Ik ook. Ik begon ook al te trillen.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ook. Ik begon ook al te trillen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had: ''Emile Roemer: De bloeddorstige kettingzaagkoning''
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had: ''Emile Roemer: De bloeddorstige kettingzaagkoning''
Kap nou eens met tim Knol te beledigen!quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:49 schreef Pedroso het volgende:
Hij zit gewoon te poepen. Laat die Oehoe toch.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:54 schreef OProg het volgende:
Klinkt als een vergadering bij mij op werk.
Daar krijg je nachtmerries vanquote:
Hij is altijd wat saai bij Sport1quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dit vindt Emile niet leuk.
Eigenlijk was het ook niet leuk...quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:57 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Dit vindt Emile niet leuk.
23 ofzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 19:59 schreef Pedroso het volgende:
Hoe oud is Dikkie Dick eigenlijk ? Hij lijkt wel 40+ maar is volgens mij nog geen 30.
Ja maar dood is ze al en het waren leuke nummers uit de oude tijd...quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef Pedroso het volgende:
Anny MG, die gewoon nog hoogbejaard kettingrokend op TV kwam. Staat nu de doodstraf op.
Is ook helemaal niets mis mee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dood is ze al en het waren leuke nummers uit de oude tijd...
Komt door het wilde rockleven.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Tim was de naam van het theater al weer vergeten
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Echt zo'n seriemoordenaar die kerel.
De neef van Stef Blok.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
Fries chansonneurquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]![]()
Waar zou hij bekend van moeten zijn?
Zat het net te denken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Specularium het volgende:
jij zal 't weten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef Tourniquet het volgende:
Niet duur voor een fuckingmachine.
Zwitserland! Fokking Sankt Gallen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar gaan we heen dit keer ? Mongolie ?
haaibaaike opzoeken?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waar gaan we heen dit keer ? Mongolie ?
Ik snap m echt niet... is er iets met de C1000??quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan iemand mij de Lucky TV uitleggen?
Die verkopen nu ook fuckingmachinesquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap m echt niet... is er iets met de C1000??
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die verkopen nu ook fuckingmachines
Een knipoog naar schnabbelende BN'ers denk ik zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap m echt niet... is er iets met de C1000??
Was dat niet uit een hele Annie=Evil-uitzending?quote:
quote:Roy Lichtenstein: Joost Zwagerman
Tot 27 mei hangt in het Tate Modern (museum voor hedendaagse kunst in Londen) werk van de cartoonist Roy Lichtenstein. Zijn pop-art wordt voornamelijk gekenmerkt door het gebruik van felle kleuren en dikke
quote:Willemijn Veenhoven is donderdag tafeldame.
Ja dat vind ik interessant, ik ben fan van Liechtensteinquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:19 schreef OProg het volgende:
Morgen krijgen we in ieder geval dit:
[..]
[..]
In ieder geval al twee tevreden kijkers dus vanavond.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:17 schreef Specularium het volgende:
Oh dat is grappig, ik ben fan van Willemijn.
Niet dat ik weet wie het is, maar moet ik dan maar zeggen dat ik hier fan van ben?quote:Muziek: Douglas Firs
Je kunt ook zeggen dat je fan van Matthijs bent.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Niet dat ik weet wie het is, maar moet ik dan maar zeggen dat ik hier fan van ben?
Ok:quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat je fan van Matthijs bent.
Staan 198ste op de FIFA-wereldranglijst.quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat vind ik interessant, ik ben fan van Liechtenstein
Ik ben altijd voor de underdog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staan 198ste op de FIFA-wereldranglijst.
Ik ook, voornamelijk de tekkel van achteren.quote:
Dat is dan roodquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook, voornamelijk de tekkel van achteren.
Nog fan van Marco Borsato ook.quote:
Wat een feest, een discussie tussen fans van.quote:Cabaretiers naar RTL4
De VARA heeft een lange traditie als het gaat om cabaret. Veel registraties op tv en radio worden door de omroep verzorgd. Ook is de VARA constant op zoek naar nieuw talent. De kritische boodschap in combinatie met een lach past goed bij het profiel van ‘verschillige’ omroep. Steeds meer cabaretiers stappen echter over naar commerciële zender RTL4. Brigitte Kaandorp, Hans Teeuwen en Najib Amhali, zenden hun theaterregistraties nu daar uit. Zonder aanpassingen, maar toch kregen zij het verwijt voor het grote geld te gaan en hun idealen te verloochenen. Onlangs nog uitte Youp van ’t Hek kritiek op de reclameblokken: “het zou niet mijn artistiek advies zijn, die man van Albert Heijn door je voorstelling te laten lopen”. Aanstaande zaterdag staan de shows van Najib en Youp op tv tegenover elkaar geprogrammeerd. Aan tafel een discussie tussen fans van Youp van ‘t Hek en die van Najib Amhali.
Ik ook.quote:
quote:Hoger beroep Moszkowicz: Coen Verbraak
Vandaag hoopt Bram Moszkowicz te redden wat er te redden valt bij het Hof van Discipline. Hij spande hoger beroep aan tegen het vernietigende oordeel dat over hem werd geveld, waardoor hij niet langer zijn beroep mocht uitvoeren.
Hij zal niet alleen de vastgestelde misdragingen moeten uitleggen, ook zijn houding tijdens het proces zal hij moeten goedmaken. Waarom was hij toen bijvoorbeeld niet persoonlijk aanwezig?
De flamboyante advocaat heeft een charme-offensief gelanceerd waarin hij zich nederig opstelt, een unicum. "Voortschrijdend inzicht" zou hem veranderd hebben. Zou het genoeg zijn en kan hij zijn oude ambt weer oppakken? We bespreken de zaak met onder meer documentairemaker Coen Verbraak, die Moszkowicz uitgebreid interviewde voor ‘Kijken in de Ziel’.
Welke idealen heeft Hans Teeuwen dan verloochend?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat een feest, een discussie tussen fans van.
Binnen de Vara is een groepje mensen volgens wie je geen geld mag verdienen als je de kans krijgt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Welke idealen heeft Hans Teeuwen dan verloochend?
O van die Jack Spijkermannen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Binnen de Vara is een groepje mensen volgens wie je geen geld mag verdienen als je de kans krijgt.
Precies. Wat een gelul, die lui moeten toch ook gewoon geld verdienen met hun beroep.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Binnen de Vara is een groepje mensen volgens wie je geen geld mag verdienen als je de kans krijgt.
Mocht ook niet.quote:
Ja, maar als je een links beroep hebt als cabaret maken moet je tegen de rijken zijn en mag je niet meedoen door flink geld te verdienen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies. Wat een gelul, die lui moeten toch ook gewoon geld verdienen met hun beroep.
En als iemand daar meer voor biedt dan is dat alleen maar fijn voor ze.
Hij was góóeed!quote:
Huh? Mosko itempje.quote:
Over Liechtenstein dat is wel tof.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Zwagerman-alert. Had ik niet op gerekend.
Ik wil andere Merel terug.quote:
Of iets anders aan kunnen trekken dan een tafelkleed en een stuk stof dat vanmorgen nog voor het raam hing.quote:
Dat zeg ik, voetbal.quote:
Ik dacht echt dat ze het land bedoeldequote:Op donderdag 21 februari 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Over Liechtenstein dat is wel tof.
Ook dat nog.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Oei, Zwagerman-alert. Had ik niet op gerekend.
Ja dat begreep ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voetbal.
Korte uitzending doelde ik op.
Ja, als enige.quote:
Hij zat vanavond alweer heel gezellig bij RTL Boulevardquote:
Je moet plassen?quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Nummer 2 zit eraan te komen en ik wacht op het laatste zetje.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jawel, maar wij ruiken naar bloemen & regenbogen
Ouwe wijven schijten daarentegen hele weilanden vol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook geen meisje meer, vandaar.
Haha lekker hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Die paarden die zij gered heb, zitten nu in de lasagna.
Wasstraatje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hou een wit paard maar eens schoon
pipi langkous & sinterklaas krijgen het voor elkaar.. geen excuus dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Hou een wit paard maar eens schoon
Meer hoerderie.quote:
Dat wel. Oprecht persoon.quote:
Op een of andere manier word ik altijd wel wat jaloers op die showroom figurenquote:
Ik heb een Brood aan de muur hiero.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Mooi, ik heb ook een Liechtenstein aan de muur, geen echte helaas.
Het is gewoon modder en icm een wintervacht, niks mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Moeten die paarden niet eens schoongemaakt worden?
Ik heb er nog eentje die ik moet inlijsten, een Brood, maar ik heb geen plek.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb een Brood aan de muur hiero.
Bah.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:48 schreef alors het volgende:
Ik doe ook altijd dat met mijn peerdje
Die heb ik ff gemist.quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Fuck, een Joods gezegde dat in de recente geschiedenis m.n. gebruikt wordt ivm de holocaust gebruiken voor zo'n schijtpaard.
Met een snor?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |