Serieus? Kneuzenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef Che_ het volgende:
jojo's van gamekings helemaal over toeren enthousiast
heeeeere suk a kokquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:07 schreef LeaderRoel het volgende:
Mijn reactie op deze show
[ afbeelding ]
Forza is genoeg om te weten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Want daar weet je wel al alles van?
Hm. Dit had zeker beter gekund, maar zaten wel prima dingen bij.quote:
Meh.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:07 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Forza is genoeg om te weten.
Dat zijn gewoon mongooltjes die rukken op CODquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:06 schreef Che_ het volgende:
jojo's van gamekings helemaal over toeren enthousiast
Zeker, maar de console niet laten zien is meer dan jammer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hm. Dit had zeker beter gekund, maar zaten wel prima dingen bij.
Eens. Ongelooflijke faal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zeker, maar de console niet laten zien is meer dan jammer.
Misschien ook wel slim want op E3 kunnen ze alsnog in het voetlicht komen als Microsoft de show probeert te stelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Eens. Ongelooflijke faal.
PS1 t/m PS3 games gaan gestreamed worden. Details volgen nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen backwards compatibility.
Had ik even gemist.
? Echtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Geen backwards compatibility.
Had ik even gemist.
Nee ik lieg.quote:
Dit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Geen console, geen vette PS3 exclusives, geen duidelijke release date, veel filmpjes waarvan weinig in-game, gewoon weinig vets voor zo een grote aankondiging. Jammer dit, hopelijk gaat Microsoft erop en erover
Dankzij Treyarch is die financieel onafhankelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:11 schreef Rivalo het volgende:
Sowieso dat die mongool JJ bij gaykings dikke centjes van sony op zijn bank toegeschreven krijgt.
Holiday 2013 is toch vrij duidelijk? Rond kerst dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:08 schreef Digi_Djeff het volgende:
Geen console, geen vette PS3 exclusives, geen duidelijke release date, veel filmpjes waarvan weinig in-game, gewoon weinig vets voor zo een grote aankondiging. Jammer dit, hopelijk gaat Microsoft erop en erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |