Neeeeequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je wil me dus weg hebben
Neequote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Uhm dat is die band van where the white boys dance.
.... T'he killers... Maar weet het liedje niet.
The killers - Somebody told mequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Killers maar welke weet ik niet
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
of posts met zjin telefoon nummer![]()
- weg + note -quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jaoh dat was ook zo lekker inderdaad!
Je had hem aan me kunnen geven uit spijt, maar nu is het duidelijk dat jem e enkel wou kloten.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef msacras het volgende:
Oh en Argo, ik vind champignons ook lekkerder dan pepperoni
(niks persoonlijks PP)
/carequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Je had hem aan me kunnen geven uit spijt, maar nu is het duidelijk dat jem e enkel wou kloten.
Ik vat dit wel heel persoonlijk op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef msacras het volgende:
Oh en Argo, ik vind champignons ook lekkerder dan pepperoni
(niks persoonlijks PP)
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Je had hem aan me kunnen geven uit spijt, maar nu is het duidelijk dat jem e enkel wou kloten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik jou wel.
Grapje, helemaal niet, je bent gezellig
Dan is lompe heel snel zwart en dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
Ik wil mijn notes ook weleens weten![]()
LH check het eens even, ik vertel niks tegen Danny dat ie 4,50 is misgelopen door jou
Ze verwelkomen gewoon geen nieuwe mensen. Daar gaat het me om een klote kliek van een paar mensen verpest het.quote:
Doe niet zo triest gast.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij juist het voorbeeld hier geven toch en de regels handhaven?
Volgens mij nemen we iedereen heel lief opquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze verwelkomen gewoon geen nieuwe mensen. Daar gaat het me om een klote kliek van een paar mensen verpest het.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
Ik wil mijn notes ook weleens weten![]()
LH check het eens even, ik vertel niks tegen Danny dat ie 4,50 is misgelopen door jou
Ik post niets illegaals?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij juist het voorbeeld hier geven toch en de regels handhaven?
Jahaaaa, dat heb je toch al aangekaart in het feedbacktopic? Laat het daar dan even bij en ga niet in twee topics lopen klooienquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze verwelkomen gewoon geen nieuwe mensen. Daar gaat het me om een klote kliek van een paar mensen verpest het.
Je bent veel te laatquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme, heb ik een rel gemist?
Een hele slechte jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze kloten gewoon tegen mij, ik ben gewoon niet welkom ik ga wel al. Weet jij een leuke slowchat die wel mensen verwelkomt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]hell no.
[..]
Ik post niets illegaals?
[..]
Jahaaaa, dat heb je toch al aangekaart in het feedbacktopic? Laat het daar dan even bij en ga niet in twee topics lopen klooien
Ik heb wel eens perongeluk de woonplaats van X-lily gepost, daar was niet iedereen even blij meequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Door jezelf en lief te zijn ik heb er maar 33 of zo
In ONZ staat nog een nieuwe SC, voor leuke mensenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze kloten gewoon tegen mij, ik ben gewoon niet welkom ik ga wel al. Weet jij een leuke slowchat die wel mensen verwelkomt?
Prima.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In ONZ staat nog een nieuwe SC, voor leuke mensen
Mits ze ook lief terug zijn ben ik heel liefquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Volgens mij nemen we iedereen heel lief op
Nee hoor zijn vast 32 positievequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb 32 notes, is dat veel?
Dat al een rel noemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tof he?quote:
X-lilly, was ze maar hier. maja ik ga je verlaten en op naar de onz sc laters! was leuk je gesproken te hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel eens perongeluk de woonplaats van X-lily gepost, daar was niet iedereen even blij meemaar een mod had het gelijk weggehaald. En ook scheldwoorden zijn er wel uit me gekomen, maar verder gedraag ik me voorbeeldig
X-lilyquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
X-lilly, was ze maar hier. maja ik ga je verlaten en op naar de onz sc laters! was leuk je gesproken te hebben.
Alleen voor toffe mensenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Letterlijk een leuke SC: ONZ / [Leuke SC] Deel 2 - Vakantie ONly jwZ
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
X-lilly, was ze maar hier. maja ik ga je verlaten en op naar de onz sc laters! was leuk je gesproken te hebben.
Jij bent gewoon altijd lief, softie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Mits ze ook lief terug zijn ben ik heel lief
We zijn toch allemaal liefquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Mits ze ook lief terug zijn ben ik heel lief
Jijweetquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:19 schreef msacras het volgende:
Onze SC is meestal ook leuk en niet echt een kliek, want er komen en gaan veel nieuwe 'vaste' posters.
Maar soms komt er dan iemand posten die loopt te haten, nee dan ga ik niet aardig terug doen nee.
Ik heb weleens een lijstje gemaakt met cadeau'tjes die je kan aanschaffen van chinese webshops bleek alleen de site waar ik de links vandaan haalde (een prijsvergelijker) automatisch een referral link in de link neerzette en dat had ik niet door, weg post en denk daardoor ook een note erbijquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb wel eens perongeluk de woonplaats van X-lily gepost, daar was niet iedereen even blij meemaar een mod had het gelijk weggehaald. En ook scheldwoorden zijn er wel uit me gekomen, maar verder gedraag ik me voorbeeldig
Noesquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lijstje gemaakt met cadeau'tjes die je kan aanschaffen van chinese webshops bleek alleen de site waar ik de links vandaan haalde (een prijsvergelijker) automatisch een referral link in de link neerzette en dat had ik niet door, weg post en denk daardoor ook een note erbijLater nog wel de post teruggevraagd en veranderd maar was wel wat kwijt
Stel je niet zo aan zegquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb weleens een lijstje gemaakt met cadeau'tjes die je kan aanschaffen van chinese webshops bleek alleen de site waar ik de links vandaan haalde (een prijsvergelijker) automatisch een referral link in de link neerzette en dat had ik niet door, weg post en denk daardoor ook een note erbijLater nog wel de post teruggevraagd en veranderd maar was wel wat kwijt
Als je even pauze van FOK! wilt zou ik dat vooral doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef msacras het volgende:
Trouwens Ro wil je nog die DM van PZ lezen?
Vond het niet leuk dat toen heel veel werk opeens weg wasquote:
Stuquote:
van Hork mocht hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je even pauze van FOK! wilt zou ik dat vooral doen.
Oh, dacht dat je bang voor een ban was, maar dat is met 1 keer referral links posten niet 't geval. Zeker per ongeluk niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond het niet leuk dat toen heel veel werk opeens weg was![]()
Had eerst niet eens door dat het verwijderd was om referral links
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet posten nee, dat mag namelijk gewoonweg niet.
Hypoquote:
Ja graagquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef msacras het volgende:
Trouwens Ro wil je nog die DM van PZ lezen?
Argoquote:
Ja, was even druk vandaag maar alles is okay thanks.quote:
Je hebt een nieuwe 'discussie' gemistquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ahik las die discussie vanmorgen nog terug ja
![]()
Je had niets te doen en had zin om even te lachen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ahik las die discussie vanmorgen nog terug ja
![]()
prima hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was even druk vandaag maar alles is okay thanks.
How are you?
Jammer welquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe 'discussie' gemist
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe 'discussie' gemist
Het valt me op dat we je niet zo gek veel zien deze week? Drukke bezigheden?quote:
Eigenlijk wel ja. Wat moest ik anders doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je had niets te doen en had zin om even te lachen?
Hij gaat tegenwoordig soms naar schoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het valt me op dat we je niet zo gek veel zien deze week? Drukke bezigheden?
Tax kerel. Hoe is het met jou? Ook jou heb ik niet veel gezien de afgelopen dagenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Taexon het volgende:
stewieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Geen vakantie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig soms naar school
Ik ben gewoon nog veel online hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het valt me op dat we je niet zo gek veel zien deze week? Drukke bezigheden?
engquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog veel online hoor
Maar ik heb ook een leven en doe ook aan andere activiteiten buiten FOK!
Nee joh, school daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig soms naar school
Belachelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja mn lijstje was dit:quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben je eindelijk over Sof heen? Je hebt een nieuwe liefde gevonden?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja mn lijstje was dit:
1. Promi Kreeg beveiliger Taexon achter me aan.
2. Supersof Wil maar niet lukken
3. AJ Is een pittige tante en ik acht de kans klein
4. Stuart is makkelijk te hosselen
boze wereld daarbuiten, zou ook liever binnen zitten en schrijven en niets doen, maarja dat kan nou eenmaal niet.quote:
Je houd niet van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja mn lijstje was dit:
1. Promi Kreeg beveiliger Taexon achter me aan.
2. Supersof Wil maar niet lukken
3. AJ Is een pittige tante en ik acht de kans klein
4. Stuart is makkelijk te hosselen
Gewoon gezellig posten, is leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit.
Ik moet zeggen dat ik ook wel achterlijk veel post deze week, maarja, wat moet ik anders.
Het kan wel maar dan wordt je een gevreesde lonerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
boze wereld daarbuiten, zou ook liever binnen zitten en schrijven en niets doen, maarja dat kan nou eenmaal niet.![]()
Das waarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten, is leuk
Ik ben hier eigenlijk veel te veelquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk
Je bent hier veel te weinig![]()
Dat mag ook wel eens een keertjequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk veel te veel
Maar vandaag wordt ik eerste
Wie is EK ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh wacht, ik haal je door de war met EK
Ja en komt de leerplichthomoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan wordt je een gevreesde loner
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben een autist en kan niet van mijn lijstje afwijken![]()
Eugenequote:
Wat staat er in de lijst?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet een naam voor een DJ-set verzinnen, maar weet niet wat
Noem random dingne, ik wil niks serieus doen
Nu haat ik jequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Stiekem zijn we toch allemaal een beetje zolderautisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vernaam hem naar mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Reaper 2000quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat doe ik helaas heel vaak fout, sorry
Ik heb je teleurgesteld he
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Nu haat ik jeIn foutushoeding de hele nacht langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo herkenbaar![]()
![]()
![]()
![]()
VoornaamAchternaam doen danquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed hoor, klopt druk met werk nu vakantiequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tax kerel. Hoe is het met jou? Ook jou heb ik niet veel gezien de afgelopen dagen
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke lijst? Tracklist?
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
In foutushoeding de hele nacht lang![]()
![]()
Zo herkenbaar![]()
![]()
![]()
Skatje togquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
ik ben ziek. Zelfmedelijden overal.
Dus je bent de rest van de dag en avond bij onsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
Ja, ben inderdaad nog in Hoofddorp. Vermaak me prima al doe ik niet veel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goed hoor, klopt druk met werk nu vakantie
Nu in Hoofddorp zeker?
En vermaak je jezelf een beetje?
Hebben de lampjes je niet opgefleurd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
Hij is nog niet afquote:
Nee nog wel bijlesquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent de rest van de dag en avond bij ons
YES
niet eensquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben de lampjes je niet opgefleurd?
Aw lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben inderdaad nog in Hoofddorp. Vermaak me prima al doe ik niet veel.
Elke avond ben ik wel weg of bezig though
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is nog niet afVeel tracks van Noisia iig.
''Dikke bak met noise, jah!''
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, maar dat is helemaal stom
Moeten jullie wel naar de contest komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Noem hem dan SC JNG
Niemand die weet waarover het gaat behalve wij
The Termin-DJ XZ 1050quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gaat om een naam voor een set, niet als artiestennaam
Ik vind het prima zo. We weten wat we aan elkaar hebben.quote:
Oja, dat is op weg naar Schipholquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw lekkerik ga straks in Hoofddorp nog snel een McFlurry meepikken
mooi dat je je vermaakt
Gewoon ''Geluidjes''quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Noem hem geluid.
Want Noisa>>Noise>>Geluid en je produceert geluid enzenz
Lijkt me strak plan, voor je er weer in magquote:
Jij weetquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo. We weten wat we aan elkaar hebben.
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, dat is op weg naar Schiphol Prom
Inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me strak plan, voor je er weer in mag
mooie postquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef msacras het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Gespleten persoonlijkheid?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef msacras het volgende:
* msacras en ik wist niet dat hier een knopje voor wasik typte altijd alles uit
schizo?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef msacras het volgende:
* msacras en ik wist niet dat hier een knopje voor wasik typte altijd alles uit
quote:
Lol nee, je weet toch deze optiequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid?
Gollem*quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schizofrenie is best wel heftig, is anders dan wat golem doet.
Ik ook, de knopjes duren me te lang, muis pakken, verslepen, knopje drukken, cursor tussen de hokjes plaatsen, typen gaat sneller.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:36 schreef msacras het volgende:
[..]
Lol nee, je weet toch deze optie
* msacras gaat nu iets uitleggen
ik typte het altijd gewoon uit, dat [ me = msacras ] en [ / me ] (maar dan zonder spaties), kwam er net pas achter dat daar een knopje voor was. Ik gebruik sowieso al die knopjes niet, ik typ alle codes altijd gewoon uit
Je leert meer dan op een schooldagquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef msacras het volgende:
Ik leer en ontdek vandaag dingen, niet normaal man.
sorry gquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn oma was schizofreen niet grappig g
Je kan ook eerst tekst typen, selecteren, en dan knopje aanklikken dat is korter, maar alsnog langer dan uittypenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, de knopjes duren me te lang, muis pakken, verslepen, knopje drukken, cursor tussen de hokjes plaatsen, typen gaat sneller.
Je bestaat niet meer voor mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Ik luister One Direction
het is nog best leuk ook
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Ik luister One Direction
het is nog best leuk ook
Where is my preciousquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bestaat niet meer voor mij.
Ik waardeer hoe onze smaken soms verschillen, dat maakt het nooit saai.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Ik luister One Direction
het is nog best leuk ook
Als het bij een guilty pleasure blijft...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Ik luister One Direction
het is nog best leuk ook
lol jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het bij een guilty pleasure blijft...
Eerst wilde ik je nog wel gaan daten,maar nu?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef msacras het volgende:
Ik luister One Direction
het is nog best leuk ook
Marco Borsato?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is ik leef niet meer voor jouquote:
okquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga dit luisteren:
Vanaf 31 seconden![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Stiekem is heppie niet 19 maar 91.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, jij houdt wel van onverzorgd en grijs?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem is heppie niet 19 maar 91.
Ik heb het niet zelf opgezet hoor, mijn zusje zette het op en ik kan m'n oren niet uit zettenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst wilde ik je nog wel gaan daten,maar nu?
Ik negeer dit bericht qua inhoudquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik waardeer hoe onze smaken soms verschillen, dat maakt het nooit saai.
En dan mag jij zeker zijn oudeman-luiers verschonen hequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Stiekem is heppie niet 19 maar 91.
IK LEEF NIET MEER VOOR JOUquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Onderdanig hequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan mag jij zeker zijn oudeman-luiers verschonen he
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan mag jij zeker zijn oudeman-luiers verschonen he
Grapje wat maakt mij het nou wat voor muziek jij luistertquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb het niet zelf opgezet hoor, mijn zusje zette het op en ik kan m'n oren niet uit zetten
Maar noes
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Grapje wat maakt mij het nou wat voor muziek jij luistert
Link pleasequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Stuart het volgende:
Ik vond het gezellig om even te lezen in het FB topic van JNG
DAT WIJ GELUKKIG WARENquote:
Je begint al echt British te worden hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar eens een kopje thee zetten
JE KENT LUDOVICOquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef msacras het volgende:
Mooi hoor P_P, maar zelf prefereer ik Einaudi
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik denk niet dat ik hier overheen kom
Nee joh, het is de moeite niet waardquote:
Woon er dan ook bijna mijn halve leven alquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Je begint al echt British te worden hoor
Maar groot gelijk, ik wil ook thee
I fancy a brew myselfquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik maar eens een kopje thee zetten
Marco Borsato is een hommoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd volgens de lyrics-site homo
Dat kun je daar maar beter niet als woord gebruikenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Beach het volgende:
Ook een Paki die het voor je inschenkt Stu?
NATUURLIJK KEN IK LUDOVICOquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JE KENT LUDOVICO
Dit is zo mooi, beter dan Divenire, je kent hem
thee met melk en suikerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh dan is het goed.
Drink jij je thee met of zonder melk en suiker?
Zonder, helemaal blanchquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh dan is het goed.
Drink jij je thee met of zonder melk en suiker?
mag jij deze luisteren. Deze kan ik op piano helemaal spelen.quote:
Ik kreeg hem ooit aangeraden door een vriend, echt geweldig. Ja inderdaad, en nu wordt youtube ondergespuwd door mensen met hun intouchables opmerkingen, een jaar geleden was het rustigerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef msacras het volgende:
[..]
NATUURLIJK KEN IK LUDOVICO
Ik speel enluister Einaudi
Ik léef Einaudi, zelfs nog voor hij bekend werd bij het grote publiek.
Toen ik Intouchables voor het eerst zag zei ik na 1 minuut "sowieso dat dit van hem is, kan niet anders" en ik kreeg gelijk
Hipsters zijn we toch ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik kreeg hem ooit aangeraden door een vriend, echt geweldig. Ja inderdaad, en nu wordt youtube ondergespuwd door mensen met hun intouchables opmerkingen, een jaar geleden was het rustiger
Ik kan geen piano spelen, toch jammerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef msacras het volgende:
[..]
mag jij deze luisteren. Deze kan ik op piano helemaal spelen.
Niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
Sorry hypo, maar zonder is inderdaad toch iets lekkerder
Best wel jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Hipsters zijn we toch ook
Overigens kende ik Primavera al hoor, maar ik zal hem nog wel een keer luisteren.
Wat ik ook aanraad is Michal Nyman
Dan raad ik je vooral deze aanquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Best wel ja
Ken ik nog net, ik zal hem even gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |