quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Net als Kane, Nickelback, One Direction, James Blunt, Train, etc, etc
lekker wijf!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:26 schreef Evertjan het volgende:
jammer dat ze Taylor Swift belachelijk maken
milf alert!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
nicole is bankgast! nicole ekdom dus.
dat kan toch helemaal nietquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
Tweemaal gehoord, ik vind het drie keer niks...
quote:
Hoe lang ken je mij nu al? Ik ben capabel in dat soort zakenquote:
ja, daarom juistquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe lang ken je mij nu al? Ik ben capabel in dat soort zaken
Dat klinkt niet heel positief...quote:
Die houden we erinquote:
Klinkt als iemand van 23 ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind trouwens de stem van Mevr Ekdom niet zo mooi...
je kent mij ook al langer dan vandaag tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief...
*gaat in de hoek staan sippen*
Oké dan maar... Al beviel het me daar goed. Comfortzonequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je kent mij ook al langer dan vandaag toch
Kom maar uit je hoek vandaan
Dinandaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kane
Alle awards naar hen. JA ook beste zangeres
Oh ja, ik ga ook even op hen stemmen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kane
Alle awards naar hen. JA ook beste zangeres
Ik ben ook ff aan een flinke nageboorte bezig! Live!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff lekker zitten poepen. beter nu dan over n uurtje want dan zit ik op rij 1 bij cabaret
that's my cee tjikkiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga ook even op hen stemmen.I LOF DIS SHITTYYYYYYY.
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff lekker zitten poepen. beter nu dan over n uurtje want dan zit ik op rij 1 bij cabaret
Of gewoon laten lopen, kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperd
Kak, ik ben net sinds een minuut of 5 klaar...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben ook ff aan een flinke nageboorte bezig! Live!
en roepen dat het een schijtvoorstelling isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperd
Dat lijkt me ook tof! Misschien doen er wel meer mensen mee en gaan ze elkaar ermee bekogelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Of gewoon laten lopen, kijken wat er gebeurt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en roepen dat het een schijtvoorstelling is
daagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
mensen ik ben ervandoor. ff naar de schouwburg. tot over een uurtje of 2-3
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
mensen ik ben ervandoor. ff naar de schouwburg. tot over een uurtje of 2-3
Meer dat ze hem in de uitzending, want ze weten toch wel dat hij het is.quote:
Een aandachtskneus is het zekerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dat ze hem in de uitzending, want ze weten toch wel dat hij het is.
Aandachtskneus.
Limburg
Brabant
Ben je de enige die luistert? Het is angstaanjagend rustig voor een vrijdag...quote:
Nieuwe dansshow met Diamond Dan Caratyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben je de enige die luistert? Het is angstaanjagend rustig voor een vrijdag...
Dat kijk jij, ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nieuwe dansshow met Diamond Dan Caraty
SHO / SBS6 - Sterren Springen Schans - [Vliegende Hollanders] #2quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kijk jij, ja?
Hier "sterren vallen te pletter van de schans". Ook een soortement van vermaak
Misschien als ik thuis ben, al weet ik niet of ik dit af wil zienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SHO / SBS6 - Sterren Springen Schans - [Vliegende Hollanders] #2
Duurt nog tot 22.30quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien als ik thuis ben, al weet ik niet of ik dit af wil zien
Das een pure martelgang, zo erg haat ik mezelf ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Oosten des Landsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meer dat ze hem in de uitzending, want ze weten toch wel dat hij het is.
Aandachtskneus.
Limburg
Brabant
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Wat is er gebeurd? Ben ik even weg.quote:
Godverdomme, allemaal met warme mutsen opquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kijk jij, ja?
Hier "sterren vallen te pletter van de schans". Ook een soortement van vermaak
Ik hoor Kelly net zeggen dat ze blij is dat ze geen piemel meer heeftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverdomme, allemaal met warme mutsen op
Ferry_____
zacht geland op zijn haar siliconen reetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor Kelly net zeggen dat ze blij is dat ze geen piemel meer heeft
Ah, je edit![]()
M'n hersencellen sterven één voor één af, ik hoor ze knappen...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
zacht geland op zijn haar siliconen reet
Wat een nivo
Ik ga hier ook geestelijk dood ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n hersencellen sterven één voor één af, ik hoor ze knappen...
Dat dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Prima toch? Die zelfbevlekking en reclamezooi
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |