O.o wat?quote:
Het erge is dat ik die nog ken, van de rest nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Tem het volgende:
Ik kijk alleen om Kelly en Mari op de bek te zien gaan.
Dat is ook de enige reden dat ik altijd wegmisbruikers en Undercover kijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het nu al stom, waarom blijf ik toch kijken?Echt puur door dit topic
Dit, dat, alles.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Tel maar op,alles 3x herhalen, reclame, filmpjes.
awwww je kan niet zonder de goedkope entertainment van Fokquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik vind het nu al stom, waarom blijf ik toch kijken?Echt puur door dit topic
heeft die google glass?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Er is maar één held......
[ afbeelding ]
See you laters alligators.
Eddiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen.
Er is maar één held......
[ afbeelding ]
See you laters alligators.
Andersom: de goedkope entertainment kan niet zonder FOK!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
awwww je kan niet zonder de goedkope entertainment van Fok
sbs kan niet zonder fokquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Andersom: de goedkope entertainment kan niet zonder FOK!
herkenbaarquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik altijd wegmisbruikers en Undercover kijk.
Ja het wordt steeds leuker voorspel ik ook, meer wijn, meer plezierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
vliegende hollandders is prima te doen met behoorlijk wat alcohol
Dit commentaar zou in een tickertape ala RTL-Z moeten meelopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
1 dag zonder Fok is 1 dag niet geleefdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
awwww je kan niet zonder de goedkope entertainment van Fok
ik kijk vaak programmas die ik anders nooit kijk omdat er een topic op Fok voor isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |