Onze verdediging is zo wisselvallig als wat, de ene wedstrijd spelen ze Cavani eruit en de andere kan een spitsje die nooit scoort toch 2x scoren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ik hoop op een overwinning, maar ik vrees toch op een verlies. Zie niet in hoe we moeten winnen, met een verdediging waar je bij RKC nog van schaamt EN in de kuip. Als dit een thuiswedstrijd was, had ik er anders over gedacht, maar dat is het niet.
Ik heb echt 10 nieuwsberichten uit het Feyenoord kamp gezien met uitspraken. Bij PSV volgens mij 1 ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:39 schreef DeParo het volgende:
Dit Feyenoord is banger voor ons dan wij voor hen, heb er echt veel meer vertrouwen in dan vorige seizoenen, ben zeer benieuwd.
goeiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:28 schreef De_Pel het volgende:
Ajax
Edit: oh, geen ajaxtopic dit. Joden-TT![]()
Goedzoquote:
?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wees blij dat De Wil niet tegenover onze Poeet staat
Zelfs De Schaak gaf hem dikke milkshake. Poeet draait 'm scheel.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zelfs De Schaak gaf hem dikke milkshake. Poeet draait 'm scheel.
Rustig HMF, denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zelfs De Schaak gaf hem dikke milkshake. Poeet draait 'm scheel.
Sjek: het fenomeen van de Kuip was er toch wel weer hoor. Leuk voor de competitie dit. Alles nu weer lekker dicht bij elkaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:36 schreef mrstylo het volgende:
Heb ik per ongeluk te lang doorgeslapen en is het nu zondag nacht?
Hoe was studio voetbal mensen? Zeg het maar.
Tuurlijk joh. Je moet vooral doorglijden op Mulder, dan sta je binnen een paar minuten met 10 man in een kolkende kuip. Denk toch eens na. En de wedstrijd moet tevens nog gespeeld worden, voor jouw informatie.quote:
Je moet het dan ook niet opzichtig doen. Gewoon net als met Tyton.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Je moet vooral doorglijden op Mulder, dan sta je binnen een paar minuten met 10 man in een kolkende kuip. Denk toch eens na. En de wedstrijd moet tevens nog gespeeld worden, voor jouw informatie.
Oke danquote:Op zondag 24 februari 2013 00:39 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet opzichtig doen. Gewoon net als met Tyton.
Oke....?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:39 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet opzichtig doen. Gewoon net als met Tyton.
Als ze voor Mulder zijn leventje moeten vrezen op het veld, dan zijn die tokkies niks meer waard.quote:
Advies: ga slapen.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:40 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Als ze voor Mulder zijn leventje moeten vrezen op het veld, dan zijn die tokkies niks meer waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |