Gordijnen zijn hier inmiddels ook dicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
gelukkig woon ik op twee hoogdus geen last van mensen die kunnen zien wat voor pauperprogramma ik kijk
![]()
Ik kijk ook boven. PC staat boven. Mooi meegenomen dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
gelukkig woon ik op twee hoogdus geen last van mensen die kunnen zien wat voor pauperprogramma ik kijk
![]()
Dat vet er uit peuren hoef ik ook niet te zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
SBS staat al op, maar ik kijk maar even niet, enge ziektes en zo.
ja, gebroken botten zijn erg aanstekelijk..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
SBS staat al op, maar ik kijk maar even niet, enge ziektes en zo.
Net haalden ze ergens gele pus uit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, gebroken botten zijn erg aanstekelijk..
Hier ook en ik kijk uit op de Rijn dus gordijn open en SBS6 kijken zonder dat iemand het ziet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
![]()
Enge dingen dan, ik houd niet van doktersprogramma'.squote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja, gebroken botten zijn erg aanstekelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |