Ligt aan Twente en Vitesse..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Dit seizoen wordt er geen derby meer gespeeld.... zelfs als wij ons voor de play offs plaatsen.
Klopt maar ik zie twente niet meer 7 punten goedmaken. helemaal als je het programma van die arneppers bekijkt.quote:
Het is onwaarschijnlijk, jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:15 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Klopt maar ik zie twente niet meer 7 punten goedmaken. helemaal als je het programma van die arneppers bekijkt.
Wat Larry91 hieronder zegt....quote:
De stellige krantenkop en de stelling dat Nijmegen ongastvrij wordt door hooligans? Nee. Bangmakerij en opklopperij. Telegraafjournalistiek.quote:
Harde maatregelen is prima, maar haal dan de agressie jegens Vitesse aan bijvoorbeeld. Niet iets wat niets voorstelde (willem II) of iets wat waarschijnlijk helemaal niets zou gaan voorstellen (heerenveen).quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
De stellige krantenkop en de stelling dat Nijmegen ongastvrij wordt door hooligans? Nee. Bangmakerij en opklopperij. Telegraafjournalistiek.
Maar zoals ik al zei; met harde maatregelen heb ik geen moeite. Integendeel.
Zoals jullie weten zit ik in het kiddie-vak waar die nieuwe generatie zich inderdaad ophoudt met stewardje pesten en bierglazen gooien, maar van aanzienlijk meer geweld is, vanuit mijn oogpunt, nog geen sprake. Deze jongens zouden wegrennen als ze tegenover een groep hooligans uit een andere stad zouden staan en houden zich meer bezig met spandoeken en spreekkoren dan wat anders.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef BasNijmegen het volgende:
Sinds de komst van het sfeervak en de daarvoor opkomende nieuwe generatie (destijds NGN genoemd), merk ik wel dat er meer problemen/incidenten/relletjes zijn. Een nieuwe groep voor sfeer en ludieke acties juich ik toe, maar het vormen van een nieuwe HKN mag van mij direct de kop worden ingedrukt. Ik heb nu soms het idee dat men (de nieuwe groepering jongeren) in de picture wilt komen desnoods negatief en met het uitlokken van agressie.
(bovenstaande zijn geen feiten, maar is mijn mening)
In het vak is ook geen geweld (hoop ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zoals jullie weten zit ik in het kiddie-vak waar die nieuwe generatie zich inderdaad ophoudt met stewardje pesten en bierglazen gooien, maar van aanzienlijk meer geweld is, vanuit mijn oogpunt, nog geen sprake. Deze jongens zouden wegrennen als ze tegenover een groep hooligans uit een andere stad zouden staan en houden zich meer bezig met spandoeken en spreekkoren dan wat anders.
Maar goed, iedereen ziet zoiets anders natuurlijk.
Echt zonde. Het is dat we goede keeperstrainers hebben, maar had hem hier graag gehouden met optie als trainer wanneer hij stopt. Snap Babos ook wel als hij niet op de bank wilt zitten als 2e keeper.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Babos naar NAC.. Jammer. Toch een clubheld die weggaat. Hij zou komend seizoen toch al plaats moeten maken voor Johnsson, maar het lijkt me dat hij ook in Breda niet eerste keeper wordt.
Opties in contracten Platje en Ten Voorde gelicht, ik vermoed enkel omdat ze toch wat waarde vertegenwoordigen, want kwalitatief komen beiden tekort. Stutter en Tutuarima ook verlengd.
gaat Ten Rouwelaar dan weg in Breda?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:30 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Echt zonde. Het is dat we goede keeperstrainers hebben, maar had hem hier graag gehouden met optie als trainer wanneer hij stopt. Snap Babos ook wel als hij niet op de bank wilt zitten als 2e keeper.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:46 schreef Mark het volgende:
Gabor verdient een mooi afscheid
Dan is de laatste van het Europa-team weg
Is dat zo, of lopen daar de gesprekken/onderhandelingen nog mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef Mark het volgende:
Nathaniel Will, Cayfano Latupeirissa, Wesley Deenen, Danny van den Meiracker, Rémy Amieux, Leroy George, Kevin Wattameleo, Nick van der Velden, Kelle Roos en Khalid Sinouh formeel opgezegd
Tsja, als je de concurrentie aanmoet met uberstoppie Sinouhquote:
ah het is vanwege de reisafstand, hij woont in Roosendaal (als ik het goed onthouden heb) en elke dag heen en weer naar Nijmegen begon er in te hakken. Vandaar NAC, dat is om de hoek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:47 schreef larry91 het volgende:
Babos weet dat hij, met de komst van Kalle, een rol als tweede keeper zou moeten ambiëren. Misschien dat er bij NAC meer kansen op speeltijd zijn, ik ken de situatie daar niet echt?
Wel jammer, want Babos is toch wel een beetje NECer geworden de afgelopen 8 jaar! Hij verdient dan ook een groots afscheid.
Andere contractverlengingen zijn allemaal niet zo denderend. Neem aan dat NEC ten Voorde gaat proberen te verkopen. Het echte contractnieuws m.b.t. tot Will, van der Velden, George etc. moet nog komen.
Wat is de bedoeling met van der Velden. Dacht dat hij zeker tot het linkerrijtje van NEC behoort?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:03 schreef Mark het volgende:
Nathaniel Will, Cayfano Latupeirissa, Wesley Deenen, Danny van den Meiracker, Rémy Amieux, Leroy George, Kevin Wattameleo, Nick van der Velden, Kelle Roos en Khalid Sinouh formeel opgezegd
Die mag van mij blijven, maar dan moet hij wel stoppen met die verdomde hakballetjes de gehele tijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling met van der Velden. Dacht dat hij zeker tot het linkerrijtje van NEC behoort?
Nickinho, want zo noemt hij zichzelf, kan niet zonderquote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:07 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die mag van mij blijven, maar dan moet hij wel stoppen met die verdomde hakballetjes de gehele tijd.
Boymans kan net als Palsson uitgroeien tot een publiekslieveling. Werkt altijd hard en heeft ook voor het publiek.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:05 schreef larry91 het volgende:
Vandaag in Maastricht de beste maat van Boymans tegen gekomen (in de Foot Locker). Boymans wilt hier erg graag blijven en heeft het uitstekend naar zijn zin
Kijken of Carlos er met AZ uit kan komen en of de financiële middelen aanwezig zijn. Ik heb hem er graag bij.
Hij moet alleen wel top en top fit zijn...dan is hij een meerwaarde...en anders ook (gezien de rest van de spitsen)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 21:24 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Boymans kan net als Palsson uitgroeien tot een publiekslieveling. Werkt altijd hard en heeft ook voor het publiek.
goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef BasNijmegen het volgende:
Morgen maar weer eens winnen van Ajax
Roda speelt toch heel anders dan NEC (veel verdedigender), en voor ADO is het toch een soort 'speciale' wedstrijd altijd. M.a.w. ik denk niet dat NEC evenveel kans maakt op een redelijk resultaat als die twee andere clubs, en eerlijk gezegd heel weinig kans op een redelijk resultaat sowieso.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef DeVinger het volgende:
Ach, als ADO en Roda 1-1 weten te spelen. NEC kan wel onbevangen de wedstrijd tegemoet wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:31 schreef larry91 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon per post afdoen. Ik vind Ajax-uit altijd de meest kansloze wedstrijd van het jaar, gevolgd door PSV-uit.
Vitesse wint daar gewoonquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:31 schreef larry91 het volgende:
Kunnen we het niet gewoon per post afdoen. Ik vind Ajax-uit altijd de meest kansloze wedstrijd van het jaar, gevolgd door PSV-uit.
Ja maar wij hebben niet zoveel geld als vitesse en dus ook geen bonyquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Vitesse wint daar gewoon
Anyway succes morgen, maak Ajax in voor de eer van Gelderland
Ik denk gewoon 4-0 oid, en moet me inhouden om erop te wedden. Ik heb namelijk vaak op wedstrijden van NEC gewed, zowel voor als tegen, en heb het grootste deel verloren. Maar m'n handen jeuken dus weer om op Ajax -1 of zelfs -2 goals iets in te zetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben niet zoveel geld als vitesse en dus ook geen bony
Dank je, maar ik heb er echt 0 vertrouwen in..
Ik zet uit principe nooit mijn geld op de tegenstander....alleen pro NEC!quote:Op zondag 31 maart 2013 14:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ik denk gewoon 4-0 oid, en moet me inhouden om erop te wedden. Ik heb namelijk vaak op wedstrijden van NEC gewed, zowel voor als tegen, en heb het grootste deel verloren. Maar m'n handen jeuken dus weer om op Ajax -1 of zelfs -2 goals iets in te zetten.
Ik heb vaak genoeg gedacht dat er goed geld te verdienen was, ook al was het tegen NEC (dat boeit me niet). Maar kwam heel vaak bedrogen uit.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:23 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ik zet uit principe nooit mijn geld op de tegenstander....alleen pro NEC!
Ik niet, ik hoop op een 3-4quote:
Inderdaad....nu alleen hopen op geen bayern - hsv praktijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 17:01 schreef larry91 het volgende:
Zoals verwacht inderdaad. Nu is het enige wat rest de schade beperken.
Gelukkig werd die snelle 3-0 afgekeurd want dit NEC is rijp voor de sloop. Waar is dat team toch wat Utrecht compleet van de mat veegde? Dat was prima voetbal waarmee je het iedere club in de eredivisie moeilijk kan maken.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:04 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Inderdaad....nu alleen hopen op geen bayern - hsv praktijken
Er zit veel onzekerheid in de ploeg wegens de aflopende contracten en de slechte financiële situatie van de club....ik denk dat heel erg mee speelt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Gelukkig werd die snelle 3-0 afgekeurd want dit NEC is rijp voor de sloop. Waar is dat team toch wat Utrecht compleet van de mat veegde? Dat was prima voetbal waarmee je het iedere club in de eredivisie moeilijk kan maken.
Aan de andere kant, als je dan toch nog een contract wilt verdienen moet je goed voetbal laten zien. Het zou ook juist als een prikkel kunnen werken om nog een extra stapje te zetten.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Er zit veel onzekerheid in de ploeg wegens de aflopende contracten en de slechte financiële situatie van de club....ik denk dat heel erg mee speelt.
klopt...maar vind het gewoon erg klote om te zien dat er geen 'team' staat..quote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef larry91 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als je dan toch nog een contract wilt verdienen moet je goed voetbal laten zien. Het zou ook juist als een prikkel kunnen werken om nog een extra stapje te zetten.
Gelukkig zijn we al veilig..
Mja, dat hebben meer ploegen nu toch? Waarom laat NEC het afweten, dan heb ik het niet over vandaag of tegen Feyenoord, maar wel thuis tegen Willem II bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Er zit veel onzekerheid in de ploeg wegens de aflopende contracten en de slechte financiële situatie van de club....ik denk dat heel erg mee speelt.
geen mentaliteit en gemakszucht?quote:Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, dat hebben meer ploegen nu toch? Waarom laat NEC het afweten, dan heb ik het niet over vandaag of tegen Feyenoord, maar wel thuis tegen Willem II bijvoorbeeld.
Ik ook. En de oorzaak zal me eigenlijk een worst wezen. Het is gewoon erg vervelend dat je in de beslissende fase van de competitie, waar de "prijzen" verdeeld worden, je zo erbarmelijk speelt.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:21 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
klopt...maar vind het gewoon erg klote om te zien dat er geen 'team' staat..
Het zit dieper dan dat, denk ik. Het geloof op echt succes in de play-offs of Europees voetbal is weg.quote:
Maar het team uit 2008 was ook echt een super goede ploeg met Olsson, Lens, Vadocz, Holman etc. Stuk voor stuk allemaal international geworden.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zit dieper dan dat, denk ik. Het geloof op echt succes in de play-offs of Europees voetbal is weg.
We denken dat we het toch niet winnen van Utrecht/Twente en daarom lijkt behalen een groter doel dan winnen van de play-offs. Dat was in 2008 wel anders.
Vooral Lens, man. Die heeft toen zowat eigenhandig de UEFA-cup ticket binnengehaald.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:48 schreef larry91 het volgende:
[..]
Maar het team uit 2008 was ook echt een super goede ploeg met Olsson, Lens, Vadocz, Holman etc. Stuk voor stuk allemaal international geworden.
Was best OK, maar ik weet niet wat het programma nu is, en we lopen sowieso al achter de feiten aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:14 schreef larry91 het volgende:
Ik moet wel zeggen die tweede helft, ondanks dat het nu 4-1 staat, mij wel wat meer vertrouwen heeft gegeven voor het restant van het seizoenBij vlagen best goed voetbal.
AZ thuis, NAC uit en Zwolle thuis. Wil je nog iets uit dit seizoen halen moeten dat 7 punten zijn!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:14 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Was best OK, maar ik weet niet wat het programma nu is, en we lopen sowieso al achter de feiten aan.
Alhoewel. Zie nu dat ADO is gezakt.
Kan zomaar goed gaan, en bij deze stand moeten we tegen Twente. Moet te doen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:16 schreef larry91 het volgende:
[..]
AZ thuis, NAC uit en Zwolle thuis. Wil je nog iets uit dit seizoen halen moeten dat 7 punten zijn!
We gaan voor plek 8quote:Op zondag 31 maart 2013 18:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Kan zomaar goed gaan, en bij deze stand moeten we tegen Twente. Moet te doen zijn.
Althans, als we NEC even als nummer 8 rekenen.
Uiteraard. Maar daar staan we helaas effe niet.quote:
Ach, alleen op doelsaldo. Ik weet het programma niet van ADO maar het wordt gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar daar staan we helaas effe niet.
Ja, tuurlijk. Maar ik zei maar effe dat we nu dus effe niet op plaats 8 staan, helaas.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:20 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ach, alleen op doelsaldo. Ik weet het programma niet van ADO maar het wordt gewoon van wedstrijd naar wedstrijd kijken.
Ik had m doorquote:Op zondag 31 maart 2013 18:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik zei maar effe dat we nu dus effe niet op plaats 8 staan, helaas.
Aftertimerquote:Op zondag 31 maart 2013 18:23 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Maar goed, eindelijk eens wat gewonnen met een NEC-wedstrijd. 95 euro.
Nee johquote:
Jawel!quote:
quote:
Dat ie in het vervolg maar wegblijft hier.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:30 schreef Mark het volgende:
Alleen al daarom gun ik Ajax van harte de 3 punten
Teletekstsupporterquote:Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Sowieso een erg vervelend persoon.
De persoon die je beschreefquote:
Ach. Is ook alleen maar 'supporter' nu het goed gaat met Viterbese.quote:
Uiteraard. Zoals 80% van Arnhemquote:Op maandag 1 april 2013 17:45 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ach. Is ook alleen maar 'supporter' nu het goed gaat met Viterbese.
Dat soort kampioenschapsperikelen wij gelukkig nog niet meegemaaktquote:
Pastoor aan het einde van het seizoen naar Heerenveen....maar van Basten heeft het nu (voorlopig) aan de praat gekregen dus valt deze optie af?quote:Op maandag 1 april 2013 17:09 schreef BasNijmegen het volgende:
NEC is geen schim van vlak voor en na de winterstop. Er moet meer aan de hand zijn.
Dat was het na de wedstrijd tegen Heerenveen al.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:18 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik hoop op betere tijden maar ik denk dat het seizoen gespeeld is.
Misschien zelfs al eerder...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:19 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat was het na de wedstrijd tegen Heerenveen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |