quote:Bent u al VARA-lid?
Dan heeft u GRATIS toegang!
Nog geen VARA-lid?
De toegangsprijs is ¤ 11,50 per persoon, inclusief tweejarig VARA-lidmaatschap. U ontvangt dan óók nog in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 2 jaar tot wederopzegging.
quote:- Iedere werkdag live vanuit DutchView Studio op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam
- U wordt om 17:15 uur verwacht
- De Wereld Leert Door- het nieuwe wetenschappelijke magazine van de VARA - wordt opgenomen voorafgaand aan de uitzending De Wereld Draait Door
- De opname van de De Wereld Leert Door begint om 18:30 uur en wordt om 22:30 uur uitgezonden op Ned 3
- Minimumleeftijd is 16 jaar
- Per boeking maximaal 4 kaartjes
- U ontvangt na uw betaling een e-mail ter bevestiging, die tevens als toegangsbewijs tot de studio dient.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen even kijken of ik dat kan fiksen.
GC / Wie zijn jouw FOK! voorbeelden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef Arcee het volgende:
En tong80 aan tafel om over z'n 500.000ste post te vertellen.
Ja doei ik wil niet met mijn hoofd in beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Karina als tourleidster en prominent in beeld
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:39 schreef Arcee het volgende:
En tong80 aan tafel om over z'n 500.000ste post te vertellen.
Ik ga Matthijs gewoon stalken daar en ook even checken met wie hij de kleedkamer induiktquote:Op donderdag 21 februari 2013 21:43 schreef Modus het volgende:
Wel even checken waarover bij de koffieautomaat gepraat wordt he.
Moet je vooral in een tv-studio gaan zitten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja doei ik wil niet met mijn hoofd in beeld.
Je hoeft toch niet precies achter Matthijs te zitten? Als je aan de zijkant zit dan kom je niet in beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je vooral in een tv-studio gaan zitten.
OP gelezen? We gaan de opnames van DWDD bijwonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
Waar gaat het gehouden worden Karina?
Alleen ben ik geen meisjequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef OProg het volgende:
Karina komt dan op deze site.![]()
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/
Nope. Alleen met het ticket waren ze snel. Met de rest hebben ze geen haast.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog geen bericht gehad van de vara zeker, karina?
Vergeleken met jullie ben ik wel oud gok ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
En jij bent geen oud vrouwtje, dat kan pas vanaf bejaardenleeftijd.
Ik zeg lekker toch niet wie ik benquote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik nog niet.
Maar ik ga wel kijken! Misschien neem ik het wel op.
Hele drukke week gehad dus het is nog steeds niet gelukt om er tijd voor vrij te makenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:27 schreef Karina het volgende:
Iedereen al gereserveerd?
Eigenlijk gewoon een subtiele kick![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hele drukke week gehad dus het is nog steeds niet gelukt om er tijd voor vrij te makenVanavond gaat het gebeuren.
Tja, hij zal er eens niet zitten. Die man moet sinds hij weg is uit de actieve politiek toch wat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 06:19 schreef Specularium het volgende:
Ik hoop echt dat Felix Rottenberg er die dag zit, jongens.
Doe effe normaal manquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:23 schreef Cynix ® het volgende:
Stel dat Matthijs ziek is en Claudia hem vervangt....![]()
Niks bijzonders, zo onopvallend mogelijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben zo benieuwd of jullie in beeld komen! Weet je al wat je aan trekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |