even niet meer wist wat er nu de bedoeling van was. Krijg ik men maaltijd of niet? Nadat ik mijn moter en lichten van de auto uit zet en nog steeds verwacht dat ik kan afrekenen zegt mijn medepasagier kom we gaan naar de burgerking want dit wordt niets . Hierop heb ik besloten dat dit voor dat moment de beste oplossing was. Op het moment dat ik de moter start en weg wil rijden zie ik dat de klant achter mij te woord word gestaan omdat ik zag dat het luikje weer open ging n de medewerker die mijn bestelling opgenomen had herkende. Wij zijn als ontevreden klanten maar door gereden naar de burgerking.
Ik moet u er op wijze dat ik erg boos gemaakt ben door de manager waardoor ik gevraagt heb naar mw. Naam of personeelnummer zodat ik een klacht kan indienen. Waar ik na mijn zegge recht op heb maar volgens mw. Niet. Uiteindelijk heb ik gezegt dat ik haar met der gezicht in de camera zou drukken en nogmaals zou vragen na mijn recht als klant om een klacht te kunnen en mogen in te dienen. Dit had ik achteraf gezien niet moeten benoemen omdat ik vind dat ik me op die manier verlaagt heb na haar gedrag. Om het hele verhaal kort te maken vind ik niet dat een manager er is om de boel te proviseren en zo ook nog eens het hele team onnodig in gevaar brengt, niet dat ik iets agrasiefs zou ondernemen want daar ben ik fel tegen. Geweld lost niets op maar laren we voorop stellen dat in deze tijd de mensen erg agresief zijn en ik me dan ook afvraag hoe lang een manager op deze manier een fijne werksfeer kan waarborgen. Zover ik weet is een manager er om de boel onder controlle te houden en funcioneert als voorbeeldrol naar de rest van het team. Ik heb tenminste in 31jaar nog nooit zoiets mee gemaakt, ik bedoel hoe moeilijk is het om een aangepaste maaltijd te nuttigen bij de mac in 2012.
Gewenste oplossing
Naar mij toe een persoonlijke excuses van de desbetreffende manager en in het belang van alle klanten-medewerkers van de mac donalds een evt. Training-curcus hoe een team te leiden en klantgericht te werk gaan. Kortom een profesionele houding naar de klant toe. Dit zou ik persoonlijk zeer op prijs stellen zodat ik en alle andere klanten in de toekomst alsnog bij de macdonalds met veel plezier een maaltijd kan benuttigen![]()
![]()
quote:ik kreeg frietjes bij mijn happy meal..
maar die waren koud.. toen ben ik terug gegaan omdat te zeggen en kreeg ik nieuwe maar dat was opnieuw opgebakken patat.
de chicken sensation was opzich goed behalve bij 1 van de laatste happen..
er zat iets hards in en daardoor is mijn kies nu kapot en heb ik flinke kiespijn.
hiervoor wou ik een klacht indienen en wil ik graag weten wat hier aan word gedaan.
Gewenste oplossingik hoop er snel wat over te horen en wil graag een vergoeding hiervoor.
m.v.g~ Love comes unseen; we only see it go![]()
quote:Ook in Arnhem was bij 3 filialen afgelopen woensdag 20 juni om 09:35(het laatste filiaal bezocht) al de zogenaamde aanbieding uitverkocht.
DIT ZIJN PURE LOKKERTJES, OM JE IN DE WINKEL TE KRIJGEN.
er was één filiaalhouder in Arnhem die verklaarde om 09:20 uur al de gehele doos te hebben verkocht, hij zei het zelfs lachend. Ook het personeel is verplicht om te liegen, dit weet ik van een personeelslid zelf.
Gewenste oplossing
ALDI moet hier eens mee stoppen want in plaats van meer klanten in de winkels te krijgen ze er minder want ook ik ben inmiddels al geen ALDI klant meer. Er is genoeg concurrentie tenslotte.~ Love comes unseen; we only see it go![]()
Die grap.quote:Klacht KFC: KFC. Waarschuwing !! Incompotente manager. Levensgevaarlijk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KFC
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KFC
Lezers van deze klacht: 105
Vandaag om 11.00 uur bij de kfc gekomen. Dicht ! vanwege technische redenen pas om 12.00 uur open. DHR T.Echnisch en manager DHR. R.Eden hadden zich verslapen. ?? Reclame aanplakbiljet Buiten was niet binnen te lezen !! Wc beneden was defect. Wetnaps niet verkijgbaar. De glijbaan waar mijn zoon afgleed was nat en niet schoongemaakt. Dat deden ze niet ? Dus ook geen controle op drugs-spuiten bovenin het huisje. Nee lekker hoor…… ik zeg…burger king.
Gewenste oplossing
aub geen manager meer die zoiets niet kan handelen. Incompetabel.Mensen die overal over zeuren, alsof alle speeltuinen vol liggen met drugsspuiten.
Wie is hier nu incapabel?
![]()
Mooie samenvoeging van incapabel en incompetent inderdaad...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Die grap.Mensen die overal over zeuren, alsof alle speeltuinen vol liggen met drugsspuiten.
Wie is hier nu incapabel?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
serieuze klacht.quote:Klacht Gauloises: sigareten te strak of papier laat los
ageren als bedrijf?
Klacht Melden Gauloises
Lezers van deze klacht: 181
ik heb nu al met 3 pakjes gehad dat me papier van de sigaret los zit en somige sigareten te strak gedraaid zijn en ik er geen trekje uit krijg vind dat wel zonde wand ze kosten 6 euro per pakje
Gewenste oplossing
als ze mij nieuwe sigareten geven
Ура для россии![]()
quote:Ja, enkel een vraagje. Ik had het kuipje meegenomen uit Belgie.
Bij ons kun je enkel het merk Baldo kopen, terwijl Romero een groter assortiment heeft en de hond er beter uitziet.
Dus na lang wikken en wegen toch gevraagd aan een meneer met een lange witte jas aan, hij had het druk dus we hebben even gewacht. Zal de bedrijfsleider geweest zijn.
Kortgeleden, heeft hij ook alle schappen opnieuw ingedeeld zodat je veel moet zoeken maar ja, dat waren de nieuwe europeesche regels voor alle Aldifilialen. Mag ik dan na een paar weken, vragen of ze ook hun assortiment gaan aanpassen aan dat van Belgie. ( met zoveel woorden heb ik het nog niet eens gezegd )
Zijn woorden waren kort en bondig: Succes, dan gaat u daar maar heen.
Klacht: waarom moet ik nu naar Belgie blijven gaan.
Aldifiliaal Geldrop St.- Jozefplein.
Gewenste oplossing
Graag een vriendelijker bedrijfsleider, nu snap ik ook waarom de sfeer bij het personeel veranderd is. Service graag. Ik wil naast Baldo hondenvoer ook Romero.Ура для россии![]()
Sigareten... hoe een t minder de betekenis helemaal kan veranderen.quote:I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!![]()
't Is me allemaal wat bij Blokker.quote:Klacht Blokker: onvriendelijk behandeld aan de kassa
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Blokker
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Blokker
Lezers van deze klacht: 60
Was laats bij me moeder in schothorst en wou op het pleintje scrabble halen bij de blokker.
Zo gezegt zo gedaan dus stond bij de kassa en wou afreken.
Geen personeel te bekennen dus denk leg alvast het spel op de toonbank want ze komen zo wel.
Opeens komt er een medewerker eraan met een klant en begint die meneer eerst af tereken en zet mij aan de kant.
Zonder iets te zeggen helpt ze die meneer.
Dus ik zeg tegen mijn vriend ik was toch eerst.
Waarop zei zegt ja ik zou het even uitlegen die meneer en die meneer dat.
Waarop ik zeg maar dat had u eerder moeten zeggen als u gewoon vroeg srry die meneer was eerst vind u het goed dat ik die meneer eerst help. dan zou ik zeggen tuurlijk maar nu was dat niet het geval werd gewoon aan de kant geduwd.
Zo ga je niet met klanten om slechte zaak bij de blokker!!!
Gewenste oplossing
Geen idee vind gewoon dat je zo geen mensen mag behandelen.
Hallon!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: