komt volgens mediamarkt 13.12.13 uitquote:
eruitgetrapt door ms ?quote:
Eh weet niet wat jij kijkt, microsoft lacht juistquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:59 schreef Keyos het volgende:
Dit is wel pijnlijk voor Microsoft , ondanks dat het multi-platform gaat worden natuurlijk.
Borderlands 3quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef Rivalo het volgende:
Online shooter RPG met een MMO wereld. Nah nee.
Mw2 blijft leuk om te spelen hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
cod is de grootste aids van de laatste jaren
Vond ik niet zoveel aan. Alleen Co-op was wel lachen. Maar dan komt de plezier van de game niet door de game maar omdat je met iemand anders speelt.quote:
op de bank uiteraardquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Vond ik niet zoveel aan. Alleen Co-op was wel lachen. Maar dan komt de plezier van de game niet door de game maar omdat je met iemand anders speelt.
Ja helemaal specops splitscreen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mw2 blijft leuk om te spelen hoor
hahahahatwitter:zh1nt0 twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:00:46If Destiny has an expansion pack. Will it be called Destiny's child? #thankyouforcomingout #playstation2013 reageer retweet
NIEMAND WEETDIT KAP MET VRAGENquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:01 schreef Aurelius. het volgende:
hahahahatwitter:zh1nt0 twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:00:46If Destiny has an expansion pack. Will it be called Destiny's child? #thankyouforcomingout #playstation2013 reageer retweet
op schoot danquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:01 schreef Rivalo het volgende:
[..]
PC gamer hier, dus dat gaat niet op
Dat zijn veel gamesquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Destiny belooft wel een goeie game te worden, veel beter dan die COD en FIFA shit
Gears of War heeft de populariteit overgenomen. Jammer alleen dat Gears niet genoeg is om de nieuwe Xbox te sellen (als er überhaupt een Gears op gaat komen).quote:
Ja beetje jammer, had toch wel 1 van die eerste 3 verwachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:02 schreef Che_ het volgende:
BF4, GTA V, GT6, PES2014...Last of Us....
belangrijkste spellen ontbreken gewonn
alleen watch dogs is interessant
Faal Sonyquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:02 schreef Spinacia het volgende:
Lol wat deden die lui daarachter dan
PESquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:02 schreef Che_ het volgende:
BF4, GTA V, GT6, PES2014...Last of Us....
belangrijkste spellen ontbreken gewonn
alleen watch dogs is interessant
Lijkt het wel op ...quote:
Thanks, ff rukken en naar bedquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:03 schreef Rivalo het volgende:
Nou hier een noors meisje:
[ afbeelding ]
Kan ik toch rustig dromen vannachtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:03 schreef Rivalo het volgende:
Nou hier een noors meisje:
[ afbeelding ]
thanksgiving manquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:04 schreef Che_ het volgende:
Holiday 2013?? Kan dus ook gewoon Kerst zijn dus![]()
![]()
Eens in de paar jaar, wanneer m'n vorige versie te oud is gewordenquote:
Nee dat is de lens die de lichtgevende buttplug registreerd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:05 schreef LeaderRoel het volgende:
Was dat rechthoekige ding de PS4?
Want daar weet je wel al alles van?quote:
Slechter kan het niet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want daar weet je wel al alles van?
Serieus? Kneuzenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef Che_ het volgende:
jojo's van gamekings helemaal over toeren enthousiast
heeeeere suk a kokquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn reactie op deze show
[ afbeelding ]
Forza is genoeg om te weten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want daar weet je wel al alles van?
Hm. Dit had zeker beter gekund, maar zaten wel prima dingen bij.quote:
Meh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Forza is genoeg om te weten.
Dat zijn gewoon mongooltjes die rukken op CODquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef Che_ het volgende:
jojo's van gamekings helemaal over toeren enthousiast
Zeker, maar de console niet laten zien is meer dan jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm. Dit had zeker beter gekund, maar zaten wel prima dingen bij.
Eens. Ongelooflijke faal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zeker, maar de console niet laten zien is meer dan jammer.
Misschien ook wel slim want op E3 kunnen ze alsnog in het voetlicht komen als Microsoft de show probeert te stelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijke faal.
PS1 t/m PS3 games gaan gestreamed worden. Details volgen nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen backwards compatibility.
Had ik even gemist.
? Echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen backwards compatibility.
Had ik even gemist.
Nee ik lieg.quote:
Dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Geen console, geen vette PS3 exclusives, geen duidelijke release date, veel filmpjes waarvan weinig in-game, gewoon weinig vets voor zo een grote aankondiging. Jammer dit, hopelijk gaat Microsoft erop en erover
Dankzij Treyarch is die financieel onafhankelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:11 schreef Rivalo het volgende:
Sowieso dat die mongool JJ bij gaykings dikke centjes van sony op zijn bank toegeschreven krijgt.
Holiday 2013 is toch vrij duidelijk? Rond kerst dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Geen console, geen vette PS3 exclusives, geen duidelijke release date, veel filmpjes waarvan weinig in-game, gewoon weinig vets voor zo een grote aankondiging. Jammer dit, hopelijk gaat Microsoft erop en erover
Kan ook Thanksgiving zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Holiday 2013 is toch vrij duidelijk? Rond kerst dus
Knack is een leuk magazine uit Belgiequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Rivalo het volgende:
Ff een lineup:
-KNACK
-DROIVE CLOB
-INFAMOUS 3
-SINGLE-PUZZLE MYST
-MOVE GMOD
-CAPCOM SOULS
-DIABLO 3
-WATCH DOGS
-DESTINY
-NO BACKWARDS COMPATABILITY
Denk dat ze Thanksgiving bedoelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er is niks vertelt over backward compatability hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Rivalo het volgende:
Ff een lineup:
-KNACK
-DROIVE CLOB
-INFAMOUS 3
-SINGLE-PUZZLE MYST
-MOVE GMOD
-CAPCOM SOULS
-DIABLO 3
-WATCH DOGS
-DESTINY
Wereldwijd? Je zou er van uit gaan, maar is niet genoemd. Echt aan het einde van show, buy the way ( but nobody gives a shit), holiday 2013quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wereldwijd zal wel weer niet neequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:14 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Wereldwijd? Je zou er van uit gaan, maar is niet genoemd. Echt aan het einde van show, buy the way ( but nobody gives a shit), holiday 2013
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:14 schreef zyntex het volgende:
[..]
er is niks vertelt over backward compatability hoor
Damn wat tegenvallendquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Rivalo het volgende:
Ff een lineup:
-KNACK
-DROIVE CLOB
-INFAMOUS 3
-SINGLE-PUZZLE MYST
-MOVE GMOD
-CAPCOM SOULS
-DIABLO 3
-WATCH DOGS
-DESTINY
Wij hebben hier in Nederland echt flut journalistiek qua gamingquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dankzij Treyarch is die financieel onafhankelijk
Ben wel benieuwd wanneer ze gaan komen idd, verder als Spring 2013 zijn ze nu niet gekomen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:15 schreef nodig het volgende:
En morgen kondigt microsoft zijn presentatie aan, het zal igg niet lang duren.
Bij Gamekings weten ze vaak ook echt niets af van de gamesquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Nederland echt flut journalistiek qua gaming
PU geeft alles rond de 90. En Gamekings vindt alles wel vet, en heeft echt enorme kneuzen bij zich lopen.
Alles lopen hypen. Zonder feiten komen. Speculeren en analyseren zonder verstand.
Vooral die stukjes in de PU van JJ waren goed te pruimen onder het schijten op de WC want stoelgangverhogend was het zeker.
''Alle haters moeten hun bek houden want COD heeft weer een prachtproduct geleverd dat vernieuwend is ''quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
PU geeft alles rond de 90. En Gamekings vindt alles wel vet, en heeft echt enorme kneuzen bij zich lopen.
Alles lopen hypen. Zonder feiten komen. Speculeren en analyseren zonder verstand.
Vooral die stukjes in de PU van JJ waren goed te pruimen onder het schijten op de WC want stoelgangverhogend was het zeker.
En van GTA4 weet je ook het verhaal he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Aurelius. het volgende:
LIjkt me niet, EA heeft voor BF3 altijd voorrang aan PS gegeven
en GTA is sinds III echt een Playstation game geweest
NYSE... die dus voor presentatie al dicht is... en een range van 14.55-14.65quote:
Als je nu weer hoort dat Killzone het hoogtepunt was van de show, dan weet je ook wel weer genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarom had ik juist BF3 hier verwacht en een stukje CoD (met hopelijk nieuwe engine) bij microsoft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Aurelius. het volgende:
Komt gewoon op de E3quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarom had ik juist BF3 hier verwacht en een stukje CoD (met hopelijk nieuwe engine) bij microsoft.
Haal ik ook maar van andere fora. Lijntje gaat in iedergeval omlaag, voor de rest heb ik er ook geen verstand van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
NYSE... die dus voor presentatie al dicht is... en een range van 14.55-14.65
Post dan niets..
After hours bump is ook marginaal
TOen BF3 werd aangekondigd en alle demo's enz waren allemaal op PC.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Aurelius. het volgende:
Ja maar ik heb het hier over de consolesquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen BF3 werd aangekondigd en alle demo's enz waren allemaal op PC.
After hours staat juist in de plus dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:25 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Haal ik ook maar van andere fora. Lijntje gaat in iedergeval omlaag, voor de rest heb ik er ook geen verstand van.
Ik denk dat de eerste BF4 footage gewoon bij een persconf. van EA wordt gegeven.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het hier over de consoles
quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:29 schreef Rivalo het volgende:
Er wordt nu op Gametrailers een gast van Watch Dog geïnterviewd.
De game draaide op een PC
Met een PS4 controllerquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:29 schreef Rivalo het volgende:
Dan klopt je vorige opmerking nog niet helemaal hequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:28 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het hier over de consoles
ach we zullen op de E3 wel zien idd
Zal nooit gebeuren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:30 schreef maxburger het volgende:
Toch wel leuk om een keer Halo op de PlayStation te kunnen spelen.
De PS4 moest toch ook meer op een PC gaan lijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:29 schreef Rivalo het volgende:
quote:
Misschien hebben jullie toch wel gelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Denk dat ze Thanksgiving bedoelen.
Nou, ben benieuwd naar de XBOX720 presentatie.
Nee ultrahighend natuurlijk dikke bak van 10k.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
The WATCH_DOGS demo was running on a PC with specs close to the PS4
Oh, dus niet op een echte high end PC.
Nee want een geweldige performance live voor miljoenen mensen willen we natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
The WATCH_DOGS demo was running on a PC with specs close to the PS4
Oh, dus niet op een echte high end PC.
Als ze zeggen PC with specs close to the PS4 kan het geen high-end PC zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee want een geweldige performance live voor miljoenen mensen willen we natuurlijk niet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:35 schreef The_12oach het volgende:
Oftewel rushen omdat we xbox willen verslaan. Heb hele hoge verwachtingen van de xbox pres conf. straks.
En Watch Dogs ook voor de nieuwe xbox. YES!! Was al lichtelijk bang aan het worden voor een exclusive.
Ja ze kunnen wel meer zeggen hoor. Tech demo's zien er altijd veel beter uit dan wat je uiteindelijk gaat zien. *kuch* farcry *kuch*quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze zeggen PC with specs close to the PS4 kan het geen high-end PC zijn.
Alien Colonial marines manquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja ze kunnen wel meer zeggen hoor. Tech demo's zien er altijd veel beter uit dan wat je uiteindelijk gaat zien. *kuch* farcry *kuch*
Dat verschil was echt immensquote:
Die gast schoot 3x mis, 4e keer zou de demo crashen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Killzone was bijna gecrasht tijdens de presentatie![]()
Niet geweten, heb ik echt gemist dan. Alsnog ben ik blij hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al tijdje bekend
Ja dat iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die gast schoot 3x mis, 4e keer zou de demo crashen.
Ik vind het wel prima allemaal, de verwachtingen waren veel te hoog en bij de E3 zal de 'echte' presentatie van de PS4 wel zijn.
Controller ziet er prima uit en zal goed in mijn handen liggen ( want geen problemen met de DS3 ).
Oké, gameindustrie dus ook lekker aan het liegen en bedriegen. Zulke 'gameplay' footage zou bestraft moeten worden door een reclame code commissie.quote:
Blij dat de move nog ondersteund wordt. Heb 4 move controllersquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik vond dat klei sculpturen gedoe wel leuk. Instant system buy.
Om voor de Xbox te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens wel echt een presentatie zoals bij de CES verwacht over die Xperia Z, Bravia's en dergelijke. Dat was namelijk echt een prima presentatie van hoog niveau. Mja, als je nog geen definitieve hardware en console hebt is dat moeilijk...waarom ze deze presentatie dan zo vroeg deden begrijp ik nog niet helemaal...?
Bij Sony weet je het wel altijd paar weken ervoor (alles lekt uit), dus niet zo spannend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hypen..en dan bij de E3 vol erover
Vanwege dit : http://www.insidegamer.nl(...)-ps4-de-spits-afbijtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens wel echt een presentatie zoals bij de CES verwacht over die Xperia Z, Bravia's en dergelijke. Dat was namelijk echt een prima presentatie van hoog niveau. Mja, als je nog geen definitieve hardware en console hebt is dat moeilijk...waarom ze deze presentatie dan zo vroeg deden begrijp ik nog niet helemaal...?
Zeiken over inferieure consoles, maar wel gekraakte zooi willen spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:59 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens: de PS4 heeft gewoon een x86 architecture. Dat betekend voor ons PC gamers dat de opgebouwde herleving van het platform van de afgelopen jaren niet opnieuw inkakt. Aangezien de games dan beter op de PC afgestemd zijn. Komen de hardware fabrikanten weer met een nieuwe techniek dan loopt de PS4 alweer achter.
Ook wordt het emuleren van de PS4 veel simpeler. Aangezien de architecture niet omgezet hoeft te worden moeten er dus alleen maar wat low-level beveiligingen gekraakt te worden. Van de rest kun je gewoon bijna compleet van afblijven
Het hoeft niet meer geemuleerd te worden. Een interpreter zoals bij Java of Python is genoeg.![]()
Uitlekken is anders dan zelf kunnen spelen. Het wordt een drukke beurs voor ons. Microsoft (ze moeten nu echt wel) en Sony. Nintendo moet haar best doen om nog interessant te zijn voor de pers tijdens de E3quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Sony weet je het wel altijd paar weken ervoor (alles lekt uit), dus niet zo spannend.
Series niet nee. Alleen een controller. Blij dat ik ben gaan slapen, de recap van 30 minuten trailerwerk in de ochtend was genoeg om niet hyped te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:40 schreef delano.888 het volgende:
Goedemorgen.. Is de console zelf nou series niet getoond?
Haha Microsoft heeft ook wel wat goed te maken.. Die vorige paar Xbox presentaties waren zo boutquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitlekken is anders dan zelf kunnen spelen. Het wordt een drukke beurs voor ons. Microsoft (ze moeten nu echt wel) en Sony. Nintendo moet haar best doen om nog interessant te zijn voor de pers tijdens de E3
Hoezo tegen? Een console kan nooit de laatste hardware in zich hebben, tenminste, om het betaalbaar te houden. Alleen al de laatste high-end videokaarten kosten meer dan een consolequote:Op donderdag 21 februari 2013 07:58 schreef Jorwol het volgende:
Specs van de PS4 vallen me wel echt tegen, al is het voor PC gamers wel heel positief als de platforms zo op elkaar lijken.
Dat is wel zo, maar ten tijde van de PS3 zat er voor die tijd echt een beest van een processor in. Overigens had de Xbox dat niet en veel verschillen heeft dat niet opgeleverd. Ach ja, allemaal koffiedik kijken blijft het natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo tegen? Een console kan nooit de laatste hardware in zich hebben, tenminste, om het betaalbaar te houden. Alleen al de laatste high-end videokaarten kosten meer dan een consoleEn als ik 1000 euro voor een ps4 zou moeten neerleggen koop ik wel een pc, die kan ik nog upgraden
De winst zit 'm in de "je weet waar je op programmeert", dus de ontwikkelkits en dergelijke zullen beter op de beschikbare hardware afgestemd zijn. Dat is op een pc dan wel weer onmogelijkPc is en blijft technisch altijd voorlopen.
Misschien ben ik toen teveel omgegaan met Sony fanboysquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:
De Cell-processor kun je veel noemen, maar geen beestDe instructieset was nogal beperkt, wat logisch is, want RISC. De Xbox 360 had een variant die op de Cell leek overigens, ook ontwikkeld door IBM. Xenon processoren zijn tijdens het bouwen van de Cell voor Microsoft gemaakt.
twitter:majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
Een RISC is altijd sterk in wat ie doet. Het kan minder als een x86, want beperkte instructieset, maar daardoor kunnen ze het wel zwaar optimaliseren. Een co-processor (vroeger in de 386 bakbeesten) was een RISC, die speciaal voor floating point aan het rammen was. Dus: het is niet matig, maar beestachtig, mwoa.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien ben ik toen teveel omgegaan met Sony fanboysDacht altijd dat dat wel echt een sterk ding was..
Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef byah het volgende:
twitter:majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
MS heeft al gewonnen als ze voor de E3 wel een console laten zienquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.
Mwoa, niet helemaal waar, door het eerder aan te kondigen heeft next gen nu een tastbare naam en geen gerucht meer. Microsoft moet nog. Diegene die het eerst dat ding in de winkel heeft liggen zal winnen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef byah het volgende:
[..]
MS heeft al gewonnen als ze voor de E3 wel een console laten zien
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef byah het volgende:
Nee, niemand heeft dat gezegd? Hoe kom je erbij..:Squote:Op donderdag 21 februari 2013 08:09 schreef delano.888 het volgende:
Maar het is nu dus 100% zeker dat schijfjes pleite zijn en games alleen via PS-store gekocht kunnen worden?
+ PS3 games worden via de cloud van gaikai aangeboden. Niet backwards compatible met ps3 schijfjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:52 schreef Jimbo het volgende:
dus wat weten we nu ?
wat voor disks speelt ie af, of moeten we alles downloaden ?
Holiday 2013, dus november october december.
leuk zn controller hoor...mogen we weer 200eur voor betalen.
Er is een share button.. leuk zeg
Alle focus zit op gezamelijk gamen. Top idee, maar dan wel op de bank naast elkaar zoals vroeger.
Ondanks dat ik em toch wel zal kopen vind ik het nu al een tegenvaller
ja, ook zn top functiequote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
+ PS3 games worden via de cloud van gaikai aangeboden. Niet backwards compatible met ps3 schijfjes.
Ja, dus dan moet je de ps3 games die je al hebt nog een keer voor gaan betalen om via cloud te kunnen spelen? hoe moet ik dat voor me zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
+ PS3 games worden via de cloud van gaikai aangeboden. Niet backwards compatible met ps3 schijfjes.
Ik denk dat MS een enorme show neer gaat zetten. En zoals uit deze tweet ook blijkt, wel gelijk de console zelf laat zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.
Onbekend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet je de ps3 games die je al hebt nog een keer voor gaan betalen om via cloud te kunnen spelen? hoe moet ik dat voor me zien.
Timed exclusives, de nieuwe aids naast DLC.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:56 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ik denk dat MS een enorme show neer gaat zetten. En zoals uit deze tweet ook blijkt, wel gelijk de console zelf laat zien.
En met een stuk of 6 exclusives komt en met meer partnership. Dus zullen ze keihard over de playstation heen walsen
Voor alles een eerste keer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:56 schreef kossikvassik het volgende:
Dus zullen ze keihard over de playstation heen walsen
Bij welke fanboys is er elke keer teleurstelling..?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor alles een eerste keer.
Niet het roepen want dat doen de fanboys altijd maar het is nog nooit gelukt.
Teleurstelling op teleurstelling elke keer bij ze.
dat zal wel weer, moet nu ook met ps1 - 2 games.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dus dan moet je de ps3 games die je al hebt nog een keer voor gaan betalen om via cloud te kunnen spelen? hoe moet ik dat voor me zien.
Hetz ou zo maar kunnen. Als je de games die je hebt kunt registreren aan je ps-account (zoals ook je aankopen dat zijn) en ze dan netjes op de ps4 kan downloaden zie ik weinig reden tot klagen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zal wel weer, moet nu ook met ps1 - 2 games.
Ben benieuwd of je je playstation store aankopen wel houd of als dat je ook DAT opnieuw moet halen.
Dat dus. Ideaal zelfsquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hetz ou zo maar kunnen. Als je de games die je hebt kunt registreren aan je ps-account (zoals ook je aankopen dat zijn) en ze dan netjes op de ps4 kan downloaden zie ik weinig reden tot klagen.
ik koop vrijwel alleen nog maar 2e hands games (mits ik een game echt graag op release wil)quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hetz ou zo maar kunnen. Als je de games die je hebt kunt registreren aan je ps-account (zoals ook je aankopen dat zijn) en ze dan netjes op de ps4 kan downloaden zie ik weinig reden tot klagen.
media delenquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:03 schreef over_hedge het volgende:
Het maakt me eigenlijk niks uit hoe dat ding er uit gaat zien. Ben meer benieuwd naar wat je er allemaal mee kan.
Tweedehands games willen ze dus juist tegen gaan. Omdat ze daar niks aan verdienen. Best logisch.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik koop vrijwel alleen nog maar 2e hands games (mits ik een game echt graag op release wil)
Door het account linken van de ps4 (waardoor je waarschijnlijk geen 2e hands games kan kopen)zou het dus ook betekenen dat ik dan nog maar 1/6e van mn game collectie heb die ik nu heb. Vind dat jammer, vond t wel tof om lekker veel keus te hebben.
Í
Als ze kunnen kijken naar je ps-account, die je nu dus hebt, dan is er toch geen probleem? Waarom willen afkraken van iets dat je nog helemaal niet weet? Waarschijnlijk gaan ze er ook niets overz eggen. he, misschien doen ze wel alle ps3 games in de cloud bij een psn plus account en betaal je geld om alle ps3 games te kunnen streamen. Ook prima.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik koop vrijwel alleen nog maar 2e hands games (mits ik een game echt graag op release wil)
Door het account linken van de ps4 (waardoor je waarschijnlijk geen 2e hands games kan kopen)zou het dus ook betekenen dat ik dan nog maar 1/6e van mn game collectie heb die ik nu heb. Vind dat jammer, vond t wel tof om lekker veel keus te hebben.
Í
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:10 schreef matthijst het volgende:
Zielige presentatie; al die sharebende boeit me 0,0.
Die move-controller blijft eruit zien als een lichtgevend ijsje voor mongooltjes. Leuk dat je daar nu mongolen-3D dingen mee kunt bouwen
Nee, alleen ps3 content? Gaikai is cloudgaming, niet 1 server voor 1 game. Als gaikai stopt zou je niets meer kunnen spelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Disorder het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wordt nu alle content gestreamed? En als de servers te duur worden voor een game die je bezit, kun je het dan nog spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |