Om eerlijk te zijn kijk je naar een foto van me uit de 90-er jaren maar ik ben het wel.. Tegenwoordig wat aangegroeid helaas maar we zijn weer op our way backquote:Op zondag 24 februari 2013 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op die man op de foto. Ik had me jou heel anders voorgesteld, dus je lijkt er niet op
Ja volgens mij ook welquote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, dan zag je er 20 jaar geleden leuk uit
quote:Op zondag 24 februari 2013 00:20 schreef chufi het volgende:
Vroeger stond ik nog wel eens op de middenstip![]()
[ afbeelding ]
Dat shirt moet je effe wegdenkenquote:
Hij ziet er nog steeds wel leuk uit hoor...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, dan zag je er 20 jaar geleden leuk uit
Ik geloof je meteen, hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij ziet er nog steeds wel leuk uit hoor...
zei ik toch al
Dat was een uitje met mn werk en de Staatsloterij(toen een klant) met borrel achteraf en ook een foto dusquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs in het stadion van Ajax ben je leuk Chufi
En beterschap voor sjoefquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs in het stadion van Ajax ben je leuk Chufi
Denk dat ik me morgen net niet slecht genoeg ga voelen om me met een goed gevoel ziek te melden...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:26 schreef Deisyy het volgende:
Die post van Chufi had ik gemist, balen dat je niet lekker bent, doe vandaag een beetje rustig aan en dan voel je je morgen misschien weer beter
Dan hang je er dus net tussenin, dan is het helemaal te hopen dat je je morgen beter voelt.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik me morgen net niet slecht genoeg ga voelen om me met een goed gevoel ziek te melden...
Ja ... Ik meld me bijna nooit ziek en zeker niet om een verkoudheidje. Maar we zitten daar met te veel mensen in een te kleine ruimte en het risico om mn andere collegas te besmetten zou me iets eerder doen besluiten om het toch te doen.. ... FF afwachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hang je er dus net tussenin, dan is het helemaal te hopen dat je je morgen beter voelt.
Dat idd, maar ik ben extern en word per uur betaald. Vanuit dat opzicht zou ik gewoon gaan werken.. Ik krijg pas vanaf de derde dag 70% ziekengeld. Daarnaast wordt het gelijk een puinhoop als ik er een paar dagen niet ben...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Je wilt natuurlijk ook niet op je geweten hebben dat je een collega aan steekt. Bij mij op de zaak wilde een collega ook koste wat het kost weer aan het werk dus verscheen afgelopen week snotterend op zijn werk, die is weer naar huis gestuurd.
Ja zoiets maar niet helemaal.. Ik werk nu op een contractbasis en daarin worden alle sociale bijdrages gedekt. Ik bouw alleen geen pensioen op en een dag niet gewerkt is een dag geen geld in het laatje ..quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef Deisyy het volgende:
Dat weegt natuurlijk mee in je overweging om je ziek te melden. Ben jij freelancer?
Ik ken de risicos B, Morgenochtend vroeg zal ik een overweging maken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Mensen die zich niet ziek melden vergeten wel vaak dat het risico dat je anderen besmet wel aanwezig is
Wij hadden iemand die maar doorliep met wat buikgriep.... bleek het 't norovirus te zijn.
Halve afdelingen en poli's gesloten en 6 weken niet toegankelijk voor passanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |