Doe maar duurquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zometeen eten bij de Treeswijkhoeve. Eerste sterrenrestaurant waar ik ga eten en meteen twee sterren. Ben erg benieuwd!
Het is wat... Karig?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe maar duur
http://www.treeswijkhoeve.nl/wb/pages/onze-kaart/a-la-carte.php
Die kaart
Ik denk dat het geld dan op isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wat... Karig?
Ga je daarna nog naar de frituur om de honger echt te stillen?
Misschien kan ie er extra frietjes bij bestellenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wat... Karig?
MacDonaldsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is wat... Karig?
Ik las het op twitter. Helaas heb ik de uitzending gemist.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Michel Feenstra
Editie NL![]()
Die zijn toch ook niet als goede vrienden weggegaan bij 3FM.twitter:fennakramer twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 18:24:10wie aapt nou wie na? #ekstraweekend #3FM #538 @gerardekdom http://t.co/mbSXuBRbR0 reageer retweet
ach, hij is toch een uur te vroegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Frank Jensen dan.Die zijn toch ook niet als goede vrienden weggegaan bij 3FM.twitter:fennakramer twitterde op vrijdag 22-02-2013 om 18:24:10wie aapt nou wie na? #ekstraweekend #3FM #538 @gerardekdom http://t.co/mbSXuBRbR0 reageer retweet
Het staat wel beter zo!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
Matige tt fix, ik wilde dat helemaal niet.
als ie dat uit zichzelf heeft gedaan is dat eigenlijk niet goed. misschien was het wel wolfje's bedoelingquote:
Post in Feedback-topic.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie dat uit zichzelf heeft gedaan is dat eigenlijk niet goed. misschien was het wel wolfje's bedoeling
welnee, ken mij het verrotte!quote:
Joh, boeiend. Het is maar een TTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ie dat uit zichzelf heeft gedaan is dat eigenlijk niet goed. misschien was het wel wolfje's bedoeling
Dan zeg je die bus maar afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, ken mij het verrotte!
oh, ik wilde op zich best mee naar Alt-J, maar ik moet al om half11 ofzo een bus terug hebben
zullen we dan een hotelbed delen?quote:
Een TT is extreeeeem belangrijk jaa!!!11!111!!!1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, boeiend. Het is maar een TT![]()
Daarnaast kan iemand anders een tr gedaan hebben
Dan regel je een taxi vanaf Zwolle? De laatste trein naar Zwolle gaat om 23.50quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zullen we dan een hotelbed delen?![]()
dat verhaal over die gejatte loempiakraam net: signalement: witte kraam met in rode letters de tekst "vietnamese loempia's". nee, dat wordt makkelijk zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |