Bij Sony weet je het wel altijd paar weken ervoor (alles lekt uit), dus niet zo spannend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hypen..en dan bij de E3 vol erover
Vanwege dit : http://www.insidegamer.nl(...)-ps4-de-spits-afbijtquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:52 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had trouwens wel echt een presentatie zoals bij de CES verwacht over die Xperia Z, Bravia's en dergelijke. Dat was namelijk echt een prima presentatie van hoog niveau. Mja, als je nog geen definitieve hardware en console hebt is dat moeilijk...waarom ze deze presentatie dan zo vroeg deden begrijp ik nog niet helemaal...?
Zeiken over inferieure consoles, maar wel gekraakte zooi willen spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:59 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens: de PS4 heeft gewoon een x86 architecture. Dat betekend voor ons PC gamers dat de opgebouwde herleving van het platform van de afgelopen jaren niet opnieuw inkakt. Aangezien de games dan beter op de PC afgestemd zijn. Komen de hardware fabrikanten weer met een nieuwe techniek dan loopt de PS4 alweer achter.
Ook wordt het emuleren van de PS4 veel simpeler. Aangezien de architecture niet omgezet hoeft te worden moeten er dus alleen maar wat low-level beveiligingen gekraakt te worden. Van de rest kun je gewoon bijna compleet van afblijven
Het hoeft niet meer geemuleerd te worden. Een interpreter zoals bij Java of Python is genoeg.![]()
Uitlekken is anders dan zelf kunnen spelen. Het wordt een drukke beurs voor ons. Microsoft (ze moeten nu echt wel) en Sony. Nintendo moet haar best doen om nog interessant te zijn voor de pers tijdens de E3quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij Sony weet je het wel altijd paar weken ervoor (alles lekt uit), dus niet zo spannend.
Series niet nee. Alleen een controller. Blij dat ik ben gaan slapen, de recap van 30 minuten trailerwerk in de ochtend was genoeg om niet hyped te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 07:40 schreef delano.888 het volgende:
Goedemorgen.. Is de console zelf nou series niet getoond?
Haha Microsoft heeft ook wel wat goed te maken.. Die vorige paar Xbox presentaties waren zo boutquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uitlekken is anders dan zelf kunnen spelen. Het wordt een drukke beurs voor ons. Microsoft (ze moeten nu echt wel) en Sony. Nintendo moet haar best doen om nog interessant te zijn voor de pers tijdens de E3
Hoezo tegen? Een console kan nooit de laatste hardware in zich hebben, tenminste, om het betaalbaar te houden. Alleen al de laatste high-end videokaarten kosten meer dan een consolequote:Op donderdag 21 februari 2013 07:58 schreef Jorwol het volgende:
Specs van de PS4 vallen me wel echt tegen, al is het voor PC gamers wel heel positief als de platforms zo op elkaar lijken.
Dat is wel zo, maar ten tijde van de PS3 zat er voor die tijd echt een beest van een processor in. Overigens had de Xbox dat niet en veel verschillen heeft dat niet opgeleverd. Ach ja, allemaal koffiedik kijken blijft het natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoezo tegen? Een console kan nooit de laatste hardware in zich hebben, tenminste, om het betaalbaar te houden. Alleen al de laatste high-end videokaarten kosten meer dan een consoleEn als ik 1000 euro voor een ps4 zou moeten neerleggen koop ik wel een pc, die kan ik nog upgraden
De winst zit 'm in de "je weet waar je op programmeert", dus de ontwikkelkits en dergelijke zullen beter op de beschikbare hardware afgestemd zijn. Dat is op een pc dan wel weer onmogelijkPc is en blijft technisch altijd voorlopen.
Misschien ben ik toen teveel omgegaan met Sony fanboysquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:14 schreef Pheno het volgende:
De Cell-processor kun je veel noemen, maar geen beestDe instructieset was nogal beperkt, wat logisch is, want RISC. De Xbox 360 had een variant die op de Cell leek overigens, ook ontwikkeld door IBM. Xenon processoren zijn tijdens het bouwen van de Cell voor Microsoft gemaakt.
twitter:majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
Een RISC is altijd sterk in wat ie doet. Het kan minder als een x86, want beperkte instructieset, maar daardoor kunnen ze het wel zwaar optimaliseren. Een co-processor (vroeger in de 386 bakbeesten) was een RISC, die speciaal voor floating point aan het rammen was. Dus: het is niet matig, maar beestachtig, mwoa.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:22 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Misschien ben ik toen teveel omgegaan met Sony fanboysDacht altijd dat dat wel echt een sterk ding was..
Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef byah het volgende:
twitter:majornelson twitterde op donderdag 21-02-2013 om 02:05:53Announce a console without actually showing a console? That's one approach reageer retweet
MS heeft al gewonnen als ze voor de E3 wel een console laten zienquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, MS gaat bashen, want die balen dat ze het momentum niet hebben.
Mwoa, niet helemaal waar, door het eerder aan te kondigen heeft next gen nu een tastbare naam en geen gerucht meer. Microsoft moet nog. Diegene die het eerst dat ding in de winkel heeft liggen zal winnen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:41 schreef byah het volgende:
[..]
MS heeft al gewonnen als ze voor de E3 wel een console laten zien
quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:24 schreef byah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |