bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
In de finale komt dat denk ik, die 70 meter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In ben bang dat ze niet zó gek zullen zijn. Terror Jaap zou zich er wel voor laten lenen, maar Emile?
Zo'n beetje allemaal dus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, wiens carrière zit het meest in het slop? Dat is de kanshebber voor de 70 meter.
Ben het helemaal met je eens, gisteren was, afgezien van Kelly, toch vrij matig, echte nekkenbrekers mogen ze toch niet uitzendenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:41 schreef Karina het volgende:
Sterren springen vond ik wel iets boeiender omdat het live was, je kon nog hopen dat er iets fout ging
Imho wel, als het live is, kan er tenminste nog wat misgaan, uitglijden, buiten de piste belanden.. Nu hebben ze het waarschijnlijk 100x gedaan voordat ze een goede take hebben..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:39 schreef Specularium het volgende:
Is dat live-aspect echt zo cruciaal?
Het is net zo nep als de rest.
De val van Kelly bedoel je dan neem ik aan, de rest was om te huilenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, gisteren was, afgezien van Kelly, toch vrij matig, echte nekkenbrekers mogen ze toch niet uitzenden.
Was toch om te gieren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
De val van Kelly bedoel je dan neem ik aan, de rest was om te huilen
Uiteraard, hoe je het voor elkaar krijgt om überhaupt buiten die "sporen" te skiën, ik vind het knap.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
In ieder geval al 4 redenen om de volgende keer weer naar 'Sterren springen van de schans' te kijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
De makers van Everybody Dance Now kunnen echter ook opgelucht ademhalen. In de jury zitten Dan Karaty, Lieke van Lexmond en Jan Kooijman en het programma wordt gepresenteerd door Chantal Janzen.
Je hebt al bijna 4 redenen om zelf van die schans te springenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In ieder al 4 redenen om de volgende keer weer naar 'Sterren springen van de schans' te kijken.
Nouja, liever wel natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan hoef ik echt geen uitgestoken botten te zien enzo.
Ze mogen er wel zijn....ik hoef ze alleen niet in close-up full HD te zienquote:Op maandag 25 februari 2013 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, liever wel natuurlijk.
Vooral die van Dean Saunders.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, wiens carrière zit het meest in het slop? Dat is de kanshebber voor de 70 meter.
3 eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 17:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
In ieder geval al 4 redenen om de volgende keer weer naar 'Sterren springen van de schans' te kijken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef D. het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:42 schreef D. het volgende:
Gordijnen zijn hier inmiddels ook dicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
gelukkig woon ik op twee hoogdus geen last van mensen die kunnen zien wat voor pauperprogramma ik kijk
![]()
Ik kijk ook boven. PC staat boven. Mooi meegenomen dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
gelukkig woon ik op twee hoogdus geen last van mensen die kunnen zien wat voor pauperprogramma ik kijk
![]()
Dat vet er uit peuren hoef ik ook niet te zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
SBS staat al op, maar ik kijk maar even niet, enge ziektes en zo.
ja, gebroken botten zijn erg aanstekelijk..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
SBS staat al op, maar ik kijk maar even niet, enge ziektes en zo.
Net haalden ze ergens gele pus uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, gebroken botten zijn erg aanstekelijk..
Hier ook en ik kijk uit op de Rijn dus gordijn open en SBS6 kijken zonder dat iemand het ziet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
![]()
Enge dingen dan, ik houd niet van doktersprogramma'.squote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, gebroken botten zijn erg aanstekelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |