Aandachtshoeren zijn hetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
Als de kleutertjes van 40+ nou weer gewoon normaal gaan doen en de googlemapjes gewoon overlaten aan de jeugd kan het misschien nog eens een beetje leuk worden in deze SC.
Maak je niet druk, gaat vanzelf over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
Als de kleutertjes van 40+ nou weer gewoon normaal gaan doen en de googlemapjes gewoon overlaten aan de jeugd kan het misschien nog eens een beetje leuk worden in deze SC.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
nog 2 replies en het ia overquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maak je niet druk, gaat vanzelf over.
Ga jij nou maar je roes uitslapen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
Ik zou denken dar 40 plus wel wijzer sou zijn, mu ga ik Karina wakker bellen
Dat doe ik morgen wel... btw de rest slaapt of is afwezigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ga jij nou maar je roes uitslapen.
En gun een ander eens een lolletje. Kom op, zeg.
Ga de rest volgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel... btw de rest slaapt of is afwezig
Btw dat interesseert me niet echt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel... btw de rest slaapt of is afwezig
Het zal me paardenworst wezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Btw dat interesseert me niet echt.
Trusten Lienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Btw dat interesseert me niet echt.
Alleen in Nederland.. Daar kan het!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zou er nog rundvlees zijn zonder paard erin?
Tegenwoordig is Europa 1 met dit soort zaken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen in Nederland.. Daar kan het!
Maar PP ik ben al weg...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is Europa 1 met dit soort zaken.
Hij is al weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je woont niet meer in Europa?
nog wel maar Ik hou me verder stilquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je woont niet meer in Europa?
Ik kan dat niet zo goed me stil houden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
nog wel maar Ik hou me verder stil
74 maar, da's onder het gemiddelde.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:35 schreef chufi het volgende:
Ik ook niet en ben ff in een shock.. Atje is overleden
Ja en ik werd altijd gevraagd of ik familie was ... Niet dat ik weet, maar toch heb ik diep verdriet Piet ,,,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
74 maar, da's onder het gemiddelde.
Ik voel met je mee, vond het altijd een geweldige vrouw vroeger toen ik schaatsen keek op TV.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik werd altijd gevraagd of ik familie was ... Niet dat ik weet, maar toch heb ik diep verdriet Piet ,,,
Volgens mij woon je daar ergens. is mijn ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:49 schreef ElizabethR het volgende:
Mosterd na de maaltijd en RIP Atje
[ afbeelding ]
En hoe groot was Pruisen? Klein riviertje ,,, Denk dat je de mijne wel weet.... en dat zo houdtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn familienaam komt van een klein riviertje ergens in Pruisen.
Pruisen was vroeger best groot en ze hadden een koning daar die geniaal was met peerden fokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En hoe groot was Pruisen? Klein riviertje ,,, Denk dat je de mijne wel weet.... en dat zo houdt
Sint?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
En een beroemde hond heeft ook die achternaam.
Oh dan weet ik jullie wel te vinden.. Mocht ik faar in de buurt komenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
Daar woon ik exact. En ja, fijne sportvrouw. Te jong overleden.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pruisen was vroeger best groot en ze hadden een koning daar die geniaal was met peerden fokken.
ff google op Amurath
ken geen beroemde rottweilers ....quote:
Steeds als ik mijn achternaam google kom ik die tegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ken geen beroemde rottweilers ....
ok maar ik ken het niet. Mannen, slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Steeds als ik mijn achternaam google kom ik die tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |