quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Jawel, een bedrijf zonder bestaansrecht minderquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je het van dat bedrijfje opeist, zijn ze failliet, schiet je ook niets mee op...
Kansloos doen of de tering krijgen ?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef Barcaconia het volgende:
Mag toch wel als je het graag wilt
Aangezien die blauwen voor zover ik weet zich netjes aan hun zelfbepaalde regens houden is er geen reden om kansloos te doen. En al ik de tering krijg duurt het nog langer voor ik weer aan het werk ben. Ik vraag me af of dat gewaardeerd wordt ...quote:
Een F-wagon; dé bazenbakquote:
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:51 schreef 2cv het volgende:
Kan iemand die hijskraan even een meter of 5 naar voren rijden.
Was mijn kraantje, daarom durfde ik hem er wel bij te zettenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:53 schreef 2cv het volgende:
En ik maar denken dat jij hijskraantjes kan bedienen
Goed plan, want ik heb nog een paar honderd foto's van het hokquote:
Liebherr, da's toch van die koelkasten?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een F-wagon; dé bazenbak![]()
[ afbeelding ]
Wat moet je met zo'n ding, behalve tentoonstellen op braderieën?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef Sounddragon het volgende:
Voor Barca; oldskool pron![]()
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Was dit de volgende poging tot het rijden met een huurauto van Fles?quote:
Als Opel ze zo had geleverd waren er nog veel meer van verkochtquote:
thuis de gordijnrails aandrijven. De magnetron van stroom voorzien. Ik kan 200 dingen bedenken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat moet je met zo'n ding, behalve tentoonstellen op braderieën?
Deze mag op billboards langs alle grote wegen in Nederland.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:34 schreef loveli het volgende:
Stop dierproeven. Gebruik Opelrijders.
Hoe de fuck krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
iemand een lekke band
[ afbeelding ]
betonijzer op een bouwplaatsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je dat nou weer voor elkaar?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als Opel ze zo had geleverd waren er nog veel meer van verkocht
Verbeter de doorstroming en veiligheid in het verkeer; keten vrouwen aan het aanrechtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:34 schreef loveli het volgende:
Stop dierproeven. Gebruik Opelrijders.
Niks nuttigs iig; de helm waar ik een beetje naar op zoek was om te passen en evt aan te schaffen was er gewoon niet (hele beurs ligt vol met overjarige meuk), dus toch weer 5½ meijer in mijn zak gehoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:21 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hebbie nog zooi gekocht op de brommerbeurs?
Waterpomp lek ? Dat ding lekt bijna even erg als mijn BX toen de waterpomp stukkend was. Nu zit er een NIEUWE (quote:
Die heeft een derde tepel op haar bovenlip.quote:
ik zou dr geven.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Die heeft een derde tepel op haar bovenlip.
Ik zou d'r nemen.quote:
Ik zou eerst d'r smoel effe schoonmaken met een doekie met terpentinequote:
wat een slechte photo gifshopquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Vervelend, zo'n meteoor
[ afbeelding ]
nice! wat rij je zelf?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:13 schreef blup het volgende:
Vriendin heeft een nieuwe auto gekocht
[ afbeelding ]
Wat een geniale auto! Ziet er erg goed uit ook. Ik zou voor geen goud met die mini ruilen.quote:
zo'n mini rijdt best leuk. een beetje gay misschien.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een geniale auto! Ziet er erg goed uit ook. Ik zou voor geen goud met die mini ruilen.
Nee klopt, het enige wat er echt leuk aan is dat het helemaal niks kost. Geen roest!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat een geniale auto! Ziet er erg goed uit ook. Ik zou voor geen goud met die mini ruilen.
wat is skerequote:Op zondag 24 februari 2013 09:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mini is alleen gay als het een cabrio of skere versie is.
Rijd wel goed.
Cabrio hadden we een tijd terug een week gehuurd, gloednieuwe wagen meegekregen, 500km op de teller.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mini is alleen gay als het een cabrio of skere versie is.
Rijd wel goed.
je vriendin lustte er wel pap van blijkbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 09:56 schreef blup het volgende:
[..]
Cabrio hadden we een tijd terug een week gehuurd, gloednieuwe wagen meegekregen, 500km op de teller.. Reed ook lekker strak hoor.
beetjr.. hoe is de sneeuw bij jullie?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:02 schreef densmee het volgende:
Zo nogmaals goeiemorgen, iedereen weer bij kennis?
kut een 10 cm oidquote:Op zondag 24 februari 2013 10:30 schreef lipje het volgende:
[..]
beetjr.. hoe is de sneeuw bij jullie?
te weinig voor een goede loipe te makenquote:
langlaufen is toch al niet mijn hobbyquote:Op zondag 24 februari 2013 10:33 schreef lipje het volgende:
[..]
te weinig voor een goede loipe te maken
quote:Bij een zware crash op het NASCAR-circuit van Daytona zijn 33 toeschouwers gewond geraakt. Bij het ongeluk, veroorzaakt door coureur Kyle Larson, waren in totaal maarliefst negen auto's betrokken. Brokstukken, waaronder een wiel, werden het publiek in geslingerd. Een aantal van de gewonden is er slecht aan toe.
Verschrikkelijk ongeval in ieder geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:46 schreef daNpy het volgende:
Vrienden van me waren daar, zag er niet zo fraai uit.
Er was 1 dode maar dat is nu ontkend.
Wanneer kom jouw Clio RS ?quote:
Nou, een 5 turbo 2 of een Clio V6 mogen ze zo hier voor de deur parkeren hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Überhaupt met Renault mag ik hopen
Clio V6 is een ongeleid projectiel; leuk om naar te kijken, maar ik zou niet staan te trappelen om er eentje te kopen. Hard rechtdoor kun je met zo veel auto's, en voor dat geld kun je dan wel wat meer kopen. Een 5T2 is apart genoeg om te willen hebben als collectable, maar ook weer niet geslaagd om w-w mee te gaan doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nou, een 5 turbo 2 of een Clio V6 mogen ze zo hier voor de deur parkeren hoor.
Wat moet het dan worden? een Cooper S?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef blup het volgende:
[..]
Nooit, ik heb 't wel geleerd met snelle Renaultjes.
Ik zou ze ook niet dagelijks willen als w-w auto maar als hobby ding? Zet maar neerquote:Op zondag 24 februari 2013 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Clio V6 is een ongeleid projectiel; leuk om naar te kijken, maar ik zou niet staan te trappelen om er eentje te kopen. Hard rechtdoor kun je met zo veel auto's, en voor dat geld kun je dan wel wat meer kopen. Een 5T2 is apart genoeg om te willen hebben als collectable, maar ook weer niet geslaagd om w-w mee te gaan doen.
[..]
Boh, een Clio V6, die rs is al lomp snelquote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef blup het volgende:
Clio V6, een van de weinige autos waarmee de stig de baan is afgevlogen. Oke, was wel nat, maar toch..
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef blup het volgende:
Clio V6, een van de weinige autos waarmee de stig de baan is afgevlogen. Oke, was wel nat, maar toch..
Geluid van de riem/looprol/compressor die op zijn max zit.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Barcaconia het volgende:
Het geluid van een drijfstang die zijn weg naar buiten zoekt
Als het weer nog ff klote blijft wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:49 schreef blup het volgende:
V&A / [TK] 4x Continental Contiwintercontact op velg 13 inch 4x100 ET43
iemand hier belang bij?
Doe een goed bod zou ik zeggen of koop ze nieuw op velg.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als het weer nog ff klote blijft wel.
Maar niet voor 250 euro
Jeujquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:19 schreef Paladijn het volgende:
Oh, en. TREINENTOPIC!!!111
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef daNpy het volgende:
Aangezien de Swift tijdelijk is en me 0,- euro kost, ga ik er ook geen 100en euro's in investeren in winterbanden waar ik naderhand weer vanaf moet
Kijk het weer nog ff aan en dan doe ik evt wel een bod
Touchè!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef daNpy het volgende:
Scholing ook, maar dat werpt ook niet echt vruchten af
Mee eens, ouwe winterjoekels heb je niet veel meer aan (na 4 jaar)quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet dat ik interesse heb, maar een DOT-code is handige info bij banden.
Niet dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:39 schreef Duvel het volgende:
Ik ga morgen even CZ bellen waarom zij denken dat ik gynaecologische zorg heb ontvangen.
Ja, zo'n reactie vrees ik ook van CZ.quote:
das wat voor Duvel danquote:
je hebt meegeholpenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:39 schreef Duvel het volgende:
Ik ga morgen even CZ bellen waarom zij denken dat ik gynaecologische zorg heb ontvangen.
die 0,50 EURO krijgt XM erbijquote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef Duvel het volgende:
Ik zou geld toe moeten krijgen voor ondersteuning.
cheap..........ik heb de rekening van Onno niet gezien, maar die zal flink hoger zijn geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef Duvel het volgende:
Ik kreeg een rekening van 175 euro, gek!
staan de uitnodigingen voor het onderzoek ook op jouw naam?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:22 schreef Duvel het volgende:
We lopen bij de gynaecoloog in het ziekenhuis alhier, en ik denk dat daar iets verkeerd is gegaan.
20 wkn was gratuit. Alleen de nekplooimeting was eigen kosten.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:23 schreef lipje het volgende:
[..]
staan de uitnodigingen voor het onderzoek ook op jouw naam?
ah de 20 weken prenataal onderzoek is ook al geweest (a 175 Euri)
en nog naar de RAI geweest? of heb je XM met moeders gestuurd?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef Duvel het volgende:
Nee. Echo's staan ook gewoon op naam van XM.
Geen van beide. Ga weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:25 schreef lipje het volgende:
[..]
en nog naar de RAI geweest? of heb je XM met moeders gestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |