Die is idd retarded volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met echt alle opvallende trekken van haar moeder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Wel een van amsberg uit de familie![]()
Een zwanger gemaakt varkentjequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is ze ook al zwanger.
![]()
![]()
![]()
![]()
Medelijden met de goede genen van maxima
Alleen zijn haar goede looks helemaal te niet gedaan... jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Een zwanger gemaakt varkentje![]()
Maxima is gewoon een geil guppie die zich laat voltanken![]()
Er komt een vierde in opkomst, echte mannetjes guppie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen zijn haar goede looks helemaal te niet gedaan... jammer.
Ach smaken verschillen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef Leandra het volgende:
Komt allemaal wel met die prinsesjes, en ze zien er voor kinderen van hun leeftijden vrij normaal uit.
Misschien als ze 16 zijn maken ze een Fok! profiel aan om te klagen over hun hele fucking elite familiequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef LethalNinja het volgende:
zou me niks verbazen als ze rond hun 18de chicks zijn
Ik overdrijf natuurlijk lichtelijk (want dat is gebruikelijk op FOK!), maar ik vind foto twee en drie wel degelijk overeenkomsten vertonenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:35 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Misschien als ze 16 zijn maken ze een Fok! profiel aan om te klagen over hun hele fucking elite familie
Ik vind foto 1 zelfs beter dan de prinsessenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik overdrijf natuurlijk lichtelijk (want dat is gebruikelijk op FOK!), maar ik vind foto twee en drie wel degelijk overeenkomsten vertonen![]()
.
Elonoise en Amalia kunnen als ze op visite zijn bij elkaar de hele dag in hun neus pulken en afvuren op de irriante priestersquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik vind foto 1 zelfs beter dan de prinsessen
Ik vind Eloise meer op die familie van Laurentien lijken. Ze heeft helaas iets van het groffe uiterlijk van de moeder van Laurentien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Wel een van amsberg uit de familie![]()
Dudequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:43 schreef AF_ het volgende:
pedo's in spee hier
er is maar 1 leuke prinses![]()
[ afbeelding ]
damn die kon ik nog nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die Noorse ook trouwens
Deze man levertquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die Noorse ook trouwens:
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |