Die heeft in weinig dingen interesse.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat Andy zich niet te pletter verveeld de hele dag.
Ik 'ken' haar van Temptationisland en DGK.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken die meid helemaal niet, maar om de een of andere reden komt ze positiever over dan ik gedacht had, die griet van Andy dus.
Geen wonder dat zijn carrière ook te moeilijk was. Luie aap.quote:
Is zij van TI ooit als onbekende vrouw begonnen of ook zo'n BN-editie?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik 'ken' haar van Temptationisland en DGK.
quote:
Volgens mij snap jij het principe van dit programma niet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:58 schreef superniger het volgende:
wel sneu voor Mellissa
ze hadden voor haar ook een gezin met kinderen moeten zoeken
Zal nog wel iets op de bank hebben zitten, of is dat ook al opgesnoven in het verleden?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
En ANdy blijft lekker op zijn luie reet zitten.
Slaafjequote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat zou Andy moeten zonder MelissaIdeale vrouw voor hem...
Dat zij dat allemaal pikt..quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat. Alhoewel, misschien is de bankrekening van Andy fijn?quote:
Bekkie he?quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar als hij zegt we gaan fietsen bedoelt hij dat vast niet he? Bijdehandtje.
Dat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef tong80 het volgende:
Andie van der Meijden was op zijn 19e al miljonair. Kun je wel zien
Volgens mij zoeken alle voetballers zo'n vrouw.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Die hoeft niet meer te werken.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Alhoewel, misschien is de bankrekening van Andy fijn?
En voetbalvrouwen zoeken geldquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken alle voetballers zo'n vrouw.
Alleen ballen de voetballers dan nog, Andy doet geen snars meerquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij zoeken alle voetballers zo'n vrouw.
Anders weet hij de weg niet door Muidenquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
Een personal trainer voor een stukje fietsen.
Dat ook wel, maar toch..quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat. Alhoewel, misschien is de bankrekening van Andy fijn?
Iddquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:00 schreef OProg het volgende:
Een personal trainer voor een stukje fietsen.
De hele dag op de bank voor de tv zitten is vermoeiend.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen ballen de voetballers dan nog, Andy doet geen snars meer
Noem je bijschnabbelen in Sterren op het ijs/dansen/sjansen niks? Dat is een dagtaak! Een belangrijke!quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen ballen de voetballers dan nog, Andy doet geen snars meer
Dat kun je wel zeggen ja.quote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef SEMTEX het volgende:
Zag laatst zijn kop nog op dit blaadje staan:
[ afbeelding ]
Hij haalt echt het maximale uit zijn faalavontuur.
Helemaal aan de andere kant van de kamer hangendquote:Op donderdag 9 mei 2013 21:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mijn god. Ik vind Andy echt zóóóóóóóóóóóóó VER-VE-LEND.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |