Bedankt man.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:42 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je had zo bij PSV kunnen spelen.
Waarom moest is hierdoor aan 2girls1cup denken?quote:
Waar het hart van vol zit..quote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moest is hierdoor aan 2girls1cup denken?
Ik heb er even over nagedacht, maar kon er geen reden voor bedenken. Misschien door die Tacoquote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom moest is hierdoor aan 2girls1cup denken?
Ik ga geen ja zeggen. Maar hij scoort wel opeens. Dus ik zeg ook geen nee.quote:
Je hebt goed naar Advocaat geluisterd.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mertens - Matavz - Lens
Strootman - Wijnaldum - Hiljemark
Willems - Derijck - Marcelo - Zanka
Waterman
Morgen zo dus?
Die gaat halverwege huilend met z'n kopje thee onder de douche staan en komt er niet meer onder vandaan tot hij de bus in moetquote:Op zondag 24 februari 2013 00:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ga geen ja zeggen. Maar hij scoort wel opeens. Dus ik zeg ook geen nee.
Over en uit.
Mijn idee. Een punt betekent Feyenoord op 6 punten houden. Dat is voldoende voor dit weekend. Drie punten zou een dikke bonus zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij met een punt. Dat is meer dan afgelopen jaren.
2:48quote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef ZeeOtter het volgende:
Stond trouwens een mooi filmje op psnnetwerk:
3-0 kan al niet meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende:
Dit wordt weer een nederlaag as usual. Bah, wat baal ik van de labiele wijven in ons team.
Je moet naar dat kuipje met de instelling van een oorlogsmisdadiger gaan. Maar dat hebben onze meisjes niet.
Gewoon even op Mulder doorglijden, knietje tegen zijn hoofd, etc..
Maar wij hebben mietjes, en een gehandicapt centrum.
Denk je nou echt dat Pelle een kans had gehad tegen Alex of Jaapie Stam?
Dan had die Italiaan om zijn moeder geroepen..
Dit wordt weer met de kont in de 16 kansloos met 3-0 naar huis.
Bedankt PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is weer dom en onzinnig maar gewoon lekker gebruik maken van het falen van Feyenoord zeg maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:30 schreef Miertje88 het volgende:
Dit wordt weer een nederlaag as usual. Bah, wat baal ik van de labiele wijven in ons team.
Je moet naar dat kuipje met de instelling van een oorlogsmisdadiger gaan. Maar dat hebben onze meisjes niet.
Gewoon even op Mulder doorglijden, knietje tegen zijn hoofd, etc..
Maar wij hebben mietjes, en een gehandicapt centrum.
Denk je nou echt dat Pelle een kans had gehad tegen Alex of Jaapie Stam?
Dan had die Italiaan om zijn moeder geroepen..
Dit wordt weer met de kont in de 16 kansloos met 3-0 naar huis.
Bedankt PSV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij rent soms niet vol door omdat hij bang is voor tweede gele kaart. Wel druk zetten maar meer dan ernaast rennen is het ook niet.quote:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:22:27Vlak voor de wedstrijd werden wissels van PSV bekogeld met sneeuwballen. Memphis Depay raapte er een op en gooide keihard terug. #feypsv reageer retweet
baasquote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef mrstylo het volgende:
twitter:johanvanboven twitterde op zondag 24-02-2013 om 13:22:27Vlak voor de wedstrijd werden wissels van PSV bekogeld met sneeuwballen. Memphis Depay raapte er een op en gooide keihard terug. #feypsv reageer retweet
Het is natuurlijk wel zo dat Feyenoord het middenveld gewoon had.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef leoon. het volgende:
Krijg ineens een flashback naar een wissel..
[ afbeelding ]
Marcelo, de verdediger zonder snelheid die geen sliding kan maken. Toppertje.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef vivelafete het volgende:
Het is een gatenkaas nu het middenveld is niet onder controle en er wordt niet gegroepeerd gespeeld, daar gaat zo weer een tegengoal uit voort komen.
Ow en Marcello weerMaar goed, daar zit nog voldoende potentieel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |