Dat klinkt niet heel positief...quote:
Die houden we erinquote:
Klinkt als iemand van 23 ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind trouwens de stem van Mevr Ekdom niet zo mooi...
je kent mij ook al langer dan vandaag tochquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel positief...
*gaat in de hoek staan sippen*
Oké dan maar... Al beviel het me daar goed. Comfortzonequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je kent mij ook al langer dan vandaag toch
Kom maar uit je hoek vandaan
Dinandaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kane
Alle awards naar hen. JA ook beste zangeres
Oh ja, ik ga ook even op hen stemmen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kane
Alle awards naar hen. JA ook beste zangeres
Ik ben ook ff aan een flinke nageboorte bezig! Live!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff lekker zitten poepen. beter nu dan over n uurtje want dan zit ik op rij 1 bij cabaret
that's my cee tjikkiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga ook even op hen stemmen.I LOF DIS SHITTYYYYYYY.
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ff lekker zitten poepen. beter nu dan over n uurtje want dan zit ik op rij 1 bij cabaret
Of gewoon laten lopen, kijken wat er gebeurt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperd
Kak, ik ben net sinds een minuut of 5 klaar...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben ook ff aan een flinke nageboorte bezig! Live!
en roepen dat het een schijtvoorstelling isquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Och... Ook best sfeervol om tijdens de voorstelling keihard naar het toilet te rennen met je hand voor je poeperd
Dat lijkt me ook tof! Misschien doen er wel meer mensen mee en gaan ze elkaar ermee bekogelenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Of gewoon laten lopen, kijken wat er gebeurt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
en roepen dat het een schijtvoorstelling is
daagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
mensen ik ben ervandoor. ff naar de schouwburg. tot over een uurtje of 2-3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |