quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Is toch een traditie in elke monarchie, vorsten en vorstinnen die te lelijk zijn om met een tang aan te pakken.
Helaas hebben we tegenwoordig fotografie, vroeger loste men dat gewoon op door de hofschilder te executeren als een portret niet flatteus was.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:49 schreef Spouwerranger het volgende:
Ze hebben alle drie de bolle kop van papa gekregen.
Precies. En Maxima, die ziet er wat mij betreft uit alsof ze krachtig en enthousiast orale diensten verleent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Matty___ het volgende:
als ze beetje goed opdrogen en er meer op Maxima lijken maak ik me geen zorgen
Says who?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef andre_k het volgende:
[..]
Dan zijn ze lekker, neem ik aan. Althans dat wordt er bedoeld.
Zweden uitgezonderd, dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
Is toch een traditie in elke monarchie, vorsten en vorstinnen die te lelijk zijn om met een tang aan te pakken.
u zei?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Zweden uitgezonderd, dan.
Van 'onze' prinsesjes kan ik me voorstellen dat de middelste nog redelijk op gaat drogen.
De jongste niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Zweden uitgezonderd, dan.
Van 'onze' prinsesjes kan ik me voorstellen dat de middelste nog redelijk op gaat drogen.
Holy fuck, zit hier hardop te lachenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
krijg bij het zien van de prinsesjes altijd weer 'knoop in je zakdoek' in gedachten.![]()
Overigens aangezien hun vader zelf een veredelde triangel-josti is .....
Valt best mee, het is gewoon een lekker ding. Plaatje doet het hier niet trouwens.quote:
Daar lijkt ze niet als een kind met down syndroom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Maxima vroeger, komt goed!
Jij vindt dat serieus normaal?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef mootie het volgende:
Het zaad van Lex was dominanter. Dominanter dan het zaad van Maxima?![]()
Verder zien de kinderen er doodnormaal uit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Jivis het volgende:
Ik vind ze altijd wat weg hebben van mensen met het syndroom van down.
Het zijn misschien niet de knapste kinderen ooit, maar ze hebben toch een doodnormaal uiterlijk?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef Piye het volgende:
Down is wat overdreven ja. Maar wel een beetje een plofkop. Behalve de jongste dan. Die ziet er wel goed uit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de knapste kinderen ooit, maar ze hebben toch een doodnormaal uiterlijk?
Ik mag hopen dat de norm toch wel wat hoger ligt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de knapste kinderen ooit, maar ze hebben toch een doodnormaal uiterlijk?
Die is idd retarded volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met echt alle opvallende trekken van haar moeder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Wel een van amsberg uit de familie![]()
Een zwanger gemaakt varkentjequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is ze ook al zwanger.
![]()
![]()
![]()
![]()
Medelijden met de goede genen van maxima
Alleen zijn haar goede looks helemaal te niet gedaan... jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Een zwanger gemaakt varkentje![]()
Maxima is gewoon een geil guppie die zich laat voltanken![]()
Er komt een vierde in opkomst, echte mannetjes guppie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen zijn haar goede looks helemaal te niet gedaan... jammer.
Ach smaken verschillen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:
Komt allemaal wel met die prinsesjes, en ze zien er voor kinderen van hun leeftijden vrij normaal uit.
Misschien als ze 16 zijn maken ze een Fok! profiel aan om te klagen over hun hele fucking elite familiequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef LethalNinja het volgende:
zou me niks verbazen als ze rond hun 18de chicks zijn
Ik overdrijf natuurlijk lichtelijk (want dat is gebruikelijk op FOK!), maar ik vind foto twee en drie wel degelijk overeenkomsten vertonenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Misschien als ze 16 zijn maken ze een Fok! profiel aan om te klagen over hun hele fucking elite familie
Ik vind foto 1 zelfs beter dan de prinsessenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk lichtelijk (want dat is gebruikelijk op FOK!), maar ik vind foto twee en drie wel degelijk overeenkomsten vertonen![]()
.
Elonoise en Amalia kunnen als ze op visite zijn bij elkaar de hele dag in hun neus pulken en afvuren op de irriante priestersquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind foto 1 zelfs beter dan de prinsessen
Ik vind Eloise meer op die familie van Laurentien lijken. Ze heeft helaas iets van het groffe uiterlijk van de moeder van Laurentien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Wel een van amsberg uit de familie![]()
Dudequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef AF_ het volgende:
pedo's in spee hier
er is maar 1 leuke prinses![]()
[ afbeelding ]
damn die kon ik nog nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die Noorse ook trouwens
Deze man levertquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die Noorse ook trouwens:
[ afbeelding ]
![]()
gadver manquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is ze ook al zwanger.
![]()
![]()
![]()
![]()
Medelijden met de goede genen van maxima
Dat is volgens mij een Deense.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier samen.
Jammer dat die prinsessen en kinderen hier allemaal een bolle kop hebben zonder nek, ipv mooie rechte kaaklijn zoals de Scandinavische
En dat terwijl er nauwelijks Nederlands bloed door hun aderen stroomt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef fratsman het volgende:
Van die echte hollandse prinsessen worden dat.. 1.80 en 95 kilo.![]()
Lopend met hun grote platvoeten in Uggs door het paleisquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef fratsman het volgende:
Van die echte hollandse prinsessen worden dat.. 1.80 en 95 kilo.![]()
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanker ik wil hun neuken en ook wel beffequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die Noorse ook trouwens:
[ afbeelding ]
![]()
Verloofd. Je kans is verkekenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Niet van koninklijke bloede. 'Slechts' door haar huwelijk prinses geworden.quote:
Haar moeder is half Duits/half Braziliaans. Kaaklijntje is niet per se Scandinavischquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier samen.
Jammer dat die prinsessen en kinderen hier allemaal een bolle kop hebben zonder nek, ipv mooie rechte kaaklijn zoals de Scandinavische
Dolph Lundgren is een zweed en heb je zijn kaaklijn wel eens gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Haar moeder is half Duits/half Braziliaans. Kaaklijntje is niet per se Scandinavisch
(Maar idd wel jaloersmakend!)
Nee, vrees niet dat ik hem ken. Maar kan wel eens een fotootje gaan zoekenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:47 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dolph Lundgren is een zweed en heb je zijn kaaklijn wel eens gezien?
Ben groot Scandinavië fan. Zelfs wat Noors proberen te leren vorig jaar. Maar door drukte staat dat op de achterbank. Boeken liggen nog wel op bureau.quote:Ik ben half Noors, en altijd als ik daar ben voel ik me thuis, en mensen zijn daar veel blonder, rustig en vriendelijk.
Cool, dan heb jij helemaal een mooie mixquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, vrees niet dat ik hem ken. Maar kan wel eens een fotootje gaan zoeken
[..]
Ben groot Scandinavië fan. Zelfs wat Noors proberen te lezen vorig jaar. Maar door drukte staat dan op de achterbank. Boeken liggen nog wel op bureau.
Ben zelf Nederlands/Duits/Indonesisch/Noors
(maar ben zo blond en blank als een aardappel,dus weet niet waar dat Indonesische zich verstopt heeft)
Wat tof dat je half Noors bent. Ben echt jaloers nu. Zou er wel wat voor over hebben om me heerlijk te settelen in het prachtige Noorwegen!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Ze zien er uit als mongoloïde zwijntjes. En aan Willem-Alexander met zijn erecte penis wil je toch niet denken.
Heb er niets voor hoeven doen. Maar vind het wel jammer dat ik duidelijke trekjes van een bepaalde afkomst mis. Het is echt een ratjetoe. Hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:03 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Cool, dan heb jij helemaal een mooie mix![]()
Daar hoop ik ook een beetje opquote:Noorwegen is zeker prachtig, ga in juli voor een maandje vakantie sinds een paar jaar.
Nederland heeft ook weer z'n voordelen, elk land heeft gewoon z'n voordelen en nadelen.
En ze zeggen wel Noorwegen grote huizen dit dat, het is waar, maar sociaal huren voor de jongeren kennen ze niet zo als hier.
Neefje van me woont ergens in Oslo en betaald geloof ik 1800 euro huur met z'n huisgenoot voor een appartementje.
Dat soort dingen. En boodschappen halen ze niet telkens even in de buurt.
Maarja ik ga niet teveel oftopic
Komt nog wel dat je de taal gaat lerenhet is makkelijker dan je denkt, als ze hier komen spreken in een half jaar perfect Nederlands.
Soms zijn kinderen gewoon lelijk. Dat mag best gezegd worden. Niet in het gezicht van de moeder natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht. Onze prinsesjes zijn hartstikke lief. Belachelijk om over het uiterlijk van kinderen te klagen.
Eigenlijk gewoon heb ik er medelijden meequote:
Zij is de enige van de zweinstein familie die een hoofdrol in Harry Potter kan krijgen, als ze wat ouder is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef BellaGoth het volgende:
Ariane heeft best een leuk hoofd, de andere twee zijn biggetjes.
[ afbeelding ]
Dat ze misschien lief zijn heeft niks te maken met het uiterlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Onterechte klacht. Onze prinsesjes zijn hartstikke lief. Belachelijk om over het uiterlijk van kinderen te klagen.
Would not hit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef BellaGoth het volgende:
[ afbeelding ]
Dit! En dan qua uiterlijk beginnen te vergelijken met mensen met het downsyndroom is helemaal belachelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben een monarchist, maar dan kan ik nog wel vinden dat onze prinsesjes niet vooraan stonden in de rij voor de mooie gezichtjes.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:48 schreef yurian het volgende:
[..]
Dit! En dan qua uiterlijk beginnen te vergelijken met mensen met het downsyndroom is helemaal belachelijk![]()
Dat je iets tegen het koningshuis als instituut hebt, kan iets zijn waarover je prima kan discussiëren, maar dan hoef je niet de leden van het koningshuis persoonlijjk te gaan beledigen...
Verhuizen naar Noordoost-Groningen dusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef cupcake33 het volgende:
Het koningshuis is altijd een klacht waard, we leven tenslotte in 2013.![]()
En die prinsesjes hebben inderdaad net een iets te bol hoofd, maar dat komt hopelijk ooit nog goed.
Gelukkig gaat die familie weg uit Wassenaar. Maar ik kwam er laatst achter dat de koning/koningin altijd woont in een bos in Den Haag, en dat is nog steeds te dichtbij.
Naar Haren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:07 schreef yurian het volgende:
[..]
Verhuizen naar Noordoost-Groningen dus
Het koningshuis moest toch bezuinigen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef henkde_j het volgende:
Heeft de jongste nu de oude jas van Amalia aan?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De krenten
Ik vind dat best wel baas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De krenten
lolquote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De krenten
Dat vind ik nou juist geweldig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De krenten
Kijk, daar heb ik nou respect voor!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De krenten
Jeutje meis, je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef cupcake33 het volgende:
Het koningshuis is altijd een klacht waard, we leven tenslotte in 2013.![]()
En die prinsesjes hebben inderdaad net een iets te bol hoofd, maar dat komt hopelijk ooit nog goed.
Gelukkig gaat die familie weg uit Wassenaar. Maar ik kwam er laatst achter dat de koning/koningin altijd woont in een bos in Den Haag, en dat is nog steeds te dichtbij.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel baas.Je bent de Nederlandse koninklijke familie of je bent het niet.
Leuk toetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef BellaGoth het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |