SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sorry, die is nu weg. Had je nog niet gegeten?quote:
Nee, ik lees hetquote:
Jawel, een overheerlijk maaltijdje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, die is nu weg. Had je nog niet gegeten?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, een overheerlijk maaltijdje.
Tongetjes, tijgergarnalen, wortel/venkel/knof uit de oven en pastinaakpuree
g = een superkok
ja hoor .quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, die is nu weg. Had je nog niet gegeten?
Werkelozen kunnen niet klagen over hun werkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik lees het![]()
Maar ik snap wat je bedoeldmaar dan nog vind ik dat iemand die werkt ook wel
eens mogen klagen.
ander zouden alleen de werkelozen mogen klagen
![]()
Dat is vast niet wat je bedoeld![]()
Of ik heb het weer misdan kan ook natuurlijk
Ik ben werkeloos/boventallig verklaard per 1/2 maar ik klaag ook nog wel eens dat het te druk is op mijn werkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Werkelozen kunnen niet klagen over hun werk
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, een overheerlijk maaltijdje.
Tongetjes, tijgergarnalen, wortel/venkel/knof uit de oven en pastinaakpuree
g = een superkok
Jij bent bijna werkeloos, dus dan mag het nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos/boventallig verklaard per 1/2 maar ik klaag ook nog wel eens dat het te druk is op mijn werk
Hij kookt meestal wel uitgebreid, en altijd erg lekker!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
En doet G dat elke avond zo uitgebreid?
Dat klinkt goed, leuke hobby voor hem en lekker voor jullie om op te etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kookt meestal wel uitgebreid, en altijd erg lekker!
Geen idee, mn contract loopt nog tot september .. Mogelijk dat het weer een actie is om er iemand uit te werken, maar dan snap ik weer de reden niet. Daarnaast willen ze naar 24/7 rooster, maar met 3 personen gaat het dat nooit worden en zonder vast personeel ook niet .. Maar ik ga weer eens om me heen kijken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Chufi, dat is voor jou ook wel even schrikken ook al zegt je manager dat je je niet druk hoeft te maken. Wanneer weet je daar dan definitief meer over?
Kun jezelf eigenlijk wel koken B?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kookt meestal wel uitgebreid, en altijd erg lekker!
neem maar een borrel, vanavond kan je dit toch niet oplossenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, mn contract loopt nog tot september .. Mogelijk dat het weer een actie is om er iemand uit te werken, maar dan snap ik weer de reden niet. Daarnaast willen ze naar 24/7 rooster, maar met 3 personen gaat het dat nooit worden en zonder vast personeel ook niet .. Maar ik ga weer eens om me heen kijken...
Ik denk dat ik me nog geen zorgen hoef te maken, omdat ze me wel de spil vinden in de huidige situatie.. Wie weet dat er mogelijk gewoon een vast contract in zit.. Dat is ook nog een optie, maar dan is het maar weer de vraag wat ze bieden.. Ik ga zeker niet voor minder dan dat ze me ooit hebben afgedankt ..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:31 schreef ElizabethR het volgende:
CHufi, jemig, wat een nare tijding!! Wel geluk dat je nog tot september hebt om iets anders te vinden.
Ja kut is het en een single-malt wordt het zometeen bij de koffie..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neem maar een borrel, vanavond kan je dit toch niet oplossen![]()
maar tis wel kut
Jups, de jonkies gaan wel voor denk ik, die zijn goedkoper ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut is het en een single-malt wordt het zometeen bij de koffie..
Ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste ... Dus om iets anders te vinden maakt het niet makkelijker.. Mn 2 andere collegas zijn stukken jonger en eerder gewild natuurlijk..
Dan moet je toch echt in Ierland gaan werken daar doen ze namelijk niet aan leeftijdsdiscriminatie. Moet er wel bijvertellen dat dat komt omdat je hier een salaris krijgt op baan, niet op leeftijd, dus iemand van 20 krijgt net zoveel salaris bij aanvang van een job als iemand van 50quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut is het en een single-malt wordt het zometeen bij de koffie..
Ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste ... Dus om iets anders te vinden maakt het niet makkelijker.. Mn 2 andere collegas zijn stukken jonger en eerder gewild natuurlijk..
Jawel maar ik ben niet zo goed in smaakjes en kruidjes als g die dat van nature goed kan combineren.quote:
Dus jij doet de simpelere gerechtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet zo goed in smaakjes en kruidjes als g die dat van nature goed kan combineren.
Ik vond het vroeger juist leuker ... Ik kookte altijd toen er nog sprake van een gezin was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Heel simpel en ik kook niet vaak meer
Vroegah vond ik het niet leuk, toen de kinderen klein waren, maar nu vind ik het wel ontspannend zo af en toe in de keuken.
Bij elke post die je zet staat onder het invoervak sinds gisteren:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Volgens mij mis ik Algemene Voorwaarden die ik moet accorderen of zo? Niets gezien
quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
Zelfs dan geldt het, Danny is niet gek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
Zie het![]()
Dus als je quote geldt dat niet
Als ik quote zie ik geen waarschuwing ...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dan geldt het, Danny is niet gek.
Nou, daar begin ik steeds meer over te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dan geldt het, Danny is niet gek.
Nee inderdaad, maar met een quote plaats je een bericht en met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik quote zie ik geen waarschuwing ...
Check Feedbackquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Senzune het volgende:
Ik snapte ook al niets van die waarschuwing. Kan iemandmij even bijpraten?
Ik quote alleen maar dus de primaire melding heb ik nooit gezien, Tis niet dat ik niet akkoord gaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar met een quote plaats je een bericht en met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan.
Jouw naam is gewoon haas, dus als je alleen maar quote kan je altijd nog zeggen:: "Ich habe es nicht gewusst".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik quote alleen maar dus de primaire melding heb ik nooit gezien, Tis niet dat ik niet akkoord ga
Mein fahrrad ist mir Liebquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw naam is gewoon haas, dus als je alleen maar quote kan je altijd nog zeggen:: "Ich habe es nicht gewusst".
Zal me worst wezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag dus niet volgens artikel 2f
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat houd ik nog geen 3 posts vol.
Dan ga je ook zeiken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat houd ik nog geen 3 posts vol.
Jawel, dat mag dus wel. Het enige wat niet mag is als jij met je originele account gebanned bent met een kloon postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag dus niet volgens artikel 2f
Nee, ik zit thuis op de bank, maar zat even dit uit te proberen FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!quote:
Met een ander IP en andere PC is het ineens geen kloon meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, dat mag dus wel. Het enige wat niet mag is als jij met je originele account gebanned bent met een kloon posten
De volgende keer moet ik verder lezen dan de eerste regelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, dat mag dus wel. Het enige wat niet mag is als jij met je originele account gebanned bent met een kloon posten
Dan moet ik daar ook eens kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De lijst met gesloten topics is het leukst.
Dat ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een ander IP en andere PC is het ineens geen kloon meer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer moet ik verder lezen dan de eerste regel
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeIk bedoelde FB als in Feedback.
Verspilde moeite, over een tijdje is het toch weer anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer moet ik verder lezen dan de eerste regel
Qua kloongebruik? Ik waag het te betwijfelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verspilde moeite, over een tijdje is het toch weer anders.
Ik bedoel de voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Qua kloongebruik? Ik waag het te betwijfelen.
Ik heb er nog steeds geenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach en kloons horen gewoon bij Fok!
Het orgineel heeft nooit gepost.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
Krijg je niet met zoveel kloons dat je je origineel vergeet..
Ja jij en aapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
ik las de topic titel als: Met of zonder banaan
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij en aapWeer thuis inmiddels?
Hoe lief ... kruip zo lekker je bed in Sas ,, Neem aan dat Aap al heerlijk ligt te dromen over molensquote:
Ik heb nog een banaanvraag. Zijn ze vers lekkerder of moet je ze laten liggen totdat ze overrijp worden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
ik las de topic titel als: Met of zonder banaan
De papiermolen ook gehad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
we kunnen weer een aantal molens afstrepen
Hoeveel nog te gaan ? Don Quichote ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
we kunnen weer een aantal molens afstrepen
Wie wordt er gebanaand?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een banaanvraag. Zijn ze vers lekkerder of moet je ze laten liggen totdat ze overrijp worden?
Ik las het als Ban aanvraagquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Het was gewoon een vraag.
zo'n 1000 denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel nog te gaan ? Don Quichote ?
Jij weet het!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zijn geen woonhuizen .. Hoogstens een restaurant
ja, al gezienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar ze nog papier scheppen.
waren er wel, komt misschien weer terugquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er een molen op je eiland? Op Ter wel in Formerum iig
In het dorp of er ergens buiten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:25 schreef sacha het volgende:
[..]
waren er wel, komt misschien weer terug
De streetview camera even de kluts kwijt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:38 schreef Lienekien het volgende:
Als ik klik op mijn laatste kaartje kom ik in Londen uit?
Aandachtshoeren zijn hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
Als de kleutertjes van 40+ nou weer gewoon normaal gaan doen en de googlemapjes gewoon overlaten aan de jeugd kan het misschien nog eens een beetje leuk worden in deze SC.
Maak je niet druk, gaat vanzelf over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
Als de kleutertjes van 40+ nou weer gewoon normaal gaan doen en de googlemapjes gewoon overlaten aan de jeugd kan het misschien nog eens een beetje leuk worden in deze SC.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
nog 2 replies en het ia overquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak je niet druk, gaat vanzelf over.
Ga jij nou maar je roes uitslapen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik zou denken dar 40 plus wel wijzer sou zijn, mu ga ik Karina wakker bellen
Dat doe ik morgen wel... btw de rest slaapt of is afwezigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je roes uitslapen.
En gun een ander eens een lolletje. Kom op, zeg.
Ga de rest volgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel... btw de rest slaapt of is afwezig
Btw dat interesseert me niet echt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel... btw de rest slaapt of is afwezig
Het zal me paardenworst wezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Btw dat interesseert me niet echt.
Trusten Lienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Btw dat interesseert me niet echt.
Alleen in Nederland.. Daar kan het!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zou er nog rundvlees zijn zonder paard erin?
Tegenwoordig is Europa 1 met dit soort zaken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen in Nederland.. Daar kan het!
Maar PP ik ben al weg...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Europa 1 met dit soort zaken.
Hij is al weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je woont niet meer in Europa?
nog wel maar Ik hou me verder stilquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je woont niet meer in Europa?
Ik kan dat niet zo goed me stil houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
nog wel maar Ik hou me verder stil
74 maar, da's onder het gemiddelde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet en ben ff in een shock.. Atje is overleden
Ja en ik werd altijd gevraagd of ik familie was ... Niet dat ik weet, maar toch heb ik diep verdriet Piet ,,,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
74 maar, da's onder het gemiddelde.
Ik voel met je mee, vond het altijd een geweldige vrouw vroeger toen ik schaatsen keek op TV.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik werd altijd gevraagd of ik familie was ... Niet dat ik weet, maar toch heb ik diep verdriet Piet ,,,
Volgens mij woon je daar ergens. is mijn ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Mosterd na de maaltijd en RIP Atje
[ afbeelding ]
En hoe groot was Pruisen? Klein riviertje ,,, Denk dat je de mijne wel weet.... en dat zo houdtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn familienaam komt van een klein riviertje ergens in Pruisen.
Pruisen was vroeger best groot en ze hadden een koning daar die geniaal was met peerden fokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe groot was Pruisen? Klein riviertje ,,, Denk dat je de mijne wel weet.... en dat zo houdt
Sint?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een beroemde hond heeft ook die achternaam.
Oh dan weet ik jullie wel te vinden.. Mocht ik faar in de buurt komenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Daar woon ik exact. En ja, fijne sportvrouw. Te jong overleden.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pruisen was vroeger best groot en ze hadden een koning daar die geniaal was met peerden fokken.
ff google op Amurath
ken geen beroemde rottweilers ....quote:
Steeds als ik mijn achternaam google kom ik die tegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ken geen beroemde rottweilers ....
ok maar ik ken het niet. Mannen, slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds als ik mijn achternaam google kom ik die tegen.
PvW dus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds als ik mijn achternaam google kom ik die tegen.
Trusten ERquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ok maar ik ken het niet. Mannen, slaap lekker.
Mijn vader heet Piet, mij opa heette Piet, mijn moeder wilde ruig doen en nu is mijn 2e naam Petrus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een eerste ingeving .. Neem aan dat Piet wel overeenkomt met P?
Zoiets zag ik ja, jammer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben V&A uitgedonderd omdat ik teveel PC's verkoop.
Neuh, ik verander zelf 2x per jaar van PC en verder is het spul wat er na wat hobby niet meer nodig is maar dat snappen die Mods daar niet en lopen dan aan mijn kop te zeiken via PM.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets zag ik ja, jammer.
Je bent toch niet een professionele handelaar?
En je hebt ook iets met vogels?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader heet Piet, mij opa heette Piet, mijn moeder wilde ruig doen en nu is mijn 2e naam Petrus.
Hoe weet jij dat?.quote:
Ik vind het jammer, je had vaak leuke spullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, ik verander zelf 2x per jaar van PC en verder is het spul wat er na wat hobby niet meer nodig is maar dat snappen die Mods daar niet en lopen dan aan mijn kop te zeiken via PM.![]()
Daar pas ik voor en zet er gewoon niets meer.
roofvogels zou ik dan op houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?.
Mijn opa en pa hadden beide een grote voliere, zelf ben ik paardenboer geworden maar weet vogels wel te waarderen.
Ik maak wel weer een kloon voor die spullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, je had vaak leuke spullen.
Anyways, kan jou blijkbaar weinig schelen dus let's move on
Zeg nou zelf, dat zijn toch geen dieren om te etenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zit dus bijv in : http://s265.beta.photobuc(...)11609666350972817408
Ook goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
Ik klaag heel veel over mijn werk! Ik heb geen zak te doen, de dagen gaan zo langzaam
toen ik 12 jaar geleden daar begon te werken was het een puinhoop en hebben "we" alles op poten gezet en nu loopt de school administratief gewoon hartstikke goed. Ondertussen 4 directeurs verder mag ik niets meer zelfstandig doen. Sommige dingen omdat hij het niet uit handen wil geven, andere dingen omdat die gewoon geautomatiseerd zijn.
Ik moet nog 5 jaar.... ik probeer mijn collega's zoveel mogelijk te ondersteunen, ik kijk schriftjes na, ik mag af en toe oppassen in een klas, ik voer toetsen in maar toch.. als je elke dag om 10.00 uur klaar bent voel je je enorm nutteloos.
Doe er administratie voor anderen bij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
Ik klaag heel veel over mijn werk! Ik heb geen zak te doen, de dagen gaan zo langzaam
toen ik 12 jaar geleden daar begon te werken was het een puinhoop en hebben "we" alles op poten gezet en nu loopt de school administratief gewoon hartstikke goed. Ondertussen 4 directeurs verder mag ik niets meer zelfstandig doen. Sommige dingen omdat hij het niet uit handen wil geven, andere dingen omdat die gewoon geautomatiseerd zijn.
Ik moet nog 5 jaar.... ik probeer mijn collega's zoveel mogelijk te ondersteunen, ik kijk schriftjes na, ik mag af en toe oppassen in een klas, ik voer toetsen in maar toch.. als je elke dag om 10.00 uur klaar bent voel je je enorm nutteloos.
Dat hebben ze toch zo doorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik maak wel weer een kloon voor die spullen.
Dus jij klaagt omdat je betaald krijgt terwijl je bijna niets doet? Zo is er altijd wel iets te vinden om over te zeikenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
2x per jaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, ik verander zelf 2x per jaar van PC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja automatisering fascineert me enorm, ik houdrvan, maar het levert ook veel werkelozen opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Als ik mijn toetsenbord van mn 2e hands-lappie niet had gestofzuigd,
Mijn vingers komen vaak in de knoop op mijn lappie, heb jij dat ook??quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Mooi ding...
Ik wil gewoon weer ong. dezelfde lap als ik nu heb... mét toetsjes om te typen
Ja, ik ook 10 vingers blind (ben ooit als secretarinnetje begonnen, en als je die kwaiteit al niet had dan kon je het wel schudden) en ook vaak te snel, dan blijft mijn cursor 'hangen'. Gebeurt overigens vooral in Outlook. Sowieso een schijtprogramma natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik typ (10 vingers blind, jij ook?) vaak te snel voor mijn toetsebord
Vanaf volgende week wordt het hier wat minder koud, morgen nog sneeuw geloof ik
Ik ben er ook wel klaar mee!
Nee je voelt je echt gewaardeerd als je overbodig bent! Uiteraard heb ik gezegd ook op andere scholen te willen werken maar iedereen heeft met bezuiniging te maken en met steeds minder leerlingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Jij kan natuurlijk niets doen aan het wanbeleid van het schoolbestuur, maar doordat alles nu goed op poten is gezet en door automatisering ben jij eigenlijk overbodig, als ik het goed begrijp. Er zijn genoeg mensen die om die reden zonder baan komen te zitten, dan heb je pas reden tot klagen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
Ik typ niet maar praat tegen mn laptop en dan is het maar de vraag of ie me goed verstaat.. Vandaar de vele typfouten..
Vast wel . maar als ik het mn laptop vraag zegt ie nee ...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:19 schreef just me het volgende:
Misschien is er 'n cursus communiceren met je laptop
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
Vast wel . maar als ik het mn laptop vraag zegt ie nee ...
Ik spreek waarschijnlijk te veel talen door elkaar ....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:51 schreef just me het volgende:
Ik zei het toch dat je communicatieproblemen met je laptop hebt
vnl Spaans Nederlands en Engels door elkaar en een kus voor je M donwsouthquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef just me het volgende:
Je raaskalt ?
Mijn dochter zit in Australië (vakantie 3 weken) via facebook hebben we even snel contact gehad
Spreken ze daar niet gewoon Engels.. Ja ik ben er nog nooit geweest, maar vroeger...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef just me het volgende:
Ik zou wel portugees willen spreken! We hebben wat familie in Portugal en ik kom niet ver met contacten leggen! Neem we weer voor om een cursus te volgen maar het blijft bij de voornemens!
Het lijkt meer op Spaans... Maar wat ik zei er is een Engelse historyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:26 schreef just me het volgende:
Ik kan het soms volgen want ik vind het een beetje op Frans lijken. We hebben een portugees nichtje en daar wil ik ook wel eens mee praten
Nu pas? Ik heb er menig traan om gelatenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef just me het volgende:
Shit zeg, hoor nu pas dat Atje Keulen-Deelstra is overleden!
Ik zal me eens gaan verdiepen in de historie van Portugal, scoor ik punten mee bij mijn schoonmoeder
om je schoonmoeder?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu pas? Ik heb er menig traan om gelaten
als mijn tante een lul had was het mijn oom geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou mn tante kunnen zijn geweest ,..
qua naam bedoel ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou mn tante kunnen zijn geweest ,..
Slaap lekker JMquote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgenvroeg ontbijtje maken voor een (hongerig) voetbalteam, tijd om te gaan slapen
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgenvroeg ontbijtje maken voor een (hongerig) voetbalteam, tijd om te gaan slapen
Tof! Welke route doet ze?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef just me het volgende:
Mijn dochter zit in Australië (vakantie 3 weken) via facebook hebben we even snel contact gehad
Dat Kuifjeshirt in de broek.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger stond ik nog wel eens op de middenstip![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik nog steeds mooiquote:
Wie is dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou en? Ik vind Michael Hutchence ook nog steeds mooi, terwijl die toch echt al jaren met de pieren zwemt, en er waarschijnlijk verre van appetijtelijk meer uitziet.quote:
Ja, ok. Maar wie is die meneer op de foto?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
In mn vorig leven stond ik eens daar .... 1995 of zo denk ik ..
quote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar wie is die meneer op de foto?
Maar je lijkt helemaal niet op hem??quote:
Ja sorry ... Was 1995 of zo ... Nu zou ik het niet meer doen en geen bandplooibroek meer hebbenquote:
Op wie ER?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar je lijkt helemaal niet op hem??
Op die man op de foto. Ik had me jou heel anders voorgesteld, dus je lijkt er niet opquote:
Om eerlijk te zijn kijk je naar een foto van me uit de 90-er jaren maar ik ben het wel.. Tegenwoordig wat aangegroeid helaas maar we zijn weer op our way backquote:Op zondag 24 februari 2013 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op die man op de foto. Ik had me jou heel anders voorgesteld, dus je lijkt er niet op
Ja volgens mij ook welquote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, dan zag je er 20 jaar geleden leuk uit
quote:Op zondag 24 februari 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat shirt moet je effe wegdenkenquote:
Hij ziet er nog steeds wel leuk uit hoor...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, dan zag je er 20 jaar geleden leuk uit
Ik geloof je meteen, hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds wel leuk uit hoor...
zei ik toch al
Dat was een uitje met mn werk en de Staatsloterij(toen een klant) met borrel achteraf en ook een foto dusquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs in het stadion van Ajax ben je leuk Chufi
En beterschap voor sjoefquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs in het stadion van Ajax ben je leuk Chufi
Denk dat ik me morgen net niet slecht genoeg ga voelen om me met een goed gevoel ziek te melden...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Die post van Chufi had ik gemist, balen dat je niet lekker bent, doe vandaag een beetje rustig aan en dan voel je je morgen misschien weer beter
Dan hang je er dus net tussenin, dan is het helemaal te hopen dat je je morgen beter voelt.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik me morgen net niet slecht genoeg ga voelen om me met een goed gevoel ziek te melden...
Ja ... Ik meld me bijna nooit ziek en zeker niet om een verkoudheidje. Maar we zitten daar met te veel mensen in een te kleine ruimte en het risico om mn andere collegas te besmetten zou me iets eerder doen besluiten om het toch te doen.. ... FF afwachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hang je er dus net tussenin, dan is het helemaal te hopen dat je je morgen beter voelt.
Dat idd, maar ik ben extern en word per uur betaald. Vanuit dat opzicht zou ik gewoon gaan werken.. Ik krijg pas vanaf de derde dag 70% ziekengeld. Daarnaast wordt het gelijk een puinhoop als ik er een paar dagen niet ben...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Je wilt natuurlijk ook niet op je geweten hebben dat je een collega aan steekt. Bij mij op de zaak wilde een collega ook koste wat het kost weer aan het werk dus verscheen afgelopen week snotterend op zijn werk, die is weer naar huis gestuurd.
Ja zoiets maar niet helemaal.. Ik werk nu op een contractbasis en daarin worden alle sociale bijdrages gedekt. Ik bouw alleen geen pensioen op en een dag niet gewerkt is een dag geen geld in het laatje ..quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat weegt natuurlijk mee in je overweging om je ziek te melden. Ben jij freelancer?
Ik ken de risicos B, Morgenochtend vroeg zal ik een overweging maken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Mensen die zich niet ziek melden vergeten wel vaak dat het risico dat je anderen besmet wel aanwezig is
Wij hadden iemand die maar doorliep met wat buikgriep.... bleek het 't norovirus te zijn.
Halve afdelingen en poli's gesloten en 6 weken niet toegankelijk voor passanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |