Argoquote:
Ja, was even druk vandaag maar alles is okay thanks.quote:
Je hebt een nieuwe 'discussie' gemistquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ahik las die discussie vanmorgen nog terug ja
![]()
Je had niets te doen en had zin om even te lachen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ahik las die discussie vanmorgen nog terug ja
![]()
prima hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, was even druk vandaag maar alles is okay thanks.
How are you?
Jammer welquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe 'discussie' gemist
Twee zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Je hebt een nieuwe 'discussie' gemist
Het valt me op dat we je niet zo gek veel zien deze week? Drukke bezigheden?quote:
Eigenlijk wel ja. Wat moest ik anders doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je had niets te doen en had zin om even te lachen?
Hij gaat tegenwoordig soms naar schoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het valt me op dat we je niet zo gek veel zien deze week? Drukke bezigheden?
Tax kerel. Hoe is het met jou? Ook jou heb ik niet veel gezien de afgelopen dagenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Taexon het volgende:
stewieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Geen vakantie?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig soms naar school
Ik ben gewoon nog veel online hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het valt me op dat we je niet zo gek veel zien deze week? Drukke bezigheden?
engquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nog veel online hoor
Maar ik heb ook een leven en doe ook aan andere activiteiten buiten FOK!
Nee joh, school daar doe ik niet aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Hij gaat tegenwoordig soms naar school
Belachelijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nouja mn lijstje was dit:quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben je eindelijk over Sof heen? Je hebt een nieuwe liefde gevonden?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja mn lijstje was dit:
1. Promi Kreeg beveiliger Taexon achter me aan.
2. Supersof Wil maar niet lukken
3. AJ Is een pittige tante en ik acht de kans klein
4. Stuart is makkelijk te hosselen
boze wereld daarbuiten, zou ook liever binnen zitten en schrijven en niets doen, maarja dat kan nou eenmaal niet.quote:
Je houd niet van mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja mn lijstje was dit:
1. Promi Kreeg beveiliger Taexon achter me aan.
2. Supersof Wil maar niet lukken
3. AJ Is een pittige tante en ik acht de kans klein
4. Stuart is makkelijk te hosselen
Gewoon gezellig posten, is leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Dit.
Ik moet zeggen dat ik ook wel achterlijk veel post deze week, maarja, wat moet ik anders.
Het kan wel maar dan wordt je een gevreesde lonerquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
boze wereld daarbuiten, zou ook liever binnen zitten en schrijven en niets doen, maarja dat kan nou eenmaal niet.![]()
Das waarquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon gezellig posten, is leuk
Ik ben hier eigenlijk veel te veelquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk
Je bent hier veel te weinig![]()
Dat mag ook wel eens een keertjequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben hier eigenlijk veel te veel
Maar vandaag wordt ik eerste
Wie is EK ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh wacht, ik haal je door de war met EK
Ja en komt de leerplichthomoquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan wel maar dan wordt je een gevreesde loner
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben een autist en kan niet van mijn lijstje afwijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |