abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123149050
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 02:55 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hypen..en dan bij de E3 vol erover
Bij Sony weet je het wel altijd paar weken ervoor (alles lekt uit), dus niet zo spannend.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_123149075
Trouwens: de PS4 heeft gewoon een x86 architecture. Dat betekend voor ons PC gamers dat de opgebouwde herleving van het platform van de afgelopen jaren niet opnieuw inkakt. Aangezien de games dan beter op de PC afgestemd zijn. Komen de hardware fabrikanten weer met een nieuwe techniek dan loopt de PS4 alweer achter.

Ook wordt het emuleren van de PS4 veel simpeler. Aangezien de architecture niet omgezet hoeft te worden moeten er dus alleen maar wat low-level beveiligingen gekraakt te worden. Van de rest kun je gewoon bijna compleet van afblijven _O_
Het hoeft niet meer geemuleerd te worden. Een interpreter zoals bij Java of Python is genoeg. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2013 03:01:53 ]
pi_123149145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 02:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens wel echt een presentatie zoals bij de CES verwacht over die Xperia Z, Bravia's en dergelijke. Dat was namelijk echt een prima presentatie van hoog niveau. Mja, als je nog geen definitieve hardware en console hebt is dat moeilijk...waarom ze deze presentatie dan zo vroeg deden begrijp ik nog niet helemaal...?
Vanwege dit : http://www.insidegamer.nl(...)-ps4-de-spits-afbijt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_123149157

Hmm standaard een headset erbij Sony?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_123149286
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  donderdag 21 februari 2013 @ 07:10:43 #256
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_123149524
Lameste presentatie ooit. Twee uur lullen over een controller.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_123149592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 02:59 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens: de PS4 heeft gewoon een x86 architecture. Dat betekend voor ons PC gamers dat de opgebouwde herleving van het platform van de afgelopen jaren niet opnieuw inkakt. Aangezien de games dan beter op de PC afgestemd zijn. Komen de hardware fabrikanten weer met een nieuwe techniek dan loopt de PS4 alweer achter.

Ook wordt het emuleren van de PS4 veel simpeler. Aangezien de architecture niet omgezet hoeft te worden moeten er dus alleen maar wat low-level beveiligingen gekraakt te worden. Van de rest kun je gewoon bijna compleet van afblijven _O_
Het hoeft niet meer geemuleerd te worden. Een interpreter zoals bij Java of Python is genoeg. ;)
Zeiken over inferieure consoles, maar wel gekraakte zooi willen spelen :')
Nou ja, de meeste games zullen multiplatform zijn, dus je kies je toch al de pc-versie :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123149608
quote:
3s.gif Op donderdag 21 februari 2013 02:57 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Bij Sony weet je het wel altijd paar weken ervoor (alles lekt uit), dus niet zo spannend.
Uitlekken is anders dan zelf kunnen spelen. Het wordt een drukke beurs voor ons. Microsoft (ze moeten nu echt wel) en Sony. Nintendo moet haar best doen om nog interessant te zijn voor de pers tijdens de E3 :)
pi_123149649
Goedemorgen.. Is de console zelf nou series niet getoond?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123149653
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:40 schreef delano.888 het volgende:
Goedemorgen.. Is de console zelf nou series niet getoond?
Series niet nee. Alleen een controller. Blij dat ik ben gaan slapen, de recap van 30 minuten trailerwerk in de ochtend was genoeg om niet hyped te zijn.

Nou ja, watch dogs is cool, maar om er een ps4 voor te halen gaat wat ver. Benieuwd wat de launchtitels gaan zijn. Niet alleen dit mag ik hopen :+
pi_123149753
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Uitlekken is anders dan zelf kunnen spelen. Het wordt een drukke beurs voor ons. Microsoft (ze moeten nu echt wel) en Sony. Nintendo moet haar best doen om nog interessant te zijn voor de pers tijdens de E3 :)
Haha Microsoft heeft ook wel wat goed te maken.. Die vorige paar Xbox presentaties waren zo bout :') Al die lompe Kinectzooi ook.

Specs van de PS4 vallen me wel echt tegen, al is het voor PC gamers wel heel positief als de platforms zo op elkaar lijken.
pi_123149764
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 07:58 schreef Jorwol het volgende:
Specs van de PS4 vallen me wel echt tegen, al is het voor PC gamers wel heel positief als de platforms zo op elkaar lijken.
Hoezo tegen? Een console kan nooit de laatste hardware in zich hebben, tenminste, om het betaalbaar te houden. Alleen al de laatste high-end videokaarten kosten meer dan een console ;) En als ik 1000 euro voor een ps4 zou moeten neerleggen koop ik wel een pc, die kan ik nog upgraden :P

De winst zit 'm in de "je weet waar je op programmeert", dus de ontwikkelkits en dergelijke zullen beter op de beschikbare hardware afgestemd zijn. Dat is op een pc dan wel weer onmogelijk :) Pc is en blijft technisch altijd voorlopen.
  donderdag 21 februari 2013 @ 08:08:36 #263
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_123149809
Wat een heerlijke hypetrain was het weer. De ps4 zag er ook weer fantastisch uit. :+
You dont believe me ? Read this line again.
pi_123149814
Maar het is nu dus 100% zeker dat schijfjes pleite zijn en games alleen via PS-store gekocht kunnen worden?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_123149823
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Hoezo tegen? Een console kan nooit de laatste hardware in zich hebben, tenminste, om het betaalbaar te houden. Alleen al de laatste high-end videokaarten kosten meer dan een console ;) En als ik 1000 euro voor een ps4 zou moeten neerleggen koop ik wel een pc, die kan ik nog upgraden :P

De winst zit 'm in de "je weet waar je op programmeert", dus de ontwikkelkits en dergelijke zullen beter op de beschikbare hardware afgestemd zijn. Dat is op een pc dan wel weer onmogelijk :) Pc is en blijft technisch altijd voorlopen.
Dat is wel zo, maar ten tijde van de PS3 zat er voor die tijd echt een beest van een processor in. Overigens had de Xbox dat niet en veel verschillen heeft dat niet opgeleverd. Ach ja, allemaal koffiedik kijken blijft het natuurlijk.
pi_123149856
De Cell-processor kun je veel noemen, maar geen beest :P De instructieset was nogal beperkt, wat logisch is, want RISC. De Xbox 360 had een variant die op de Cell leek overigens, ook ontwikkeld door IBM. Xenon processoren zijn tijdens het bouwen van de Cell voor Microsoft gemaakt.
pi_123149929
quote:
7s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:
De Cell-processor kun je veel noemen, maar geen beest :P De instructieset was nogal beperkt, wat logisch is, want RISC. De Xbox 360 had een variant die op de Cell leek overigens, ook ontwikkeld door IBM. Xenon processoren zijn tijdens het bouwen van de Cell voor Microsoft gemaakt.
Misschien ben ik toen teveel omgegaan met Sony fanboys :+ Dacht altijd dat dat wel echt een sterk ding was.. O-)
pi_123149947
majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53 Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
pi_123149956
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Misschien ben ik toen teveel omgegaan met Sony fanboys :+ Dacht altijd dat dat wel echt een sterk ding was.. O-)
Een RISC is altijd sterk in wat ie doet. Het kan minder als een x86, want beperkte instructieset, maar daardoor kunnen ze het wel zwaar optimaliseren. Een co-processor (vroeger in de 386 bakbeesten) was een RISC, die speciaal voor floating point aan het rammen was. Dus: het is niet matig, maar beestachtig, mwoa.

Fanboys, en dan niet weten dat Microsoft IBM ook benaderd heeft voor eenzelfde beestje voor in hun Xbox 360 :P Niet de Cell, maar wel wat technieken eruit zijn gebruikt :)
pi_123149974
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef byah het volgende:
majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53 Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.
pi_123150166
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:27 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.
MS heeft al gewonnen als ze voor de E3 wel een console laten zien :')
pi_123150182
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef byah het volgende:

[..]

MS heeft al gewonnen als ze voor de E3 wel een console laten zien :')
Mwoa, niet helemaal waar, door het eerder aan te kondigen heeft next gen nu een tastbare naam en geen gerucht meer. Microsoft moet nog. Diegene die het eerst dat ding in de winkel heeft liggen zal winnen.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 08:50:29 #273
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123150303
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef byah het volgende:
:D _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_123150324
1 nadeel als de ps4 met kerst komt.. Dan heb ik net fifa 2 maandjes, en de nieuwe cod 1 maandje en dan komt de ps4 en heb ik niks meer aan die spellen en mag ik ze nog een keer gaan kopen voor de ps4
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator donderdag 21 februari 2013 @ 08:52:38 #275
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123150330
dus wat weten we nu ? :')

wat voor disks speelt ie af, of moeten we alles downloaden ?
Holiday 2013, dus november october december.
leuk zn controller hoor...mogen we weer 200eur voor betalen.
Er is een share button.. leuk zeg :')
Alle focus zit op gezamelijk gamen. Top idee, maar dan wel op de bank naast elkaar zoals vroeger.

Ondanks dat ik em toch wel zal kopen vind ik het nu al een tegenvaller :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')