bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Chimene heeft overal ervaring denk ikquote:
Lijkt mij medisch niet verantwoord.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Uccie het volgende:
Toch jammer...geen Terror Jaap door de schans
Ik merkte het, bedankt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Je was net effe te snel. Maar gereeksd.
Voor ons niet...zou me dood lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt mij medisch niet verantwoord.
Jij weet meer?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Chimene heeft overal ervaring denk ik
Om precies dat huisje te rakenquote:
dit is alleen maar hopen dat ze hard op hun bek gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
SBS 6 meuk van het ergste soort.
Ik schaam me ook dat ik kijk.
het is zo slecht dat het geniaal isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
SBS 6 meuk van het ergste soort.
Ik schaam me ook dat ik kijk.
En het te durven...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
je hoeft alleen maar recht op te blijven staan
ik begin het me ook af te vragen, misschien moet ik toch maar weer storage wars kijkenquote:
En emilequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
Ik kijk alleen om Kelly en Mari op de bek te zien gaan.
deze schans had ik na een paar jagermeister nog gedaan. de 70m pas ik voorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Die beelden van boven aan de schans... Ik had al afgehaakt.
Mari springt toch niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
O.o wat?quote:
Het erge is dat ik die nog ken, van de rest nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
Dat is ook de enige reden dat ik altijd wegmisbruikers en Undercover kijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het nu al stom, waarom blijf ik toch kijken?Echt puur door dit topic
Dit, dat, alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tel maar op,alles 3x herhalen, reclame, filmpjes.
awwww je kan niet zonder de goedkope entertainment van Fokquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het nu al stom, waarom blijf ik toch kijken?Echt puur door dit topic
heeft die google glass?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Er is maar één held......
[ afbeelding ]
See you laters alligators.
Eddiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Er is maar één held......
[ afbeelding ]
See you laters alligators.
Andersom: de goedkope entertainment kan niet zonder FOK!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
awwww je kan niet zonder de goedkope entertainment van Fok
sbs kan niet zonder fokquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom: de goedkope entertainment kan niet zonder FOK!
herkenbaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik altijd wegmisbruikers en Undercover kijk.
Ja het wordt steeds leuker voorspel ik ook, meer wijn, meer plezierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
vliegende hollandders is prima te doen met behoorlijk wat alcohol
Dit commentaar zou in een tickertape ala RTL-Z moeten meelopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
1 dag zonder Fok is 1 dag niet geleefdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
awwww je kan niet zonder de goedkope entertainment van Fok
ik kijk vaak programmas die ik anders nooit kijk omdat er een topic op Fok voor isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |