quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik jou wel.
Grapje, helemaal niet, je bent gezellig
Dan is lompe heel snel zwart en dat gaat m niet wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
Ik wil mijn notes ook weleens weten![]()
LH check het eens even, ik vertel niks tegen Danny dat ie 4,50 is misgelopen door jou
Ze verwelkomen gewoon geen nieuwe mensen. Daar gaat het me om een klote kliek van een paar mensen verpest het.quote:
Doe niet zo triest gast.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij juist het voorbeeld hier geven toch en de regels handhaven?
Volgens mij nemen we iedereen heel lief opquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze verwelkomen gewoon geen nieuwe mensen. Daar gaat het me om een klote kliek van een paar mensen verpest het.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef nodig het volgende:
Ik wil mijn notes ook weleens weten![]()
LH check het eens even, ik vertel niks tegen Danny dat ie 4,50 is misgelopen door jou
Ik post niets illegaals?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij juist het voorbeeld hier geven toch en de regels handhaven?
Jahaaaa, dat heb je toch al aangekaart in het feedbacktopic? Laat het daar dan even bij en ga niet in twee topics lopen klooienquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ze verwelkomen gewoon geen nieuwe mensen. Daar gaat het me om een klote kliek van een paar mensen verpest het.
Je bent veel te laatquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme, heb ik een rel gemist?
Een hele slechte jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Godverdomme, heb ik een rel gemist?
Ze kloten gewoon tegen mij, ik ben gewoon niet welkom ik ga wel al. Weet jij een leuke slowchat die wel mensen verwelkomt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]hell no.
[..]
Ik post niets illegaals?
[..]
Jahaaaa, dat heb je toch al aangekaart in het feedbacktopic? Laat het daar dan even bij en ga niet in twee topics lopen klooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |