Dat geldt nu wel voor deze TTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:05 schreef Evertjan het volgende:
vroeger had je ook nog de megashit van de week bij 3FM
Doe een tr en het komt wel weer goed schatje!quote:
TR is gayquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe een tr en het komt wel weer goed schatje!
Zie jou shinen danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:08 schreef Evertjan het volgende:
pyjama aan tandjes gepoetst en haartjes gekamd ik zit klaar voor de grote Bart Arens
Ik ga niet eens vragen waaromquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:15 schreef MarijeH het volgende:
Who let the dogs out. Dit lied stond in mijn 00s lijstje.
Ohja 18.30 bedtijd he.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:08 schreef Evertjan het volgende:
pyjama aan tandjes gepoetst en haartjes gekamd ik zit klaar voor de grote Bart Arens
Blijkbaar! Niet erg ook, hij mag erop kwijlen wat mij betreftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Evertjan heeft een andere smaak, kennelijk
Zolang ie het maar zelf opruimtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Blijkbaar! Niet erg ook, hij mag erop kwijlen wat mij betreft
Er staat al jarenlang een doos tissues middenin het topic, voor algemeen gebruikquote:
Wie vult die bij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Er staat al jarenlang een doos tissues middenin het topic, voor algemeen gebruik
Ik. Doordeweeks elke dag, maar dat komt door SC. Grootverbruikerquote:
Tijd dat ie aan de vrouw gaat danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik. Doordeweeks elke dag, maar dat komt door SC. Grootverbruiker
Dat eerste, ik gun het hemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Tijd dat ie aan de vrouw gaat danOf dat ie het zelf bij gaat vullen
Doe maar duurquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen eten bij de Treeswijkhoeve. Eerste sterrenrestaurant waar ik ga eten en meteen twee sterren. Ben erg benieuwd!
Het is wat... Karig?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe maar duur
http://www.treeswijkhoeve.nl/wb/pages/onze-kaart/a-la-carte.php
Die kaart
Ik denk dat het geld dan op isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wat... Karig?
Ga je daarna nog naar de frituur om de honger echt te stillen?
Misschien kan ie er extra frietjes bij bestellenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wat... Karig?
MacDonaldsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wat... Karig?
Ik las het op twitter. Helaas heb ik de uitzending gemist.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Michel Feenstra
Editie NL![]()
Die zijn toch ook niet als goede vrienden weggegaan bij 3FM.twitter:fennakramer twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 18:24:10wie aapt nou wie na? #ekstraweekend #3FM #538 @gerardekdom http://t.co/mbSXuBRbR0 reageer retweet
ach, hij is toch een uur te vroegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Frank Jensen dan.Die zijn toch ook niet als goede vrienden weggegaan bij 3FM.twitter:fennakramer twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 18:24:10wie aapt nou wie na? #ekstraweekend #3FM #538 @gerardekdom http://t.co/mbSXuBRbR0 reageer retweet
Het staat wel beter zo!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Matige tt fix, ik wilde dat helemaal niet.
als ie dat uit zichzelf heeft gedaan is dat eigenlijk niet goed. misschien was het wel wolfje's bedoelingquote:
Post in Feedback-topic.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie dat uit zichzelf heeft gedaan is dat eigenlijk niet goed. misschien was het wel wolfje's bedoeling
welnee, ken mij het verrotte!quote:
Joh, boeiend. Het is maar een TTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie dat uit zichzelf heeft gedaan is dat eigenlijk niet goed. misschien was het wel wolfje's bedoeling
Dan zeg je die bus maar afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, ken mij het verrotte!
oh, ik wilde op zich best mee naar Alt-J, maar ik moet al om half11 ofzo een bus terug hebben
zullen we dan een hotelbed delen?quote:
Een TT is extreeeeem belangrijk jaa!!!11!111!!!1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, boeiend. Het is maar een TT![]()
Daarnaast kan iemand anders een tr gedaan hebben
Dan regel je een taxi vanaf Zwolle? De laatste trein naar Zwolle gaat om 23.50quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we dan een hotelbed delen?![]()
dat verhaal over die gejatte loempiakraam net: signalement: witte kraam met in rode letters de tekst "vietnamese loempia's". nee, dat wordt makkelijk zoeken![]()
een taxi?? ik ben niet rijk! hallo!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan regel je een taxi vanaf Zwolle? De laatste trein naar Zwolle gaat om 23.30
Iemand anders dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een taxi?? ik ben niet rijk! hallo!
Blijft er nog wel wat over voor je meisje?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een TT is extreeeeem belangrijk jaa!!!11!111!!!1
Grommeldegrom
Mijn e-penis is zojuist 1mm gekrompen door deze edit
ehm...ik zou niet weten hoe...tenzij jij met de auto vanaf zwolle gaat natuurlijkquote:
Epic failquote:
23.50 vanaf Utrecht gaat ie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...ik zou niet weten hoe...tenzij jij met de auto vanaf zwolle gaat natuurlijken half12 in zwolle zijn gaat ook krap worden denk ik...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Michel Feenstra
Editie NL![]()
22.50u laatste trein van utrecht cs naar lwd. dat wordt em dus nietquote:
Dat zei ik, zorg voor een taxi vanaf Zwollequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
22.50u laatste trein van utrecht cs naar lwd. dat wordt em dus niet
Dat is Jean Paul. Hij is vormgever bij de ntr.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:13 schreef Qunix het volgende:
Pietertje heeft zijn haren geschoren?
Of is dat de vernieuwde Tjibbe na zijn wereldreis?
te duur en teveel gedoe om een lift te regelen ergens....dus helaasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei ik, zorg voor een taxi vanaf Zwolle.
Overijsselquote:
u bent getrold!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Matige tt fix, ik wilde dat helemaal niet.
Pino begint! de naarling! hij maakt mijn stad belachelijkquote:
'Jouw' stadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino begint! de naarling! hij maakt mijn stad belachelijk
En dan beledig je maar gelijk een hele provincie en al zijn zeer toffe inwoners?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino begint! de naarling! hij maakt mijn stad belachelijk
Net als Kane, Nickelback, One Direction, James Blunt, Train, etc, etcquote:
onder het motto van als het publiek leverworst wil dan krijgt het leverworst of zoietsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Net als Kane, Nickelback, One Direction, James Blunt, Train, etc, etc
nou ja, ik woon er......en t voelt wel een beetje als mijn stadquote:
yup. groots aanpakken!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:23 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan beledig je maar gelijk een hele provincie en al zijn zeer toffe inwoners?!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Net als Kane, Nickelback, One Direction, James Blunt, Train, etc, etc
lekker wijf!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat ze Taylor Swift belachelijk maken
milf alert!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
nicole is bankgast! nicole ekdom dus.
dat kan toch helemaal nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
Tweemaal gehoord, ik vind het drie keer niks...
quote:
Hoe lang ken je mij nu al? Ik ben capabel in dat soort zakenquote:
ja, daarom juistquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang ken je mij nu al? Ik ben capabel in dat soort zaken
Dat klinkt niet heel positief...quote:
Die houden we erinquote:
Klinkt als iemand van 23 ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind trouwens de stem van Mevr Ekdom niet zo mooi...
je kent mij ook al langer dan vandaag tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief...
*gaat in de hoek staan sippen*
Oké dan maar... Al beviel het me daar goed. Comfortzonequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je kent mij ook al langer dan vandaag toch
Kom maar uit je hoek vandaan
Dinandaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kane
Alle awards naar hen. JA ook beste zangeres
Oh ja, ik ga ook even op hen stemmen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kane
Alle awards naar hen. JA ook beste zangeres
Ik ben ook ff aan een flinke nageboorte bezig! Live!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff lekker zitten poepen. beter nu dan over n uurtje want dan zit ik op rij 1 bij cabaret
that's my cee tjikkiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga ook even op hen stemmen.I LOF DIS SHITTYYYYYYY.
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff lekker zitten poepen. beter nu dan over n uurtje want dan zit ik op rij 1 bij cabaret
Of gewoon laten lopen, kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperd
Kak, ik ben net sinds een minuut of 5 klaar...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben ook ff aan een flinke nageboorte bezig! Live!
en roepen dat het een schijtvoorstelling isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperd
Dat lijkt me ook tof! Misschien doen er wel meer mensen mee en gaan ze elkaar ermee bekogelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Of gewoon laten lopen, kijken wat er gebeurt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en roepen dat het een schijtvoorstelling is
daagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
mensen ik ben ervandoor. ff naar de schouwburg. tot over een uurtje of 2-3
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
mensen ik ben ervandoor. ff naar de schouwburg. tot over een uurtje of 2-3
Meer dat ze hem in de uitzending, want ze weten toch wel dat hij het is.quote:
Een aandachtskneus is het zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dat ze hem in de uitzending, want ze weten toch wel dat hij het is.
Aandachtskneus.
Limburg
Brabant
Ben je de enige die luistert? Het is angstaanjagend rustig voor een vrijdag...quote:
Nieuwe dansshow met Diamond Dan Caratyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je de enige die luistert? Het is angstaanjagend rustig voor een vrijdag...
Dat kijk jij, ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nieuwe dansshow met Diamond Dan Caraty
SHO / SBS6 - Sterren Springen Schans - [Vliegende Hollanders] #2quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kijk jij, ja?
Hier "sterren vallen te pletter van de schans". Ook een soortement van vermaak
Misschien als ik thuis ben, al weet ik niet of ik dit af wil zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SHO / SBS6 - Sterren Springen Schans - [Vliegende Hollanders] #2
Duurt nog tot 22.30quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien als ik thuis ben, al weet ik niet of ik dit af wil zien
Das een pure martelgang, zo erg haat ik mezelf ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Oosten des Landsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dat ze hem in de uitzending, want ze weten toch wel dat hij het is.
Aandachtskneus.
Limburg
Brabant
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Wat is er gebeurd? Ben ik even weg.quote:
Godverdomme, allemaal met warme mutsen opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kijk jij, ja?
Hier "sterren vallen te pletter van de schans". Ook een soortement van vermaak
Ik hoor Kelly net zeggen dat ze blij is dat ze geen piemel meer heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme, allemaal met warme mutsen op
Ferry_____
zacht geland op zijn haar siliconen reetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor Kelly net zeggen dat ze blij is dat ze geen piemel meer heeft
Ah, je edit![]()
M'n hersencellen sterven één voor één af, ik hoor ze knappen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zacht geland op zijn haar siliconen reet
Wat een nivo
Ik ga hier ook geestelijk dood ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n hersencellen sterven één voor één af, ik hoor ze knappen...
Dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima toch? Die zelfbevlekking en reclamezooi
quote:
Zo flauwquote:
prachtig. al vond ik het geen echt cabaret, maar meer sketches tussen Vrijdag en Sandifort. af en toe schaterlachen. en soms wat beledigend voor mensen met bepaalde handicapsquote:
dat hele verhaal over die parenclubquote:
ik denk dat ik vanavond ga strippenquote:
Dan ben ik rap weer wegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanavond ga strippen
nou zeg! zo afstotelijk ben ik nou ook weer niet toch?quote:
Nee hoor, en dat zeg ik toch ook nergens?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg! zo afstotelijk ben ik nou ook weer niet toch?
ow, dan is het goed! nou, dan houd ik mijn olifantenstring wel aan hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, en dat zeg ik toch ook nergens?!
Ik kan slecht tegen naakt, vandaar
Tofquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dan is het goed! nou, dan houd ik mijn olifantenstring wel aan hoor
met zo'n slurfquote:
jaha, daar kan ik pinda's mee van de grond rapenquote:
vertelquote:
ik kan het niet van de Dijk vs die nieuwe van Caro. Qunix vindt de 1e beterquote:
Jup.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het niet van de Dijk vs die nieuwe van Caro. Qunix vindt de 1e beter
SPOILER: Vrijdag de 13 15-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 22-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
dat wilde ik ook tweetenquote:
dat is nou de freakandel speciaalquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is nou de freakandel speciaal
ehm....niet denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat snap ik. Waar kan ik haar van kennen?
Geweldig nummer, maar die draaide ze gisteren ook alquote:
Klopt, maar ik hou van herhalingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig nummer, maar die draaide ze gisteren ook al
Niet erg natuurlijk, maar ze hebben zoveel meer juweeltjes gemaakt
"Hohoooi, met Nikkie!! Is er nog voor mij gebeld?"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:32 schreef ddx het volgende:
Kunnen ze Nikkie zelf niet laten bellen ? (door een van de dames in de studio bijvoorbeeld)
ja, met nikkie! u heeft mijn telefoon gejat!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:32 schreef ddx het volgende:
Kunnen ze Nikkie zelf niet laten bellen ? (door een van de dames in de studio bijvoorbeeld)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
"Hohoooi, met Nikkie!! Is er nog voor mij gebeld?"
ik vraag me af hoe men zou reageren als ik in zo'n outfit op mijn werk verschijn...quote:
spoilerquote:
Ik zal aan je denkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanavond slaapdienst![]()
![]()
![]()
Ruilen?? *puppy eyes*
webcamstream die ik kijk wel...quote:
Ja, nee, daar schiet ik wat mee opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken
Kan je die diensten niet gewoon niet doen? Zijn genoeg collega's toch?
Tja, is niet jouw probleem toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nee, daar schiet ik wat mee op![]()
Nee, de zaterdagnacht is verdomd lastig om in te vullen. Een week of twee geleden was ik ziek, toen konden ze ook geen vervanging krijgen
Jawel, ik sta geroosterd. Daar kom je niet zo gemakkelijk onderuitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja, is niet jouw probleem toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |