Wat staat er in de lijst?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet een naam voor een DJ-set verzinnen, maar weet niet wat
Noem random dingne, ik wil niks serieus doen
Nu haat ik jequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Stiekem zijn we toch allemaal een beetje zolderautisten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vernaam hem naar mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Reaper 2000quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat doe ik helaas heel vaak fout, sorry
Ik heb je teleurgesteld he
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Nu haat ik jeIn foutushoeding de hele nacht langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo herkenbaar![]()
![]()
![]()
![]()
VoornaamAchternaam doen danquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed hoor, klopt druk met werk nu vakantiequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tax kerel. Hoe is het met jou? Ook jou heb ik niet veel gezien de afgelopen dagen
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke lijst? Tracklist?
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
In foutushoeding de hele nacht lang![]()
![]()
Zo herkenbaar![]()
![]()
![]()
Skatje togquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
ik ben ziek. Zelfmedelijden overal.
Dus je bent de rest van de dag en avond bij onsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
Beterschapquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
Ja, ben inderdaad nog in Hoofddorp. Vermaak me prima al doe ik niet veel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goed hoor, klopt druk met werk nu vakantie
Nu in Hoofddorp zeker?
En vermaak je jezelf een beetje?
Hebben de lampjes je niet opgefleurd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:30 schreef Hypocriet het volgende:
Hij is nog niet afquote:
Nee nog wel bijlesquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je bent de rest van de dag en avond bij ons
YES
niet eensquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hebben de lampjes je niet opgefleurd?
Aw lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben inderdaad nog in Hoofddorp. Vermaak me prima al doe ik niet veel.
Elke avond ben ik wel weg of bezig though
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is nog niet afVeel tracks van Noisia iig.
''Dikke bak met noise, jah!''
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, maar dat is helemaal stom
Moeten jullie wel naar de contest komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Noem hem dan SC JNG
Niemand die weet waarover het gaat behalve wij
The Termin-DJ XZ 1050quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het gaat om een naam voor een set, niet als artiestennaam
Ik vind het prima zo. We weten wat we aan elkaar hebben.quote:
Oja, dat is op weg naar Schipholquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw lekkerik ga straks in Hoofddorp nog snel een McFlurry meepikken
mooi dat je je vermaakt
Gewoon ''Geluidjes''quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Noem hem geluid.
Want Noisa>>Noise>>Geluid en je produceert geluid enzenz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |