abonnement Unibet Coolblue
  zondag 24 juni 2012 @ 17:16:12 #76
370655 Miousana
Starship Ranger
pi_113320123
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 15:38 schreef BlueMage het volgende:

[..]

...en als ik het goed begrijp doet zijn/haar auto het nog steeds niet. :')
Ik kwam niet verder dan 'Frijdag' _O- _O-
“The world always looks a little bit brighter from the top of a lap.”
  zondag 24 juni 2012 @ 19:03:23 #77
340341 Blester
Membre très utile
pi_113324639
Frijdag, top!
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113324725
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 12:49 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

:') Die 1e klacht. de betrokkenen niet kennen maar je toch diep geraakt voelen.
Ik kan me vergissen, dan mag iemand me een krantenbericht tonen, maar volgens mij gaat het ook nog om een broodje aap verhaal.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  zondag 24 juni 2012 @ 19:21:05 #79
340341 Blester
Membre très utile
pi_113325416
quote:
Klacht sms-overlast: Telefoon rekening 160 euro GOTVERDOMME

ik krijg op me telefoon de hele week lang alemaal smsjes van de dienst van 6343 en ik kreeg op de 2 minuten een nieuw smsjes tot wel 10 aan toe achter mekaar dat is dus 15 euro elke dag
ik wil me geld terug want ik heb geen eens gebruik gemaakt van deze dienst PLUS ik weet niet eens hoe ik daar terecht ben gekomen ik heb hier helemaal nix mee!

STELLETJE OPLICHTERS BEWIJS STAAT OP ME TELEFOON AFSCHRIFT
MAAK JE BORST MAAR NAT IK GA KLAAG JULLIE AAN

Gewenste oplossing

Geld Terug onmiddelijk
Ik denk dat ze deze jongen wel helpen :)

quote:
Gevraagd wordt of ik mevrouw Cidert (o.i.d) ben. Dat ben ik niet en dat heb ik ook aangegeven. Nadat ik drie keer in 4 minuten wordt gebeld, word ik vervolgens ook nog eens uitgescholden door zo’n belboy van Canal Digitaal met de mededeling dat ik een Kutwijf ben.

Gewenste oplossing
Professioneel personeel met normen en waarden.
quote:
Ik heb gratis onderbroeken en nu moet ik er voor betalen.
En zonder dat ik er om vroeg onderbroeken naar me op gestuurd.
Door het bedrijf underwear bv courlux .
Wat moed ik doen.

Gewenste oplossing
Mijn niet ongevraagd de rekking op sturen en eerst vragen of ik deze onderbroeken wel wil. En mij uit schijven uit het bestand
Moed :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113325505
De rekking :')
  zondag 24 juni 2012 @ 19:26:53 #81
340341 Blester
Membre très utile
pi_113325688
quote:
begin het een eind moe te worden dat je een bak koffie in je strot kan gooien terwijl ik m n mail wil openen.
wat een trage kutzooi zeg. en als ik bel zeggen ze, niets aan de hand hoor meneer, denk dat het aan uw pc ligt. zijn er dan echt zoveel pc s die dat hebben?????

Gewenste oplossing
SNELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moest even lachen hierom :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113325749
quote:
7s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:26 schreef Blester het volgende:

[..]

Moest even lachen hierom :D
Ik ook _O- SNELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 24 juni 2012 @ 19:36:04 #83
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113326038
Kind van de rekking die onderbroekmeneer/vrouw. Wel moetig van hem/haar. :')
Hallon!
pi_113326127
quote:
Klacht Belnu.nl: ik heb een tel abonoment bij deze bedrij gevraagt en mij werdt van alles belooft maar niets is waar
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Belnu.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Belnu.nl
Lezers van deze klacht: 3041

ik heb bij deze bedr.belnu.nl een abonoment aan gevraagt en gelijk gevraagt of de bij de abonoment gevraagde tel toestel in vooraad was en gelijk kon geleverd worden ,o ja ik heb gelijk gevraagd of een navigatie bij geleverd kon worden ook dit was geen probleem 12-08-09 was alles goed gekeurd en tegelijker tijd was mijn huidige tel.toestel niet goed meer en ik vroeg of de toestel die uitgekozen had gelijk kon opgestuurdt worden en dat kon ook maar toen begon het gedonder .ik kreeg tehoren dat ze verkeerde toestel in huis was en zehadden nieuwe bij nokia bestelt ,ik vertrouwde de zaal niet en ik op pad desbetreffende toestel kan je overal krijgen en is in voorraad ik dus weer bellen toen werd mij weeer alles belooft en binnen een week zouden ze de toestel opstuuren ,dus weer niets en nu ik weeer bellen en nu vertelde ene tel jufr.dat ze de toestel niet mochten opstuuren van vodafoon dus ik weer boos ik zei dat het dit alles mij niet was verteld en nu stuuren ze alleen de kaartje zonder de toestel met de melding dat het toestel niet leverbaar is kan ik tegen deze bedr.niets doen ik wil nu helemaal niets meer van ze ik wil mijn abonoment anuleren ik ga zelf wel naar vodafoon winkel voor een abonoment kunt u mij mischien helpen of deze bedrf.aan de tand voelen en hopen de dat niet nog meer mensen de dupe worden net als ik vr.gr.kent o ja mijn tel nr 06 voor verdere vragen
Geen touw aan vast te knopen. Al die d/t fouten. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:17:36 ]
  zondag 24 juni 2012 @ 19:39:20 #85
340341 Blester
Membre très utile
pi_113326170
Valt me op dat de spelfouten niet te tellen zijn bij die berichten.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113326327
die fles spiritus uit de OP _O-
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113326658
quote:
Ik ben gister naar de mac donalds in utrecht(hoog caterijne) geweest en heb daar een happy meal gekocht maar ik moest wachten voor de patat en cola na een kwartiertje gewacht te hebben nog steeds niemand bij mij langs geweest ik ben terug gegaan en heb het gezegt maar ik moest opeens opnieuw bestellen heel raar allemaal

Gewenste oplossing
geld terug krijgen voor de cola en de patat en frietsaus en rietje
wat een droeftoeter :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113326714
quote:
Klacht Algemeen Dagblad: klacht over reserveren voor gratis tandenbortel van piet piraat
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Algemeen Dagblad
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Algemeen Dagblad
Lezers van deze klacht: 362

mijn klacht gaat over het reserveren van de tandenborstel……wij hebben hard ons best gedaan om voor 2 kinderen de zegels bij elkaar te krijgen voor beide 1 tandenborstel……..nou hadden we gereserveerd maar geen bevestigingsmail ontvangen, en het was nog moeilijk ook om te reserveren want de site leek wel over beladen te zijn…….kwamen erachte toen mijn man met de kaarten met zegels bij free recordshop de tandenborstels wile gaan halen en om de mail gevraag werd……….hij thuis gekeken ….niet ontvangen dus……mogelijk ergens toch iets fout gegaan……hij gebeld naar ad…….ja meneer dan is hij misschien bij uw spam terecht gekomen…….nee ook niet………nou , vind het erg teleustellend voor mijn kids, die je dan beloofd had zoon tanden borstel te bestellen……
Gewenste oplossing

ik zou graag gewoon die 2 tandenborstels willen hebben van piet piraat voor mijn kids, ........
Oplossing van het bedrijf

Afhalen gratis tandenborstel niet mogelijk zonder reservering. Bevestiging reservering via e-mailadres.
Mensen die zoveel moeite doen voor een gratis tandenborstel...... :') ..... Mijn kids..... :') :')

quote:
Klacht Huisartsen: dan had u maar abortus moeten laten plegen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Huisartsen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Huisartsen
Lezers van deze klacht: 333

ik ben nu 29 weken zwanger en heb klachten van duizeligheid en extreme vermoeidheid.
Ik heb al eerder een bloedonderzoek gedaan omdat ik deze klachenten al eerder in mindere mate had.
Hier kwam uit dat ik een tekort aan b12 had en kreeg ik via mijn huisarts een injectie die ik om de 2 weken moet herhalen.
doordat de klachten na 6 weken opeens erger werden ging ik naar de huisartsenpost ( het was immers half 7) die konden weinig beteken want ik moest volgens die dokter de volgende dag een afspraak maken bij de waarnemend arts (die van mij was op vakantie) om vervolgens om een bloedonderzoek te laten doen.
Ik de volgende dag naar de waarnemend arts die het helemaal niet reeel vond om verder bloedonderzoek te laten doen aangezien ik net een injectie had gehad.
ok ik wat voor te zeggen, maar wat moest ik verder met de extreme klachten? inmiddels had ik ook tintelingen in mijn handen. Niets want ik moest maar accepteren dat ik zwangerschapkwaaltjes had, anders had ik maar ABORTUS moeten laten doen.
Ik heb hem toen wel gevraagd of hij wel helemaal goed was.
Dat zijn toch geen uitspraken!
Hij kwam er niet op terug, en diep gekwetst verliet ik de huisarts.
Gewenste oplossing

Als de des betreffende arts hier op aangesproken werd door iemand van hoger af. Helaas zal hij nu niets meer kunnen betekenen met het verder uitlaten zoeken van waar de klachten vandaan komen. Maar ik vind dat hij dit niet zomaar kan zeggen.
Die gewenste oplossing. :') Hoe moeten de 'mensen van hogeraf' hier nou achter komen als ze op fucking klacht.nl klaagt? :') Sowieso een ongeloofwaardig verhaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2012 19:50:36 ]
pi_113326794
quote:
Goedemiddag.
Ik wil een klacht indienen voor de reklame van de hamburgerking. Het gaat over dat kip die karate oefeningen doet. En zodra hij geslaagd is krijgt hij als beloning ‘dat hij tussen een broodje mag liggen. Dood dus.
Burgerking is dus een klant kwijt. Ik vind dat dit niet kan.
Of de reklame moet de bedoeling zijn geweest dat het dieronvriendelijk is en dat de mensen daarom niet meer bij Burgerking moeten eten.

Gewenste oplossing
een vriendelijke reklame en zeker niet iets met dieren die hun best doen en als beloning de dood krijgen. Wij weten ook wel dat zo,n beestje gedood word om te eten maar dan hoeven ze dat er niet zo dik op te leggen. Ik neem aan dat ze reklame maken om de koop te bevorderen. Deze werk alleen maar averechts.
say whut? :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_113326927
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

say whut? :')
Je vreet die dode kip toch ook, waarom dan zeiken over de reclame?! :')
pi_113326941
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

say whut? :')
Terechte klacht. Kippen met karateskills horen niet te sterven.
  zondag 24 juni 2012 @ 19:56:38 #92
340341 Blester
Membre très utile
pi_113327112
Lol, sommige mensen zijn wel heel triest op Klacht.nl :D
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113327125
quote:
Klacht McDonalds: manager die dienst had op 19_05_2012 te venlo europaplein mac-drive.
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over McDonalds
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 247

Proviserende puberaal gedrag van manager na mij toe gericht, ivm een sesam-alergie bestel ik al jaren bij het zelfde filiaal europaplein mac drive te venlo mijn bigmacmenu. Plots was dit tot mijn verbazing gisternacht 19_05_2012 rond 00:30 een probleem. De medewerker heeft mij na overleg met de desbetreffende manager medegedeeld dat dit niet mogelijk was. Vervolgens vroeg ik op mijn beurt of ik de manager mocht spreken omdat ik het een vreemd verhaal vond aangezien dit jaren geen probleem was en ik mijn bigmac altijd met veel plezier heb kunnen nuttigen. Manager komt vervolgens na mijn verzoek mij te woord staan. De manier van allereerst de lichamelijke houding na mij toe als klant viel mij direct op, dit was een assosiale, onrespetvolle, proviserende, puberale houding. Dit houd in dat mw. Er hangend over de balie bij stond, een sarcastische glimlach op het gezicht en een kleinerend mondeling gedrag. Ik heb dit ervaren als zeker niet klantgericht maar juist misbruik maken van de positie als manager. Dit is voor mij geen normale profesionele houding naar de klanten toe, klanttevredenheid te houden door vriendelijk te zijn en oplossinggericht te werk gaan was hier dan ook ver te zoeken.
Verder wil ik u er op wijzen dat dit voor mij een nieuw gezicht was binnen het bedrijf, heb deze mw. Nooit eerder gezien en ben ook nooit zon manager tegen gekomen in al die jaren dat ik er kom als klant om een maaltijd te nuttigen. Mw. Had uiteindelijk op mijn aandringen-standvastigheid toch een oplossing. Dit na 10min discuseren, wat voor mij heel vreemd is want zover ik weet ga je niet in discussie met een klant maar zoek je juist na de mogelijkheden die er zijn om zo tot een oplossing te komen. Kortom na veel discusseren denk ik eruit te zijn gekomen met mw. En vraag of het nu opgelost is waarop mw mij bevestigd dat dit inderdaad zo is. Vervolgens vraag ik of ik dan nu mag afrekenen bij een van de medewerkers die op dat moment de bestelling had aangenomen en de kassa bediend. Hierop reageert mw. Wederom erg proviserend door mij er op te attenderen dat ik mijn grote mond de volgende keer moet houden want anders zou ik helemaal niets krijgen. Waarop op reageerde met een dieppe zucht mag ik astublieft afrekenen bij u collega. Inmiddels was mijn trek natuurlijk allang bedorven en dacht dat het mischien handig was om uit te stappen om zo op een fatsoenlijke manier met mw. Te communiceren. Achteraf gezien heeft mijn geduld niets opgelevert want ik wil uit stappen en mw. Gooit zo de luiken dicht. Op dit moment staan er klanten achter mij in de rij die ook graag willen afrekenen, dit kon helaas niet omdat ik als klant in het dieppe wordt gegooit en even niet meer wist wat er nu de bedoeling van was. Krijg ik men maaltijd of niet? Nadat ik mijn moter en lichten van de auto uit zet en nog steeds verwacht dat ik kan afrekenen zegt mijn medepasagier kom we gaan naar de burgerking want dit wordt niets . Hierop heb ik besloten dat dit voor dat moment de beste oplossing was. Op het moment dat ik de moter start en weg wil rijden zie ik dat de klant achter mij te woord word gestaan omdat ik zag dat het luikje weer open ging n de medewerker die mijn bestelling opgenomen had herkende. Wij zijn als ontevreden klanten maar door gereden naar de burgerking.
Ik moet u er op wijze dat ik erg boos gemaakt ben door de manager waardoor ik gevraagt heb naar mw. Naam of personeelnummer zodat ik een klacht kan indienen. Waar ik na mijn zegge recht op heb maar volgens mw. Niet. Uiteindelijk heb ik gezegt dat ik haar met der gezicht in de camera zou drukken en nogmaals zou vragen na mijn recht als klant om een klacht te kunnen en mogen in te dienen. Dit had ik achteraf gezien niet moeten benoemen omdat ik vind dat ik me op die manier verlaagt heb na haar gedrag. Om het hele verhaal kort te maken vind ik niet dat een manager er is om de boel te proviseren en zo ook nog eens het hele team onnodig in gevaar brengt, niet dat ik iets agrasiefs zou ondernemen want daar ben ik fel tegen. Geweld lost niets op maar laren we voorop stellen dat in deze tijd de mensen erg agresief zijn en ik me dan ook afvraag hoe lang een manager op deze manier een fijne werksfeer kan waarborgen. Zover ik weet is een manager er om de boel onder controlle te houden en funcioneert als voorbeeldrol naar de rest van het team. Ik heb tenminste in 31jaar nog nooit zoiets mee gemaakt, ik bedoel hoe moeilijk is het om een aangepaste maaltijd te nuttigen bij de mac in 2012.
Gewenste oplossing

Naar mij toe een persoonlijke excuses van de desbetreffende manager en in het belang van alle klanten-medewerkers van de mac donalds een evt. Training-curcus hoe een team te leiden en klantgericht te werk gaan. Kortom een profesionele houding naar de klant toe. Dit zou ik persoonlijk zeer op prijs stellen zodat ik en alle andere klanten in de toekomst alsnog bij de macdonalds met veel plezier een maaltijd kan benuttigen
Proviseren :')
  zondag 24 juni 2012 @ 19:57:50 #94
340341 Blester
Membre très utile
pi_113327178
quote:
ik kreeg frietjes bij mijn happy meal..
maar die waren koud.. toen ben ik terug gegaan omdat te zeggen en kreeg ik nieuwe maar dat was opnieuw opgebakken patat.
de chicken sensation was opzich goed behalve bij 1 van de laatste happen..
er zat iets hards in en daardoor is mijn kies nu kapot en heb ik flinke kiespijn.
hiervoor wou ik een klacht indienen en wil ik graag weten wat hier aan word gedaan.

Gewenste oplossingik hoop er snel wat over te horen en wil graag een vergoeding hiervoor.
m.v.g

~ Love comes unseen; we only see it go
  zondag 24 juni 2012 @ 19:59:45 #95
340341 Blester
Membre très utile
pi_113327276
quote:
Ook in Arnhem was bij 3 filialen afgelopen woensdag 20 juni om 09:35(het laatste filiaal bezocht) al de zogenaamde aanbieding uitverkocht.
DIT ZIJN PURE LOKKERTJES, OM JE IN DE WINKEL TE KRIJGEN.
er was één filiaalhouder in Arnhem die verklaarde om 09:20 uur al de gehele doos te hebben verkocht, hij zei het zelfs lachend. Ook het personeel is verplicht om te liegen, dit weet ik van een personeelslid zelf.

Gewenste oplossing
ALDI moet hier eens mee stoppen want in plaats van meer klanten in de winkels te krijgen ze er minder want ook ik ben inmiddels al geen ALDI klant meer. Er is genoeg concurrentie tenslotte.

~ Love comes unseen; we only see it go
pi_113327551
quote:
Klacht KFC: KFC. Waarschuwing !! Incompotente manager. Levensgevaarlijk
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KFC
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KFC
Lezers van deze klacht: 105

Vandaag om 11.00 uur bij de kfc gekomen. Dicht ! vanwege technische redenen pas om 12.00 uur open. DHR T.Echnisch en manager DHR. R.Eden hadden zich verslapen. ?? Reclame aanplakbiljet Buiten was niet binnen te lezen !! Wc beneden was defect. Wetnaps niet verkijgbaar. De glijbaan waar mijn zoon afgleed was nat en niet schoongemaakt. Dat deden ze niet ? Dus ook geen controle op drugs-spuiten bovenin het huisje. Nee lekker hoor…… ik zeg…burger king.
Gewenste oplossing

aub geen manager meer die zoiets niet kan handelen. Incompetabel.
Die grap. :') Mensen die overal over zeuren, alsof alle speeltuinen vol liggen met drugsspuiten. :') Wie is hier nu incapabel?
  zondag 24 juni 2012 @ 20:39:52 #97
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_113329369
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Die grap. :') Mensen die overal over zeuren, alsof alle speeltuinen vol liggen met drugsspuiten. :') Wie is hier nu incapabel?
Mooie samenvoeging van incapabel en incompetent inderdaad...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_113333584
quote:
Klacht Gauloises: sigareten te strak of papier laat los

ageren als bedrijf?
Klacht Melden Gauloises
Lezers van deze klacht: 181

ik heb nu al met 3 pakjes gehad dat me papier van de sigaret los zit en somige sigareten te strak gedraaid zijn en ik er geen trekje uit krijg vind dat wel zonde wand ze kosten 6 euro per pakje
Gewenste oplossing

als ze mij nieuwe sigareten geven
serieuze klacht. :')
Ура для россии
pi_113333914
quote:
Ja, enkel een vraagje. Ik had het kuipje meegenomen uit Belgie.
Bij ons kun je enkel het merk Baldo kopen, terwijl Romero een groter assortiment heeft en de hond er beter uitziet.
Dus na lang wikken en wegen toch gevraagd aan een meneer met een lange witte jas aan, hij had het druk dus we hebben even gewacht. Zal de bedrijfsleider geweest zijn.
Kortgeleden, heeft hij ook alle schappen opnieuw ingedeeld zodat je veel moet zoeken maar ja, dat waren de nieuwe europeesche regels voor alle Aldifilialen. Mag ik dan na een paar weken, vragen of ze ook hun assortiment gaan aanpassen aan dat van Belgie. ( met zoveel woorden heb ik het nog niet eens gezegd )
Zijn woorden waren kort en bondig: Succes, dan gaat u daar maar heen.
Klacht: waarom moet ik nu naar Belgie blijven gaan.
Aldifiliaal Geldrop St.- Jozefplein.
Gewenste oplossing

Graag een vriendelijker bedrijfsleider, nu snap ik ook waarom de sfeer bij het personeel veranderd is. Service graag. Ik wil naast Baldo hondenvoer ook Romero.
Ура для россии
  zondag 24 juni 2012 @ 21:43:35 #100
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_113333946
quote:
10s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:39 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

serieuze klacht. :')
Sigareten... hoe een t minder de betekenis helemaal kan veranderen.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')