Zo flauwquote:
prachtig. al vond ik het geen echt cabaret, maar meer sketches tussen Vrijdag en Sandifort. af en toe schaterlachen. en soms wat beledigend voor mensen met bepaalde handicapsquote:
dat hele verhaal over die parenclubquote:
ik denk dat ik vanavond ga strippenquote:
Dan ben ik rap weer wegquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ik vanavond ga strippen
nou zeg! zo afstotelijk ben ik nou ook weer niet toch?quote:
Nee hoor, en dat zeg ik toch ook nergens?!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou zeg! zo afstotelijk ben ik nou ook weer niet toch?
ow, dan is het goed! nou, dan houd ik mijn olifantenstring wel aan hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, en dat zeg ik toch ook nergens?!
Ik kan slecht tegen naakt, vandaar
Tofquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dan is het goed! nou, dan houd ik mijn olifantenstring wel aan hoor
met zo'n slurfquote:
jaha, daar kan ik pinda's mee van de grond rapenquote:
vertelquote:
ik kan het niet van de Dijk vs die nieuwe van Caro. Qunix vindt de 1e beterquote:
Jup.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan het niet van de Dijk vs die nieuwe van Caro. Qunix vindt de 1e beter
SPOILER: Vrijdag de 13 15-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrijdag de 13 22-02-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
dat wilde ik ook tweetenquote:
dat is nou de freakandel speciaalquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is nou de freakandel speciaal
ehm....niet denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat snap ik. Waar kan ik haar van kennen?
Geweldig nummer, maar die draaide ze gisteren ook alquote:
Klopt, maar ik hou van herhalingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig nummer, maar die draaide ze gisteren ook al
Niet erg natuurlijk, maar ze hebben zoveel meer juweeltjes gemaakt
"Hohoooi, met Nikkie!! Is er nog voor mij gebeld?"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:32 schreef ddx het volgende:
Kunnen ze Nikkie zelf niet laten bellen ? (door een van de dames in de studio bijvoorbeeld)
ja, met nikkie! u heeft mijn telefoon gejat!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:32 schreef ddx het volgende:
Kunnen ze Nikkie zelf niet laten bellen ? (door een van de dames in de studio bijvoorbeeld)
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
"Hohoooi, met Nikkie!! Is er nog voor mij gebeld?"
ik vraag me af hoe men zou reageren als ik in zo'n outfit op mijn werk verschijn...quote:
spoilerquote:
Ik zal aan je denkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Vanavond slaapdienst![]()
![]()
![]()
Ruilen?? *puppy eyes*
webcamstream die ik kijk wel...quote:
Ja, nee, daar schiet ik wat mee opquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken
Kan je die diensten niet gewoon niet doen? Zijn genoeg collega's toch?
Tja, is niet jouw probleem toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, nee, daar schiet ik wat mee op![]()
Nee, de zaterdagnacht is verdomd lastig om in te vullen. Een week of twee geleden was ik ziek, toen konden ze ook geen vervanging krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |