quote:Wij zijn diep teleurgesteld met zulke slechte (zacht uitgedrukt)”kogelbiefstuk”.Dit vlees mag nog niet eens de naam “biefstuk” krijgen We hebben dit gekocht bij AH.
450 gram Greenfield kogelbiefstuk. Kosten: ¤ 12,75!! Echt schandalig dat dit verkocht wordt. Gebakken (2,5 min aan iedere kant) in heel hete roomboter zoals altijd maar nu, niet weg te krijgen. AH dit is geen mooie reclame. Wij zullen dan ook NOOIT geen biefstuk meer kopen bij een van de vestigingen. We zijn al jaren vaste klant maar dit gaat alles te boven. Misschien is een excuus uwerzijds op zijn plaats
Gewenste oplossing
Wij zouden het op prijs stellen als er excuus gemaakt wordt en wij ons dure vlees vergoed krijgen middels een tegoedbon t.w.v. bovengenoemd bedrag. In Kogelbiefstuk hoeft het ons niet vergoed te worden. Wij weten nog niet hoe AH dit gaat oplossen dus vinden wij onderstaand kolommetje vreemd. Dit kan toch na oplossen van de klacht pas beantwoord worden.
quote:bij deze wil ik graag een klacht indienen over jullie fles spiritus eigen merk. tot mijn grote schrik draaide mijn zoontje de fles zo open en leeggegooid er zat dus geen klik dop op maar een gewone. ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken???? dit staat op de voorzijde van de fles en aangezien veel mensen niet de achterkant van het etiket niet lezen is het dus erg gevaarlijk dat het er zo staat.
Gewenste oplossing
ik wil graag dat u de tekst op het etiket laat aanpassen inclusief de dop. en graag mij ook tegemoet komen met eventueel een vergoeding, want ik ben van mening dat deze veranderingen u niet meer klachten op gaat leveren. het zou namelijk heel erg zijn als iemand het echt in een fonduestel gaat doen en eruit gaat eten.
Hoe komt dat ene zoontje bij die fles? Is het niet je eigen verantwoordelijkheid? Beetje AH de schuld geven.quote:wij krijgen geen weekreklame blad van AH
Gewenste oplossing
als we deze elke week bezorgd krijgen
quote:op 17mei werd er van mijn rekening nr. 14840xxxx tnv.M.G. van O zonder een opdracht of toestemming mijnerzijds een bedrag afgeboekt ter grootte van ¤ 23,70 .
Ik verzoek U mij dit bedrag omgaand te storneren . Ook verzoek ik U dringend mij omgaand te berichten wat de oorzaak is van deze voor mij onbegrijpelijke transactie en hoe herhaling kan worden voorkomen . UU
Gewenste oplossing
Ik probeer te volstaan met een snelle afwerking als hierboven gevraagd. Ik ga ervan uit, dat U mij deze mail bevestigt .
goed voor een paar avondjes vermaak.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Echt een prachtsite dit. Heerlijk dat zulke mensen toegang hebben tot internet.
En, was de klacht een beetje gegrond?quote:Op maandag 18 juni 2012 21:13 schreef The_Voice_Within het volgende:
Pff, er staat zelfs één klacht op over mijn werk.
quote:Klacht Kras: SEXUELE CONTACTEN
de reisleider dhr. y g heeft tijdens de singles reis van 21-28 januari naar turkije ad 190 euro zeker 3 sexuele contacten gehad met de dames. Hij si gescheiden en het is de eerste reis die hij meemaakt. Hij doet gewoon waar hij zin in heeft , is charmant, zeer in trek bij de dames . Ik vind dit natuurlijk niet kunnen, je moet een gevoel van veiligheid en betrouwbaarheid hebben bij een gids. Voor de goede orde; zelf ben ik een aantrekkelijke single en ook in trek bij de mannen.
Gewenste oplossing
een ernstige reprimand aan het adres van dhr g en ontslag als hij door blijft gaan met dit soort praktijken.
Ik begin nu te begrijpen waarom mensen zich onbegrepen voelen bij de klachtenafdelingen, die mensen die daar werken kunnen waarschijnlijk amper wijs worden uit de ingestuurde klachtenbrieven.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:08 schreef Marsenal het volgende:
Dat mensen over achterlijke dingen kunnen klagen had ik hier al op Fok! gezien, maar dat er zo dramatisch slecht zinnen opgebouwd worden door volwassenen én mensen die blijkbaar de verantwoordelijkheid over kinderen dragen, dat vind ik zorgelijk. Om over die spelling maar niet te beginnen.
Hmmm... Tis een familiepark dus daar zijn de meningen vaak over verdeeld.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En, was de klacht een beetje gegrond?
quote:ik mv L kom de gamma beverwijk in met mijn dochtertje van bijna 1jaar en mijn vriend. mv baanders komt aangerent en schruuwt dat wij een verbod hebben in de gamma. ik kan heel mv b niet en voelde me geïntimideerd niet zo netjes als ik als moeder met me kleintje binnen kom en er word zo tegen me gedaan door voor mijn een wild vreemde.
Gewenste oplossing
vind het erg netjes als ik persoonlijk haar excusses ontvang.!
Wij krijgen ook wel eens klachten via de mail binnen, en vaak zitten we echt met twee personen de mailtjes te ontcijferen. Krijg altijd de neiging om in zo'n zelfde "taal" terug te mailen...quote:Op maandag 18 juni 2012 21:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik begin nu te begrijpen waarom mensen zich onbegrepen voelen bij de klachtenafdelingen, die mensen die daar werken kunnen waarschijnlijk amper wijs worden uit de ingestuurde klachtenbrieven.
Ik zou de neiging krijgen om de klacht niet te behandelen.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wij krijgen ook wel eens klachten via de mail binnen, en vaak zitten we echt met twee personen de mailtjes te ontcijferen. Krijg altijd de neiging om in zo'n zelfde "taal" terug te mailen...
wtf?quote:wij eten al langer dan 10 jaar bij de c1000 of de albert hein magnetron sinds kort ook lidl. voor mijn man drie kinders en ik en zijn, laatst naar de dokter geweest en mijn man heeft de grote k (van de e-nummers???) aan zijn darm en gaat binne ene maand dood zeggen ze. rade loos ik weet niet wat te doen en ze zegge dat we veel gezonder moeten leve maar hoe. mijn zoons hebben adhd en de jongste zit op de mytyl van eindhoven
Gewenste oplossing
de supermarkten moeten gezonde dingen gaan dpoen en anders aangeklaagd worden waarom mogen ze ziekte makende dingen verkopen??? mangetronmaaltijden word je ziek van (grote k). ik zou graag een vergoeding willen van de supermarkten omdat ik anders niet weet rond te komen. hiermee zou ik voor mn lieve kids die binnenkort hun papa moeten een playstation
Klinkt logisch.quote:ik ben niet lid van puzzelmagazine maar ik krijg altijd een boek van hun en een rekening van 72,80 en ik ben niet lid maar ik wil niet lid zijn van hun sorry B.G
Gewenste oplossing
stoppen
Dit. Ik heb ook wel eens geklaagd (bij Ziggo en deurwaarders) en werd keurig geholpen en kreeg gelijk maar dat kwam ook omdat ik even de moeite had genomen een duidelijk mailtje te schrijven over hoe en wat, kostte 15 minuten, bespaarde me wel 250 E.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou de neiging krijgen om de klacht niet te behandelen.
Dit kan toch niet waar zijn?! Echt, zoiets kan ik moeilijk geloven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |