als mijn tante een lul had was het mijn oom geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou mn tante kunnen zijn geweest ,..
qua naam bedoel ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou mn tante kunnen zijn geweest ,..
Slaap lekker JMquote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgenvroeg ontbijtje maken voor een (hongerig) voetbalteam, tijd om te gaan slapen
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef just me het volgende:
* just me gaat morgenvroeg ontbijtje maken voor een (hongerig) voetbalteam, tijd om te gaan slapen
Tof! Welke route doet ze?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef just me het volgende:
Mijn dochter zit in Australië (vakantie 3 weken) via facebook hebben we even snel contact gehad
Dat Kuifjeshirt in de broek.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger stond ik nog wel eens op de middenstip![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik nog steeds mooiquote:
Wie is dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger stond ik nog wel eens op de middenstip![]()
[ afbeelding ]
Nou en? Ik vind Michael Hutchence ook nog steeds mooi, terwijl die toch echt al jaren met de pieren zwemt, en er waarschijnlijk verre van appetijtelijk meer uitziet.quote:
Ja, ok. Maar wie is die meneer op de foto?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
In mn vorig leven stond ik eens daar .... 1995 of zo denk ik ..
quote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar wie is die meneer op de foto?
Maar je lijkt helemaal niet op hem??quote:
Ja sorry ... Was 1995 of zo ... Nu zou ik het niet meer doen en geen bandplooibroek meer hebbenquote:
Op wie ER?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar je lijkt helemaal niet op hem??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |