Wacht, 'gekleurde' mensen dragen dus nooit witte spullen en 'blanke' mensen nooit zwarte spullen? Dat is mij nou nog nooit opgevallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:ijn ervaring met de zwaluwhoeve was opzich positief. Vriendelijk personeel, mooie en voldoende sauna’s, grote tuin… maar een aantal wezenlijke punten van kritiek kan ik toch niet voor me houden:
* De koude dompelbaden waren echt te warm. Mensen lagen buiten zelfs op hun gemak in het dompelbad te zonnen. Ook binnen waren de dompelbaden veel te warm. De koude douches daarintegen waren goed koud.
* Warme douchen veel te heet, temperatuur was niet te regelen, en haren wassen was echt onmogelijk. Ik ben niet flauw, maar dit was echt to much!
* stoombad veel te heet. Klap in mijn gezicht toen ik binnenkwam. Mijn vinger verbrand aan het ijzeren plaatje rondom de uit-knop.
Maar wat met het meeste stoort is het zwembad effect. Geen stilte in de sauna’s en baden, ondanks de vele bordjes. Veel GEWENSTE intimiteiten. Ik heb iemand wijn over de tepels van zijn partner zien gieten en oplikken. Ik zag stelletjes vozen in de baden. Langs de randen van de zwembaden hingen mensen te tongzoenen. Ik begrijp dat een massale sauna een gevoel van anonimiteit met zich meebrengt, maar dit kan echt niet. Een saunacomplex mag geen sex of andere vorm van spanning uitstralen via de gasten.
Suggested solution
Betere toezicht van personeel op het gedrag van sauna gasten. Zoals het bedienend personeel op de terrassen haar gasten aansprak op de kledingvoorschriften (badjas) zo zou dat ook echt op de sauna pleinen moeten gebeuren. Een verzoek om stilte is zeer op zn plaats. Mensen aanspreken op lichamelijk contact nog meer. Dompelbaden koelen tot de juiste temperatuur.
juist wel..?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef Joenes het volgende:
Deze persoon snapt het verschil tussen ongewenst en gewenst niet..
[..]
Ik vraag me af in wat voor sauna diegene zat. Was het geen parenclub?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha wijn over de tepels gieten en aflikken. Moest even hardop lachen in de bus![]()
.
quote:Kreeg spooknota´s en een hele absurthoge eind afrekening.Deze klopte niet maar volgens de telefoniste zou ik dan wel een wietplantage hebben.Ze wilde niet kijken of oplossen en nu heb ik dus met veel meoitte een aflossingregeling
Gewenste oplossing
dat er serieus naar de klachten gekeken zou worden en dan ook echt en niet van betaal maar
wat is deze?quote:Suggestie speelgoedverkoophal.nl: is opgenomen op de psyghiatrie
Suggestie
Suggestie voor speelgoedverkoophal.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden speelgoedverkoophal.nl
Lezers van deze suggestie: 97
meer is op genomen en kan niet leveren ivm opname in psyghiatri
ik weet dit om dat ik zen schoonzus ben
en hij zal er alles aan doen om iedereen te vreden te houden maar nu kan hij dit niet ivm opname
dus bel aub niet naar zen vrouw of mail naar zen vrouw
ze heef het al moeilijk genoeg
mvg
Vooral op het einde worden de meeste klachten echt onbegrijpelijk.quote:Klacht Opel: Ik en m.n (nieuwe) Opel Corsa
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Opel
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Opel
Lezers van deze klacht: 166
Na eindelijk een nw auto te hebben kunnen kopen heb ik tot nu toe problemen met de corsa ik heb hem nw gekocht in 2008 de 19-01-2008!!
NU komen de facturen ze spreken voor zich !!
Ik heb sommige betaald en ook niet,dat was dan garantie!
03-03-2008 Remblokken-set,
18-08-2008 injectie.electr,stekkerverbinding gerepareerd,
10-04-2009 Handremkabel mechanisme juist gemonteerd,
28-08-2009 Airco/kachel bediening nw,
23-11-2009 Cyclone 3 aanlaten brengen ivm traag optrekken
kosten 250,- euro.
25-11-2009 Nw achterruit ivm kringen van fabriek zichtbaar,
30-03-2010 Portierhandles binnen zijde baladert eraf.
28-05-2010 Ontluchtings slang geknapt,
09-11-2011 Nw vloerbedekking ivm scheuren zijkanten,
21-02-2012 Bedrading/kabelboom vervangen ……..
07-03-2012 Weet niet wat me nog staat te wachten ……
Gewenste oplossing
Welke oplossing ,IK weet het niet meer maar heb de schik goed op van deze auto geld voor een nieuwe is er niet, maar hier zitten uren en uren van mijn tijd in ! Wat kan en/of mag ik verwachten want de remblokken zijn inmiddels 3 keer (heb hier geen factuur van) vervangen heb winterbanden er bij gekocht en het winterplan gedaan de eerste APK ging goed ! Opel (Apeldoorn) hre dank aan *** maar dhr *** is inmiddels vertrokken. Heeft mij meeft het tot nu toe eerlijk opgelost, Bijzondeooi laten doodbloeden !!
Als ze daar wat aan zijn/haar spelling gaan doen kan die opname wat mij betreft niet lang genoeg duren.quote:
Oh dus je koopt hondenvoer omdat de hond op de foto op de verpakking er goed uit ziet?quote:Klacht Aldi: Vraagje in de winkel in NL. waarom ik Romero in Belgie moest gaan halen
Nieuwe klacht
Klacht over Aldi
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 27
Ja, enkel een vraagje. Ik had het kuipje meegenomen uit Belgie.
Bij ons kun je enkel het merk Baldo kopen, terwijl Romero een groter assortiment heeft en de hond er beter uitziet.
Dus na lang wikken en wegen toch gevraagd aan een meneer met een lange witte jas aan, hij had het druk dus we hebben even gewacht. Zal de bedrijfsleider geweest zijn.
Kortgeleden, heeft hij ook alle schappen opnieuw ingedeeld zodat je veel moet zoeken maar ja, dat waren de nieuwe europeesche regels voor alle Aldifilialen. Mag ik dan na een paar weken, vragen of ze ook hun assortiment gaan aanpassen aan dat van Belgie. ( met zoveel woorden heb ik het nog niet eens gezegd )
Zijn woorden waren kort en bondig: Succes, dan gaat u daar maar heen.
Klacht: waarom moet ik nu naar Belgie blijven gaan.
Aldifiliaal Geldrop St.- Jozefplein.
Gewenste oplossing
Graag een vriendelijker bedrijfsleider, nu snap ik ook waarom de sfeer bij het personeel veranderd is. Service graag. Ik wil naast Baldo hondenvoer ook Romero.
Wie snapt dit nog?quote:Klacht Fiat: korting van 1300 euro
Nieuwe klacht
Klacht over Fiat
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Fiat
Lezers van deze klacht: 194
in heb een fiat panda gekocht besteld 24-01-12 maar ik krijg de auto 10-03-12 en fiat zeg dat ik die niet krijg
Gewenste oplossing
maar die korting heb ik toch wel recht op wand ze zeggen dat het toen het in de krant stond gaat het op in maar ik heb hem nog niet dan heb ik er toch recht op
Hij krijgt die auto in maart, ook al zegt Fiat dat hij die niet krijgt. En hij denkt dat hij korting hoort te krijgen die hij niet heeft gekregen?quote:
Bepaalt de Europese unie nou ook de indeling van de ALDI?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:41 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Oh dus je koopt hondenvoer omdat de hond op de foto op de verpakking er goed uit ziet?
Dat stuk had ik nog niet eens gelezenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bepaalt de Europese unie nou ook de indeling van de ALDI?
Schadevergoeding voor 10 minuten vertraging.quote:Klacht NS: De treins is ons station voorbij gereden
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over NS
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 47
Mijn zusje en ik wilden naar LOTR in de Doelen in Rotterdam voor haar verjaardag op maandag 11 Juni. De kaartjes waren erg duur, maar het zeker waard. Het concert zou om 19:00 beginnen. Wij wilden de trein van 18:04 vanuit Leiden Centraal nemen. Dan zouden we mooi optijd zijn.
Om 18:04 kregen we ineens te horen/zien dat de trein EN 10 min vertraging had EN van spoor A ipv B zou vertrekken. Dus iedereen loopt netjes naar het juiste spoor. Komt de trein eindelijk aan rijdt hij door en stopt halverwege zijn wissel. Hierdoor stond dehelft van de trein niet naast het perron en konden de deuren niet open. Er kon wel een conducteur uitstappen die ik aansprak. Geen excuses maar smoesjes gaf hij. “ooh, normaal stoppen we op spoor B. De machinist is perongeluk uit gewoonte door gereden”. Toen ik vroeg of er een oplossing was was het antwoord nee. Dus na een paar minuten reed de trein gewoon door. Vervolgens wilden wij de trein van 18:19 pakken, dan zouden we nogsteeds net optijd zijn voor het concert. Maar deze trein kwam aan met 2 minuten vertraging. De trein reed zo langzaam dat die 2 minuten 10 minuten vertraging zijn geworden. Hierdoor kwamen wij precies om 19:00 aan op Rotterdam Centraal. Te laat voor ons concert.
Gewenste oplossing
Reiskosten vergoeding. Aan excuses met woorden heb ik niets aangezien de problemen blijven voortbestaan.
Oplossing van het bedrijf
Excuses voor de vertraging, helaas geen vergoeding mogelijk omdat er sprake is van minder dan een half uur vertraging.
quote:Klacht Aldi: klacht over aankoop in filiaal grundstad in duitsland tijdens vakantie
Zomaar je adres zetten.quote:ik heb een product gekocht in aldi grundstadt (dtslnd); kon op de duitse site geen ruimte vinden om deze klacht in te dienen, mogelijk heeft u contacten met buitenlandse filialen.
ik heb een sweatshort fur damen gekocht; op de verpakking staat maat s(36/38); in de verpakking zit een broekje maat M(40/42). er is dus iets fout gegaan in de fabriek.
het betreft een felblauwe katoenen short. erg jammer want ik heb deze tijdens vakantie gekocht en pas thuis uitgepakt. je verwacht niet dat er iets anders inzit dan op de verpakking staat.
de prijs was ¤ 7.99. Ik heb het aangekocht op 2 mei 2012. hopelijk kunt u mij helpen.
mvrg
a z
Gewenste oplossing
toezending van de juiste maat, mag evt andere kleur (rose) zijn
Waarom zetten mensen die top klacht.nl i.p.v. contact op te nemen met de desbetreffende postbedrijven of gewoon door het aanspreken van de postbode?quote:Klacht paramedisch.nl: Postbezorging bij een locatie van Pameijer in Schiedam
Nieuwe klacht
Klacht over paramedisch.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden paramedisch.nl
Lezers van deze klacht: 128
De klacht/opmerking=
Sinds dec 2011 is er een nieuwe locatie van Pameijer gevestigd aan de Westvest 108A t/m 108M. En de Westmolenstraat 22 t/m 50 in Schiedam. Postcode 3111BZ.
De postbezorging verloopt niet goed, er worden stukken niet bezorgd.Aan beide panden zijn de brievenbussen met huisnummer en naam van de bewoners geplaatst. duidelijk zichtbaar bij het betreden van het complex Stadstimmerwerf.
Totaal gaat het om 25 adressen.
Gewenste oplossing
Als alle post bezorgd wordt door Sandd en de postbestellers allemaal op de hoogte zijn van deze nieuwe locatie.
Er iets over zeggen tegen post.nl helpt ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Waarom zetten mensen die top klacht.nl i.p.v. contact op te nemen met de desbetreffende postbedrijven of gewoon door het aanspreken van de postbode?Alsof dit gaat helpen.
quote:Geachte firma Unox,
Als rasechte Nederlander, vind ik het af en toe fijn om enkele van uw ferme worsten met een soepele polsbeweging in mijn mond te doen belanden. Vooral in de winter geeft de warmte van uw knakkende genotsstaven mij een warm en aangenaam gevoel van binnen.
Het is mij echter opgevallen dat de hardheid van uw worst gedurende de laatste paar maanden zienderogen is afgenomen. Waar de textuur zich eerst nog bevond op niveau ‘tien dagen oud stokbrood’ is deze nu afgezwakt naar een consistentie die nog het meest wegheeft van een ‘slof koffiekoekje op een warme nazomermiddag op het platteland’.
Met andere woorden, uw ‘knakworst’ knakt niet meer. Hij ‘fletsjt’ of ‘spluft’ meer als ik hem probeer te breken. Dit is onacceptabel. Ik heb van tijd tot tijd iets hards in mijn mond nodig, om de zachte kanten van het leven te leren waarderen.
Gewenste oplossing
Ik vind dat u de consument misleidt met de naamgeving van uw worst, deze moet dan ook worden veranderd naar 'fletsjworst' of 'splufworst' noem het desnoods gewoon 'worst'.
De tijd die deze man nu had besteed aan het typen van deze klacht had hij makkelijk de juiste wedstrijden kunnen zoeken op internet.quote:Klacht AVRO: AVROBODE
ER STAAN BIJ ZATERDAG 31-03-2012 FOUT MELDINGEN,ZIE STUDIO SPORT EREDIVISIE,ER STAAN WEDSTRIJDEN VAN VERLEDEN WEEK GENOTEERD,DIE ER NUSTAAN ZIJN VAN VERLEDEN WEEK
Gewenste oplossing
BEN PAS TE VREDEN ALS ALLES EENS EEN KEER GOED GENOTEERD WORDT,WANT DAT IS NIET DE EERSTE KEER,GEBEURT WEL VAKER DAAR BIJ JULLIE
Je druk maken over een tv spelletje.quote:Klacht RTL 4: De Jongens tegen de Meisjes Oneerlijk
Hallo,
ik wou graag een klacht melden over het programma: De jongens tegen de Meisjes. Het valt me op dat bij Het letterpakken-spel de jongens steeds 2x dezelfde letter hebben en de meisjes hebben allemaal verschillende. Vanavond was het zelfs zo dat de jongens 4x dezelfde letter hadden, Zo hadden ze 2x de letter O en 2x de letter P. Ik vind dit nogal oneerlijk omdat het hierdoor moeilijker is de woorden te vormen.
Gewenste oplossing
Ik zou het eerlijker vinden als zowel de jongens als de meisjes geen dubbele letter zouden hebben of allebei. Als je de jongens met de meisjes wilt vergelijken moet je ze ook dezelfde moeilijkheidsgraad geven.
Ik bedenk me nu pas, ze kunnen niet leveren en in plaats van een bericht op hun website te zetten plaatsen ze het op klacht.nlquote:
ach gossiequote:Klacht Unox: waterige knakworst: mijnheer Unox
wat een gedoe met die knakworst drie kleinkinderen die een hap van hun broodje nammen zaten onder het sap van de knakworsten.Een trui heb ik al twee maal gewassen maar de vlekken zijn er nog niet uit.
Gewenste oplossing
stevige knakworsten en niet van die rare gevallen
is dit serieus?quote:Klacht PATHE: Airco
In bioscoop Buitenhof te Den Haag staat tijdens de film de airco zo hard aan dat je haar zelf wappert. In de zomer als het warm weer buiten is, is het heerlijk!!! Echter nat en koud weer buiten en airco aan. Dit melden via de sms en aan de medewerker en nog steeds word er niks aan gedaan. De medewerkers staan je aan te kijken en zeggen dan doodleuk. Ja dat kan niet. Want wij moeten ook nog een hoop doen. Waar is de service gebleven? En personeel dat zo reageert is niet netjes. Terug op m’n plaats staat de airco nog harder aan. Alle bezoeker met jas en sjaal om een film kijken de film beleving gaat geheel weg.
Gewenste oplossing
Wellicht is het een oplossing im direct de airco zachter of uit te zetten. In de winter kan er toch ook een verwarming aan? Betreft het personeel. Misschien een gesprek aan gaan met de vraag wat is \'klantgericht werken\'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |