gadver manquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de laatste foto is ze ook al zwanger.
![]()
![]()
![]()
![]()
Medelijden met de goede genen van maxima
Dat is volgens mij een Deense.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier samen.
Jammer dat die prinsessen en kinderen hier allemaal een bolle kop hebben zonder nek, ipv mooie rechte kaaklijn zoals de Scandinavische
En dat terwijl er nauwelijks Nederlands bloed door hun aderen stroomt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef fratsman het volgende:
Van die echte hollandse prinsessen worden dat.. 1.80 en 95 kilo.![]()
Lopend met hun grote platvoeten in Uggs door het paleisquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:31 schreef fratsman het volgende:
Van die echte hollandse prinsessen worden dat.. 1.80 en 95 kilo.![]()
kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanker ik wil hun neuken en ook wel beffequote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Die Noorse ook trouwens:
[ afbeelding ]
![]()
Verloofd. Je kans is verkekenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dude
Zweedse prinses
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Niet van koninklijke bloede. 'Slechts' door haar huwelijk prinses geworden.quote:
Haar moeder is half Duits/half Braziliaans. Kaaklijntje is niet per se Scandinavischquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:52 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier samen.
Jammer dat die prinsessen en kinderen hier allemaal een bolle kop hebben zonder nek, ipv mooie rechte kaaklijn zoals de Scandinavische
Dolph Lundgren is een zweed en heb je zijn kaaklijn wel eens gezien?quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:44 schreef Natalie het volgende:
[..]
Haar moeder is half Duits/half Braziliaans. Kaaklijntje is niet per se Scandinavisch
(Maar idd wel jaloersmakend!)
Nee, vrees niet dat ik hem ken. Maar kan wel eens een fotootje gaan zoekenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:47 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dolph Lundgren is een zweed en heb je zijn kaaklijn wel eens gezien?
Ben groot Scandinavië fan. Zelfs wat Noors proberen te leren vorig jaar. Maar door drukte staat dat op de achterbank. Boeken liggen nog wel op bureau.quote:Ik ben half Noors, en altijd als ik daar ben voel ik me thuis, en mensen zijn daar veel blonder, rustig en vriendelijk.
Cool, dan heb jij helemaal een mooie mixquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:52 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, vrees niet dat ik hem ken. Maar kan wel eens een fotootje gaan zoeken
[..]
Ben groot Scandinavië fan. Zelfs wat Noors proberen te lezen vorig jaar. Maar door drukte staat dan op de achterbank. Boeken liggen nog wel op bureau.
Ben zelf Nederlands/Duits/Indonesisch/Noors
(maar ben zo blond en blank als een aardappel,dus weet niet waar dat Indonesische zich verstopt heeft)
Wat tof dat je half Noors bent. Ben echt jaloers nu. Zou er wel wat voor over hebben om me heerlijk te settelen in het prachtige Noorwegen!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Pauper_Penispijper het volgende:
Ze zien er uit als mongoloïde zwijntjes. En aan Willem-Alexander met zijn erecte penis wil je toch niet denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |