SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sorry, die is nu weg. Had je nog niet gegeten?quote:
Nee, ik lees hetquote:
Jawel, een overheerlijk maaltijdje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, die is nu weg. Had je nog niet gegeten?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Bluezz het volgende:
Jawel, een overheerlijk maaltijdje.
Tongetjes, tijgergarnalen, wortel/venkel/knof uit de oven en pastinaakpuree
g = een superkok
ja hoor .quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, die is nu weg. Had je nog niet gegeten?
Werkelozen kunnen niet klagen over hun werkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, ik lees het![]()
Maar ik snap wat je bedoeldmaar dan nog vind ik dat iemand die werkt ook wel
eens mogen klagen.
ander zouden alleen de werkelozen mogen klagen
![]()
Dat is vast niet wat je bedoeld![]()
Of ik heb het weer misdan kan ook natuurlijk
Ik ben werkeloos/boventallig verklaard per 1/2 maar ik klaag ook nog wel eens dat het te druk is op mijn werkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Werkelozen kunnen niet klagen over hun werk
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel, een overheerlijk maaltijdje.
Tongetjes, tijgergarnalen, wortel/venkel/knof uit de oven en pastinaakpuree
g = een superkok
Jij bent bijna werkeloos, dus dan mag het nogquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben werkeloos/boventallig verklaard per 1/2 maar ik klaag ook nog wel eens dat het te druk is op mijn werk
Hij kookt meestal wel uitgebreid, en altijd erg lekker!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
En doet G dat elke avond zo uitgebreid?
Dat klinkt goed, leuke hobby voor hem en lekker voor jullie om op te etenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kookt meestal wel uitgebreid, en altijd erg lekker!
Geen idee, mn contract loopt nog tot september .. Mogelijk dat het weer een actie is om er iemand uit te werken, maar dan snap ik weer de reden niet. Daarnaast willen ze naar 24/7 rooster, maar met 3 personen gaat het dat nooit worden en zonder vast personeel ook niet .. Maar ik ga weer eens om me heen kijken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeetje Chufi, dat is voor jou ook wel even schrikken ook al zegt je manager dat je je niet druk hoeft te maken. Wanneer weet je daar dan definitief meer over?
Kun jezelf eigenlijk wel koken B?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij kookt meestal wel uitgebreid, en altijd erg lekker!
neem maar een borrel, vanavond kan je dit toch niet oplossenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, mn contract loopt nog tot september .. Mogelijk dat het weer een actie is om er iemand uit te werken, maar dan snap ik weer de reden niet. Daarnaast willen ze naar 24/7 rooster, maar met 3 personen gaat het dat nooit worden en zonder vast personeel ook niet .. Maar ik ga weer eens om me heen kijken...
Ik denk dat ik me nog geen zorgen hoef te maken, omdat ze me wel de spil vinden in de huidige situatie.. Wie weet dat er mogelijk gewoon een vast contract in zit.. Dat is ook nog een optie, maar dan is het maar weer de vraag wat ze bieden.. Ik ga zeker niet voor minder dan dat ze me ooit hebben afgedankt ..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:31 schreef ElizabethR het volgende:
CHufi, jemig, wat een nare tijding!! Wel geluk dat je nog tot september hebt om iets anders te vinden.
Ja kut is het en een single-malt wordt het zometeen bij de koffie..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neem maar een borrel, vanavond kan je dit toch niet oplossen![]()
maar tis wel kut
Jups, de jonkies gaan wel voor denk ik, die zijn goedkoper ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut is het en een single-malt wordt het zometeen bij de koffie..
Ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste ... Dus om iets anders te vinden maakt het niet makkelijker.. Mn 2 andere collegas zijn stukken jonger en eerder gewild natuurlijk..
Dan moet je toch echt in Ierland gaan werken daar doen ze namelijk niet aan leeftijdsdiscriminatie. Moet er wel bijvertellen dat dat komt omdat je hier een salaris krijgt op baan, niet op leeftijd, dus iemand van 20 krijgt net zoveel salaris bij aanvang van een job als iemand van 50quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kut is het en een single-malt wordt het zometeen bij de koffie..
Ik ben natuurlijk ook niet meer de jongste ... Dus om iets anders te vinden maakt het niet makkelijker.. Mn 2 andere collegas zijn stukken jonger en eerder gewild natuurlijk..
Jawel maar ik ben niet zo goed in smaakjes en kruidjes als g die dat van nature goed kan combineren.quote:
Dus jij doet de simpelere gerechtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel maar ik ben niet zo goed in smaakjes en kruidjes als g die dat van nature goed kan combineren.
Ik vond het vroeger juist leuker ... Ik kookte altijd toen er nog sprake van een gezin was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Heel simpel en ik kook niet vaak meer
Vroegah vond ik het niet leuk, toen de kinderen klein waren, maar nu vind ik het wel ontspannend zo af en toe in de keuken.
Bij elke post die je zet staat onder het invoervak sinds gisteren:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
Volgens mij mis ik Algemene Voorwaarden die ik moet accorderen of zo? Niets gezien
quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
quote:Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
Zelfs dan geldt het, Danny is niet gek.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:49 schreef chufi het volgende:
Zie het![]()
Dus als je quote geldt dat niet
Als ik quote zie ik geen waarschuwing ...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dan geldt het, Danny is niet gek.
Nou, daar begin ik steeds meer over te twijfelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs dan geldt het, Danny is niet gek.
Nee inderdaad, maar met een quote plaats je een bericht en met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik quote zie ik geen waarschuwing ...
Check Feedbackquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Senzune het volgende:
Ik snapte ook al niets van die waarschuwing. Kan iemandmij even bijpraten?
Ik quote alleen maar dus de primaire melding heb ik nooit gezien, Tis niet dat ik niet akkoord gaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee inderdaad, maar met een quote plaats je een bericht en met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan.
Jouw naam is gewoon haas, dus als je alleen maar quote kan je altijd nog zeggen:: "Ich habe es nicht gewusst".quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik quote alleen maar dus de primaire melding heb ik nooit gezien, Tis niet dat ik niet akkoord ga
Mein fahrrad ist mir Liebquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw naam is gewoon haas, dus als je alleen maar quote kan je altijd nog zeggen:: "Ich habe es nicht gewusst".
Zal me worst wezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag dus niet volgens artikel 2f
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat houd ik nog geen 3 posts vol.
Dan ga je ook zeiken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat houd ik nog geen 3 posts vol.
Jawel, dat mag dus wel. Het enige wat niet mag is als jij met je originele account gebanned bent met een kloon postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat mag dus niet volgens artikel 2f
Nee, ik zit thuis op de bank, maar zat even dit uit te proberen FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!quote:
Met een ander IP en andere PC is het ineens geen kloon meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, dat mag dus wel. Het enige wat niet mag is als jij met je originele account gebanned bent met een kloon posten
De volgende keer moet ik verder lezen dan de eerste regelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jawel, dat mag dus wel. Het enige wat niet mag is als jij met je originele account gebanned bent met een kloon posten
Dan moet ik daar ook eens kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De lijst met gesloten topics is het leukst.
Dat ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met een ander IP en andere PC is het ineens geen kloon meer.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer moet ik verder lezen dan de eerste regel
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
NeeIk bedoelde FB als in Feedback.
Verspilde moeite, over een tijdje is het toch weer anders.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De volgende keer moet ik verder lezen dan de eerste regel
Qua kloongebruik? Ik waag het te betwijfelen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verspilde moeite, over een tijdje is het toch weer anders.
Ik bedoel de voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Qua kloongebruik? Ik waag het te betwijfelen.
Ik heb er nog steeds geenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ach en kloons horen gewoon bij Fok!
Het orgineel heeft nooit gepost.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:41 schreef chufi het volgende:
Krijg je niet met zoveel kloons dat je je origineel vergeet..
Ja jij en aapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
ik las de topic titel als: Met of zonder banaan
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij en aapWeer thuis inmiddels?
Hoe lief ... kruip zo lekker je bed in Sas ,, Neem aan dat Aap al heerlijk ligt te dromen over molensquote:
Ik heb nog een banaanvraag. Zijn ze vers lekkerder of moet je ze laten liggen totdat ze overrijp worden?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:44 schreef sacha het volgende:
ik las de topic titel als: Met of zonder banaan
De papiermolen ook gehad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
we kunnen weer een aantal molens afstrepen
Hoeveel nog te gaan ? Don Quichote ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
we kunnen weer een aantal molens afstrepen
Wie wordt er gebanaand?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nog een banaanvraag. Zijn ze vers lekkerder of moet je ze laten liggen totdat ze overrijp worden?
Ik las het als Ban aanvraagquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee? Het was gewoon een vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |