quote:
Misschien hebben jullie toch wel gelijkquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Denk dat ze Thanksgiving bedoelen.
Nou, ben benieuwd naar de XBOX720 presentatie.
Nee ultrahighend natuurlijk dikke bak van 10k.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
The WATCH_DOGS demo was running on a PC with specs close to the PS4
Oh, dus niet op een echte high end PC.
Nee want een geweldige performance live voor miljoenen mensen willen we natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:32 schreef Smoofie het volgende:
The WATCH_DOGS demo was running on a PC with specs close to the PS4
Oh, dus niet op een echte high end PC.
Als ze zeggen PC with specs close to the PS4 kan het geen high-end PC zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:38 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Nee want een geweldige performance live voor miljoenen mensen willen we natuurlijk niet
quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:35 schreef The_12oach het volgende:
Oftewel rushen omdat we xbox willen verslaan. Heb hele hoge verwachtingen van de xbox pres conf. straks.
En Watch Dogs ook voor de nieuwe xbox. YES!! Was al lichtelijk bang aan het worden voor een exclusive.
Ja ze kunnen wel meer zeggen hoor. Tech demo's zien er altijd veel beter uit dan wat je uiteindelijk gaat zien. *kuch* farcry *kuch*quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze zeggen PC with specs close to the PS4 kan het geen high-end PC zijn.
Alien Colonial marines manquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ja ze kunnen wel meer zeggen hoor. Tech demo's zien er altijd veel beter uit dan wat je uiteindelijk gaat zien. *kuch* farcry *kuch*
Dat verschil was echt immensquote:
Die gast schoot 3x mis, 4e keer zou de demo crashen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Killzone was bijna gecrasht tijdens de presentatie![]()
Niet geweten, heb ik echt gemist dan. Alsnog ben ik blij hahahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
al tijdje bekend
Ja dat iddquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die gast schoot 3x mis, 4e keer zou de demo crashen.
Ik vind het wel prima allemaal, de verwachtingen waren veel te hoog en bij de E3 zal de 'echte' presentatie van de PS4 wel zijn.
Controller ziet er prima uit en zal goed in mijn handen liggen ( want geen problemen met de DS3 ).
Oké, gameindustrie dus ook lekker aan het liegen en bedriegen. Zulke 'gameplay' footage zou bestraft moeten worden door een reclame code commissie.quote:
Blij dat de move nog ondersteund wordt. Heb 4 move controllersquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:51 schreef mrstylo het volgende:
Ik vond dat klei sculpturen gedoe wel leuk. Instant system buy.
Om voor de Xbox te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens wel echt een presentatie zoals bij de CES verwacht over die Xperia Z, Bravia's en dergelijke. Dat was namelijk echt een prima presentatie van hoog niveau. Mja, als je nog geen definitieve hardware en console hebt is dat moeilijk...waarom ze deze presentatie dan zo vroeg deden begrijp ik nog niet helemaal...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |