De jongste niet?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef female81 het volgende:
[..]
Zweden uitgezonderd, dan.
Van 'onze' prinsesjes kan ik me voorstellen dat de middelste nog redelijk op gaat drogen.
Holy fuck, zit hier hardop te lachenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef Flying_eagle het volgende:
krijg bij het zien van de prinsesjes altijd weer 'knoop in je zakdoek' in gedachten.![]()
Overigens aangezien hun vader zelf een veredelde triangel-josti is .....
Valt best mee, het is gewoon een lekker ding. Plaatje doet het hier niet trouwens.quote:
Daar lijkt ze niet als een kind met down syndroom.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:32 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Maxima vroeger, komt goed!
Jij vindt dat serieus normaal?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef mootie het volgende:
Het zaad van Lex was dominanter. Dominanter dan het zaad van Maxima?![]()
Verder zien de kinderen er doodnormaal uit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:47 schreef Jivis het volgende:
Ik vind ze altijd wat weg hebben van mensen met het syndroom van down.
Het zijn misschien niet de knapste kinderen ooit, maar ze hebben toch een doodnormaal uiterlijk?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef Piye het volgende:
Down is wat overdreven ja. Maar wel een beetje een plofkop. Behalve de jongste dan. Die ziet er wel goed uit.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de knapste kinderen ooit, maar ze hebben toch een doodnormaal uiterlijk?
Ik mag hopen dat de norm toch wel wat hoger ligt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn misschien niet de knapste kinderen ooit, maar ze hebben toch een doodnormaal uiterlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |