En als hij volgend jaar vertrekt gebeurt hetzelfde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wat krijg je er dan voor terug.
Zo'n Vloet/Lodeweges die niet matcht en een vertrekkende coach die zijn sleutelspelers meeneemt? Ik zie het wel weer gebeuren dat Pastoor dan bijv. een v. Eijden, Koolwijk en Boymans naar AZ haalt.
Eerste duel in Nijmegen was veel leuker.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef -J-D- het volgende:
Bruns mag wel 4 wedstrijden brommen van mij. Wat een lompe, domme actie.
Punt was verdiend geweest, maar Heracles had in de heenwedstrijd hetzelfdequote:
hij scoort 3x en denkt meteen het mannetje te mogen uithangen....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
Tja, het warmlopen leek nergens op, aldus Pastoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
Alleen laatste seizoen he.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Pff wat een kansen hebben we gehad dit weekend. Mis wel een type Vleminckx die dit soort kansen altijd wist te verzilveren.
Maar dan ook gelijk 3 per wedstrijdquote:
Maar even veranderen dan? Wat moet t worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef Nood-kloon het volgende:
Die titel van dit topic begint nu aardig pijnlijk te klinken.
NEC #60: Joepie! Weer 3 punten down the drain!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Maar even veranderen dan? Wat moet t worden.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
NEC #60: Joepie! Weer 3 punten down the drain!
De play-offs maken je niet uit?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
De wedstrijd was in elk geval 100x amusanter dan die tegen VVV.
En het verschil maakte Djurovic, anders was het hooguit 1-1 geworden.
Ja, natuurlijk hoopte ik dat NEC zou winnen. Dat was ook mogelijk geweest als er in de sterke eerste helft gescoord was. Maar bij gelijkwaardige ploegen maakt de individuele kwaliteit nu eenmaal het verschil. Met Djuricic en zonder Koolwijk was dat verschil ineens te groot.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
De play-offs maken je niet uit?
Nou ja, ik zie het meer als dat Heracles en Heerenveen komend weekend over NEC heen kunnen gaan op de ranglijst. En dan is het HAJJE tegen de playoffs.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk hoopte ik dat NEC zou winnen. Dat was ook mogelijk geweest als er in de sterke eerste helft gescoord was. Maar bij gelijkwaardige ploegen maakt de individuele kwaliteit nu eenmaal het verschil. Met Djurovic en zonder Koolwijk was dat verschil ineens te groot.
Dat is tenminste mijn analyse.
Dat zijn dan eerder de verloren punten tegen ploegen als VVV.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie het meer als dat Heracles en Heerenveen komend weekend over NEC heen kunnen gaan op de ranglijst. En dat is het HAJJE tegen de playoffs.
Dat soort dingen worden altijd gezegd naderhand, maar in deze wedstrijd wisten ze hoe ze er voor stonden en hadden ze gewoon moeten winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zijn dan eerder de verloren punten tegen ploegen als VVV.
Na Vitesse zit het seizoen er traditioneel op voor NEC. Blijkbaar.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden altijd gezegd naderhand, maar in deze wedstrijd wisten ze hoe ze er voor stonden en hadden ze gewoon moeten winnen.
AZ thuis is ook wel te doen. Tenminste, er is een kans op drie punten. Dit betekent wel dat je al die 4 wedstrijden moet winnen om nog een kans te maken en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef sjeppert het volgende:
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
Tegen de topploegen zie ik NEC helaas geen punten pakken
Nee joh, NEC heeft gewoon een wat mindere fase. Die play offs worden wel gehaald.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef Mark het volgende:
Wat me vooral tegenviel was de "opbouw": van die lange halen richting Boymans en dan maar hopen dat het goed valt. Ik dacht dat we inmiddels al aan de verzorgde opbouw waren, dit lijkt me een stap terug.
En overigens nog eenvoor Babos, want die hield er echt een paar ballen uit, die je al bijna telde.
Maar goed: ik geloof niet dat we de playoffs nog halen en dat kratje gaat weer terug naar DeVinger. Het was natuurlijk een longshot maar tegen die voorwaarden kon ik het niet laten
Oh nee, een ieder heeft recht op zijn mening. Maar naar mijn mening zijn er twee 'prijzen' die NEC kan halen in een siezoen: Europees voetbal en de beker.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:42 schreef GSbrder het volgende:
Hoef eerlijk gezegd niet zo nodig play-offs, vloek ik nu in de kerk?
je bedoelt oost tegen westquote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
Tegen kutteams doet NEC het doorgaans slechter dan tegen topploegen de laatste jaren, dus ik weet het niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef sjeppert het volgende:
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
Tegen de topploegen zie ik NEC helaas geen punten pakken
Met die prijzen ben ik het eens, maar ik vind meerdere derby's afbreuk doen aan de hele sfeer, daarnaast zou een jaartje bezinning en rust niet verkeerd zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef larry91 het volgende:
[..]
Oh nee, een ieder heeft recht op zijn mening. Maar naar mijn mening zijn er twee 'prijzen' die NEC kan halen in een siezoen: Europees voetbal en de beker.
Daarbij vind ik het hele play-off systeem wel erg spannend. Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
Dit seizoen wordt er geen derby meer gespeeld.... zelfs als wij ons voor de play offs plaatsen.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met die prijzen ben ik het eens, maar ik vind meerdere derby's afbreuk doen aan de hele sfeer, daarnaast zou een jaartje bezinning en rust niet verkeerd zijn.
Ligt aan Twente en Vitesse..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt er geen derby meer gespeeld.... zelfs als wij ons voor de play offs plaatsen.
Klopt maar ik zie twente niet meer 7 punten goedmaken. helemaal als je het programma van die arneppers bekijkt.quote:
Het is onwaarschijnlijk, jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Klopt maar ik zie twente niet meer 7 punten goedmaken. helemaal als je het programma van die arneppers bekijkt.
Wat Larry91 hieronder zegt....quote:
De stellige krantenkop en de stelling dat Nijmegen ongastvrij wordt door hooligans? Nee. Bangmakerij en opklopperij. Telegraafjournalistiek.quote:
Harde maatregelen is prima, maar haal dan de agressie jegens Vitesse aan bijvoorbeeld. Niet iets wat niets voorstelde (willem II) of iets wat waarschijnlijk helemaal niets zou gaan voorstellen (heerenveen).quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
De stellige krantenkop en de stelling dat Nijmegen ongastvrij wordt door hooligans? Nee. Bangmakerij en opklopperij. Telegraafjournalistiek.
Maar zoals ik al zei; met harde maatregelen heb ik geen moeite. Integendeel.
Zoals jullie weten zit ik in het kiddie-vak waar die nieuwe generatie zich inderdaad ophoudt met stewardje pesten en bierglazen gooien, maar van aanzienlijk meer geweld is, vanuit mijn oogpunt, nog geen sprake. Deze jongens zouden wegrennen als ze tegenover een groep hooligans uit een andere stad zouden staan en houden zich meer bezig met spandoeken en spreekkoren dan wat anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Sinds de komst van het sfeervak en de daarvoor opkomende nieuwe generatie (destijds NGN genoemd), merk ik wel dat er meer problemen/incidenten/relletjes zijn. Een nieuwe groep voor sfeer en ludieke acties juich ik toe, maar het vormen van een nieuwe HKN mag van mij direct de kop worden ingedrukt. Ik heb nu soms het idee dat men (de nieuwe groepering jongeren) in de picture wilt komen desnoods negatief en met het uitlokken van agressie.
(bovenstaande zijn geen feiten, maar is mijn mening)
In het vak is ook geen geweld (hoop ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals jullie weten zit ik in het kiddie-vak waar die nieuwe generatie zich inderdaad ophoudt met stewardje pesten en bierglazen gooien, maar van aanzienlijk meer geweld is, vanuit mijn oogpunt, nog geen sprake. Deze jongens zouden wegrennen als ze tegenover een groep hooligans uit een andere stad zouden staan en houden zich meer bezig met spandoeken en spreekkoren dan wat anders.
Maar goed, iedereen ziet zoiets anders natuurlijk.
Echt zonde. Het is dat we goede keeperstrainers hebben, maar had hem hier graag gehouden met optie als trainer wanneer hij stopt. Snap Babos ook wel als hij niet op de bank wilt zitten als 2e keeper.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Babos naar NAC.. Jammer. Toch een clubheld die weggaat. Hij zou komend seizoen toch al plaats moeten maken voor Johnsson, maar het lijkt me dat hij ook in Breda niet eerste keeper wordt.
Opties in contracten Platje en Ten Voorde gelicht, ik vermoed enkel omdat ze toch wat waarde vertegenwoordigen, want kwalitatief komen beiden tekort. Stutter en Tutuarima ook verlengd.
gaat Ten Rouwelaar dan weg in Breda?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Echt zonde. Het is dat we goede keeperstrainers hebben, maar had hem hier graag gehouden met optie als trainer wanneer hij stopt. Snap Babos ook wel als hij niet op de bank wilt zitten als 2e keeper.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef Mark het volgende:
Gabor verdient een mooi afscheid
Dan is de laatste van het Europa-team weg
Is dat zo, of lopen daar de gesprekken/onderhandelingen nog mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef Mark het volgende:
Nathaniel Will, Cayfano Latupeirissa, Wesley Deenen, Danny van den Meiracker, Rémy Amieux, Leroy George, Kevin Wattameleo, Nick van der Velden, Kelle Roos en Khalid Sinouh formeel opgezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |