quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
quote:- Iedere werkdag live vanuit DutchView Studio op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam
- U wordt om 17:15 uur verwacht
- De Wereld Leert Door- het nieuwe wetenschappelijke magazine van de VARA - wordt opgenomen voorafgaand aan de uitzending De Wereld Draait Door
- De opname van de De Wereld Leert Door begint om 18:30 uur en wordt om 22:30 uur uitgezonden op Ned 3
- Minimumleeftijd is 16 jaar
- Per boeking maximaal 4 kaartjes
- U ontvangt na uw betaling een e-mail ter bevestiging, die tevens als toegangsbewijs tot de studio dient.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen even kijken of ik dat kan fiksen.
GC / Wie zijn jouw FOK! voorbeelden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef Arcee het volgende:
En tong80 aan tafel om over z'n 500.000ste post te vertellen.
Ja doei ik wil niet met mijn hoofd in beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Karina als tourleidster en prominent in beeld
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef Arcee het volgende:
En tong80 aan tafel om over z'n 500.000ste post te vertellen.
Ik ga Matthijs gewoon stalken daar en ook even checken met wie hij de kleedkamer induiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
Wel even checken waarover bij de koffieautomaat gepraat wordt he.
Moet je vooral in een tv-studio gaan zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei ik wil niet met mijn hoofd in beeld.
Je hoeft toch niet precies achter Matthijs te zitten? Als je aan de zijkant zit dan kom je niet in beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vooral in een tv-studio gaan zitten.
OP gelezen? We gaan de opnames van DWDD bijwonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
Waar gaat het gehouden worden Karina?
Alleen ben ik geen meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Karina komt dan op deze site.![]()
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Nope. Alleen met het ticket waren ze snel. Met de rest hebben ze geen haast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog geen bericht gehad van de vara zeker, karina?
Vergeleken met jullie ben ik wel oud gok ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
En jij bent geen oud vrouwtje, dat kan pas vanaf bejaardenleeftijd.
Ik zeg lekker toch niet wie ik benquote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik nog niet.
Maar ik ga wel kijken! Misschien neem ik het wel op.
Hele drukke week gehad dus het is nog steeds niet gelukt om er tijd voor vrij te makenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
Iedereen al gereserveerd?
Eigenlijk gewoon een subtiele kick![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele drukke week gehad dus het is nog steeds niet gelukt om er tijd voor vrij te makenVanavond gaat het gebeuren.
Tja, hij zal er eens niet zitten. Die man moet sinds hij weg is uit de actieve politiek toch wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 06:19 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat Felix Rottenberg er die dag zit, jongens.
Doe effe normaal manquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef Cynix ® het volgende:
Stel dat Matthijs ziek is en Claudia hem vervangt....![]()
Niks bijzonders, zo onopvallend mogelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben zo benieuwd of jullie in beeld komen! Weet je al wat je aan trekt?
Dus nu ben je lid van de VARA vanwege niks?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan uiteindelijk niet meer komen.. Heb die middag iets anders waar ik heen moet, en dan nog naar Amsterdam komen red ik niet.
Helaas
Jaquote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus nu ben je lid van de VARA vanwege niks?
En ook jammerquote:Op maandag 18 maart 2013 13:39 schreef hexje het volgende:
Ik kon het niet over mijn hart krijgen om lid van de Vara te worden. Ben een aantal keren naar de site geweest maar werd misselijk bij het idee vara-lid te zijn.
Ik denk dat er eerst nog een 'interessante productpresentatie' met paardenharendekens en pijnboompittenkussens komt.quote:
Dus je gaat daar helemaal naartoe en niet naar binnen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:42 schreef hexje het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk? Gaan jullie vooraf nog wat eten? Daar kan ik dan eventueel wel weer bij zijn.
Nee DWLD wordt tegenwoordig op zaterdag opgenomen, een paar afleveringen achter elkaar denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze willen ons gewoon minder lang hebben.
Ben ik eigenlijk de jongste?
Nee ik had nog geen kaartje, dus maar 1 lidmaatschap hierquote:Op maandag 18 maart 2013 13:10 schreef Karina het volgende:
Had je eigenlijk het ticket al besteld? Zodat je 2 lidmaatschappen hebt
Dan is het helemaal sneu. Maar dan kun je na veel mailen wel van 1 lidmaatschap af, dat werd mij namelijk ook voorgesteld (dan werd mijn ticket dus ook geannuleerd).
Wat ik denk is dat ze een X aantal kaarten hebben voor leden en een X aantal voor nog niet leden. Handige manier van ledenwerving.quote:Op maandag 18 maart 2013 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee ik had nog geen kaartje, dus maar 1 lidmaatschap hier
Wel erg raar geregeld van de vara/dwdd, dat je als lid niet alle uitzendingen bij kan wonen.
Fébo......quote:Op maandag 25 maart 2013 07:42 schreef Karina het volgende:
Mensen, we moeten nog even kijken waar we gaan eten en hoe laat.
We kunnen OF gewoon bij het Mediacafé eten OF bij Restaurant Amsterdam. Die laatste heeft lekkerder eten vind ik zelf.
Zit daar niet in de buurt volgens mijquote:Op maandag 25 maart 2013 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
eten OF bij Restaurant Amsterdam. Die laatste heeft lekkerder eten vind ik zelf.
Fébo......
Bij mij wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:45 schreef Cynix ® het volgende:
En? Gieren de zenuwen al door jullie kelen?
Een wolvenshirtquote:Op maandag 25 maart 2013 13:30 schreef hexje het volgende:
Weten jullie al wat jullie gaan aantrekken?
Volgens mij zijn er niet veel geinteresseerden.quote:Op maandag 25 maart 2013 07:42 schreef Karina het volgende:
Mensen, we moeten nog even kijken waar we gaan eten en hoe laat.
We kunnen OF gewoon bij het Mediacafé eten OF bij Restaurant Amsterdam. Die laatste heeft lekkerder eten vind ik zelf.
Nee maar het lijkt me wel handig om van te voren te eten toch en ook gezellig lijkt me, anders is het alleen de uitzending bijwonen? Of we spreken op het CS af en eten bij de BK daar kan ook. Of een patatje op het Rokin, daar zit een goede patattent. Belgische.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet veel geinteresseerden.
Voor mij is het belangrijkste dat ik mijn portemonnee niet teveel beroof.
Het was meer een verkapte kick van 'mensen doe er eens wat mee'quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me wel handig om van te voren te eten toch en ook gezellig lijkt me, anders is het alleen de uitzending bijwonen? Of we spreken op het CS af en eten bij de BK daar kan ook. Of een patatje op het Rokin, daar zit een goede patattent. Belgische.
Haha ok ik wilde zelf ook al even kicken, morgenochtend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was meer een verkapte kick van 'mensen doe er eens wat mee'
(zegt degene die zelf ook niet reageerde)
Precies.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij zijn er niet veel geinteresseerden.
Voor mij is het belangrijkste dat ik mijn portemonnee niet teveel beroof.
Ja. Als je even rustig kan zitten vind ik dat wel prima.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ok ik wilde zelf ook al even kicken, morgenochtend.
Maar je hebt wel een punt hoor. De twee dingen die ik voorstelde zijn niet zo heel goedkoop. Plus een patatje vind ik zelf net ze lekker eigenlijk.
Pfff die is sowieso altijd sjaggerijnig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Als je even rustig kan zitten vind ik dat wel prima.
Of Spec moet intens chagrijnig worden van verdorven snackbarvoer.
Schrijf het nou eens goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Pfff die is sowieso altijd sjaggerijnig.
En ik ga het niet redden. Project is hier van start en mede door zieke collega's ga ik die vrijdag nooit op tijd zijn vanuit Rotterdam.quote:
Een beetje wel inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:44 schreef Specularium het volgende:
Ergens had ik het al verwacht, die last minute afzeggingen.
Konijnenoortjes als één van jullie in beeld isquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
Ik duw Specularium wel van zijn stoel zodat hij op schoot bij Matthijs terecht komt.
Oh jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Konijnenoortjes als één van jullie in beeld isvanwege de paasgedachte
Dat zal niet opvallen denk ik zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens heb ik me vandaag kaal laten scheren.
Ik zal een doekje meenemen voor je, tegen het glimmen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens heb ik me vandaag kaal laten scheren.
niet helemaal gelukkig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal een doekje meenemen voor je, tegen het glimmen.
Ik probeer zo onopvallend mogelijk te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
Maar eeh, Karina, hoe herkennen we jou? Doe je iets roze aan of zo? Of paars? Of een gekke bril op?
Maar in de studio is het heeel warm! En van Mathijs krijg je het nog warmer! En van Pietertje!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ok ok, ik post morgenavond wel wat ik aan gaan doen. Zal wel een dikke trui zijn want het is nog steeds hardstikke koud.
Pietertje komt volgens mij niet hoor. En ik moet er naartoe ook. Dus lekker een trui aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar in de studio is het heeel warm! En van Mathijs krijg je het nog warmer! En van Pietertje!
Ik weet niet precies wat je hier mee bedoelt, maar als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt, ook dat zit niet in de planningquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar is toch leuk, om nader tot elkaar te komen. Je weet nooit?
Eerlijk gezegd moest ik toch binnenkort, dan maar meteen vandaag. Anders had ik het niet gedaan alleen maar voor dit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:47 schreef Injetta het volgende:
Nou ja... Als je haar maar goed zit.. Ha ha.
Wouke weet raad.....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:53 schreef Tem het volgende:
Kijk Wauke eens de relatiebemiddelaar uithangen.
Straks ben ik een vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je hier mee bedoelt, maar als je bedoelt wat ik denk wat je bedoelt, ook dat zit niet in de planning
Lekker kletsen over nagellak en of je haar goed zitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Straks ben ik een vrouw.
Scissor me timbers!
Niet als Sonja in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kunnen jullie even vertellen hoe jullie er uit zien? Dan ga ik er tijdens de uitzending op letten.
Dank je!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:19 schreef Specularium het volgende:
Krijg toch de tering, dames en heren.
Kwart over 6. Er staat niets over repetitie. Je tas moet je inleveren, ik denk niet dat je mag filmen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:30 schreef waxmask het volgende:
Hoe laat moeten jullie je trouwens melden? Mogen jullie bij de repetitie zijn? En is er iemand die foto's/filmpjes maakt wat er achter de schermen allemaal gebeurd?
DWLD wordt tegenwoordig op zaterdag opgenomen. We kregen een mail dat de tijd van aanwezigheid daardoor was aangepast. Daar zitten wij dus helaas niet bij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:30 schreef waxmask het volgende:
Hoe laat moeten jullie je trouwens melden? 17:15 lees ik dus en jullie krijgen ook de wereld Leert Door opnames (nooit geweten dat dat hetzelfde publiek was)
Mogen jullie bij de repetitie zijn? En is er iemand die foto's/filmpjes maakt wat er achter de schermen allemaal gebeurd?
Ow da's wel jammer, was een leuke bonus geweest. Maar aangezien jullie ruim een uur van te voren er zijn zal er vast wel wat items geoefend worden. Is toch ook de dag dat Kraneborg komt en wat koeienogen gaat koken of iets dergelijks?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
DWLD wordt tegenwoordig op zaterdag opgenomen. We kregen een mail dat de tijd van aanwezigheid daardoor was aangepast. Daar zitten wij dus helaas niet bij.
Er stond iets over welkom door Matthijs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow da's wel jammer, was een leuke bonus geweest. Maar aangezien jullie ruim een uur van te voren er zijn zal er vast wel wat items geoefend worden. Is toch ook de dag dat Kraneborg komt en wat koeienogen gaat koken of iets dergelijks?
Dat lidmaatschap is dan wel weer koppel verkoop, maar dat doet de VARA al jaren met o.a. Kinderen voor Kinderen.
Inderdaad, dit wordt nu al de zoveelste keer dat hij in het publiek zit, dus hij kan zich nu ook wel eens roeren. Waarbij de pruik van Matthijs z'n hoofd trekken wel echt het minste is wat hij kan doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:23 schreef waxmask het volgende:
Als Specularium zich niet op een manier in de picture weet te werken valt me dat enorm tegen!
Ik verwacht toch dat het eigenlijk een hele nerderig verlegen studentje is die Specularium met die grote muil van hem en hij zal wel ergens achteraf kruipen zonder in beeld te komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:23 schreef waxmask het volgende:
Als Specularium zich niet op een manier in de picture weet te werken valt me dat enorm tegen!
Zou je zoon kunnen zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat het eigenlijk een hele nerderig verlegen studentje is die Specularium met die grote muil van hem en hij zal wel ergens achteraf kruipen zonder in beeld te komen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht toch dat het eigenlijk een hele nerderig verlegen studentje is die Specularium met die grote muil van hem en hij zal wel ergens achteraf kruipen zonder in beeld te komen.
Golfer is een ouwe negatieve zuurpruim.quote:
Een soort tong80 dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Golfer is een ouwe negatieve zuurpruim.
Heeft altijd wel iets te zeiken met z'n kleine lul die niet meer stijf wil worden.
quote:
Ik speurquote:
Ik heb Karina niet gezien en de rest ken ik niet, naar ik schakelde een beetje laat inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik speur
Ben Benieuwd naar het verslag.
Projecteer nou niet je eigen lichaamsgebreken (om nog maar af te zien van je geestelijke onvermogens) op mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:41 schreef tong80 het volgende:
Golfer is een ouwe negatieve zuurpruim.
Heeft altijd wel iets te zeiken met z'n kleine lul die niet meer stijf wil worden.
Je moeder.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:36 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:
Op speciaal verzoek?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
Doorrrr
We zaten op het balcon dus jullie hebben ons denk ik niet gezien. Het was wel gezellig.
Nee we gingen als laatste naar binnen vandaar dat we op het balcon terechtkwamen, wat we helemaal niet erg vonden, kwamen we tenminste niet in beeld.quote:
Dus daarom als laatste naar binnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee we gingen als laatste naar binnen vandaar dat we op het balcon terechtkwamen, wat we helemaal niet erg vonden, kwamen we tenminste niet in beeld.
Nee dat was ook toeval. Wij hadden geen entreekaartjes gekregen dom wief was het vergeten. Ik ging even naar het toilet en op de weg had ik de kaartje nog even gevraagd. Toen ik terug kwam met de kaartjes was iedereen al bezig met naar binnen gaan.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Ja, zo'n bol pittig kapsel die vond dat ik teveel zat te praten.
Een beetje de moeder die met haar 2 zonen op stap is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
Ik had niet echt een voorstelling gemaakt, dat klopt toch nooit. Maar de beide heren waren allebei reuze aardig.
Wel grappig, realiseerde ik me later pas, de leeftijden van die twee opgeteld was precies mijn leeftijdMaar leuk dat dat eigenlijk verder niks uitmaakte, tenminste ik heb het niet echt gemerkt, misschien de mannen wel, dat ze mij maar een oud wief vonden
Beetje wel he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Een beetje de moeder die met haar 2 zonen op stap is.
Nou ja het was de bedoeling om met meer te gaan. Alleen de drie bikkels zijn op het laatst overgebleven. Met Mexicanobakker als grootste bikkel! Die moest nog een eind reizen om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:13 schreef tong80 het volgende:
Is er ooit een kleinere Fok!meet geweest ?
Ben zelf wel naar concerten geweest of naar Ajax met Fokkers. maar om dat nou een meet te noemen.
Mijn stoeltje was leeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje wel he?
[..]
Nou ja het was de bedoeling om met meer te gaan. Alleen de drie bikkels zijn op het laatst overgebleven. Met Mexicanobakker als grootste bikkel! Die moest nog een eind reizen om naar huis te gaan
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ja die is nog jong. Vind ik altijd leuk om te lezen. lees ik liever dan een ouwe zeiksnor zoals Golfer.
Nee, die had je bij de garderobe al gegeven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef Karina het volgende:
Dat is niet waar, ik liep voorop omdat ik de kaartjes had
En toen liep ik achter die bewaker aan en jullie liepen mij weer achternaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die had je bij de garderobe al gegeven.
.
Ik miste je ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me best leuk, keer DWDD meemaken.
Samen met Karinaen MB
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Lijkt me best leuk, keer DWDD meemaken.
Samen met Karinaen MB
quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]En jij ben al een bekende tv-persoonlijkheid, dat scheelt.
Nou niet meteen al weer hoorquote:
Dan is er toch zomerstop?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet meteen al weer hoorVan de zomer of zo? Ik weet eigenlijk niet tot wanneer het is
Zomerstop en zo.l
Haha ja schoot me opeens te binnenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is er toch zomerstop?
Oh, jij met je ninja-edit
OK dan zou het midden mei zoiets wel kunnen. Is het ook mooi weer, kunnen we een terrasje pikken daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eind mei is de zomerstop al ongeveer.
Hoop je ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dan zou het midden mei zoiets wel kunnen. Is het ook mooi weer, kunnen we een terrasje pikken daar.
Het zal niet vriezen in ieder gevalquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoop je ja.
Tis nooit meer zeker tegenwoordig in Nederland
Zijn die twee echt nog van die jonge broekies???quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:02 schreef Karina het volgende:
Ik had niet echt een voorstelling gemaakt, dat klopt toch nooit. Maar de beide heren waren allebei reuze aardig.
Wel grappig, realiseerde ik me later pas, de leeftijden van die twee opgeteld was precies mijn leeftijdMaar leuk dat dat eigenlijk verder niks uitmaakte, tenminste ik heb het niet echt gemerkt, misschien de mannen wel, dat ze mij maar een oud wief vonden
Ik ben 31.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Zijn die twee echt nog van die jonge broekies???
Je kunt nu uitrekenen hoe oud de andere wasquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik ben 19.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:59 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee, dus die bakker is echt nog een ei... :-)quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog mee, dus die bakker is echt nog een ei... :-)
Nee, ik zag een meisje zitten van ongeveer 13-14 jaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet of ze echt in de studio waren, volgens mij werden ze ergens anders naartoe gebracht tot het over was.
Deze twee waren iets van 6? Zoiets. Geen 13-14 in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nee, ik zag een meisje zitten van ongeveer 13-14 jaar
Ja?? Ik had ook wel mee gewild, maar ik was bang voor Specularium.....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Oh en dat andere ei viel ook best mee in het "echt".
Nee het is gewoon een watje hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:11 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ja?? Ik had ook wel mee gewild, maar ik was bang voor Specularium.....
Een echte internetheld dus?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is gewoon een watje hoorViel reuze mee.
Beetje wel jaquote:
jij bent toch 91?quote:
altijd.quote:
pittig kapsel, dan mag hetquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Alhoewel hij wel een beetje vervelend was af en toe, bijna ruzie met een vrouw voor ons.
Ze was ook nog dik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef Tem het volgende:
Naja, niets mis met ruzie wanneer ze een kort pittig kapsel heeft.
Nee, want in het echt is het best moeilijk om PI's en smilies na te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
Alsof iemand op internet hetzelfde is als in het "echt"...
Ja. Was wel een zeiker ja.quote:
Deze wil ik altijd doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, want in het echt is het best moeilijk om PI's en smilies na te doen.
Pino heeft Ieniemienie in z'n anus. Het is daardoor allemaal wat geforceerd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hang hier nooit de held uit.
Dus waar dat beeld vandaan komt?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Pino heeft Ieniemienie in z'n anus. Het is daardoor allemaal wat geforceerd.
Dat hoop je dan maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Tof Mb dat je een leeftijdsgenootje had in ieder geval.
Wie van de 2 bedoel je nu?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
Tof Mb dat je een leeftijdsgenootje had in ieder geval.
Jammer, ik hoopte dat je mij wel een 19jarige vondquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Spec natuurlijk. Qua geestelijke leeftijd dan he.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte dat je mij wel een 19jarige vond
Krijgt hij ook de "benefits"?quote:
Je bedoelt of hij ook borsten krijgt?quote:
Misschien in mei, vlak voor de zomerstop.quote:Wanneer komt er weer een DWDD meet?
Of met een Kranenborg die een eng beest van Freek gaat kokenquote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
Hopelijk met Kranenborg die gaat koken of Freek met een eng beest.
Dat zou een leuke variant zijn jaquote:Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Of met een Kranenborg die een eng beest van Freek gaat koken
En Robert Dijkgraaf legt uit hoe het koken wetenschappelijk verantwoord gebeurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |