Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Net als het Ajax-topic met hun 'makkelijk avondje Donderdag'.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik heb er echt veel meer vertrouwen in dan afgelopen seizoenen, voor mijn gevoel ligt de druk ook vooral bij Feyenoord in plaats van andersom, zij spelen thuis moeten winnen om kans te blijven maken op het kampioenschap in principe en dan nog dat verlies van vorige week goed maken in en tegen Zwolle. Ook al die reacties wat PSV te wachten staat in de Kuip, wat we al lang weten, laten alleen maar zien dat er een grote mate van onzekerheid heerst in Rotterdam op dit moment.
Nou ik hoop op een overwinning, maar ik vrees toch op een verlies. Zie niet in hoe we moeten winnen, met een verdediging waar je bij RKC nog van schaamt EN in de kuip. Als dit een thuiswedstrijd was, had ik er anders over gedacht, maar dat is het niet.
Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef HL_Dog43 het volgende: Nou ik hoop op een overwinning, maar ik vrees toch op een verlies. Zie niet in hoe we moeten winnen, met een verdediging waar je bij RKC nog van schaamt EN in de kuip. Als dit een thuiswedstrijd was, had ik er anders over gedacht, maar dat is het niet.
Onze verdediging is zo wisselvallig als wat, de ene wedstrijd spelen ze Cavani eruit en de andere kan een spitsje die nooit scoort toch 2x scoren.
Op zaterdag 23 februari 2013 20:39 schreef DeParo het volgende: Dit Feyenoord is banger voor ons dan wij voor hen, heb er echt veel meer vertrouwen in dan vorige seizoenen, ben zeer benieuwd.
Ik heb echt 10 nieuwsberichten uit het Feyenoord kamp gezien met uitspraken. Bij PSV volgens mij 1 ofzo
Als je niet op voorsprong komt wordt het een kansloos verhaal. Terugkomen gaat daar niet gebeuren, dus het wordt tegenhouden en ook nog eens op voorsprong moeten komen. Lijkt me een nagenoeg onmogelijke opgave.
Dit wordt weer een nederlaag as usual. Bah, wat baal ik van de labiele wijven in ons team. Je moet naar dat kuipje met de instelling van een oorlogsmisdadiger gaan. Maar dat hebben onze meisjes niet.
Gewoon even op Mulder doorglijden, knietje tegen zijn hoofd, etc.. Maar wij hebben mietjes, en een gehandicapt centrum.
Denk je nou echt dat Pelle een kans had gehad tegen Alex of Jaapie Stam? Dan had die Italiaan om zijn moeder geroepen..
Dit wordt weer met de kont in de 16 kansloos met 3-0 naar huis.
Op zondag 24 februari 2013 00:36 schreef mrstylo het volgende: Heb ik per ongeluk te lang doorgeslapen en is het nu zondag nacht? Hoe was studio voetbal mensen? Zeg het maar.
Sjek: het fenomeen van de Kuip was er toch wel weer hoor. Leuk voor de competitie dit. Alles nu weer lekker dicht bij elkaar.
Tuurlijk joh. Je moet vooral doorglijden op Mulder, dan sta je binnen een paar minuten met 10 man in een kolkende kuip. Denk toch eens na. En de wedstrijd moet tevens nog gespeeld worden, voor jouw informatie.
Tuurlijk joh. Je moet vooral doorglijden op Mulder, dan sta je binnen een paar minuten met 10 man in een kolkende kuip. Denk toch eens na. En de wedstrijd moet tevens nog gespeeld worden, voor jouw informatie.
Je moet het dan ook niet opzichtig doen. Gewoon net als met Tyton.
Ik ben blij met een punt. Dat is meer dan afgelopen jaren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
Op zondag 24 februari 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende: Dit wordt weer een nederlaag as usual. Bah, wat baal ik van de labiele wijven in ons team. Je moet naar dat kuipje met de instelling van een oorlogsmisdadiger gaan. Maar dat hebben onze meisjes niet.
Gewoon even op Mulder doorglijden, knietje tegen zijn hoofd, etc.. Maar wij hebben mietjes, en een gehandicapt centrum.
Denk je nou echt dat Pelle een kans had gehad tegen Alex of Jaapie Stam? Dan had die Italiaan om zijn moeder geroepen..
Op zondag 24 februari 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende: Dit wordt weer een nederlaag as usual. Bah, wat baal ik van de labiele wijven in ons team. Je moet naar dat kuipje met de instelling van een oorlogsmisdadiger gaan. Maar dat hebben onze meisjes niet.
Bedankt PSV
Dit is weer dom en onzinnig maar gewoon lekker gebruik maken van het falen van Feyenoord zeg maar.
PSV laat het veld veel te groot worden. Niet goed.
Wat zou de extra functie van Engelaar zijn vandaag. Er moet geknokt worden straks, daar kun je donder op zeggen en dan heb je juist echt geen flikker aan Engelaar.
Ik ben ook benieuwd naar het idee achter Engelaar. Heeft totaal geen ritme. Als Advocaat hem wilde kunnen gebruiken, had hij hem meer minuten moeten geven gedurende het seizoen.
Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef vivelafete het volgende: Het is een gatenkaas nu het middenveld is niet onder controle en er wordt niet gegroepeerd gespeeld, daar gaat zo weer een tegengoal uit voort komen.
Ow en Marcello weer Maar goed, daar zit nog voldoende potentieel in
Marcelo, de verdediger zonder snelheid die geen sliding kan maken. Toppertje.
Marcelo, de verdediger zonder snelheid die geen sliding kan maken. Toppertje.
Als dat nou het enige zou zijn zou dat al fantastisch zijn. Maar het ontbreekt bij hem gewoon aan alle basale verdedigingseigenschappen; zo staat hij altijd verkeerd gepositioneerd en kan hij ook niet mandekken. Tja... En dat moet dan onze rots in de branding zijn.
Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef Geo4kant het volgende: En die Zanka mag van mij ook per direct verkocht worden. Loopt ff te joggen.. Gaat om het kampioenschap godverdomme. Achterlijke drol.
Dit. Kansloze kutwissel waarvan iedereen weet dat PSV zo in de kuip het niet gaat redden. PSV heeft nog nooit een topper al counterend kunnen winnen. Maar klojo-Advocaat heeft dat gewoon weer niet door.
Het nare van dit PSV is dat ze niet van fouten leren.
Het is net alsof ik naar het Feyenoord PSV van het vorig jaar zit te kijken.
Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende: Het is gewoon de schuld van Brands. Als die het contract van Engelaar had ontbonden in de winterstop had deze wissel nooit plaats kunnen vinden!
Hoe kon hij weten dat Advocaat een mongool is?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is net alsof ik naar het Feyenoord PSV van het vorig jaar zit te kijken.
PSV heeft het materiaal niet om deze tactiek te hanteren. Al jaren niet en ook dit seizoen is bij Ajax en Vitesse uit is dit gebleken. Maar Advocaat kiest er toch voor. Tactisch falen van de coach. 100% zijn schuld dus.
Zo'n Mertens staat niet echt op in dit soort wedstrijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende: Nja verlies zag je aankomen dus het doet mij niet heel veel. Nu krijgen we een 'makkelijker' programma en we staan nog eerste.
Als ze nog spelers overhebben.
Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef huffderobot het volgende: Je mag deze nederlaag voor 100% op het conto van Dick schrijven. Hoe breek je je team af in de rust? Zo dus.
Op zondag 24 februari 2013 14:23 schreef huffderobot het volgende: Je mag deze nederlaag voor 100% op het conto van Dick schrijven. Hoe breek je je team af in de rust? Zo dus.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef DeParo het volgende: Kom op, Engelaar kan dit niveau niet meer aan, waar sloeg die hele wissel op kantelpunt van de wedstrijd.
Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef j0rdiiii het volgende: Advocaat en van Bommel, die ervaring zorgt ervoor dat je de zware wedstrijden nu wel binnenhaalt.
Wat een bagger team zeg, individueel voor miljoenen prutsers kopen die tegen willem 2 shinen maar als team elke keer fucking slecht. Wordt meer belasting betalen komende jaren lampies hahaha
Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef Lemming22 het volgende: Goede analyse van Gullit. Technisch sloeg het nergens op. En die kopbal van Zanka was ook een fijne ja.
Engelaar moest hem helpen, maar die liep meer bij Willems en voerde geen klote uit.
Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef Lemming22 het volgende: Goede analyse van Gullit. Technisch sloeg het nergens op. En die kopbal van Zanka was ook een fijne ja.
Had je daar Gullit voor nodig? Dit was in juli 2012 ook al te zien.
Op zondag 24 februari 2013 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende: Wat een bagger team zeg, individueel voor miljoenen prutsers kopen die tegen willem 2 shinen maar als team elke keer fucking slecht. Wordt meer belasting betalen komende jaren lampies hahaha
Anders laten we je moeder wel achter de ramen werken.
Op zondag 24 februari 2013 14:25 schreef DeParo het volgende: Kom op, Engelaar kan dit niveau niet meer aan, waar sloeg die hele wissel op kantelpunt van de wedstrijd.
Eens. Advocaat heeft ons deze wedstrijd doen verliezen.
Voor de rust hielden we de boel aardig op orde, Feyenoord was wel meer aanwezig van voren zeg maar, maar kon nauwelijks een kans maken. Hoe anders was dat allemaal na de rust erg spijtig.
Onzin, voor de rust was het prima op orde, heeft Feyenoord bijna geen enkele kans gehad.
Voor de rust was het van beide kanten niet even fanatiek. Na rust brandde het los. Het doelpunt van PSV was individuele fout met counter erbij. Daarnaast heeft PSV niet gevoetbald, op de counter met schot Matavz na.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Op zondag 24 februari 2013 14:30 schreef DeParo het volgende: Voor de rust hielden we de boel aardig op orde, Feyenoord was wel meer aanwezig van voren zeg maar, maar kon nauwelijks een kans maken. Hoe anders was dat allemaal na de rust erg spijtig.
Matavz schoot net voorlangs voor rust..geeft een assist! Zanka was nergens..had hem dan gewisseld in de rust en later in de 2e helft Hiljemark eruit voor Engelaar ofzo..tactisch gefaald gewoon vandaag.
Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef Syntix het volgende: Jongens gewoon nog een paar aankopen doen toch? Kunnen jullie niet nog wat verkopen aan jullie gemeente?
En owja, geheel terecht dat jullie niet winnen met dat laffe spel van jullie
nouja moeilijkste wedstrijd van het seizoen achter de rug, nu de koppositie blijven behouden.
Voor de rust was het van beide kanten niet even fanatiek. Na rust brandde het los. Het doelpunt van PSV was individuele fout met counter erbij. Daarnaast heeft PSV niet gevoetbald, op de counter met schot Matavz na.
Na de rust brandde niets los maar was PSV zo chaotisch en zo matig dat wat Feyenoord voor de rust niet lukte nu wel lukte en dat was het verschil, ze wilden met Engelaar een meer stabiele orde neerzetten, maar dat is iets wat Engelaar misschien 3 seizoenen geleden nog kon nu zorgt hij slechts voor onrust omdat hij te traag en te passief is simpelweg.
Na de rust brandde niets los maar was PSV zo chaotisch en zo matig dat wat Feyenoord voor de rust niet lukte nu wel lukte en dat was het verschil, ze wilden met Engelaar een meer stabiele orde neerzetten, maar dat is iets wat Engelaar misschien 3 seizoenen geleden nog kon nu zorgt hij slechts voor onrust omdat hij te traag en te passief is simpelweg.
Ben ik het niet met je eens. PSV speelde erg laf maar dat niet alleen. Ze leken wel geen middenveld te hebben. Erg apart hoe Vilhena, Clasie en Immers daar steeds minutenlang vrij konden lopen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Matavz schoot net voorlangs voor rust..geeft een assist! Zanka was nergens..had hem dan gewisseld in de rust en later in de 2e helft Hiljemark eruit voor Engelaar ofzo..tactisch gefaald gewoon vandaag.
Ik vind dat je Engelaar simpelweg niet meer moet laten spelen, Advocaat vertrouwt op zijn routine maar daar kan Engelaar met dit niveau niet meer gebruik van maken, beter Depay gewisseld. Matavz was voor rust niet goed maar wel belangrijk, en als je hem dan wisselt, verander de instelling of opzet van je team dan niet zo.
Onzin, voor de rust was het prima op orde, heeft Feyenoord bijna geen enkele kans gehad.
Nou boëtius liet Zanka toch alle hoeken van het veld zien. Geen 100 % kansen misschien, maar Feijenoord had wel degelijk het beste van het spel. Die 1-0 kwam echt uit de lucht vallen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
Op zondag 24 februari 2013 14:33 schreef rubbereend het volgende: nouja moeilijkste wedstrijd van het seizoen achter de rug, nu de koppositie blijven behouden.
Ajax is ook onvoorspelbaar bezig. Ze kunnen vandaag zomaar weer van Den Haag verliezen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ben ik het niet met je eens. PSV speelde erg laf maar dat niet alleen. Ze leken wel geen middenveld te hebben. Erg apart hoe Vilhena, Clasie en Immers daar steeds minutenlang vrij konden lopen.
Tweede helft inderdaad, maar dat kwam omdat Engelaar niet voor rust zorgde maar juist voor chaos, eerste helft had PSV de boel aardig onder controle zonder zelf veel druk te hoeven maken.
Nou boëtius liet Zanka toch alle hoeken van het veld zien. Geen 100 % kansen misschien, maar Feijenoord had wel degelijk het beste van het spel. Die 1-0 kwam echt uit de lucht vallen.
Feyenoord had een enorm overwicht voor rust maar kon geen kans creëren......
1e helft vond ik Feyenoord wat afwachtend maar de 2e helft gewoon agressief erop, valt niets op af te dingen die overwinning
Voor de rust heeft Boetius nauwelijks voor direct gevaar gezorgd, weliswaar had Zanka het lastig dat was aan bijna alles te zien, maar voor de rust was er weinig aan de hand.
Ajax is ook onvoorspelbaar bezig. Ze kunnen vandaag zomaar weer van Den Haag verliezen.
en anders volgende week of de week erop, tis een tombola
Ik vind dat je Engelaar simpelweg niet meer moet laten spelen, Advocaat vertrouwt op zijn routine maar daar kan Engelaar met dit niveau niet meer gebruik van maken, beter Depay gewisseld. Matavz was voor rust niet goed maar wel belangrijk, en als je hem dan wisselt, verander de instelling of opzet van je team dan niet zo.
Matavz wordt echt onderschat door heel veel supporters (van PSV) Matavz is echt belangrijk.. (bijna) alles wat Matavz doet..daar zit tenminste een gedachte achter. Lens kan geen bal bijhouden/kaatsen als die in t centrum speelt.. die moet echt van de zijkanten spelen gewoon..hoevaak staat die gozer wel niet buitenspel als die in t centrum speelt En Engelaar.. het is gewoon een laffe wissel.. dan roep je het gewoon over jezelf af. Zanka was de zwakste schakel de 1e helft..iedereen ziet dat..en dan breng je Engelaar erin..onbegrijpelijk gewoon .. maar vooral laf ook.
Matavz wordt echt onderschat door heel veel supporters (van PSV) Matavz is echt belangrijk.. (bijna) alles wat Matavz doet..daar zit tenminste een gedachte achter. Lens kan geen bal bijhouden/kaatsen als die in t centrum speelt.. die moet echt van de zijkanten spelen gewoon..hoevaak staat die gozer wel niet buitenspel als die in t centrum speelt En Engelaar.. het is gewoon een laffe wissel.. dan roep je het gewoon over jezelf af. Zanka was de zwakste schakel de 1e helft..iedereen ziet dat..en dan breng je Engelaar erin..onbegrijpelijk gewoon .. maar vooral laf ook.
Ik vind Matavz ook belangrijk maar dan wel als je je team, of althans een paar spelers, op hem instelt hij is wel iemand die het van de aanvoer moet hebben. Dat gebeurt te weinig.