bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
"Een gebruikelijke indeling is die in:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat wat ze bij de OS enzo springen?
Ze doen vooralsnog niet echt hun best voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers zou die rechter schans wel goed zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef OProg het volgende:
Terror Jaap zou wel een hoop snelheid maken.
ben zojuist ingeschakeld...vind het op zich wel vermakelijk hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen vooralsnog niet echt hun best voor de kijkcijfers
Dus ze kunnen kiezen uit 3 mietjesschansen dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Een gebruikelijke indeling is die in:
kleine schansen: K-waarde 75-100 m
grote schansen: K-waarde 100-130 m
skivliegschansen: K-waarde 145-185 m (slechts 5 goedgekeurde schansen ter wereld)"
Wat deed Tess? Heb geen geluid aan.quote:
Volgende week bij blijven staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef Stickertje het volgende:
mijn reet begint pijn te doen van het zitten
Hoe denk je dat die sporen in de schans komen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef OProg het volgende:
jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit begint kut te worden.
Er vallen te weinig, en ze gaan allemaal van de lage.
Het eerste uur schoot niet op. 2 sprongen en veel flauwe grapjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ben zojuist ingeschakeld...vind het op zich wel vermakelijk hoor.
kan niet als het van te voren is opgenomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
sbs moet ingrijpen. volgende week iedereen van de 70 zonder helm en op 1 ski
Gewoon één ski saboteren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef gianni61 het volgende:
sbs moet ingrijpen. volgende week iedereen van de 70 zonder helm en op 1 ski
Gewoon worst in d'r mond proppen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
Tess,.
Maar ze moet wel d'r mond houden.
Geen doodsmakken tot nu toe?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het eerste uur schoot niet op. 2 sprongen en veel flauwe grapjes
Hierna nog 2 keer, he? Moet nét te doen zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik ben al redelijk afgeleid eigenlijk.
ze hebben nog een week om het over te doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
kan niet als het van te voren is opgenomen
Ik had liever gezien dat het 4 afleveringen waren maar dan elk wat korter.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hierna nog 2 keer, he? Moet nét te doen zijn.
Of 8, en dan geen reclamequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had liever gezien dat het 4 afleveringen waren maar dan elk wat korter.
Kwalbert is ergerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Patty en Glennis Grace, ergste twee vrouwen op de buis.
Zou ik downloaden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef OProg het volgende:
Kaboutertje en Tess zou je een leuke film voor volwassenen mee kunnen maken.
Jody en het hertenjongquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog geen mannen gezien waarvan ik een film zou willen downloaden.
Als ze me vragen help ik ook wel bij het filmen en produceren van de handel.quote:
Effe zappen naar RTLquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Nicolas in zwembroek misschien?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik nog geen vrouwenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Net aan jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hierna nog 2 keer, he? Moet nét te doen zijn.
Geen warme gevoelens van Dean de macho?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Ook jij zou Tess raken.quote:
Nah, tokkie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen warme gevoelens van Dean de macho?
Die is niet geweest, komt volgende week.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen warme gevoelens van Dean de macho?
Oh oh Cherso Kabouterquote:
een kabouter van oh oh chersoquote:
Zou hij een sixpack hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eentje met Dan zou ik wel downloaden.
Dat dit ook een antwoord op een vraag isquote:
Oh. Je herkent zie niet met een helm op hè.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is niet geweest, komt volgende week.
Dan lijkt me zo'n zoetsappige knuffelman, niks geen wilde sex, gewoon kusjekroel en dan slapenquote:
Een schans van 15 meter. Gevaarlijke shit!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef Louvre het volgende:
Is dit serieus doorgegaan? Ik snap niet dat ze mensen zonder goede ervaring van zo'n schans af flikkeren. Is dit een manier om van ze af te komen?
Trouwens, bekent met Eddie the Eagle?
Die mannen die zo lijken zijn de ergsten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan lijkt me zo'n zoetsappige knuffelman, niks geen wilde sex, gewoon kusjekroel en dan slapen
Gaat die echt mee doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:18 schreef OProg het volgende:
Hij moet wel als ie nog een beetje serieus genomen wilt wordenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef Adelante het volgende:
Ook echt serieus analyseren die Peter
Helaas. Die moeten ze gewoon met een blinddoek de 120 meter schans afduwen.quote:
Is Jody de laatste?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Het is niet live en dan toch uitlopenHoe kan dat?
Je verwacht het niet hè bij SBS.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
die skis elke keer in beeld.. volgens mij is er een sponsor dealtje![]()
heb ineens zijn om ski's te kopen
jawel, maar die worden niet verteld zodat ze het allemaal nog kunnen manipulerenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:27 schreef chufi het volgende:
Dus geen beoordeling cijfers bij de 2e sprong
Wat dacht je van de andere deelnemers dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
Blijft apart: 1 hitje, de volgende 20 jaar in kwisjes en spelletjes.
maaaaaaaaaaanueeeeelaaaaaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef Cynix ® het volgende:
Blijft apart: 1 hitje, de volgende 20 jaar in kwisjes en spelletjes.
Die houdt zich voorlopig stil.quote:
Oh ja, Patty, 0 hitjes. Maar wel le-gen-da-risch met Luv.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Wat dacht je van de andere deelnemers dan?
Die doet niet mee, da's juryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh ja, Patty, 0 hitjes. Maar wel le-gen-da-risch met Luv.
Is wel een beetje ondergesneeuwd.quote:
Die mogen ze wel kiezen, van de 120 mogen ze niet af.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:29 schreef Dreassic het volgende:
Alsof ze van de 70 afmogen lol.
Die is er puur om de schijn van keuze op te wekken
Anders dan FOK!?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel duidelijk een ander forum dan waar ik normaal rondhang dit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
belangrijk bericht in beeld.. HVN begint 10 minuten later..
Daarom 50-plusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Tja, de reclame tussendoor is uitgelopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Ik wil weten hoe het met de hond van mevrouw Jansen is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
Ik zit hier anders ook nóóit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wel duidelijk een ander forum dan waar ik normaal rondhang dit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik wil weten hoe het met de hond van mevrouw Jansen is.
Ja daar is je topic binnen drie minuten dicht omdat je maar op Google moet kijken of het zelf mag uitzoekenquote:
Je zou die paar sprongen idd in 2 uur kunnen monteren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:31 schreef darkshadow16 het volgende:
Hoe kunnen ze nu niet live 10 minuten uitlopen? Echt alles faalt bij SBS6
Lawineeee!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:33 schreef OProg het volgende:
Nu dat zooitje oppakken en deporteren.
Het beste voor iedereen.
...de mand gevallen.quote:
Als dat zou kunnen.quote:
Ja echt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ook. Dat is tenminste kwaliteitstv.
Oh ja, er zijn gewoon té veel kwaliteitsprogramma's.quote:
ga een natuurkunde boek in de bieb hurenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik ook. Dat is tenminste kwaliteitstv.
Spuitje een oplossing?quote:
Ik denk halve.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:35 schreef Adelante het volgende:
Dit is de eerste show, volgende week al finale???
Ja dan moet ik naar buitenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ga een natuurkunde boek in de bieb huren
hou eens op met die sitequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kelly is er uit![]()
Kan zij weer gaan zwemmen met sterren![]()
Ja dat bestaat echt![]()
Checkl
Dan is er nog een blikje met BN'ers wat wordt opengetrokkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:35 schreef Adelante het volgende:
Dit is de eerste show, volgende week al finale???
Wie dan wel? Voor echt leedvermaak moeten ze de hoge schans nemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Omdat ze geen leedvermaak heeft.
Ik zeg patat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:35 schreef Stickertje het volgende:
belg eruit.. ik zeg discriminatie!
En Patty moet buikschuivend van de schans af.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die eruit liggen moet als straf van een echte schans springen...
Dit is vaak mijn mottoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef D. het volgende:
Ik twijfel over volgende week, al zal ik waarschijnlijk wel gewoon weer zijn
Is niet livequote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Adelante het volgende:
huh een vakjury, geen stemmers via sms???
Patty telt qua gewicht toch voor 2 miljoen Nederlanders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Adelante het volgende:
huh een vakjury, geen stemmers via sms???
Mwa, heb een half uurtje na VI gekeken...eigenlijk ben ik het nu al weer zat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef D. het volgende:
Ik twijfel over volgende week, al zal ik waarschijnlijk wel gewoon weer zijn
dus je kijkt volgende week weer?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dit is wel het slechtste programma wat ik heb gezien sinds kleurentelevisie.
Jup.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus je kijkt volgende week weer?
Sterren Springen was al grensverlagend, maar het is SBS wederom gelukt!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechtste programma ooit in alle opzichten.
Heb je geen VI gekeken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, heb een half uurtje na VI gekeken...eigenlijk ben ik het nu al weer zat.
Ik denk wij allemaal weer. Gewoon omdat het zo slecht is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dus je kijkt volgende week weer?
Het lijkt ons lot.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Ik denk wij allemaal weer. Gewoon omdat het zo slecht is.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Leedvermaak + dit topic = Topshowquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Ik ga voor 1.7 miljoen. Omdat het Nederland is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Pino112 het volgende:
Nou, tot volgende week
Ben benieuwd wat de kijkcijfers zijn.
Iets meer dan 600.000quote:
Om dat te halen moet je een contactgestoorde boer van de schans op 10 vrouwen af laten springen.quote:
O. rapnegert.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb even gemist waar ik die negert ook al weer van ken.
oh, wat jammer nouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
[..]
NL3 maar dat duurt maar 10 minuten is dus al weer bijna afgelopen.
Mart Modus: Die kent u niet...quote:
Pownews begint zo ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks P&W met Barbara wordt ook wel lachen.
quote:
topshowquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Leedvermaak + dit topic = Topshow
Net als bij Sterren Springen hou je 'netto' 12 minuten TV over en die waren nu ook nog saai.quote:
Dat moet een nep-artikel zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:20 schreef Wessell het volgende:
Brard heeft voor dit aanbod bedankt.
Zelfs dan blijft het waarschijnlijk nog het best bekeken programma van SBS6.quote:
Maar ach, denk dat ik het programma van SBS leuker vind. Rtl zendt alleen maar talentenjachten achter elkaar uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schansspringende BN'ers verliezen kijkcijferoorlog
![]()
![]()
Ik denk dat ze voor 2 kratjes Sherry en een tegoedbonnetje van Ici Paris wel 'om' was geweest.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:12 schreef hunter2011 het volgende:
Het is wel een lekker ordinair programma,
Patty Brard had als kandidaat mee moeten doen, dan hadden er zeker nog wel meer mensen gekeken.
Voor hoeveel zou ze het wel hebben gedaan, want we weten allemaal dat Patty een geldwolf is.
Ik heb het eerste half uur gezien. Zat geen tempo in, was niet spannend. Brard was vreselijk net als Joling en Kelly. En was niet eens cultwaardig.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
Gelukkig heb ik de eerste helft gemist.
Kelly ging behoorlijk onderuit en heeft geen tweede sprong gedaan. Had op meer gehoopt eigenlijkquote:
De enige ramp waar we hier getuige van zijn is de teloorgang van de Nederlandse cultuur.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens Patty vliegt er iemand echt het hutje in volgende week en daarnaast ook andere drama's.
Ze mikken dus echt op ramp-toerisme.
Ach, elke week vliegt er iemand haar kutje in, dat is toch ook niet zo schokkend?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef hunter2011 het volgende:
Volgens Patty vliegt er iemand echt het hutje in volgende week en daarnaast ook andere drama's.
Dat gaat nu dus elke week gigantisch zakken, kan ik je nu al vertellen. Straks moet het nog voortijdig van de buis....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Kijkcijfer!
Net boven het miljoen.
Ach het komt nog twee keer en dan gauw verder met sterren op de trampolinequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat gaat nu dus elke week gigantisch zakken, kan ik je nu al vertellen. Straks moet het nog voortijdig van de buis....
Heb laatse half uur gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat gaat nu dus elke week gigantisch zakken, kan ik je nu al vertellen. Straks moet het nog voortijdig van de buis....
Nee,niet haar kutje maar hutje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef Samson het volgende:
[..]
Ach, elke week vliegt er iemand haar kutje in, dat is toch ook niet zo schokkend?
Wij ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:17 schreef hunter2011 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee,niet haar kutje maar hutje.
Ach ja, bij een ordinair programma hoort ordinaire praat.
Wat lachen die Joling en Brard veel en hard, arme juryleden
In ben bang dat ze niet zó gek zullen zijn. Terror Jaap zou zich er wel voor laten lenen, maar Emile?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef Karina het volgende:
Daarom ging er ook nog niemand van de hoogste schans af, dat bewaren ze nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |