abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123525337
was het niet Sigma United

NEC gaat winnen...ik voel het :)
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:19:27 #102
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_123549992
NEC walst morgen over Feyenoord heen.
kloep kloep
pi_123550947
Zou het nu een verplichte minuut stilte zijn van de KNVB voor Theo Bos? Buiten het feit dat ik het zeer triest vind voor de man en zijn nabestaanden, denk ik dat een minuut stilte morgen in de Goffert een hele pijnlijke aangelegenheid gaat worden...
pi_123563848
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:19 schreef Borizzz het volgende:
NEC walst morgen over Feyenoord heen.
Zou leuk zijn ;) Ik zou er wat geld op inzetten als ik jou was ;)
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_123572984
Feyenoord veel beter, zeker de eerste helft. We hadden geen punt verdiend echter hadden we wel een aantal kansen op de aansluitingstreffer. Jammer, volgende week bij Heracles hebben we meer kans.
Jammer dat het weer niet goed is gegaan met de meegekomen feyenoord supporters. Die kerels in vak H zullen flinke hoofdpijn hebben morgenochtend...
  zondag 3 maart 2013 @ 15:12:11 #106
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_123574037
Wat is er precies gebeurd? Feyenoorders weer van de Hazenkamp getrapt?

NEC is gewoon slecht tegen kampioens- en degradatiekandidaten. Dus volgende week winnen we :P
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_123574639
Er werden een man of 5 van de Hazenkamp geslagen nadat ze provercerend bezig waren na de 1-0.
Stond ook nog een hele rij mensen bij de kassa toen ik kaartjes ging halen voor Heracles-uit(in het uitvak dus!), om te klagen over de feyenoord 'supporters' in vak C en D omdat hun kinderen zich niet veilig voelden.
Dit kan gewoon zo niet langer..

Jup, winnen van Heracles en Heerenveen (of in ieder geval 4 punten pakken) en je bent zo goed als zeker van de play-offs. Verlies je ze beiden dan wordt het nog heel moeilijk omdat we nog tegen PSV, Twente en Ajax moeten..
  zondag 3 maart 2013 @ 18:54:28 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123583550
Zingend het stadion uit, nec dat voor de losse kaarten groep gewoon een extra uitvak improviseert. Klasse van jullie. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 maart 2013 @ 18:57:35 #109
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123583681
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:54 schreef Caland het volgende:
Zingend het stadion uit, nec dat voor de losse kaarten groep gewoon een extra uitvak improviseert. Klasse van jullie. ^O^
Het zou mooi zijn als de Feyenoorders dan ook wegblijven in H, X en C/D.
Vind het geen probleem dat er Nijmeegse Feyenoorders in A zitten, we hebben nu eenmaal een klein stadion, maar dat gevecht op vak H sloeg natuurlijk weer nergens op...
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 3 maart 2013 @ 18:59:37 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123583768
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Het zou mooi zijn als de Feyenoorders dan ook wegblijven in H, X en C/D.
Vind het geen probleem dat er Nijmeegse Feyenoorders in A zitten, we hebben nu eenmaal een klein stadion, maar dat gevecht op vak H sloeg natuurlijk weer nergens op...
Tsja, als je geen verstand hebt van wie waar zit zou je denken dat op de lange zijde geen harde kern zit. Gebeurt elk jaar wel dat er wat Feyenoorders op H zitten. Gewoon dom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123584217
Ik opteer voor een buscombi voor Feyenoord supporters, hoe erg ik ook tegen die vorm van vervoer ben. Ze kunnen zich blijkbaar niet gedragen en beginnen k-boeren te schreeuwen bij de 0-1. Opzouten met dat tuig, jammer voor goedwillende supporters als Caland.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:12:57 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123584345
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:10 schreef larry91 het volgende:
Ik opteer voor een buscombi voor Feyenoord supporters, hoe erg ik ook tegen die vorm van vervoer ben. Ze kunnen zich blijkbaar niet gedragen en beginnen k-boeren te schreeuwen bij de 0-1. Opzouten met dat tuig, jammer voor goedwillende supporters als Caland.
Combi helpt geen fuck. Bij wedstrijden waar Feyenoord combi krijgt is het precies hetzelfde verhaal.

Hoe kan nec tegengaan dat ik als Feyenoorder kaartjes krijg van een nec'er?

En nogmaals, er is vandaag nagenoeg niks gebeurd. Enkel wat Feyenoorders die op H zaten en weggeslagen werden. Maar wie is dan de schuldige?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 maart 2013 @ 19:17:15 #113
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123584517
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 18:59 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, als je geen verstand hebt van wie waar zit zou je denken dat op de lange zijde geen harde kern zit. Gebeurt elk jaar wel dat er wat Feyenoorders op H zitten. Gewoon dom.
Die gasten zien toch wat voor doorgesnoven kaalkopjes er soms in H zitten? Ik vraag me werkelijk af hoe goed je als supporter je omgeving scant wanneer je 10 minuten na de aftrap gaat lopen juichen in zo'n vak als dat :P.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:19:08 #114
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_123584610
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Die gasten zien toch wat voor doorgesnoven kaalkopjes er soms in H zitten? Ik vraag me werkelijk af hoe goed je als supporter je omgeving scant wanneer je 10 minuten na de aftrap gaat lopen juichen in zo'n vak als dat :P.
Het zou mij niet verbazen dat die gasten die in H zaten er ook gewoon op uit waren om te matten. Is al een paar keer dat zoiets gebeurd tegen Feyenoord in H.
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_123584619
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Combi helpt geen fuck. Bij wedstrijden waar Feyenoord combi krijgt is het precies hetzelfde verhaal.

Hoe kan nec tegengaan dat ik als Feyenoorder kaartjes krijg van een nec'er?

En nogmaals, er is vandaag nagenoeg niks gebeurd. Enkel wat Feyenoorders die op H zaten en weggeslagen werden. Maar wie is dan de schuldige?
Combi is een hulpmaatregel, gaat zeker wel wat helpen. Ik zou geen idee hebben hoe NEC dit tegen kan gaan behalve iedereen met een Rotterdams accent wegsturen ;)
Het is een hele lastige kwestie, het enige wat je wel kan doen is mensen met een Feyenoordshirt aan wegsturen maar dat durven onze stewards niet.. Maar zeker geen extra uitvak creëren in de 'veiligheidszone'..

Dat je wordt weggeslagen is je eigen schuld, het was goed te horen dat er k-boeren geroepen werd en als je provoceert dan krijg je klappen. Zo simpel is het.
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord supporters niet gewoon rustig kunnen blijven zitten als ze in thuisvakken zitten. Ik vind dit zulk walgelijk asociaal gedrag, bah. Dit frustreert mij nog meer dan de hele terechte nederlaag.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:23:32 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123584798
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:19 schreef larry91 het volgende:

[..]

Combi is een hulpmaatregel, gaat zeker wel wat helpen. Ik zou geen idee hebben hoe NEC dit tegen kan gaan behalve iedereen met een Rotterdams accent wegsturen ;)
Je snapt ook wel dat dit onhaalbaar is? :')
quote:
Het is een hele lastige kwestie, het enige wat je wel kan doen is mensen met een Feyenoordshirt aan wegsturen maar dat durven onze stewards niet.. Maar zeker geen extra uitvak creëren in de 'veiligheidszone'..
Prima toch. Ik vond het uiterst gastvriendelijk van nec. Blijkbaar kan nec haar eigen kaarten niet verkopen, moet je alleen maar blij zijn dat het op deze manier nog bijna uitverkocht is. ^O^
quote:
Dat je wordt weggeslagen is je eigen schuld, het was goed te horen dat er k-boeren geroepen werd en als je provoceert dan krijg je klappen. Zo simpel is het.
Helemaal mee eens verder. Gewoon gasten die niet in de gaten hebben waar ze zitten, net als elk jaar.
quote:
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord supporters niet gewoon rustig kunnen blijven zitten als ze in thuisvakken zitten. Ik vind dit zulk walgelijk asociaal gedrag, bah. Dit frustreert mij nog meer dan de hele terechte nederlaag.
Als je juichen ziet als provocerend gedrag wil ik je toch sterk aanraden om een psychiater te zoeken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123584958
Dat eerste was een grap...

Tweede is onzin, want de veiligheidszone is er niet om verkocht te worden.

Derde is helaas een noodzakelijk kwaad.

Vierde punt is een hele onnodige opmerking en zegt genoeg over jou. Je weet prima wat ik bedoel met asociaal gedrag, schelden op de club NEC...

Maar ik ben door jouw laatste opmerking wel een beetje klaar met discussiëren met jou... Vreemde reactie.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:29:41 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123585088
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:26 schreef larry91 het volgende:
Dat eerste was een grap...

Tweede is onzin, want de veiligheidszone is er niet om verkocht te worden.

Derde is helaas een noodzakelijk kwaad.

Vierde punt is een hele onnodige opmerking en zegt genoeg over jou. Je weet prima wat ik bedoel met asociaal gedrag, schelden op de club NEC...

Maar ik ben door jouw laatste opmerking wel een beetje klaar met discussiëren met jou... Vreemde reactie.
Ik heb een prima dag gehad, waarbij ik zelfs na de wedstrijd nog heel normaal met nec'ers heb kunnen praten. Helaas dat gasten zoals jou het niet mogelijk maken dat dit gewoon de standaard moet zijn. Een gastvrije club die ruimte laat voor uitpubliek. Helemaal niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123585443
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb een prima dag gehad, waarbij ik zelfs na de wedstrijd nog heel normaal met nec'ers heb kunnen praten. Helaas dat gasten zoals jou het niet mogelijk maken dat dit gewoon de standaard moet zijn. Een gastvrije club die ruimte laat voor uitpubliek. Helemaal niks mis mee.
Zucht... Ken jij het begrip selectief lezen? Domme vraag want ik ga er niet vanuit dat je dat kent..
Als jij namelijk goed gelezen had, had je opgemerkt dat ik voor Feyenoord supporters in de Goffert ben en dat ik er in de Eendracht nog met een aantal heb staan praten. Alleen er zijn altijd excessen en die moet je uitbannen. Dat dat ten koste gaat van supporters zoals ji,j die het goed willen doen, is jammer maar wel een noodzakelijk kwaad.

Maar waarschijnlijk maak jij hier weer op uit dat ik voor strenger regimes ben in de eredivisie. Echter is zelfs het tegenovergestelde waar, ik ben voor lossere regels maar wel waar dat kan en dat kan helaas niet bij iedere club. Ikzelf bezoek ook zo een 10-13 uitwedstrijden per jaar, de meesten in het uitvak maar een aantal ook daarbuiten.
Hier misschien een linkje wat duidelijker maakt dat ik echt niet de enige bent die er zo over denkt: klik

Wat Caland leest: Oprotten met de Feyenoord supporters..
  zondag 3 maart 2013 @ 19:44:55 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123585825
quote:
13s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef larry91 het volgende:

[..]

Zucht... Ken jij het begrip selectief lezen? Domme vraag want ik ga er niet vanuit dat je dat kent..
Als jij namelijk goed gelezen had, had je opgemerkt dat ik voor Feyenoord supporters in de Goffert ben en dat ik er in de Eendracht nog met een aantal heb staan praten. Alleen er zijn altijd excessen en die moet je uitbannen. Dat dat ten koste gaat van supporters zoals ji,j die het goed willen doen, is jammer maar wel een noodzakelijk kwaad.

Maar waarschijnlijk maak jij hier weer op uit dat ik voor strenger regimes ben in de eredivisie. Echter is zelfs het tegenovergestelde waar, ik ben voor lossere regels maar wel waar dat kan en dat kan helaas niet bij iedere club. Ikzelf bezoek ook zo een 10-13 uitwedstrijden per jaar, de meesten in het uitvak maar een aantal ook daarbuiten.
Hier misschien een linkje wat duidelijker maakt dat ik echt niet de enige bent die er zo over denkt: klik

Wat Caland leest: Oprotten met de Feyenoord supporters..
Tsja, iedereen schreeuwt maar om extra maatregelen maar waarom is dat nodig? Tuurlijk zijn er de nodige excessen, maar de regio Gelderland/Betuwe is nou eenmaal van oudsher een gebied waar ontzettend veel Feyenoorders wonen. PSV probeerde het dit jaar uit te bannen tijdens de bekerwedstrijd. Gevolg: leeg stadion en alsnog overal Feyenoorders. Wil je ook niet. Zo lang de vraag het aanbod bij Feyenoord met uitwedstrijden met duizenden overstijgt krijg je dit soort 'gedoe'

Wat dat aangaat geef ik de credits aan nec dat ze gewoon een tweede uitvak maken. Zo voorkom je in ieder geval nog dat mensen massaal door elkaar zitten. Al moet ik ook wel zeggen dat door het gehele stadion echt overal Feyenoorders zaten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123586024
Het stadion zal niet leeg raken want we hebben 10.000 seizoenskaarthouders. Dan nog ongeveer 1500-2000 kaarten die verkocht worden iedere wedstrijd maar op die 500 andere kunnen inderdaad Feyenoord supporter terecht komen. En er zaten op de vakken R, W, X, A, C en D inderdaad wel wat groepen Feyenoord supporters.

Maar goed wij gaan het niet eens worden, agree to disagree . Laten we er maar mee stoppen want anders vallen we beide toch in herhaling. Ik wens je nog veel succes in de strijd om het kampioenschap, ik gun het jullie wel trouwens ;)
  zondag 3 maart 2013 @ 19:51:44 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123586160
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef larry91 het volgende:
Maar goed wij gaan het niet eens worden, agree to disagree . Laten we er maar mee stoppen want anders vallen we beide toch in herhaling. Ik wens je nog veel succes in de strijd om het kampioenschap, ik gun het jullie wel trouwens ;)
En zo was de algemene tendens die ik proefde voor en na de wedstrijd.

Dan is het toch alleen maar jammer dat er supporters het nodig vinden om elkaar de kop in te slaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123586280
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:51 schreef Caland het volgende:

[..]

En zo was de algemene tendens die ik proefde voor en na de wedstrijd.

Dan is het toch alleen maar jammer dat er supporters het nodig vinden om elkaar de kop in te slaan.
Ik keur iedere vorm van geweld af, als het mogelijk zou zijn dan zou ik het liefste in een stadion zitten zonder uitvak.
  zondag 3 maart 2013 @ 19:55:16 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123586343
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik keur iedere vorm van geweld af, als het mogelijk zou zijn dan zou ik het liefste in een stadion zitten zonder uitvak.
Zo komen we toch nog ergens Larry. Al heb ik die rode loper dan weer gemist voor de wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 3 maart 2013 @ 19:56:53 #125
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123586425
quote:
Ik wens je nog veel succes in de strijd om het kampioenschap, ik gun het jullie wel trouwens ;)
Ik niet, vond van alle ploegen boven ons Feyenoord het minst. Zal wel Ajax of PSV worden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 3 maart 2013 @ 20:09:44 #126
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123587038
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:54 schreef larry91 het volgende:

[..]

Dat zou slecht werken in de Gelderse Derby en dat is toch wel een van de mooiste van het jaar :P.
pi_123587077
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Zo komen we toch nog ergens Larry. Al heb ik die rode loper dan weer gemist voor de wedstrijd.
Ik ben het in beginsel dan ook helemaal met je eens, alleen is het blijkbaar door het gedrag van beide groepen niet mogelijk (ook al zijn het er maar een paar).

Ja ik ben druk bezig geweest, alleen moest het weghalen van NEC. Niet mijn schuld dus ;)
pi_123587124
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef Mark het volgende:

[..]

Ik niet, vond van alle ploegen boven ons Feyenoord het minst. Zal wel Ajax of PSV worden
Ik verwacht uiteindelijk ook Ajax of PSV als kampioen, maar Feyenoord hield NEC de eerste helft volledig onder druk. Nog weinig wedstrijden gezien waarin dat zo nadrukkelijk tot uiting kwam. Feyenoord had met rust ook met 0-4 voor kunnen staan.
Na rust hield NEC weer Feyenoord meer onder druk en had NEC ook nog wel 1 a 2 keer kunnen scoren, maar de gehele wedstrijd bekeken heeft NEC eigenlijk niks te vertellen gehad en nooit aanspraak mogen maken op een overwinning of zelfs maar een gelijkspel.
Ik kan me niet herinneren dat Ajax en PSV zo overtuigend voor de dag kwamen in Nijmegen, PSV wist zelfs niet eens te winnen bij jullie.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123587128
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dat zou slecht werken in de Gelderse Derby en dat is toch wel een van de mooiste van het jaar :P.
Het zou zeker slecht werken maar het is wel iets om voor te streven. Al is zo een uitvak aan de andere kant ook wel leuk door het groepsgevoel.
pi_123587187
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:11 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik verwacht uiteindelijk ook Ajax of PSV als kampioen, maar Feyenoord hield NEC de eerste helft volledig onder druk. Nog weinig wedstrijden gezien waarin dat zo nadrukkelijk tot uiting kwam. Feyenoord had met rust ook met 0-4 voor kunnen staan.
Na rust hield NEC weer Feyenoord meer onder druk en had NEC ook nog wel 1 a 2 keer kunnen scoren, maar de gehele wedstrijd bekeken heeft NEC eigenlijk niks te vertellen gehad en nooit aanspraak mogen maken op een overwinning of zelfs maar een gelijkspel.
Ik kan me niet herinneren dat Ajax en PSV zo overtuigend voor de dag kwamen in Nijmegen.
Ajax wel, Ajax sloopte ons met 1-6. PSV niet, dat werd volledig terecht 1-1.
Feyenoord maakte op mij een hele sterk en solide indruk in de eerste helft, in de tweede helft waren ze wel wat minder en had NEC de aansluitingstreffer kunnen maken. Hoe het dan was afgelopen zullen we helaas nooit weten ;)
pi_123587318
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef larry91 het volgende:

[..]

Feyenoord maakte op mij een hele sterk en solide indruk in de eerste helft, in de tweede helft waren ze wel wat minder en had NEC de aansluitingstreffer kunnen maken. Hoe het dan was afgelopen zullen we helaas nooit weten ;)
Okee, dat is een uitstekende prestatie van Ajax geweest dan. Dat heb ik zeker verdrongen. :P

Maar PSV en Vitesse wisten niet te winnen in Nijmegen, en waren allerminst overtuigend. Hoe Fc Twente het tegen jullie heeft gedaan (of dat die nog naar Nijmegen moet komen) dat weet ik niet. Maar de stelling dat Feyenoord het minste was van alle ploegen boven jullie vind ik echt onzin.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123587338
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:13 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ja feyenoord speelde inderdaad erg sterk....helaas heb ik de 2e helft door omstandigheden niet kunnen zien maar zo te horen en te lezen heb ik niks gemist..

Die feyenoorders die op H zaten waren dom bezig en zijn er terecht afgetikt. had veel erger kunnen aflopen.
pi_123587827
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, dat is een uitstekende prestatie van Ajax geweest dan. Dat heb ik zeker verdrongen. :P

Maar PSV en Vitesse wisten niet te winnen in Nijmegen, en waren allerminst overtuigend. Hoe Fc Twente het tegen jullie heeft gedaan (of dat die nog naar Nijmegen moet komen) dat weet ik niet. Maar de stelling dat Feyenoord het minste was van alle ploegen boven jullie vind ik echt onzin.
Met die stelling ben ik het ook niet eens, Feyenoord is met Ajax de ploeg die het meeste indruk op mij heeft gemaakt. Ik ben meer ajacied dan feyenoorder (ik woon notabene in Amsterdam-Zuid) maar ik gun het eigenlijk Feyenoord meer dit jaar en gezien het programma is het zeker mogelijk.
Twente won hier met 3-0 maar dat was helemaal in het begin van het seizoen net als Ajax. Toen hadden we nog lang niet de ideale formatie gevonden. Vitesse is en wordt niks en zijn in Nijmegen weggetikt. Twente en Vitesse zie ik ook niet meer als kampioenskandidaat.
pi_123591561
Feyenoord speelde enorm goed. Wij kwamen er niet aan te pas. In de 2e helft liet Feyenoord ons aan de bal, waardoor het leek of NEC beter in de wedstrijd kwam. Maar als Feyenoord even aantrok werd NEC direct weggespeeld.

Proberen te herpakken en op naar Heracles
  zondag 3 maart 2013 @ 22:18:41 #135
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_123595299
quote:
Het stadion zal niet leeg raken want we hebben 10.000 seizoenskaarthouders. Dan nog ongeveer 1500-2000 kaarten die verkocht worden iedere wedstrijd maar op die 500 andere kunnen inderdaad Feyenoord supporter terecht komen.
De tijden zijn wel veranderd. Ik kom al in de Goffert sinds Cas Jansens, Jantje Peters en Sije Visser maar als ik dan met m'n vader op de oude Hazenkamptribune zat waren de seizoenkaarthouders wat mannen met een hoed en sigaar.
Tegen Exelsior zat er dan 3500 man in de betonbak, maar tegen Ajax 30.000 en werd er om de 5 minuten omgeroepen om in te schuiven omdat er nog een paar duizend buiten de poort stonden te wachten. En de betonnen trappen zaten ook helemaal vol met Ajax-fans.
Er zaten veel meer Ajacieden in de Goffert dan de wedstrijd daarop in de Meer.
Na het EK van 1988 is de kentering gekomen en liepen de stadions vol en was er geen plek meer voor gelegenheidspubliek.
Wie dit leest is gek
pi_123595991
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 20:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vitesse wint bijna nooit in Nijmegen. :)
pi_123598582
quote:
99s.gif Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De tijden zijn wel veranderd. Ik kom al in de Goffert sinds Cas Jansens, Jantje Peters en Sije Visser maar als ik dan met m'n vader op de oude Hazenkamptribune zat waren de seizoenkaarthouders wat mannen met een hoed en sigaar.
Tegen Exelsior zat er dan 3500 man in de betonbak, maar tegen Ajax 30.000 en werd er om de 5 minuten omgeroepen om in te schuiven omdat er nog een paar duizend buiten de poort stonden te wachten. En de betonnen trappen zaten ook helemaal vol met Ajax-fans.
Er zaten veel meer Ajacieden in de Goffert dan de wedstrijd daarop in de Meer.
Na het EK van 1988 is de kentering gekomen en liepen de stadions vol en was er geen plek meer voor gelegenheidspubliek.
Tijden veranderen inderdaad. Ergens vind ik het niet erg dat er geen ruimte meer is voor gelegenheidspubliek, voor je het weet krijg je zo een FC Barcelona stemming. Al denk ik niet dat er veel voetballiefhebber naar Nijmegen komen :P
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:51:06 #138
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123652532
quote:
NEC denkt na over maatregel tegen 'wildzitters'

NEC wil meer maatregelen om het aantal Feyenoorders dat tussen het thuispubliek zit, terug te dringen. Al jaren weten fans van de Rotterdamse club kaartjes te bemachtigen voor plaatsen in de NEC-vakken. Ook zondag tijdens NEC-Feyenoord, was dat weer het geval. Dat leidde uiteindelijk tot één vechtpartij in het Goffertstadion.

Om hoeveel Feyenoorders het afgelopen zondag precies ging, weet een woordvoerder van NEC, niet. Ze zaten verspreid door het stadion, met een piek in vak A. In dat vak, gelegen naast de uittribune, hield de club extra een deel vrij voor de Feyenoorders. Zo hoefden zij niet tussen de NEC-fans te zitten. Iets wat NEC volgens een zegsman veel geld kost: „Normaal kunnen we deze plaatsen verkopen.”

Ondanks deze maatregel, was er tijdens de wedstrijd een vechtpartij: in vak H ging een aantal mensen op de vuist. Vier Feyenoorders zijn vervolgens verwijderd uit het stadion. Wat er verder met hen gebeurt, is onduidelijk.

Het is volgens een woordvoerder niet te voorkomen dat uitsupporters in de NEC-vakken zitten: „We kunnen bezoekers met een geldig kaartje niet weigeren.”Toch gaat de club zich beraden om het aantal ‘wildzitters’ te verminderen.
Elk seizoen hetzelfde nieuwsbericht. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123654753
NEC is wat dat betreft ook niet serieus te nemen....
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:38:45 #140
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123659875
Als je het zoveel mogelijk uit wilt bannen moet je mensen geen gelegenheid meer geven om kaarten bij te kopen. Maar ja, da's ook weer zo wat
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_123659991
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar heb begrepen dat op basis van de eerste helft de uitslag wel terecht was. Jammer van de vechtpartijtjes, maar als die mannen klappen hebben gehad en zijn verwijderd is het voor mij daarmee afgedaan.

Tot volgend seizoen weer mannen.
BFF met GGMM
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:01:22 #142
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123705237
Pastoor bijgetekend tot 2014 ^O^
Dommage arachide-fromage
pi_123705631
Clausule?
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:11:02 #144
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123705694
Ja, een bonus bij het winnen van de Champions League :+
Dommage arachide-fromage
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:16:19 #145
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_123705937
Dat zal geen probleem worden dan :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_123705969
Ben blij dat hij nog een jaartje blijft :) Prima trainer, doet het gewoon uitstekend met de middelen die wij hebben.
Het zou een stunt in de luwte zijn als hij met NEC voor het tweede jaar op rij de play-offs bereikt.
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:59:39 #147
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123709635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef larry91 het volgende:
Ben blij dat hij nog een jaartje blijft :) Prima trainer, doet het gewoon uitstekend met de middelen die wij hebben.
Het zou een stunt in de luwte zijn als hij met NEC voor het tweede jaar op rij de play-offs bereikt.
Hier ben ik het mee eens, denk ook dat het een trainer is die adepten noch haters kent, hij is beleefd en prettig in omgang met de media, dus een prima coach voor zo'n bescheiden provincieclub :P.
pi_123737195
Ondanks de verlenging hoop ik eigenlijk dat hij van de zomer een aanbieding krijgt om te vertrekken. Als hij 2 jaar op rij play-offs kan halen met NEC, dan zullen grotere clubs als AZ of Heerenveen hem ook willen hebben. Nu kan Pastoor ons nog iets opleveren (net als Been destijds).
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:17:00 #149
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123742797
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:28 schreef BasNijmegen het volgende:
Ondanks de verlenging hoop ik eigenlijk dat hij van de zomer een aanbieding krijgt om te vertrekken. Als hij 2 jaar op rij play-offs kan halen met NEC, dan zullen grotere clubs als AZ of Heerenveen hem ook willen hebben. Nu kan Pastoor ons nog iets opleveren (net als Been destijds).
En wat krijg je er dan voor terug :{.
Zo'n Vloet/Lodeweges die niet matcht en een vertrekkende coach die zijn sleutelspelers meeneemt? Ik zie het wel weer gebeuren dat Pastoor dan bijv. een v. Eijden, Koolwijk en Boymans naar AZ haalt.
  donderdag 7 maart 2013 @ 13:18:36 #150
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123742853
Dat moet met Boymans geen probleem zijn :)
Dommage arachide-fromage
pi_123749319
Nee, uit zijn op een transfersom voor een trainer is onzin. Een trainer is er om de prestaties te bevorderen en spelers beter te maken, niet om te verhandelen. Je zag wat er met NEC gebeurde toen Mario verkocht werd. Dat moet je niet willen.
pi_123752795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 13:17 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En wat krijg je er dan voor terug :{.
Zo'n Vloet/Lodeweges die niet matcht en een vertrekkende coach die zijn sleutelspelers meeneemt? Ik zie het wel weer gebeuren dat Pastoor dan bijv. een v. Eijden, Koolwijk en Boymans naar AZ haalt.
En als hij volgend jaar vertrekt gebeurt hetzelfde.
Met Mario en Alex heft NEC laten zien een leuke club te zijn waar je als talentvolle trainer in de spotlight kan komen. Ik verwacht misschien wel iets meer dan Lodeweges. Vloet vond ik daarentegen helemaal geen verkeerde.
pi_123833387
Hoeveel gaat het worden in Almelo?
pi_123843631
Bruns mag wel 4 wedstrijden brommen van mij. Wat een lompe, domme actie.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:01:45 #155
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_123845063
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef -J-D- het volgende:
Bruns mag wel 4 wedstrijden brommen van mij. Wat een lompe, domme actie.
Eerste duel in Nijmegen was veel leuker.
kloep kloep
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:01:46 #156
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_123845068
Wat een onrecht :{
pi_123845558
Somd willen die ballen er gewoon niet in. Normaal gesproken was je met 3-0 gaan rusten..
Spijtig, maar nu MOETEN we wel winnen van Heerenveen!
  zondag 10 maart 2013 @ 00:13:15 #158
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_123851589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat een onrecht :{
Punt was verdiend geweest, maar Heracles had in de heenwedstrijd hetzelfde
Jammer, wordt een beetje treurige reeks nu
Dommage arachide-fromage
pi_123886654
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_123905007
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Platje had zich blijkbaar 'misdragen'. Vond het altijd al een heel vervelend mannetje.
hij scoort 3x en denkt meteen het mannetje te mogen uithangen....
pi_123906452
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 21:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Tja, het warmlopen leek nergens op, aldus Pastoor.
pi_123915906
Pff wat een kansen hebben we gehad dit weekend. Mis wel een type Vleminckx die dit soort kansen altijd wist te verzilveren.
pi_123917988
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 16:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Pff wat een kansen hebben we gehad dit weekend. Mis wel een type Vleminckx die dit soort kansen altijd wist te verzilveren.
Alleen laatste seizoen he.
  maandag 11 maart 2013 @ 18:17:57 #164
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_123921110
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 17:10 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Alleen laatste seizoen he.
Maar dan ook gelijk 3 per wedstrijd :P.
pi_124106474
Conboy morgen in de basis i.p.v. Amieux. Als dat maar goed gaat ;)
pi_124124824
Wordt een zware avond vanavond. Ben er bang voor.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:50:11 #167
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_124125218
H'veen is wel weer in vorm ja. Maar ik heb zo'n gevoel dat NEC zich herpakt vanavond. Gelukkig Van der Velden er weer bij ipv George.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:56:07 #168
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124125365
Ben benieuwd, kan best een leuke wedstrijd worden en als het dan bijvoorbeeld 2-2 wordt heb je toch een leuke avond (tenzij je 5 minuten voor tijd 2-0 voorstond :') )
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:34:10 #169
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124127856
Heerenveen is uit vaak anders dan thuis, of is dat slechts wishful thinking :P?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:42:35 #170
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124134840
Mwa...

NEC - SC HEERENVEEN

• NEC verloor zijn laatste twee duels in de Eredivisie en kwam daarbij niet tot scoren (Feyenoord 0-3 en Heracles 1-0).

• SC Heerenveen won voor het eerst dit seizoen drie duels op rij: drie keer 2-1 tegen FC Twente, NAC Breda en PSV.

• NEC maakte in dertien thuiswedstrijden pas vijftien goals.

• SC Heerenveen scoorde in zijn tien meest recente uitduels telkens minimaal één keer.

• NEC kreeg in de eerste 26 speelronden van dit seizoen samen met Roda JC de meeste treffers tegen in het eerste kwartier: negen.

• Heerenveen-middenvelder Marten de Roon maakte in de vorige speelronde tegen PSV zijn eerste Eredivisiedoelpunt voor de Friezen.

• SC Heerenveen incasseerde samen met ADO Den Haag de meeste treffers in het laatste kwartier (dertien).

• Alfred Finnbogason maakte tien van zijn negentien treffers van dit seizoen in uitduels. Ter vergelijking: Wilfried Bony (Vitesse) scoorde buiten Arnhem tot nu toe elf keer en voormalig Heerenveen-spits Bas Dost (nu VfL Wolfsburg) maakte vorig seizoen voor de Friezen twintig uitgoals.

• NEC-clubtopscorer Melvin Platje (negen goals) maakte in De Goffert slechts twee treffers. Het laatste thuisdoelpunt van de spits was op 2 december 2012 tegen NAC (1-1).

• SC Heerenveen won in de vorige speelronde (PSV 2-1) voor het eerst een thuisduel zonder een goal van clubtopscorer Finnbogason.

• SC Heerenveen maakt 52 procent van zijn doelpunten uit een combinatie (20 van de 38). Bij NEC is dat percentage lager met 37 procent van de goals uit collectief spel.

• Vorig seizoen won Heerenveen met 2-4 in Nijmegen. De Eredivisietopscorer van vorig seizoen Bas Dost maakte in dat duel een hattrick.
Wie dit leest is gek
pi_124142192
Bah :r wat een kutwedstrijd. Koolwijk gaat eruit en het stort compleet in elkaar. Je geeft dit seizoen in 5 wedstrijden helemaal weg. Seizoen zit erop met Ajax, PSV en Twente nog te gaan.
Hopen dat we nog wat leuke wedstrijden krijgen te zien want de play-offs lijken mij een utopie
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:10:16 #172
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_124144963
Die titel van dit topic begint nu aardig pijnlijk te klinken.
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:12:15 #173
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_124145052
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:10 schreef Nood-kloon het volgende:
Die titel van dit topic begint nu aardig pijnlijk te klinken.
Maar even veranderen dan? Wat moet t worden.
kloep kloep
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:13:25 #174
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_124145100
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:12 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Maar even veranderen dan? Wat moet t worden.
NEC #60: Joepie! Weer 3 punten down the drain! :D
Ik poep op AZ Alkmaar.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:20:17 #175
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_124145457
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:13 schreef Nood-kloon het volgende:

[..]

NEC #60: Joepie! Weer 3 punten down the drain! :D
Alsjeblieft :P
kloep kloep
pi_124145497
_O- Die vorige TT was ook wel erg gevaarlijk.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:31:53 #177
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124146027
De wedstrijd was in elk geval 100x amusanter dan die tegen VVV.
En het verschil maakte Djuricic, anders was het hooguit 1-1 geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nieuwschierig op 16-03-2013 23:06:14 ]
Wie dit leest is gek
pi_124146108
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
De wedstrijd was in elk geval 100x amusanter dan die tegen VVV.
En het verschil maakte Djurovic, anders was het hooguit 1-1 geworden.
De play-offs maken je niet uit?
pi_124146246
Die drama wissel van Pastoor maakte het verschil.. Wie zet nu Roorda erin i.p.v. Stutter?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:42:06 #180
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124146423
quote:
5s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

De play-offs maken je niet uit?
Ja, natuurlijk hoopte ik dat NEC zou winnen. Dat was ook mogelijk geweest als er in de sterke eerste helft gescoord was. Maar bij gelijkwaardige ploegen maakt de individuele kwaliteit nu eenmaal het verschil. Met Djuricic en zonder Koolwijk was dat verschil ineens te groot.
Dat is tenminste mijn analyse.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 16-03-2013 23:06:46 ]
Wie dit leest is gek
pi_124146864
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk hoopte ik dat NEC zou winnen. Dat was ook mogelijk geweest als er in de sterke eerste helft gescoord was. Maar bij gelijkwaardige ploegen maakt de individuele kwaliteit nu eenmaal het verschil. Met Djurovic en zonder Koolwijk was dat verschil ineens te groot.
Dat is tenminste mijn analyse.
Nou ja, ik zie het meer als dat Heracles en Heerenveen komend weekend over NEC heen kunnen gaan op de ranglijst. En dan is het HAJJE tegen de playoffs. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door NEC-Nijmegen op 17-03-2013 11:13:08 ]
  zaterdag 16 maart 2013 @ 22:59:12 #182
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124147161
quote:
15s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:52 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie het meer als dat Heracles en Heerenveen komend weekend over NEC heen kunnen gaan op de ranglijst. En dat is het HAJJE tegen de playoffs. :{
Dat zijn dan eerder de verloren punten tegen ploegen als VVV.
Na Vitesse zit het seizoen er traditioneel op voor NEC. Blijkbaar.
Wie dit leest is gek
pi_124147259
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:59 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat zijn dan eerder de verloren punten tegen ploegen als VVV.
Na Vitesse zit het seizoen er traditioneel op voor NEC. Blijkbaar.
Dat soort dingen worden altijd gezegd naderhand, maar in deze wedstrijd wisten ze hoe ze er voor stonden en hadden ze gewoon moeten winnen.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 23:13:23 #184
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_124147764
quote:
18s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 23:01 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Dat soort dingen worden altijd gezegd naderhand, maar in deze wedstrijd wisten ze hoe ze er voor stonden en hadden ze gewoon moeten winnen.
Dat is waar.
En er werd ook goed gevoetbald. Maar niet genoeg gescoord dus.
Wie dit leest is gek
  Forum Admin zondag 17 maart 2013 @ 13:12:26 #185
35723 crew  GGMM
pi_124159705
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 22:20 schreef Borizzz het volgende:

[..]

Alsjeblieft :P
Doe maar niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 17 maart 2013 @ 13:12:52 #186
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124159720
Ik vind het erg storend dat 2 willekeurige passanten (waarvan 1 volgens zijn profiel een Heerenveen-supporter is en de ander een Film-mod) even de TT aanpassen. Heb in FB gevraagd dat terug te draaien.

Over de wedstrijd: veel verkeerde passes, maar een gelijkspel was terecht geweest. Maar ja: scoren, he?
Seizoen gaat als een nachtkaars uit, met ons programma gaan we niet veel punten meer pakken
Dommage arachide-fromage
pi_124161862
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
Tegen de topploegen zie ik NEC helaas geen punten pakken
pi_124187105
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef sjeppert het volgende:
Zo worden de duels tegen PEC, NAC en RKC wel heel cruciaal om de play-offs veilig te stellen
AZ thuis is ook wel te doen. Tenminste, er is een kans op drie punten. Dit betekent wel dat je al die 4 wedstrijden moet winnen om nog een kans te maken en dat zie ik niet gebeuren.

Voor ons zit dit seizoen er helaas al op, of er moet een klein wonder gebeuren..
  maandag 18 maart 2013 @ 01:42:41 #189
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124192658
Hoef eerlijk gezegd niet zo nodig play-offs, vloek ik nu in de kerk :@?
  maandag 18 maart 2013 @ 09:33:26 #190
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124196013
Wat me vooral tegenviel was de "opbouw": van die lange halen richting Boymans en dan maar hopen dat het goed valt. Ik dacht dat we inmiddels al aan de verzorgde opbouw waren, dit lijkt me een stap terug.
En overigens nog een ^O^ voor Babos, want die hield er echt een paar ballen uit, die je al bijna telde.

Maar goed: ik geloof niet dat we de playoffs nog halen en dat kratje gaat weer terug naar DeVinger. Het was natuurlijk een longshot maar tegen die voorwaarden kon ik het niet laten ;)
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 maart 2013 @ 10:30:25 #191
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_124197329
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 09:33 schreef Mark het volgende:
Wat me vooral tegenviel was de "opbouw": van die lange halen richting Boymans en dan maar hopen dat het goed valt. Ik dacht dat we inmiddels al aan de verzorgde opbouw waren, dit lijkt me een stap terug.
En overigens nog een ^O^ voor Babos, want die hield er echt een paar ballen uit, die je al bijna telde.

Maar goed: ik geloof niet dat we de playoffs nog halen en dat kratje gaat weer terug naar DeVinger. Het was natuurlijk een longshot maar tegen die voorwaarden kon ik het niet laten ;)
Nee joh, NEC heeft gewoon een wat mindere fase. Die play offs worden wel gehaald.
kloep kloep
pi_124200709
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 01:42 schreef GSbrder het volgende:
Hoef eerlijk gezegd niet zo nodig play-offs, vloek ik nu in de kerk :@?
Oh nee, een ieder heeft recht op zijn mening. Maar naar mijn mening zijn er twee 'prijzen' die NEC kan halen in een siezoen: Europees voetbal en de beker.
Daarbij vind ik het hele play-off systeem wel erg spannend. Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk :P) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
pi_124202941
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk :P) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
je bedoelt oost tegen west
daarvoor is Nederland veel te klein
  maandag 18 maart 2013 @ 13:23:53 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124203126
Volgens mij bedoelt hij een play-off systeem. Bij het basketbal heb je bijvoorbeeld de top 8 die zich daarvoor kwalificeert
Dommage arachide-fromage
pi_124204862
Ik bedoelde inderdaad zoals bij basketbal, foutje. Alleen dat niet een best-of.. maar gewoon 2 wedstijden per ronde en winner takes all. Dat lijkt mij persoonlijk echt prachtig. Enige probleem daarin is dat topploegen in januari al uitgespeeld zijn en dus om des keizers baard spelen. Oneerlijk vind ik een non-argument
pi_124204997
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 14:16 schreef sjeppert het volgende:
Tegen kutteams doet NEC het doorgaans slechter dan tegen topploegen de laatste jaren, dus ik weet het niet.
pi_124205031
Het belang van Koolwijk werd wel heel duidelijk afgelopen weekend.
  maandag 18 maart 2013 @ 14:15:13 #198
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_124205163
Frappant dat er wel een heilzame zalf voor zijn tenen beschikbaar is, maar dat hij die niet neemt omdat het op de dopinglijst staat. Je kunt toch een dokters attest oid krijgen?
Die wielrenners mogen ook van alles pakken als een dokter het goedgekeurd heeft
Dommage arachide-fromage
  maandag 18 maart 2013 @ 18:03:09 #199
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_124214446
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:09 schreef larry91 het volgende:

[..]

Oh nee, een ieder heeft recht op zijn mening. Maar naar mijn mening zijn er twee 'prijzen' die NEC kan halen in een siezoen: Europees voetbal en de beker.
Daarbij vind ik het hele play-off systeem wel erg spannend. Ik zie graag een systeem komen als ze in Amerika hebben (volgens mij ben ik nu aan het vloeken in de kerk :P) bij American Football. Ik vind de huidige competitie opzet in heel Europa eigenlijk maar een beetje saai.
Met die prijzen ben ik het eens, maar ik vind meerdere derby's afbreuk doen aan de hele sfeer, daarnaast zou een jaartje bezinning en rust niet verkeerd zijn :P.
pi_124227611
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 18:03 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Met die prijzen ben ik het eens, maar ik vind meerdere derby's afbreuk doen aan de hele sfeer, daarnaast zou een jaartje bezinning en rust niet verkeerd zijn :P.
Dit seizoen wordt er geen derby meer gespeeld.... zelfs als wij ons voor de play offs plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')