PvW dus?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds als ik mijn achternaam google kom ik die tegen.
Trusten ERquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ok maar ik ken het niet. Mannen, slaap lekker.
Mijn vader heet Piet, mij opa heette Piet, mijn moeder wilde ruig doen en nu is mijn 2e naam Petrus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Was een eerste ingeving .. Neem aan dat Piet wel overeenkomt met P?
Zoiets zag ik ja, jammer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben V&A uitgedonderd omdat ik teveel PC's verkoop.
Neuh, ik verander zelf 2x per jaar van PC en verder is het spul wat er na wat hobby niet meer nodig is maar dat snappen die Mods daar niet en lopen dan aan mijn kop te zeiken via PM.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Zoiets zag ik ja, jammer.
Je bent toch niet een professionele handelaar?
En je hebt ook iets met vogels?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vader heet Piet, mij opa heette Piet, mijn moeder wilde ruig doen en nu is mijn 2e naam Petrus.
Hoe weet jij dat?.quote:
Ik vind het jammer, je had vaak leuke spullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, ik verander zelf 2x per jaar van PC en verder is het spul wat er na wat hobby niet meer nodig is maar dat snappen die Mods daar niet en lopen dan aan mijn kop te zeiken via PM.![]()
Daar pas ik voor en zet er gewoon niets meer.
roofvogels zou ik dan op houdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?.
Mijn opa en pa hadden beide een grote voliere, zelf ben ik paardenboer geworden maar weet vogels wel te waarderen.
Ik maak wel weer een kloon voor die spullen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, je had vaak leuke spullen.
Anyways, kan jou blijkbaar weinig schelen dus let's move on
Zeg nou zelf, dat zijn toch geen dieren om te etenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zit dus bijv in : http://s265.beta.photobuc(...)11609666350972817408
Ook goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
Ik klaag heel veel over mijn werk! Ik heb geen zak te doen, de dagen gaan zo langzaam
toen ik 12 jaar geleden daar begon te werken was het een puinhoop en hebben "we" alles op poten gezet en nu loopt de school administratief gewoon hartstikke goed. Ondertussen 4 directeurs verder mag ik niets meer zelfstandig doen. Sommige dingen omdat hij het niet uit handen wil geven, andere dingen omdat die gewoon geautomatiseerd zijn.
Ik moet nog 5 jaar.... ik probeer mijn collega's zoveel mogelijk te ondersteunen, ik kijk schriftjes na, ik mag af en toe oppassen in een klas, ik voer toetsen in maar toch.. als je elke dag om 10.00 uur klaar bent voel je je enorm nutteloos.
Doe er administratie voor anderen bij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
Ik klaag heel veel over mijn werk! Ik heb geen zak te doen, de dagen gaan zo langzaam
toen ik 12 jaar geleden daar begon te werken was het een puinhoop en hebben "we" alles op poten gezet en nu loopt de school administratief gewoon hartstikke goed. Ondertussen 4 directeurs verder mag ik niets meer zelfstandig doen. Sommige dingen omdat hij het niet uit handen wil geven, andere dingen omdat die gewoon geautomatiseerd zijn.
Ik moet nog 5 jaar.... ik probeer mijn collega's zoveel mogelijk te ondersteunen, ik kijk schriftjes na, ik mag af en toe oppassen in een klas, ik voer toetsen in maar toch.. als je elke dag om 10.00 uur klaar bent voel je je enorm nutteloos.
Dat hebben ze toch zo doorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik maak wel weer een kloon voor die spullen.
Dus jij klaagt omdat je betaald krijgt terwijl je bijna niets doet? Zo is er altijd wel iets te vinden om over te zeikenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
2x per jaar?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh, ik verander zelf 2x per jaar van PC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja automatisering fascineert me enorm, ik houdrvan, maar het levert ook veel werkelozen opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:57 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:10 schreef Bluezz het volgende:
Als ik mijn toetsenbord van mn 2e hands-lappie niet had gestofzuigd,
Mijn vingers komen vaak in de knoop op mijn lappie, heb jij dat ook??quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:26 schreef Bluezz het volgende:
Mooi ding...
Ik wil gewoon weer ong. dezelfde lap als ik nu heb... mét toetsjes om te typen
Ja, ik ook 10 vingers blind (ben ooit als secretarinnetje begonnen, en als je die kwaiteit al niet had dan kon je het wel schudden) en ook vaak te snel, dan blijft mijn cursor 'hangen'. Gebeurt overigens vooral in Outlook. Sowieso een schijtprogramma natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik typ (10 vingers blind, jij ook?) vaak te snel voor mijn toetsebord
Vanaf volgende week wordt het hier wat minder koud, morgen nog sneeuw geloof ik
Ik ben er ook wel klaar mee!
Nee je voelt je echt gewaardeerd als je overbodig bent! Uiteraard heb ik gezegd ook op andere scholen te willen werken maar iedereen heeft met bezuiniging te maken en met steeds minder leerlingen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:20 schreef Deisyy het volgende:
Jij kan natuurlijk niets doen aan het wanbeleid van het schoolbestuur, maar doordat alles nu goed op poten is gezet en door automatisering ben jij eigenlijk overbodig, als ik het goed begrijp. Er zijn genoeg mensen die om die reden zonder baan komen te zitten, dan heb je pas reden tot klagen.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:52 schreef chufi het volgende:
Ik typ niet maar praat tegen mn laptop en dan is het maar de vraag of ie me goed verstaat.. Vandaar de vele typfouten..
Vast wel . maar als ik het mn laptop vraag zegt ie nee ...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:19 schreef just me het volgende:
Misschien is er 'n cursus communiceren met je laptop
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:34 schreef chufi het volgende:
Vast wel . maar als ik het mn laptop vraag zegt ie nee ...
Ik spreek waarschijnlijk te veel talen door elkaar ....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:51 schreef just me het volgende:
Ik zei het toch dat je communicatieproblemen met je laptop hebt
vnl Spaans Nederlands en Engels door elkaar en een kus voor je M donwsouthquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:12 schreef just me het volgende:
Je raaskalt ?
Mijn dochter zit in Australië (vakantie 3 weken) via facebook hebben we even snel contact gehad
Spreken ze daar niet gewoon Engels.. Ja ik ben er nog nooit geweest, maar vroeger...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:16 schreef just me het volgende:
Ik zou wel portugees willen spreken! We hebben wat familie in Portugal en ik kom niet ver met contacten leggen! Neem we weer voor om een cursus te volgen maar het blijft bij de voornemens!
Het lijkt meer op Spaans... Maar wat ik zei er is een Engelse historyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:26 schreef just me het volgende:
Ik kan het soms volgen want ik vind het een beetje op Frans lijken. We hebben een portugees nichtje en daar wil ik ook wel eens mee praten
Nu pas? Ik heb er menig traan om gelatenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:36 schreef just me het volgende:
Shit zeg, hoor nu pas dat Atje Keulen-Deelstra is overleden!
Ik zal me eens gaan verdiepen in de historie van Portugal, scoor ik punten mee bij mijn schoonmoeder
om je schoonmoeder?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu pas? Ik heb er menig traan om gelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |