Kan ook Thanksgiving zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Holiday 2013 is toch vrij duidelijk? Rond kerst dus
Knack is een leuk magazine uit Belgiequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Rivalo het volgende:
Ff een lineup:
-KNACK
-DROIVE CLOB
-INFAMOUS 3
-SINGLE-PUZZLE MYST
-MOVE GMOD
-CAPCOM SOULS
-DIABLO 3
-WATCH DOGS
-DESTINY
-NO BACKWARDS COMPATABILITY
Denk dat ze Thanksgiving bedoelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
er is niks vertelt over backward compatability hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Rivalo het volgende:
Ff een lineup:
-KNACK
-DROIVE CLOB
-INFAMOUS 3
-SINGLE-PUZZLE MYST
-MOVE GMOD
-CAPCOM SOULS
-DIABLO 3
-WATCH DOGS
-DESTINY
Wereldwijd? Je zou er van uit gaan, maar is niet genoemd. Echt aan het einde van show, buy the way ( but nobody gives a shit), holiday 2013quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wereldwijd zal wel weer niet neequote:Op donderdag 21 februari 2013 02:14 schreef Digi_Djeff het volgende:
[..]
Wereldwijd? Je zou er van uit gaan, maar is niet genoemd. Echt aan het einde van show, buy the way ( but nobody gives a shit), holiday 2013
Weet je dat heel zeker?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:14 schreef zyntex het volgende:
[..]
er is niks vertelt over backward compatability hoor
Damn wat tegenvallendquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:12 schreef Rivalo het volgende:
Ff een lineup:
-KNACK
-DROIVE CLOB
-INFAMOUS 3
-SINGLE-PUZZLE MYST
-MOVE GMOD
-CAPCOM SOULS
-DIABLO 3
-WATCH DOGS
-DESTINY
Wij hebben hier in Nederland echt flut journalistiek qua gamingquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dankzij Treyarch is die financieel onafhankelijk
Ben wel benieuwd wanneer ze gaan komen idd, verder als Spring 2013 zijn ze nu niet gekomen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:15 schreef nodig het volgende:
En morgen kondigt microsoft zijn presentatie aan, het zal igg niet lang duren.
Bij Gamekings weten ze vaak ook echt niets af van de gamesquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Wij hebben hier in Nederland echt flut journalistiek qua gaming
PU geeft alles rond de 90. En Gamekings vindt alles wel vet, en heeft echt enorme kneuzen bij zich lopen.
Alles lopen hypen. Zonder feiten komen. Speculeren en analyseren zonder verstand.
Vooral die stukjes in de PU van JJ waren goed te pruimen onder het schijten op de WC want stoelgangverhogend was het zeker.
''Alle haters moeten hun bek houden want COD heeft weer een prachtproduct geleverd dat vernieuwend is ''quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
PU geeft alles rond de 90. En Gamekings vindt alles wel vet, en heeft echt enorme kneuzen bij zich lopen.
Alles lopen hypen. Zonder feiten komen. Speculeren en analyseren zonder verstand.
Vooral die stukjes in de PU van JJ waren goed te pruimen onder het schijten op de WC want stoelgangverhogend was het zeker.
En van GTA4 weet je ook het verhaal he?quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Aurelius. het volgende:
LIjkt me niet, EA heeft voor BF3 altijd voorrang aan PS gegeven
en GTA is sinds III echt een Playstation game geweest
NYSE... die dus voor presentatie al dicht is... en een range van 14.55-14.65quote:
Als je nu weer hoort dat Killzone het hoogtepunt was van de show, dan weet je ook wel weer genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:16 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarom had ik juist BF3 hier verwacht en een stukje CoD (met hopelijk nieuwe engine) bij microsoft.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Aurelius. het volgende:
Komt gewoon op de E3quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Daarom had ik juist BF3 hier verwacht en een stukje CoD (met hopelijk nieuwe engine) bij microsoft.
Haal ik ook maar van andere fora. Lijntje gaat in iedergeval omlaag, voor de rest heb ik er ook geen verstand van.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
NYSE... die dus voor presentatie al dicht is... en een range van 14.55-14.65
Post dan niets..
After hours bump is ook marginaal
TOen BF3 werd aangekondigd en alle demo's enz waren allemaal op PC.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:21 schreef Aurelius. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |